مهاجرت کاری یونان

بازار کار رشته NET Developer در یونان

بازار کار رشته NET Developer در یونان

طرح چندوجهی بازار کار رشته NET Developer در یونان وارد دوره جدیدی از توسعه و رشد شده است تا دیجیتالی کردن کامل کشور تا سال 2025 محقق شود. بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیروی محرکه این تحول است که دولت یونان برای کاهش بوروکراسی، ساده کردن رویه ها و انجام آن آغاز کرده است. به کشور کمک می کند تا با میانگین شاخص اقتصاد دیجیتال و جامعه، اتحادیه اروپا همگرا شود، زیرا در بین 27 کشور عضو اتحادیه اروپا در جایگاه 25 قرار دارد. این بیماری همه گیر سرعت این تحول را با انتقال بسیاری از خدمات عمومی به صورت آنلاین تسریع بخشید و یونان یکی از اولین کشورهایی بود که دارای گواهینامه دیجیتالی واکسیناسیون و پلت فرم قرار ملاقات واکسن بود.

چنین عواملی به اعلام سرمایه ‌گذاری ‌های عمده در کشور توسط شرکت‌ های آمریکایی مانند مایکروسافت، آی ‌بی ‌ام، آمازون و سیسکو کمک کرده است. Starlink در سال 2022 در یونان راه ‌اندازی شد و شرکت ‌های بزرگ آمریکایی در ارائه ابر، سیستم ‌های پایگاه داده، زیرساخت‌ های برنامه ‌ها و سیستم‌ های نرم ‌افزاری، سیستم ‌های ارتباطی، ابزارهای توسعه ‌دهنده، تجزیه و تحلیل تجاری، مدیریت شرکت و راه ‌حل ‌های امنیت سایبری در بخش‌ های عمومی و خصوصی، پیشرو هستند. مجموع این عوامل بیانگر دوران شکوفایی دیجیتال در یونان هستند که شما می توانید به کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خود را به عضوی از بازار فناوری یونان مبدل کنید.

ارزش بازار کار رشته NET Developer در یونان

ارزش بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات در یونان در سال 2021، 7203 میلیارد $ (دلار) بود که نشان دهنده افزایش 3.5% نسبت به سال گذشته است، در حالی که پیش بینی می شود سال 2022 حتی با 8.58 میلیارد $ (دلار) افزایش یابد. افزایش مستمر در سال 2022 و سال‌ های بعدی پیش ‌بینی می‌ شود، زیرا سرمایه ‌گذاری‌ های جدی در یونان انتظار می ‌رود که برای تحول دیجیتال این کشور ضروری است، از جمله ارتقا و گسترش شبکه‌ های موجود و اجرای زیرساخت‌ های پهنای باند نسل بعدی. بخش مخابرات، 80% بازار را به خود اختصاصداده و عمدتاً از سه بازیگر تشکیل شده است.

در لیست زیر سایر موضوعات مرتبط با بخش فناوری و ارزش بازار دیجیتال یونان اشاره شده است:

  • ارزش کل بازار دیجیتال 2.3 میلیارد $ (دلار)
  • 32% از کل بازار ICT را به خود اختصاص داده است.
  • تجهیزات سخت افزاری فناوری اطلاعات (32%)
  • ارتباطات از راه دور 68% از کل بازار ICT

ظرفیت بازار کار رشته NET Developer در یونان

بر اساس طرح جدید دولت یونان که 7.7 میلیارد $ (دلار) را به حوزه فناوری دیجیتال اختصاص داده است، فرصت های متفاوتی در بازار شتاب دهنده های این کشور اتفاق افتاده است که این طرح شامل اقداماتی است با هدف: افزایش اتصال، با تسریع و تسهیل استقرار شبکه های با ظرفیت بسیار بالا. بهبود دیجیتالی شدن مدیریت دولتی و بخش‌ های کلیدی اقتصاد، به ویژه از طریق پذیرش گسترده‌ تر ظرفیت ‌های دیجیتال و فناوری ‌های دیجیتال پیشرفته. تقویت دیجیتالی شدن مشاغل یونانی. توسعه مهارت های دیجیتالی کل جمعیت برای کاهش شکاف دیجیتالی. اجرای چندین پروژه چند کشوری برای دستیابی به مقیاس و قابلیت همکاری.

سایر اقدامات صورت گرفته عبارتند از:

  • بهبود تجهیزات در اداره مستقل عواید عمومی 13.42 میلیون $ (دلار)
  • اصلاح سیستم مالی در دولت مرکزی و دولت عمومی (ERP دولت) 39.8 میلیون $ (دلار)
  • گسترش و حمایت از شبکه ملی مخابرات 35.3 میلیون $ (دلار)
  • زیرساخت دیجیتال واحد برای ارائه خدمات دیجیتال به شهروندان 76.3 میلیون $ (دلار)
  • ارتقای ارائه داده های باز 6.1 میلیون $ (دلار)
  • طرح های شهری محلی 379.5 میلیون $ (دلار)

ظرفیت بازار کار رشته NET Developer در یونان

شرایط تحصیل رشته NET Developer در یونان

اولین کاری که یک دانشجوی خارجی باید انجام دهد این است که ثابت کند نه او و نه والدینش اصالتا یونانی ندارند. دلیل ساده است: در برخی مواقع می توان از طریق تحصیل تابعیت یونان را دریافت کرد. بدین ترتیب دولت یونان از سیستم آموزشی خود محافظت می کند و افراد بالای 18 سال یونانی تبار را از درخواست برای دانشگاه یونان منع می کند. اگر چنین مانعی وجود نداشته باشد، چیزی که دانشجوی خارجی باید ثابت کند، دانش زبان یونانی است. دو راه برای انجام این کار وجود دارد: شرکت در آزمون ملی KPG، یا یک درخواست از دانشگاه دولتی یونان ارسال کنید. اکثر برنامه های کارشناسی به زبان یونانی تدریس می شوند.

متقاضیان معمولا به گواهی مهارت زبان انگلیسی (آیلتس یا تافل) نیاز دارند. در مورد برنامه های کارشناسی ارشد، این برنامه ها به طور فزاینده ای به زبان انگلیسی و همچنین یونانی تدریس می شوند. با این حال، مدرک لیسانس قبلاً اخذ شده باید 4 سال طول می کشید. اگر دانشجو یک برنامه لیسانس 3 ساله داشته باشد، باید در دوره های اضافی شرکت کند که احتمالاً توسط IKY، بنیاد بورس دولتی یونان ارائه می شود. به عنوان مثال، در انگلستان، یک دانشجوی خارجی بسته درخواست خود را مستقیماً به دانشگاه انتخابی ارسال می کند. در یونان، فرم درخواست به وزارت آموزش و امور مذهبی یونان ارسال می شود. در یک فرم ورودی درخواست جداگانه، دانشجو برنامه های دانشگاه مورد نظر را لیست می کند. همانطور که می توان دید، آموزش در یونان بسیار متمرکز است. شرط دیگر پذیرش، نمره گواهی تحصیلی متقاضی است.

درآمد شاغلان رشته توسعه وب در یونان

فردی که در زمینه توسعه دهندگی و برنامه نویسی در یونان کار می کند، معمولا حدود 2230€ (یورو) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و دستمزدها بین مشاغل مختلف توسعه دهندگان و برنامه نویسان به شدت متفاوت است و از 1810€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 3080€ (یورو) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است.

از سوی دیگر، 25% از توسعه دهنده و برنامه نویس کار می کنند کمتر از 1900€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 1900€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از افراد کمتر از 2960€ (یورو) درآمد دارند. در حالی که 25% بیش از 2960€ (یورو) درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه‌ کاران و جوانان در تمام صنایع و رشته‌ ها درآمد دارند.

شکل زیر به سایر اطلاعات مرتبط با حقوق یک برنامه نویس در یونان اشاره دارد:

سایر اطلاعات مرتبط با حقوق یک برنامه نویس در یونانشما جهت آگاهی از قوانین یونان برای زندگی کاری و تحصیلی هم می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید و هم می توانید از نظرات کارشناسان موسسه استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *