مهاجرت کاری هلند

بازار کار رشته NET Developer در هلند

بازار کار رشته NET Developer در هلند

اگر شما خواهان پیوستن به بازار کار رشته NET Developer در هلند هستید، باید گفت که شما نیاز به دریافت کارت آبی دارید. بدین ترتیب پس از 5 سال اقامت قانونی و مستمر در هلند، هم دارنده کارت آبی اتحادیه اروپا و هم مهاجران بسیار ماهر و همچنین اعضای خانواده آنها ممکن است واجد شرایط اقامت طولانی مدت دائمی باشند. این مجوز به شما اجازه می دهد تا به طور نامحدود در هلند بمانید و آزادی بیشتری در بازار کار به شما می دهد. برای اینکه بتوانید این مراحل را به راحتی پشت سر بگذارید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا بسترهای لازم جهت پیوستن به باشگاه مشاغل NET Developer در هلند را از طریق تجارب همکاران حاضر در موسسه، فراهم نماید.

شرایط بازار کار رشته NET Developer در هلند

خارجیانی که مایل به کار در هلند هستند، در بیشتر موارد باید برای مجوز کار اقدام کنند. فقط کارگرانی که از منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستند مجاز به کار بدون آن هستند. اگر شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید، می توانید برای یک مجوز اقامت مهاجر با مهارت بالا یا برای کارت آبی اتحادیه اروپا درخواست دهید. برای واجد شرایط بودن برای مجوز اقامت مهاجر با مهارت بالا، باید چندین شرط را داشته باشید، مانند کار کردن در یک موقعیت عالی، قرارداد کاری با یک کارفرمای مستقر در هلند. همچنین کارفرمای شما باید توسط خدمات مهاجرت و تابعیت هلند به عنوان حامی مالی شناخته شود. به ملیت شما، حامی شناخته شده شما (کارفرما) ممکن است نیاز به درخواست ویزای ورود طولانی مدت برای شما داشته باشد.

برای واجد شرایط بودن برای کارت آبی اتحادیه اروپا، مجموعه شرایط زیر باید رعایت شود:

  • قرارداد کاری معتبر یا پیشنهاد کاری حداقل 1 ساله
  • تحصیلات عالی پس از متوسطه حداقل 3 سال

کارت بوئه اتحادیه اروپا اجازه تحرک در اتحادیه اروپا را پس از 18 ماه اقامت در اولین کشور عضو می دهد و به شما این امکان را می دهد که برای استخدام با شرایط عالی به کشور دیگری از اتحادیه اروپا نقل مکان کنید. مجوز مهاجرت بسیار ماهر هلند به هلند محدود می شود. از سوی دیگر، تحصیلات عالی فقط برای کارت آبی اتحادیه اروپا مورد نیاز است، در حالی که این مورد برای مجوز مهاجر هلندی بسیار ماهر نیست. تا همین اواخر، تعداد کارت های آبی اتحادیه اروپا صادر شده در هلند بسیار محدود بوده است، زیرا اکثر کارفرمایان برای ویزای مهاجر هلند با مهارت بالا درخواست می کنند.

معرفی موقعیت بازار کار رشته NET Developer در هلند

برای بسیاری از شرکت های هلند،مسئولیت های توسعه دهنده NET عبارتند از: تولید کد با استفاده از زبان های دات نت، ارتقاء، پیکربندی و اشکال زدایی سیستم های موجود، ارائه پشتیبانی فنی برای برنامه های کاربردی وب، دسکتاپ یا موبایل. در شرح شغل توسعه دهنده شبکه در هلند باید گفت که شاغلان این حوزه برای ساختن نرم افزار با استفاده از زبان ها و فناوری های چارچوب دات نت کار می کنند و برنامه های کاربردی را از ابتدا ایجاد می کنند یا از سوی دیگر پشتیبانی کاربر را ارائه می دهند. در این نقش، شما باید بتوانید کدهای عملکردی را با چشم تیزبین برای تشخیص عیوب بنویسید. شما باید یک بازیکن تیمی و ارتباط دهنده عالی باشید. هدف شما همکاری با تیم های داخلی برای طراحی، توسعه و نگهداری نرم افزار خواهد بود.

مسئولیت هایی که در چارچوب مشاغل توسعه دهنده شبکه بر عهده شما است، در جدول زیر طرح شده است:

  • در تحلیل نیازمندی ها شرکت کنید.
  • همکاری با تیم های داخلی برای تولید طراحی و معماری نرم افزار
  • آزمایش و استقرار برنامه ها و سیستم ها
  • با استفاده از زبان های برنامه نویسی دات نت کد تمیز و مقیاس پذیر بنویسید.
  • اصلاح، به روز رسانی، اصلاح و رفع اشکال کد.
  • بهبود نرم افزارهای موجود

مزایای ورود به بازار کار NET Developer در هلند

مزایای ورود به بازار کار NET Developer در هلند

امروزه، هلند یکی از محبوب ترین مقاصد جابجایی شغلی در میان توسعه دهندگان نرم افزار و متخصصان فناوری اطلاعات است، چراکه هلند با زیرساخت‌ های دیجیتال عالی، اقتصاد نوآورانه و باز، مشوق ‌های تحقیق و توسعه و تمرکز قوی دولت بر پیشرفت فناوری که شرکت‌ ها و استارت ‌آپ‌ های برتر را در سراسر جهان جذب می‌ کند. آمازون و گوگل، فیس ‌بوک و آی‌ بی ‌ام، مایکروسافت و اپل، نتفلیکس و سیسکو دفاتر خود را در آمستردام، روتردام، اوترخت و آیندهوون مستقر کرده ‌اند و تنوع زیادی از محل‌ های کاری و فرصت‌ ها را ارائه می‌ دهند.

این بدان معنی است که هلند یک محیط مفید برای استارتاپ ها و شرکت های برتر است و همچنین منبع پروژه های جالب و چالش برانگیز برای متخصصان فناوری اطلاعات است. علاوه بر این فناوری اطلاعات و خدمات یک صنعت برتر برای مشاغل نوظهور در هلند است. مهندسان نرم افزار و توسعه دهندگان وب دو مورد از پنج مهارت اصلی مورد تقاضا در این کشور هستند. همچنین هلند با کمبود شدید متخصصان ICT مواجه است. به همین دلیل طبیعی است که شرکت های فناوری به طور فعال استعدادهای فناوری را از خارج استخدام می کنند.

برخی از برجسته ترین آنها، که در سراسر هلند مستقر هستند، در زیر فهرست شده اند:

  • آمستردام: Catawiki، Mollie، Stream، Picnic، com، Newzoo، APC، Capgemini، DEGIRO، و Blue Harvest
  • روتردام: Coolblue and HousingAnywhere
  • هوفدورپ: EPAM
  • اوترخت: LINKIT و om

درآمد شاغلان بازار کار توسعه وب در هلند

فردی که به عنوان برنامه نویس در هلند کار می کند معمولا حدود 4560€ (یورو) در ماه درآمد دارد. حقوق ها از 2100€ (یورو) تا 7250€ (یورو) متغیر است که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می باشد و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. اما علی رغم همه تفاوت ها حقوق متوسط ​​4920€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 4920€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4920€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25٪ از برنامه نویسان کمتر از 3160€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 3160€ (یورو) درآمد دارند.

اکر تجربه را مبنای تغییر حقوق قرار دهیم، می توان گفت که یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 2380€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 3180€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 4700€ (یورو) در ماه دارد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در هلند اشاره شده است:

موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در هلندبرای بیشتر دانستن شرایط ویزای همراه هلند شما می توانید از تجارب کارشناسان حقوقی فعال در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *