مهاجرت کاری مکزیک

بازار کار رشته NET Developer در مکزیک

بازار کار رشته NET Developer در مکزیک

بازار تجارت دیجیتال اساس بازار کار رشته NET Developer در مکزیک، را تشکیل می دهد و دارای سریع ترین رشد در آمریکای لاتین است. با نرخ رشد ترکیبی سالانه 10% بین سال های 2018 و 2023. مکزیکی ها به مراتب کمتر جذب تجربه فیزیکی خرده فروشی هستند که به این رشد سریع در بازار آنلاین کمک کرده است. تا سال 2023، سهم کاربران تجارت دیجیتال مکزیک 29% از کل جمعیت تخمین زده می شود که هزینه های تجارت دیجیتال 2% از کل هزینه های مصرف کننده را تشکیل می دهد. مکزیک در مرحله سوم توسعه تجارت دیجیتال قرار دارد، به این معنی که مشتریان با خرید عمده بلیط، خدمات مسافرتی و کالاهای بادوام به صورت آنلاین راحت هستند.

از نظر درآمد کلی، آمازون، Liverpool.com.mx و Walmart.com.mx سه بازار برتر هستند. وقتی صحبت از بازارهای چند طبقه به میان می آید، Mercado Libre و Amazon از نظر تعداد سفارش ها بر فضا مسلط هستند. در سال 2019، آمازون 1.1 میلیارد $ (دلار) فروش خالص در مکزیک داشت. وسایل الکترونیکی، اسباب ‌بازی و مبلمان پرفروش‌ ترین رده ‌ها بودند که %55 از فروش را لوازم الکترونیکی تشکیل می‌ دادند. فروشگاه های زنجیره ای مکزیکی، در سال 2022 به ارزش 790 میلیون $(دلار) محصول خود را به صورت آنلاین فروخت که بیش از 2 برابر فروش 303 میلیون دلاری خود در سال 2018 است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند فرصت های خوبی را برای ورود شما به بازار NET Developer در مکزیک فراهم نماید.

معرفی بازار کار رشته NET Developer در مکزیک

شرکت Trabajo desde casa یکی از موقعیت های شغلی مطلوب در کشور مکزیک است که در این شرکت شما به‌ عنوان یک توسعه‌ دهنده نرم ‌افزار دات ‌نت، مسئول پیاده ‌سازی برنامه‌ های کاربردی وب و خدمات پشتیبان برای یک شرکت در صنعت مالی با استفاده از آخرین نسخه پلتفرم خواهید بود.

الزامات مورد نیاز این شرکت عبارتند از:

  • 3-5 سال تجربه با Microsoft C#.NET، NET، JQuery یا REST API.
  • تجربه با NET Core MVC و کار با فریمورک Net 5
  • تجربه ترجیحی با توسعه SQL یا
  • میکروسرویس ها و کانتینرهای

تجربه کار با خطوط لوله CI / CD از جمله ابزارهای مورد استفاده در بین مراحل برای کیفیت کد، امنیت و فرآیندهایانتشار. تجربه در محیط اسکرام؛ برای اولویت بندی اسپرینت ها و داستان ها با مالک محصول کار کنید. در کار با اعضای تیم اسکرام، تحویل ویژگی‌های کلیدی را در اختیار داشته باشید.

علاوه بر این شما باید بتوانید داستان‌ها را اصلاح کنید، اسپرینت‌ها را در Jira برنامه‌ریزی کنید و داستان‌هایی را در اسپرینت اجرا کنید. توانایی کار با سایر توسعه دهندگان ارائه دهنده انتقال دانش و دانش فنی داشته باشید. مهارتهای ارتباطی عالی را در خود تقویت کنید و مهارت های پیشگیرانه، مالکیت، کار تیمی و بهبود مستمر را یاد بگیرید.

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در مکزیک

انتخاب مکزیک به عنوان مقصد خود برای تحصیل در خارج از کشور، تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد که تا پایان عمر از آن لذت خواهید برد. این کشور نه تنها پربازدیدترین مکان در آمریکای لاتین است، بلکه سیستم آموزش عالی آن اخیرا از نظر کیفیت در حال رشد بوده است. دانشگاه های مکزیک صدها برنامه در زمینه های مختلف از علوم اجتماعی گرفته تا علوم انسانی و مهندسی کامپیوتر ارائه می دهند و در رشته های مرتبط با توسعه دهنده شبکه اخیرا شرایط بسیار مطلوبی را پیدا کرده اند. این امر به جهت ورود شرکت های آمریکایی در اکوسیستم استارت آپی مکزیک است.

برخی از برنامه ها مانند برنامه های کارشناسی ارشد کسب و کار به زبان انگلیسی تدریس می شوند. علاوه بر این، مکزیک دارای بیش از 1200 موسسه آموزش عالی است که در میان آنها حدود نیمی از دانشگاه ها دولتی هستند. این بدان معناست که شما می توانید برای هر مدرک تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد یا دکترا) با هزینه کمتر برای تحصیل با کیفیت بالا تحصیل کنید. حتی مکزیکو سیتی و مونتری در بین 20 شهر برتر مقرون به صرفه دانشجویی در جهان قرار دارند. علاوه بر این، در زمینه قدرت سیستم آموزشی، مکزیک در بین 40 کشور برتر برای سیستم آموزش عالی خود قرار دارد.

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در مکزیک

فرآیند پذیرش در رشته NET Developer درمکزیک

پذیرش در یک دانشگاه مکزیک برای تحصیل در حوزه برنامه نویسی و علوم کامپیوتر مستلزم این است که دانشجو مراحل پذیرش سختی را طی کند. همچنین، دانشجو باید تمام شرایط واجد شرایط بودن را برای تضمین یک صندلی برای خود در یکی از دانشگاه‌های مکزیک برآورده کند. برای دریافت پذیرش در دوره های تحصیلی در مکزیک، دانش آموزان باید حداقل معدل دبیرستان را کسب کنند.

اکثر دانشگاه های مکزیک معدل 2.0 را در مقیاس 4.0 می پذیرند. علاوه بر این، دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی هستند باید فارغ التحصیل دبیرستان باشند. دانشجویانی که می خواهند برای برنامه های کارشناسی ارشد در مکزیک درخواست دهند باید مدرک کارشناسی یا معادل آن را نیز داشته باشند.

درآمد شاغلان بازار کار توسعه وب در مکزیک

فردی که به عنوان برنامه نویس در مکزیک کار می کند معمولا حدود 32100MXN (پزو) در ماه درآمد دارد که این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و  از 14800MXN (پزو) در ماه (حداقل حقوق) تا MXN51000 (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال میانگین حقوق 34600MXN (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 34600MXN (پزو) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 34600MXN (پزو)درآمد دارند. از سوی دیگر  25% از برنامه نویسان کمتر از 22200MXN (پزو) درآمد دارند.

همچنین 25% بیش از 46200MXN (پزو) درآمد دارند. بر مبنای تجربه یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً MXN16800 (پزو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، MXN22400 (پزو) در ماه کسب کند، که 34 %بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل MXN33100 (پزو) در ماه دریافت می کند که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در مکزیک اشاره شده است:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب پزو مکزیکبرای آگاهی از چگونگی گرفتن اقامت مکزیک می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از مشاوره های ما استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *