مهاجرت کاری موناکو

بازار کار رشته NET Developer در موناکو

بازار کار رشته NET Developer در موناکو

برای علاقه مندان ورود به بازار کار رشته NET Developer در موناکو این نوید را می توان داد که استخدام IT در موناکو در حال افزایش است. چنین موفقیتی تصادفی نیست: دولت موناکو برای کمک به شرکت‌های موناکو در انتقال دیجیتالی خود، صندوق دیجیتالی را راه‌ا ندازی کرده است که بخشی از طرح چشم انداز اقتصادی بزرگ این کشور است. افزایش تقاضا همچنین منجر به افزایش حقوق برای برخی موقعیت ها مانند توسعه دهندگان جاوا شده است. پیش‌بینی می ‌شود که بخش‌ های مالی، بانکی و بیمه ‌ای نیز با پیشنهادات جدید به بازار کار به ویژه در مشاغل استراتژیک دامن بزنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای انجام امور مربوط به انتقال مهاجران کاری به موناکو، آمادگی خود را اعلام می نماید.

موقعیت و بازار کار رشته NET Developer در موناکو

Dietsmann یک شرکت معتبر مستقر در موناکو است که به دنبال حرفه ای با استعداد در زمینه IT-Software / Internet است تا به عنوان توسعه دهنده به تیم این شرکت بپیوندد. شما در این شرکت، تحت مسئولیت مدیر تیم توسعه فناوری اطلاعات، شما مسئولیت توسعه و نگهداری برنامه های کاربردی داخلی و همچنین توسعه کلیه وب سایت های خارجی را با همکاری مسئول ارتباطات گروه بر عهده دارید. مسئولیت های اصلی شرکت توسعه و نگهداری برنامه های کاربردی داخلی مطابق با بهترین شیوه های تایید شده توسط مدیر تیم توسعه فناوری اطلاعات و توسعه و نگهداری تمامی وب سایت های خارجی با همکاری مسئول ارتباطات گروه است.

مهارت های مورد نیاز برای اشتغال در حوزه برنامه نویسی در موناکو در جدول زیر اشاره شده است:

WCFPHP/PWA
Entity Frameworkخدمات (SOAP et REST)JavaScript
BootstrapCSSHTML
TypeScriptAngularسرور مایکروسافت SQL

 ویزای ورود به بازار کار NET Developer در موناکو

برای دریافت ویزای کار ورود به بازار توسعه شبکه ها و برنامه نویسی در موناکو شما باید برای ویزای موناکو در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری فرانسه با انجام مراحل فوق درخواست دهید: با نزدیکترین سفارت فرانسه تماس بگیرید و وقت ملاقات رزرو کنید. اطمینان حاصل کنید که قرار خود را به خوبی قبل از سفر – حداقل 2 هفته – رزرو کنید. تمام مدارک درخواستی را در سفارت/کنسولگری فرانسه جمع آوری و ارسال کنید.

اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک درخواستی را جمع آوری کرده و به نزدیکترین سفارت فرانسه در کشور خود ارسال کنید. منتظر جواب باشید ظرف 10 روز کاری، پاسخی از طریق پیامک یا ایمیل از سفارت فرانسه که مسئول درخواست ویزای موناکو شما است، دریافت خواهید کرد. سپس می توانید به فرانسه سفر کنید و از طریق فرانسه وارد موناکو شوید. هرگونه اطلاعات نادرست یا مفقود شدن مدارک می تواند منجر به رد ویزا شود.

نکات بازار کار رشته NET Developer در موناکو

نکات بازار کار رشته NET Developer در موناکو

برای سرآمد شدن در رشته برنامه نویسی و عضویت در تیم های شتاب دهنده در استرالیا،شما باید بتوانید یاد بگیرید، رشد کنید و سازگار شوید. در محل کار، هرگز همه چیز را نمی دانید، اما از شما انتظار می رود که بدانید چگونه آن را بفهمید. هر توسعه دهنده وب، صرف نظر از تجربه، به دنبال بهترین راه حل است. نکته دیگر این است که بی امان و پرشور باشید. شکی نیست که برای اینکه یک توسعه دهنده نرم افزار مولد باشید باید دانش لازم را داشته باشید. با این حال، مواقعی پیش می‌آید که چیزی را نمی ‌دانید و فقط باید ساعت‌ها برای یادگیری آن و رشد آن بجنگید و نباید تسلیم شوید. روی پروژه های خود کار کنید و نمونه کارهای برجسته خود را بسازید تا کارمندان خود را تحت تاثیر قرار دهید. در شرکت شناخته‌ شده تجربه کسب کنید.

در حین تحصیل به دنبال تضمین قرار گرفتن در یک برنامه کارآموزی باشید. این به شما تجربه مرتبط و همچنین راهنمایی و راهنمایی از توسعه دهندگان نرم افزار با تجربه را ارائه می دهد. به انجمن های آنلاین بپیوندید. اینترنت مکانی عالی برای ملاقات با مردم، ایجاد ارتباط و صحبت در مورد چیزهایی است که دوست دارید. می توانید از کارگرانی که تجربه بیشتری دارند، نکات بسیار خوبی دریافت کنید. یک انجمن آنلاین می تواند به شما کمک کند تا مهارت های خود را ارتقا دهید، شبکه سازی کنید و با توسعه دهندگان نرم افزار همفکر خود دوست شوید. ایده های جدیدی را از پلتفرم های مختلفی مانند Hashnode،Coderwall و Stack Overflow بدست خواهید آورد. در ماتریکس زندگی کنید.

چشم انداز بازار کار توسعه وب در موناکو

یکی از آزمایش ‌های مهم فعلی در موناکو، معرفی خدمات وب 5G در Principality است. علیرغم تأخیرهای ذاتی در کارهای اداری، انتقال دیجیتال اولین موفقیت خود را به وجود آورده است. در ماه سپتامبر، گوگل اولین جلسه آموزشی را در موناکو ترتیب داد. شروعی فرخنده برای نماینده بین ‌وزارتی جنتا که می ‌خواهد شاهزاده‌ نشین را از نظر فرصت‌ های دیجیتالی به همان اندازه که در بخش‌ های لوکس، مالی و زیست‌ محیطی جذاب است، جذاب کند. در ژوئن 2019، نسل پنجم خدمات تلفن همراه، که بیشتر با نام 5G شناخته می شود، در پرنسیپیت در دسترس خواهد بود. این عرضه اولین بار در سراسر جهان است و قرار است از طریق Monaco Telecom و Huawei اجرا شود.

در سطح گسترده ‌تر، دولت همچنین با سایر کشورهای دارای گرایش دیجیتالی مانند لوکزامبورگ معامله می ‌کند. اخیراً، وزیر امور خارجه مونگاسک، سرژ تله و نخست وزیر و وزیر امور خارجه، خاویر بتل، بیانیه ای را امضا کردند که اجازه تبادلات سازنده بین دولت های مربوطه کشورها در حوزه دیجیتال را می دهد. آقای جنتا از مسئولان حوزه شتاب دهنده در موناکو توضیح داد: «وظیفه من این است که اطمینان حاصل کنم که دولت مونگاسک، شرکت‌های مونگاسک، شهروندان و ساکنان کشور از دنیای دیجیتال بهره می‌برند. برای آن باید به سطح بین‌المللی صعود کرد، در جلوی فشار قرار گرفت و به سرعت حرکت کرد.

درآمد شاغلان بازار کار توسعه وب در موناکو

شخصی که به عنوان برنامه نویس در موناکو کار می کند معمولا حدود 4290€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1970€ تا 6830€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت می باشد. با این حال حقوق متوسط ​​4640€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 4640€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4640€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از برنامه نویسان کمتر از 2980€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 2980€ (یورو) درآمد دارند.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با حقوق برنامه نویسان در موناکو اشاره شده است:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب یورو در موناکوجهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت در موناکو می توانید به مطالب مرتبط با زندگی در موناکو درون موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *