مهاجرت کاری کویت

بازار کار رشته NET Developer در کویت

بازار کار رشته NET Developer در کویت

برای دانشجویان که مشتاق قرارگیری در موقعیت بازار کار رشته NET Developer در کویت هستند، می توان این نوید بزرگ را جهت استخدام در این کشور داد. کویت در مسیر سیاست های نوآورانه، مدل های جدید کسب و کار پویا و فناوری برای رسیدگی به تمام چالش های مالی، زیست محیطی و خدماتی پیش روی سازمان های بخش دولتی گام برمی دارد. دولت هوشمند کویت در قلب خود به فناوری های پیشرفته، امکانات عالی مخابراتی و دانش کافی برای استفاده کامل از خدمات الکترونیکی متکی است. البته، کشور آینده ‌اندیشی مانند کویت طرحی برای جامعه آینده خود دارد که شامل دیجیتالی ‌سازی می‌شود که بخش کلیدی آن ارائه خدمات دولت الکترونیک تحت چتر دولت هوشمند است.

داده های رسمی نشان می دهد که خدمات اینترنتی ارائه شده توسط سه اپراتور تلفن همراه در طول سال 2021 شاهد پیشرفت بزرگی بود، به ویژه در دانلود و آپلود از طریق HTTP با استفاده از شبکه های 4G/5G. در حالی که 5G اتصال سریعتر را امکان پذیر می کند، 5G ارائه شده از طریق فیبر به طور گسترده به عنوان استاندارد طلایی برای شبکه ها در نظر گرفته می شود که اتصال سریع و پایدار را برای همه فراهم می کند. شبکه فیبر این کشور، با همکاری نزدیک با وزارت ارتباطات، به عنوان یک زیرساخت ضروری برای ایجاد تحول دیجیتال تلقی می شود و تلاش می کند با ارائه فیبر نوری به بیش از 50000 خانوار، چشم انداز 2035 را سریع تر طی کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا شرایط ویزا و ورود شما به کویت را فراهم نماید.

دلایل بازار کار رشته NET Developer در کویت

انتخاب کویت برای دانشجویان ایرانی از سویی می تواند به جهت نزدیکی جغرافیایی مدنظر قرار بگیرد. اما نکات مهم مرتبط با تغییر آمار و شاخص های بخش فناوری در کویت است که تخمین زده می شود که هزینه های تلفن همراه تا سال 2024 به بالاترین میزان CAGR یعنی 20.5% برسد، با بیش از 4.26 میلیون کاربر اینترنت و 6.94 میلیون اتصال تلفن همراه در کویت تا ژانویه 2021. از سوی دیگر پذیرش فزاینده مدیریت محتوای تلفن همراه در بین مشاغل به رشد درآمد کمک می کند، به ویژه در کنار گسترش فناوری 5G که فرصت های جدیدی را برای سایر زمینه های عمودی مانند بخش های بانکی، پزشکی و سرگرمی ایجاد می کند.

یک اتفاق مهم دیگر مشارکت با مایکروسافت است که باعث تسریع بیشتر مهاجرت ابری و ایجاد نوآوری می شود که در نهایت منجر به ایجاد شغل و رونق در سراسر کویت می شود. در ارتباط با چشم انداز کویت 2035، این کشور به دنبال تبدیل شدن به یک توانمندساز تحول دیجیتال و یک جزء حیاتی از شکوفایی اقتصادی آینده است. در پاسخ به نوسانات قیمت جهانی نفت و افزایش کسری بودجه، این کشور در حال برنامه ریزی برای تنوع بخشیدن به پایه اقتصادی خود از طریق بهبود بهره وری بخش های مختلف و کاهش اتکا به صنایع اشباع است.

در شکل زیر به دیگر اتفاقات مهم صحنه دیجیتال کویت اشاره شده است:

دیگر اتفاقات مهم صحنه دیجیتال کویت

چشم انداز بازار کار رشته NET Developer در کویت

دولت کویت بر تحول دیجیتالی برای خدمات بخش دولتی و خصوصی تاکید می‌کند و تعهد می‌کند تا سال 2024 تا 10.1 میلیارد $ (دلار) هزینه کند که عمدتاً برای استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی (داده‌های بزرگ، رایانش ابری و اینترنت اشیا است این اقدامات ناشی از برنامه ‌های دولت برای تقویت جامعه کویت برای ارائه راه ‌حل‌ های فناوری در اطراف منطقه خلیج فارس و فراتر از آن است. این کشور در حال تغییر ساختار سیاست‌ ها و رویه‌ هایی است که دولت را قادر می ‌سازد تا خدمات رقابتی را با تمرکز بر برنامه ‌های خدمات الکترونیکی نوآورانه ارائه دهد. در میان بخش‌های این کشور، صنعت انرژی کویت بیشترین سهم از هزینه ‌ها را به خود اختصاص خواهد داد که بیش از 45% از بودجه کلی ICT را شامل می‌شود.

تحول دیجیتال در بخش نفت و گاز، کارایی را بهبود می بخشد و به بازیگران تجاری اجازه می دهد تا از رویکردهای سنتی وقت گیر دور شوند. پذیرش راه‌ حل‌ های فین‌ تک همچنین از رشد بخش فناوری اطلاعات کویت حمایت می‌ کند، زیرا بانک ‌های بزرگی مانند الاهلی بانک کویت و بانک بورگان در حال گسترش افق خود به کیف پول الکترونیکی و راه ‌حل ‌های پرداخت دیجیتال هستند. بانکداری خرد همچنین به توسعه محاسبات ابری کمک می کند و پیش بینی رشد 18.6% CAGR یا معادل آن را به 1.6 میلیارد $ (دلار) تا سال 2024 می رساند. چندین بانک کویت با AWS همکاری کرده اند تا فرآیندهای بانکی خود را دیجیتالی کنند تا تجربه و اثربخشی بانکداری مشتریان را بهبود بخشند.

هزینه زندگی شاغلان بازار کار NET Developer در کویت

هدر مورد هزینه زندگی در کویت، قیمت ها و نحوه زندگی برای یک دانشجو ، انتظار می رود هزینه کلی حدود $1000 تا 1300$ (دلار) در هر ترم باشد!.حمل و نقل هزینه برای مواردی مانند سوخت، کرایه اتومبیل، حمل و نقل عمومی، خرید وسیله نقلیه و نگهداری متوسط ​​است. میانگین قیمت در سال گذشته برای بالاترین بنزین (1 لیتر) 1.20$ (دلار) است. رستوران ها و هتل ها هزینه برای اقلامی مانند نرخ روزانه اتاق هتل، وعده های غذایی و نوشیدنی در یک رستوران و غذا و نوشیدنی کم است. میانگین قیمت کاپوچینو (معمولی، متوسط) 2.10$ (دلار) و غذای همبرگر (فرانچایز بین ‌المللی یا مشابه) 6.5$ (دلار) است و یک وعده غذایی میان ‌رده در رستوران بین ‌المللی برای 2 نفر، 17$ (دلار) است.

در خارج از مرکز شهر، قیمت ها به طور قابل توجهی کاهش می یابد و به ترتیب برای آپارتمان های یک و سه خوابه به $400 الی $800 (دلار) می رسد. مواد غذایی مانند بسیاری از کشورهای ایرانی، بهترین مکان برای خرید هر چیزی بازارهای محلی است که به آن بازار می گویند. در حالی که شما می توانید در لوکس نسبی زندگی کنید، استخدام خانه دار تمام وقت، رفت و آمد با ماشین، لذت بردن از خانه های نفیس، و مصرف کالاهای وارداتی مانند سبک زندگی به راحتی می تواند به 1000$ (دلار) یا بیشتر در ماه برسد.

هزینه زندگی شاغلان بازار کار NET Developer در کویت

درآمد شاغلان رشته توسعه دهنده وب در کویت

فردی که به عنوان برنامه نویس در کویت کار می کند معمولا حدود KWD1260 (دینار) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. در مجموع حقوق ها از KWD580 تا 2000KWD (دینار) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​KWD1360 (دینار) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از KWD1360 (دینار) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از KWD1360 (دینار) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از برنامه نویسان کمتر از KWD870 (دینار) درآمد دارند.

همچنین %75 از برنامه نویسان کمتر از KWD1820 (دینار) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 1820KWD (دینار) درآمد دارند. یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا KWD660 (دینار) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال KWD880 (دینار) در ماه درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل KWD1300 (دینار) در ماه را به ارمغان می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر مطالب مرتبط با حقوق برنامه نویسی در کویت اشاره شده است:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب دینار کویتجهت اطلاع از قوانین کویت جهت آغاز زندگی کاری خود در رشته برنامه نویسی، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه هرگونه مشاوره لازم به شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *