مهاجرت کاری ژاپن

بازار کار رشته NET Developer در ژاپن

بازار کار رشته NET Developer در ژاپن

از هر جهت به بازار کار رشته NET Developer در ژاپن نگاه کنید، چشم اندازی امیدوار کننده ای را برای متقاضیان مشاهده می کنید. در بحث پلتفرم ‌های دیجیتال که نوآوری را هدایت می‌ کنند و به کسب‌ و کارها برای دسترسی به بازارها کمک می ‌کنند و مزایای مصرف ‌کننده را بهبود می ‌بخشند، ژاپن با شتابی بی نظیر حرکت می کند. همچنین ستاد رقابت بازار دیجیتال در دبیرخانه کابینه بر اساس “برنامه اقدام استراتژی رشد” مصوب هیئت دولت از سال 2018 ایجاد شد. جلساتی را برای تحقیق و گفتگو در مورد موضوعات مهم مرتبط با بازار دیجیتال برگزار می کند.

از سوی دیگر شروع تحقیق و توسعه در سیستم‌های بی‌سیم سرتاسر تراهرتز با همکاری اتحادیه اروپا و ترویج تحقیق و توسعه در بی ‌سیم، شبکه‌ ها و دستگاه ‌ها در آمادگی برای فراتر از 5G در دستور کار دولت ژاپن است و این کشور به دنبال استانداردهای بعدی 5G برای دهه 2030 است. شرکت های ژاپنی و شرکای آنها قصد دارند حدود 30% از زیرساخت های فراتر از G5سخت افزار و جنگ نرم افزاری را به دست آورند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا اطلاعات دقیق تری را پیرامون آینده کاری رشته NET Developer به متقاضیان علاقه مند پیدا کردن شغل در کشور ژاپن ارائه دهد.

دلایل بازار کار رشته NET Developer در ژاپن

این کشور یکی از بزرگترین کاربران ربات‌ های صنعتی در جهان و خانه یک صنعت بزرگ الکترونیکی است و در پذیرش دیجیتالی ‌سازی توسط کسب‌ و کارها (به عنوان مثال، اتکا به سیستم ‌های IT جدید) یکی از پیشگامان بزرگ جهان محسوب می شود. از سوی دیگر، سند توسعه فناوری این کشور، تحول دیجیتال سریعتر با حمایت دولت، بهره وری و رشد را افزایش می دهد. به عنوان مثال، قانونگذاران سال گذشته اکثر مجوزهای مربوط به اسناد مهرهای هانکو، مهرهای جوهر شخصی سازی شده را که قرن ها در ژاپن استفاده می شد و مشابه آن در سایر کشورهای آسیایی لغو کردند. این چرخش به امضای الکترونیکی از تمبرهای سنتی مهم است.

موضوع دیگر این است که یکی از اولویت ‌های کلیدی ژاپن در تسریع پذیرش خدمات مالی دیجیتال، شامل افزایش اعتماد عمومی از طریق افزایش سواد مالی و دیجیتالی است. بهبود اتصال بین پلتفرم های مختلف پرداخت بدون نقد؛ و تقویت حریم خصوصی داده ها، حفاظت از مصرف کننده و امنیت سایبری. با این حال، دیجیتالی ‌سازی بیشتر اگر با سایر اصلاحات افزایش‌ دهنده رشد که برای رفع مشکلات جمعیتی ژاپن مهم هستند، ترکیب شود، بهتر خواهد بود.

استراتژی های رشد NET Developer در ژاپن

مهم ترین استراتژی ژاپن که نویدبخش آینده شغلی خوب در بازار فناوری است، تاسیس آژانس دیجیتالی می باشد که هدف دولت ژاپن از ایجاد آن، حرکت به یک جامعه تماما مبتنی بر فناوری اطلاعات است. این آژانس به عنوان مرکز فرماندهی برای ایجاد یک جامعه دیجیتال، با قابلیت های هماهنگی قوی برای ارتقای تحول دیجیتالی در نظر گرفته شده است. دولت. در حال حاضر، وزارتخانه ها و سازمان ها به طور جداگانه سیستم IT مربوطه خود را تهیه و مدیریت می کنند که منجر به ناکارآمدی هایی مانند تکرار کار و هزینه های بیهوده می شود.

علاوه بر این رویه ‌های اداری را به صورت آنلاین انجام دهد. جدای از این، پروژه های آن بر صنایع نیز تاثیر خواهد گذاشت. همچنین آژانس دیجیتال بر کاهش محدودیت‌ ها در این زمینه ‌ها نظارت می‌ کند و دسترسی راحت به مراقبت ‌های بهداشتی و آموزش آنلاین را تضمین می‌ کند. موضوع دیگر این است که آوردن کارگران زن، مسن تر و خارجی بیشتر به نیروی کار باید یک اولویت باشد. افزایش فرصت‌ های آموزشی و شغلی برای کسانی که شغل مادام ‌العمر ندارند، که اکثراً زنان هستند، به افزایش بهره‌وری و دستمزد کمک می‌ کند.

استراتژی های رشد NET Developer در ژاپن

خدمات تجاری مرتبط با رشته NET Developer در ژاپن

در این بخش درباره خدمات تجاری و بازار کار رشته NET Developer در ژاپن اطلاعاتی اختیار شما قرار خواهیم داد. به منظور ایجاد بازارهای جدید، ژاپن از سال مالی 18-2017 آزمایش‌های نمایشی جامع 5G را با همکاری سهامداران در زمینه‌های مختلف مرتبط انجام داده است (شکل 4 را ببینید). از سال 2018، بحث‌های آکادمیک پر جنب و جوشی در مورد فناوری‌ های ارتباطی وجود داشته است که برای تحقق فراتر از 5G امیدوار کننده در نظر گرفته می ‌شوند و بحث ‌ها در مورد موارد استفاده و الزامات آغاز شده است. این موضوع را می توان در کنترل از راه دور و سیستم مدیریت ساخت و ساز یکپارچه برای تجهیزات ساخت و ساز، بهبود معاینات پزشکی از راه دور شهر واکایاما و شهر هیداکاگاوا، استان واکایاما دید.

در حوزه حمل و نقل، اطلاعات دوربین 4K با کیفیت بالا نصب شده بر روی خودرو با استفاده از 5G به سرور منتقل می شود. تصاویر تجزیه و تحلیل می شوند و اطلاعاتی مانند خطوط سفید و وسایل نقلیه جلویی بر روی صفحه نمایش به راحتی قابل درک نمایش داده می شود که رانندگی ایمن در مه غلیظ را تضمین می کند. گشت و گذار خودراهنما با استفاده از فناوری واقعیت مجازی و به اشتراک گذاری بدن، شهر ناها، استان اوکیناوا. نمونه دیگر سرویسی است که از واقعیت مجازی و روبات‌ ها استفاده می ‌کند تا به کاربران اجازه دهد تا به صورت مجازی فعالیت‌ هایی را از مکان‌ های دوردست تجربه کنند، گویی در حال گشت و گذار هستند.

در شکل زیر به سایر نمودارهای فناوری در ژاپن اشاره شده است:

فناوری در ژاپن

درآمد شاغلان توسعه دهنده وب در ژاپن

شخصی که به عنوان برنامه نویس در ژاپن کار می کند معمولا حدود 536000JPY (ین) در ماه درآمد دارد که  بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 247000JPY در ماه (حداقل حقوق) تا JPY852000 (ین) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. انا در کل متوسط ​​حقوق 579000JPY (ین) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 579000JPY (ین) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 579000JPY (ین) درآمد دارند.

اگر تجربه مبنا قرار گیرد، یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 280000JPY (ین) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 374000JPY (ین) در ماه درآمد کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 553000JPY (ین) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در ژاپن اشاره شده است:

سطح حقوق بر حسب ین در ژاپندر صورت علاقه مهاجرت کاری به ژاپن، برای آگاهی از هزینه اقامت ژاپن می توانید مطالب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *