مهاجرت کاری مالتا

بازار کار رشته NET Developer در مالتا

بازار کار رشته NET Developer در مالتا

در مورد بازار کار رشته NET Developer در مالتا در چند کلمه می توان گفت چشم ‌اندازی با قابلیت دیجیتالی در راه بازار کار این کشور است. مردم، جوامع و کارآفرینان خود را از طریق استفاده هوشمندانه و همگانی از ICT توانمند می‌کند. این در مورد بهبود زندگی شهروندان، بهبود خدمات اجتماعی و کمک به شرکت ها برای شکوفایی و رقابتی تر شدن از طریق ICT است. استراتژی بر 3 ستون عمودی بنا شده است. شهروندان، کسب و کار و دولت و با حمایت مجموعه ای از نیروهای توانمند، مقررات و قوانین، زیرساخت ها و سرمایه انسانی.

طبق اصول دیگر این سند شهروندی دیجیتال به بخشی از برنامه درسی آموزش ملی تبدیل خواهد شد تا کودکان و جوانان را به توانایی های تعامل و استفاده ایمن و هوشمندانه از اینترنت مجهز کند. این اقدام باعث تحریک تولید محتوای آنلاین خلاقانه، توانمندسازی نسل جوان و کمک به ایجاد یک محیط امن تر می شود. با حمایت مقامات ذیصلاح، این اقدام به مبارزه با سوء استفاده و بهره کشی سایبری از کودکان کمک خواهد کرد. وجود همین موارد و اصول دیگر طرح شده در سند توسعه دیجیتالی مالتا نوید فعال شدن استارت آپ ها و مشاغل نوین فناورانه را می دهد و موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه آماده است تا بسترهای حضور شما را در بازار کار مالتا در زمانی کوتاه فراهم نماید.

بازیگران توسعه دیجیتال و فناوری NET Developer در مالتا

دولت مالتا ارتباطات و فناوری اطلاعات را به عنوان یک عامل کلیدی برای پیشرفت اقتصاد محلی می داند، چراکه معتقد است فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای نفوذ سیاسی است و به عنوان یکی از ارکان استراتژیک مالتا برای تبدیل شدن به یک کشور آینده نگر در نظر گرفته می شود. پس از انتخابات عمومی مارس 2013، که یک دولت جدید وارد دولت شد، سبد فناوری اطلاعات و ارتباطات اکنون بخشی از اقتصاد دیجیتال مالت را تشکیل می دهد و زیر نظر وزارت اقتصاد، وجوه اروپایی و اراضی MEFL قرار می گیرد که مسئولیت های کلید توسعه رشته های برنامه نویسی و شتاب دهنده های مجازی را بر عهده دارد.

یکی دیگر از بازیگران کلیدی در اجرای استراتژی ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات، MCA است که ارتباطات الکترونیکی، تجارت الکترونیک و بخش پست را تنظیم می‌کند و همچنین مسئولیت گنجاندن الکترونیکی، ایمنی اینترنت و حاکمیت اینترنت را بر عهده دارد. استراتژی جامعه شبکه‌ای در دست این گروه، یکی از محرک ‌هایی است که هدف آن به حداکثر رساندن فرصت‌ های ایجاد شده توسط فناوری اطلاعات و ارتباطات و کاهش شکاف دیجیتال است. این استراتژی مبتنی بر 5 محور فعالیت است که هر کدام مجموعه ای از اهداف و ابتکارات خاص خود را دارد.

در جدول زیر محور اهداف توسعه دیجیتالی مالتا اشاره شده است:

محورهاتوضیحات
محور 1الهام بخشیدن به همه برای آنلاین شدن
محور2تسهیل دسترسی و فرصت
محور 3ایجاد مهارت ها و شایستگی های دیجیتال
محور 4ارتقای فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک اکولایزر اجتماعی
محور 5کمک به یک سیاست بهتر

پلتفرم های بازار کار رشته NET Developer در مالتا

پلتفرم های بازار کار رشته NET Developer در مالتا

مالتا دائما در حال بهبود پلت فرم دولت الکترونیکی خود است تا اطمینان حاصل کند که تعداد خدمات آنلاین موجود می تواند بدون افزایش متناسب در هزینه و پیچیدگی افزایش یابد. معماری پلتفرم جداسازی واضحی را بین داده ‌ها، منطق تجاری و ارائه اعمال می‌ کند، بنابراین قابلیت استفاده مجدد و مقیاس‌ پذیری راه ‌حل‌ های پوشاننده را ارتقا می ‌دهد و حداقل اختلال در تلاش ‌ها برای به روز نگه ‌داشتن آنها از نظر رشد، پیچیدگی و نیازهای رابط کاربری را افزایش می‌ دهد. همه اجزای پلتفرم دولت الکترونیک در یک ظاهر و احساس مشترک پیچیده شده اند و بنابراین یک تجربه کاربری کامل را ارائه می دهند.

این پلتفرم همچنین با درگاه پرداخت دولتی ادغام شده است، بنابراین تضمین می کند که خدمات می توانند به سرعت توسعه یافته و به کار گرفته شوند تا جنبه مالی یک تراکنش را نیز تامین کند. پلت فرم myBills این قابلیت را برای سیستم های صورتحساب فراهم می کند تا صورتحساب ها را از یک پورتال متمرکز یکپارچه و تولید کنند. شهروندان می توانند صورتحساب ها را پرداخت کنند، پرداخت های مکرر را برنامه ریزی کنند و بنابراین به صورت هوشمند صورتحساب های خود را مدیریت کنند. تا به امروز، ادغام با دسترسی کنترل شده خودرو ، سیستم اجرایی محلی، مجوزهای تجاری و هزینه های قابل پرداخت توسط گاراژهای خدمات عمومی با موفقیت تکمیل شده است. همچنین راه‌اندازی سیستم مدیریت محتوای سازمانی CMS کلیدی است.

در شکل زیر اهداف مسیر توسعه دیجیتالی مالتا اشاره شده است.

اهداف مسیر توسعه دیجیتالی مالتا

درآمد شاغلان بازار کار NET Developer در مالتا

شخصی که به عنوان توسعه دهنده و برنامه نویس در مالتا کار می کند، معمولا حدود 4240€ (یورو) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از 3440€ (یورو) در ماه (حداقل متوسط ​​حقوق) تا 5850€ (یورو) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​4070€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان توسعه دهنده و برنامه نویس کار می کنند کمتر از 4070€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4070€ (یورو) درآمد دارند.

در حالی که 25% بیش از 4760€ (یورو) درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه‌ کاران و جوانان در تمام صنایع و رشته ‌ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر جدول زیر را بررسی بفرمائید:

ردیفتوضیحات
1با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد
2بعد از 15 سال سابقه، 16% حقوق افزایش می یابد
3مردان 7% بیش از زنان دریافت می کنند.

کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند در مورد بررسی راه های مهاجرت به مالتا به شما اطلاع ضروری را پیش از مهاجرت منتقل نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *