مهاجرت کاری رومانی

بازار کار رشته Java Developer در رومانی

بازار کار رشته Java Developer در رومانی را در این مطلب بررسی می کنیم و در خصوص حقوق و چشم انداز آن صحبت می کنیم. خدمات توسعه نرم‌ افزار برتر، گردش کار واضح و زمان سریع برای بازاریابی را ارائه می‌ کنند و قابلیت ‌های فنی عالی قوی‌ ترین وجه تمایز در این کشور هستند.

آیا شما یک برنامه نویس ارشد جاوا با تجربه گسترده در SpringBoot و Microservices و علاقه مند به معماری IT هستید؟ اگر دوست دارید، به شما پیشنهاد می کنیم در محیطی پویا و چالش برانگیز با افراد با استعداد و آینده نگر و در عین حال با استفاده از تکنولوژی روز کار کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری و مهاجرت خانوادگی به رومانی شما راه راهنمایی می کند.

بررسی بازار کار رشته Java Developer در رومانی

توسعه دهندگان از راه دور در رومانی چقدر انتظار دارند درآمد داشته باشند؟ به طور متوسط 67449​​$ (دلار) در سال (بر اساس داده های خود گزارش شده). این میانگین حقوق تخمینی بر اساس حقوق مورد انتظار Arc Developers در آن مکان است. حقوق توسعه دهندگان از راه دور در رومانی تقریباً برای اروپای مرکزی و شرقی متوسط ​​است. شرکت های مشاوره فناوری اطلاعات مستقر در بخارست، رومانی می توانند تاثیر مهمی در بازار کار رشته Java Developer در رومانی داشته باشند.

در کشور رومانی هنگامی که در سطح بین المللی استخدام می کنند، مجموعه کاندیداهای خود را افزایش می دهید و شرکت خود را قادر می سازید تا اعضای تیم با مهارت های مورد نیاز خود را در سایر نقاط جهان پیدا کند. استخدام بین المللی چالش های خاص خود را به همراه دارد، زیرا باید در مورد قوانین محلی در کشورهایی که می خواهید استخدام شوید اطلاعات کسب کنید. مانند سایر کشورها، رومانی نیز مجموعه قوانین خاص خود را برای استخدام کارمندان، پیمانکاران و سایر انواع کارگران دارد. بیاموزید که قبل از شروع سفر استخدام باید به چه مواردی توجه داشته باشید.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان کار در رشته Java Developer در رومانی هستید:

تعداد متقاضیان کار در رشته توسعه دهنده جاوا در رومانی

سیستم بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

یکی از معایب بزرگ کار در یک شرکت بزرگ این است که وقتی یک راه حل عالی ایجاد کردید، فرآیند اجرای آن به دلیل مقیاس شرکت و دوباره پروتکل ها و دسته های کاغذی زیادی که باید پر شوند، ممکن است طولانی شود. فکر دوم در مورد کار برای یک شرکت بزرگ؟ نگران نباشید، فرصت ‌های زیادی برای توسعه ‌دهندگان جاوا وجود دارد که برای شرکت ‌های کوچک‌ تر کار کنند که می ‌تواند برای شما مناسب باشد. یک شرکت کوچکتر، یا یک شرکت نوپا، اغلب در موقعیتی نیست که بتواند به اندازه یا بیشتر از برخی از شرکت های بزرگتر که در این کشور تأسیس شده اند، به شما دستمزد بدهد.

یکی از مزایای اصلی کار برای یک شرکت کوچکتر این است که پروتکل کمتری وجود دارد، هنگام اجرای راه‌ حل ‌ها انعطاف‌ پذیری بیشتری وجود دارد، و مهم ‌تر از همه شما می‌ توانید با اجرای مهارت ‌های جاوا کار خود را بدون وقفه در کاغذ بازی‌ های مورد نیاز انجام دهید. علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که یک استارت آپ مفهوم ایده ها و راه حل های جدید را در بر می گیرد که به شما آزادی راه اندازی پروژه های جدید و منحصر به فرد را می دهد که به رشد کسب و کار کمک می کند. اگر در مورد جنبه های منفی صحبت می کنیم، باید به خاطر داشته باشید که تیمی که در آن کار خواهید کرد در مقایسه با شرکت های بزرگ بسیار کوچکتر است.

جایگاه رشته Java Developer در رومانی

شاخص TIOBE نشان می دهد که محبوبیت آن کاهش یافته است، اما همچنان زبان برنامه نویسی شماره 1 در جهان است. عملی بودن، سازگاری به عقب، مقیاس پذیری، کارایی و قابلیت اطمینان جاوا دقیقاً همان چیزی است که به جاوا در مقایسه با زبان های دیگر برتری رقابتی می دهد و بنابراین از مرگ فاصله زیادی دارد. به خصوص در رومانی جاوا یکی از زبان ‌های اصلی است که هنوز هم توسط 81% شرکت ‌های موجود در بازار رومانی به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می ‌گیرد. و این به احتمال زیاد افزایش می یابد زیرا رومانی، همچنان یک مکان برتر برای سرمایه گذاران خارجی برای گسترش تجارت خود و ایجاد شغل باقی می ماند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در رومانی می باشید:

نرخ بیکاریسال
17%2020
20%2021
19%2022

استخدام java developer در رومانی رو به افزایش است. نکته دیگری که این شایعه را کاملاً بی اعتبار می کند این است که در واقع فناوری های خیزش زیادی وجود دارد که در بازار لهستان پیاده سازی خواهند شد. زیرا جلسات زیادی وجود دارد که جاوا یکی از موضوعات اصلی است. در رومانی شرکت‌ های بزرگی برای کار کردن وجود دارد، حقوق ‌هایی که به شما امکان می ‌دهند در آسایش زندگی کنید، فرصت‌ ها فراوان است، و رومانی به خودی خود مکانی شگفت ‌انگیز برای زندگی است. موسسات کاریابی رومانی هم می توانند نشان دهنده بازار کار رشته java developer در رومانی باشند.

در بخش زیر شاهد مهم ترین فاکتورهای کاری در رشته java developer در رومانی هستید:

مهم ترین فاکتورهای کاری در رشته java developer در رومانی

مزایا اشتغال در حوزه Java Developer در رومانی

تمرکز اصلی شرکت های توسعه نرم ‌افزار در رومانی صنعت شرط‌بندی است، که در آن قبلاً چندین پروژه را برای رهبران بازار تکمیل کرده‌ اند. این کشور در صنعت مالی، مراقبت های بهداشتی، اینترنت اشیا و راه حل هایی برای استارت آپ ها تخصص دارند. سال گذشته زمان رشد فوق ‌العاده‌ای برای رومانی بود، زیرا 2 بار تیم خود را گسترش دادند و دائماً به دنبال بهترین استعدادهای موجود در بازار هستند.

شما در قلب تیمی خواهید بود که به شدت بر کیفیت خوب راه حل های خود تمرکز دارد. تحویل تنها عاملی نیست که به صورت روزانه دنبال می کنند. در این حوه رومانیایی ها فناوری هایی که استفاده می کنند توجه زیادی می کنند و سعی می کنند از بهترین ابزارهای ایجاد شده توسط جامعه استفاده کنند. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده راهنمایی شما در خصوص اقامت رومانی از طریق کار می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *