مهاجرت کاری پرتغال

بازار کار رشته NET Developer در پرتغال

بازار کار رشته NET Developer در پرتغال

ورود به بازار کار رشته NET Developer در پرتغال از چند جهت مزیت محسوب می شود، به همین دلیل جویای استخدام کارجویان می باشد. از سویی دیگر نوعی سرمایه گذاری در پرتغال صورت پذیرفته که مشارکت فعالانه برای آموزش بزرگسالان در مهارت ‌های دیجیتال پایه، کاهش درصد جمعیت پرتغالی که از مزایای دیجیتال ‌سازی در زمینه ‌های مختلفی را از جمله ارتباطات، دسترسی به اطلاعات و استفاده از دیجیتال عمومی استفاده نمی ‌کنند به دنبال دارد. از سوی دیگر با حمایت هاب ها، شرکت های کوچک و متوسط ​​می توانند فناوری های دیجیتال جدید را آزمایش کنند، به مهارت های دیجیتال پیشرفته دسترسی داشته باشند.

اکوسیستم نوآوری خدمات عمومی که هر روز به شهروندان خدمات بهتری ارائه می دهند، باید بر دسترسی به ارتباطات متمرکز شوند و شرایطی را برای همه و به ویژه افراد دارای معلولیت فراهم کنند تا به فرصت هایی که توسط فناوری های دیجیتال جدید ایجاد می شود، دسترسی پیدا کنند. این تکامل همیشه باید الزامات دسترسی موجود در وب‌ سایت‌ های سازمان‌ های عمومی و برنامه ‌های کاربردی تلفن همراه را برآورده کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا از طریق مشاوره کارشناسان خود اطلاعات بیشتری را در زمینه مهاجرت کاری به پرتغال در اختیار شما قرار دهد.

استراتژی مرتبط با بازار NET Developer در پرتغال

برنامه اقدام برای انتقال دیجیتال (برنامه اقدام) مصوب 31/2020 شورای وزیران پرتغال، استراتژی تعریف شده برای انتقال دیجیتال این کشور را منعکس می کند، همانطور که در ساختار ماموریت دیجیتال پرتغال آمده است. ساختار ماموریت دیجیتال پرتغال در حالی که به اهداف استراتژیک این برنامه متعهد است، مسئولیت تضمین هماهنگی جهانی برنامه اقدام برای انتقال دیجیتال را بر عهده دارد و از ارتباط با ساختارهای مختلف درگیر در اقدامات، اجرای آنها و گزارش نتایج اطمینان حاصل می کند. برنامه اقدام و همچنین ترویج آن، در سطح ملی و بین المللی، در نتیجه به طور فعال در موفقیت آن کمک می کند.

در شکل زیر به سایر مزیت های برنامه توسعه دیجیتال پرتغال پرداخته شده است.

سایر مزیت های برنامه توسعه دیپیتال پرتغال

زیر ساخت بازار کار رشته NET Developer در پرتغال

طبق آخرین داده های موجود از خوشه ملی فناوری اطلاعات پرتغال، TICE، بخش ملی ICT پرتغال یک بخش بسیار نوآور و پویا است که در حال حاضر نزدیک به 10% از تولید ناخالص داخلی پرتغال را تشکیل می دهد و به حدود 20 میلیارد دلار در کل گردش مالی می رسد. با داشتن منابع جوان و بسیار واجد شرایط، بیش از 80000 نفر را استخدام می کند. در دهه گذشته مشخصات شرکت های ICT از ارائه دهندگان سنتی ICT به استارت آپ های بسیار مشخص و نوآور تغییر کرده است. توسط تحقیقات در سطح جهانی که با مشارکت دانشگاه های پرتغال توسعه یافته است، پشتیبانی می شود.

با این حال، پرتغال هنوز از نظر سواد دیجیتال و استفاده از خدمات اینترنتی از سایر کشورهای اتحادیه اروپا عقب است. بر اساس کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد، پرتغال در رتبه 32 در میان 158 کشور در شاخص آمادگی برای فناوری های مرزی قرار دارد. پرتغال لانه نوآوری را با سرمایه گذاری در زیرساخت ها، سرمایه انسانی و فناوری برای ایجاد امکان توسعه فناوری ایجاد می کند. دولت پرتغال، یعنی از طریق وزارت اقتصاد و انتقال دیجیتال، علاوه بر راه‌اندازی هوش مصنوعی و استراتژی‌های محاسباتی پیشرفته، اقداماتی را برای ارتقای شایستگی ‌های دیجیتال و دیجیتالی ‌سازی اقتصاد به عنوان بخشی از فاز دوم اجرا کرده است.

درآمد شاغلان بازار کار NET Developer در پرتغال

درآمد شاغلان بازار کار NET Developer در پرتغال

فردی که به عنوان برنامه نویس در پرتغال کار می کند، معمولا حدود 2520€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 2050€ تا 3480€ (یورو)، بالاترین میانگین و حداکثر حقوق واقعی بالاتر، متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. با این حال متوسط ​​حقوق 2730€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 2730€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 2730€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که جزء توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند، کمتر از 2150€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 2150€ (یورو) درآمد دارند.

در حالی که 25% بیش از 3350€ (یورو) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد دستمزد بالاتر می رود. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32%بیشتر از جوانان در تمام صنایع درآمد دارند.

در جدول زیر سایر اطلاعات مرتبط با حقوق برنامه نویسان در پرتغال اشاره شده است:

حقوق برنامه نویسان در پرتغال
افراد دارای بیش از 5 سال سابقه 35% افزایش حقوق دارند.با عبور از 15 سال سابقه،14% افزایش حقوق اتفاق می افتد.
با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد.تغییر حقوق به زمینه شغلی وابسته است.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره پرتغال هستید، می توانید از مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *