مهاجرت کاری نروژ

استخدام Java Developer در نروژ

استخدام Java Developer در نروژ

استخدام Java Developer در نروژ یکی از گام های مهم برای پیشرفت و توسعه محسوب می شود. این کشور سفری را برای گسترش این موفقیت شمال اروپا در سطح بین ‌المللی آغاز کرده ‌است و تیم مهندسی جهانی در موفقیت این سفر ضروری است. در بسیاری از مکان‌ ها، یک فرآیند استخدام مجازی را اجرا کرده‌ اند و به مصاحبه با نامزدها از طریق ویدیو یا تلفن ادامه می ‌دهند. لذا می توانید با ارسال رزومه خود به شرکت هایی که فرصت های استخدامی دارند شانس خود را امتحان کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط کار در کشور نروژ و مهاجرت کاری به سوالات شما پاسخ می دهد.

شرایط استخدام Java Developer در نروژ

شما دانش خوبی از جاوا دارید و سریع یاد می گیرید. کنجکاوی، اشتیاق و توجه شما به جزئیات، جنبه های کلیدی موفقیت در این نقش است. به عنوان یک توسعه دهنده در نروژ شما آزادی و مسئولیت زیادی دارید. شما با راهنمایی توسعه دهندگان ارشد روی بهبود منطق پردازش داده های موجود کار خواهید کرد. به محض اینکه با وظایف آشنا شدید، مسئولیت توسعه ماژول های خود را برای راه اندازی در تولید بر عهده خواهید داشت.

نروژی ها اهداف بلندپروازانه ای در پیش دارند و به دنبال گسترش تیم در آینده هستند. این یک فرصت عالی برای شروع با ساختن خدماتی است که به مصرف کنندگان در مورد بیمه نامه های آن ها کمک می کند. برای 3 ماه دوره کارآموزی شما از نزدیک با CTO و سایر توسعه دهندگان کار خواهید کرد و در معرض صحنه فین تک خواهید بود. در برخی موارد، ممکن است بتوان با مطالعات در حال انجام ترکیب شد و وظایف را از راه دور انجام داد. برای شخص مناسب، فرصتی باورنکردنی برای رشد بیشتر و ایفای نقش بزرگتر در شرکت وجود دارد.

شرایط لازم برای کاندیدای Java Developer در نروژ عبارت است از:

  • توانایی های عالی در ساختار کاری
  • قادر به برنامه ریزی، سازماندهی، ارائه و مستندسازی وظایف توافق شده
  • آشنایی با JS، HTML، CSS، SOAP/REST API
  • تجربه در توسعه برنامه های جاوا
  • درک درخواست های http
  • آشنایی با اصول بارگذاری صفحات وب، کوکی ها، هدرها و غیره
  • علاقه به فین تک
  • اشتیاق و انگیزه برای به چالش کشیدن وضعیت موجود

حقوق استخدام Java Developer در نروژ

حقوق استخدام Java Developer در نروژ

حقوق برنامه نویسان جاوا در نروژ از 303000NOK تا NOK1050000 (کرون) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​710000NOK (کرون) در سال است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 710000NOK (کرون) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 710000NOK (کرون) درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق متوسط ​​است. به طور کلی، شما می خواهید در سمت راست نمودار قرار بگیرید و گروهی که درآمد بیشتری از حقوق متوسط ​​دارد. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 456000NOK (کرون) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 456000NOK (کرون) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در نروژ می باشید:

نرخ بیکاریسال
21%2020
18%2021
17%2022

کار به عنوان Java Developer در نروژ

نروژ برای اتصال و تقویت یک اقتصاد دیجیتالی فراگیر کار می ‌کنند که با ایمن، ساده، هوشمند و در دسترس تراکنش ‌ها را در همه جا و همه جا سودمند می ‌سازد. با استفاده از داده ‌ها و شبکه‌ های امن، مشارکت و اشتیاق، نوآوری‌ ها و راه‌ حل‌ های به افراد، مؤسسات مالی، دولت ‌ها و کسب ‌و کارها کمک می ‌کند تا بیشترین پتانسیل خود را درک کنند. فرهنگ شمول را برای همه کارکنان پرورش می دهند که به نقاط قوت، دیدگاه ها و تجربیات فردی آنها احترام می گذارد. معتقدند که تفاوت‌ ها شما را قادر می ‌سازد تیم بهتری باشند. تیمی که تصمیمات بهتری می‌گیرد، نوآوری را هدایت می‌کند و نتایج تجاری بهتری ارائه می‌کند.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه Java Developer در نروژ هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده جاوا در نروژ

الزامات استخدام Java Developer در نروژ

شما بخشی از یک منطقه رشد با اولویت بالا خواهید بود که در یک تیم بسیار مستقل کار می کنید. در مجموع دفتر اسلو دارای بیش از 100 مهندس ماهر است که روی برنامه های پرداخت مورد استفاده در شمال اروپا و فراتر از آن کار می کنند و بخشی از یک جامعه باز و اشتراکی را تشکیل می دهند که زمینه بسیار خوبی برای توسعه حرفه ای شما فراهم می کند.

شرکت ها به دنبال یک توسعه دهنده جاوا با اشتیاق به تمرینات چابک و بهبود مستمر می باشند. شما بخشی از تیم مهندسی نرم افزار خواهید بود و از نزدیک با صاحب محصول همکاری خواهید کرد تا در موفقیت چشم انداز محصول کمک کنید. استخدام net developer در نروژ هم الزامات مشخصی دارد.

الزامات برای استخدام Java Developer در کشور نروژ عبارتند از:

  • بیش از 4 سال تجربه مرتبط، با دانش پشته فناوری
  • تجربه با Java، Spring، Maven و
  • تجربه با پایگاه داده و
  • تجربه توسعه API های مبتنی بر REST
  • تجربه با Git، Jenkins،
  • تجربه با لینوکس/یونیکس یک مزیت است.
  • تجربه با راه حل های برنامه های کاربردی داده فشرده با تقاضای دسترسی بالا و سیستم های توزیع شده
  • تجربه با فرآیندهای توسعه چابک (مثلاً اسکرام، کانبان)
  • تجربه توسعه مبتنی بر آزمایش و فرآیندهای چابک همراه با ابزارهایی مانند jUnit، تناسب اندام، Confluence و Jira

وظایف Java Developer در نروژ

با استخدام برنامه نویس در نروژ انتظار می‌ رود که هر فردی که برای مستر کارت یا از طرف آن کار می‌ کند، مسئول امنیت اطلاعات است و باید از سیاست ها و شیوه های امنیتی مسترکارت پیروی کند. یک توسعه دهنده جاوا نقش اصلی را در طراحی نرم افزار، معماری، تجزیه و تحلیل نیازمندی ها، بررسی فناوری های جدید و توسعه نرم افزار برای ارائه مجموعه ای از پروژه های پرمخاطب ایفا کند.

تخصص عمیق در خدمات میکرو ضروری است. خدمات میکرو را با استفاده از جاوا توسعه دهید و آن را در پلتفرم موجود ادغام کنید. در طول چرخه توسعه روزانه هفتگی با سهامداران مشتری ارتباط برقرار کنید. به عنوان کارشناس موضوع می توانید آنها را در انتخاب راه حل بهینه راهنمایی یا راهنمایی کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد  کار در نروژ  پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *