مهاجرت کاری سنگاپور

بازار کار رشته NET Developer در سنگاپور

بازار کار رشته NET Developer در سنگاپور

مشتاقان زندگی و پیوستن به بازار کار رشته NET Developer در سنگاپور خوب است که بدانند، ابتکار دولت بر موضوع دیجیتال سنگاپور و تحول دیجیتال است. از اینرو بخش عمومی با تمرکز بر ایجاد و تقویت مهندسی داخلی و قابلیت‌ های دیجیتالی دولت سنگاپور به دنبال گسترش بالای 80% کسب و کار دیجیتالی در سنگاپور است. برنامه های جدید دولت سنگاپور در حوزه فناوری را می توان به طور کلی در 3حوزه اصلی طبقه بندی کرد: محصولات، خدمات و سایبر و حکومت است که 5 مرکز قابلیت در زمینه ‌های زیر برای حمایت از توسعه فناوری Infocomm و سیستم‌ های هوشمند، طراحی، توسعه و استقرار برنامه‌ها، امنیت سایبری، داده‌ها. علم و هوش مصنوعی، زیرساخت ICT دولتی، و حسگرها و اینترنت اشیا را بر عهده دارند.

این 5 حوزه جزء لاینفک برنامه دولت دیجیتال و برنامه ملت هوشمند سنگاپور هستند. از طریق CapCens در سنگاپور، تیم‌ های تخصصی متشکل از کارشناسان فنی در داخل دولت ایجاد می ‌شوند که هم با برنامه ‌های دیجیتالی ‌سازی دولت آشنا هستند و هم در سراسر WOG در دسترس هستند. GovTech همچنین بر توسعه یک پشته فناوری مشترک دولتی، زیرساخت‌های کلیدی ICT دولتی، تدارکات فناوری اطلاعات و ارتباطات، حفاظت از داده‌ها و امنیت سایبری در بخش عمومی نظارت می‌کند تا تحول دیجیتال را رهبری کند. در مجموع، باید گفت سنگاپور سرزمین چشم اندازهای روشن در حوزه مشاغل فناوری و دیجیتال است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تجارب بی شماری را در اعزام دانشجویان و جویندگان شغل به سنگاپور داشته است.

توسعه بازار کار رشته NET Developer در سنگاپور

دیجیتالی شدن یکی از ستون های کلیدی تلاش های دولت برای تغییر خدمات عمومی است. طرح دولت دیجیتال DGB بیانیه ای از جاه طلبی دولت برای استفاده بهتر از داده ها و استفاده از فناوری های جدید و هدایت تلاش های گسترده تر برای ایجاد اقتصاد دیجیتال و جامعه دیجیتال در حمایت از ملت هوشمند است. چشم انداز سنگاپور ایجاد دولتی است که «تا هسته دیجیتالی باشد و با قلب خدمت کند» و اعتقاد بر این است که یک دولت دیجیتال قادر خواهد بود خدماتی با محوریت ذینفعان ایجاد کند که نیازهای شهروندان و مشاغل را برآورده کند. انجام معاملات با یک دولت دیجیتال آسان، یکپارچه و ایمن خواهد بود.

از سوی دیگر، DGB به روز شده است تا به طور دقیق برنامه های فعلی را منعکس کند و برای اهداف بلندپروازانه تر برای دنبال کردن دیجیتالی سازی عمیق تر و گسترده تر در دولت تلاش کند. مثال‌های جدیدی برای توضیح بهتر آخرین تلاش‌ها و مزایای دولت دیجیتال گنجانده شده است. تازه سازی مطابق با رویکرد بهبود طرح اولیه به طور مکرر است. یکی دیگر از سیاست های کلیدی اکوسیستم فناوری سنگاپور این است که حداقل 70% از سیستم های دولتی واجد شرایط تا سال 2023 روی ابر تجاری قرار می گیرند. گزینه های پرداخت الکترونیک و امضای دیجیتال برای 100% خدمات دولتی ارائه می شوند.

دروس مرتبط با بازار کار رشته NET Developer در سنگاپور

ساختار دوره برنامه های کاربردی وب در حال توسعه ASP.NET Core MVC به 14 ترم یا دوره تقسیم شده است که در هر ترم، آزمایشگاه هایی ارائه می شود. موضوعات این ترم ها از کاوش ASP.NET Core MVC” تا “Hosting and Deployment” است. آزمایشگاه ‌ها به دانشجویان فرصتی می ‌دهند تا مهارت‌ های آموخته ‌شده را در ترم به ‌طور عملی برای مطالعه کامل مفاهیم به کار گیرند. مهارت های کسب شده پس از تکمیل دوره برنامه های کاربردی وب ASP.NET Core MVC عبارتند از:

  • پیکربندی خط لوله برنامه های وب NET Core با استفاده از میان افزار
  • تزریق وابستگی اهرمی در برنامه های MVC

دروس مرتبط با توسعه برنامه های وب در مالزی، طی آزمون (ASP.NET Core MVC) ​​نتایج کار خود را متوجه می شوند. پس از اتمام دوره MS-203، داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون MS-203: Microsoft 365 Messaging هستند. نام امتحان در حال توسعه برنامه های وب ASP.NET Core MVC. کد آزمون 70-486 است و هزینه امتحان 165$ (دلار) است. مجموع سوالات 40-60 سوال و نمره قبولی 700 از 1000 (معادل 70%) و مدت زمان امتحان 120 دقیقه و زبان انگلیسی، چینی (ساده شده)، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، پرتغالی از جمله زبان های انجام این آزمون برای جذب پذیرش است.

دروس مرتبط با بازار کار رشته NET Developer در سنگاپور

پیش نیازهای رشته NET Developer در سنگاپور

یکی از پیش نیازهای دوره برای شرکت در این دوره آموزشی برنامه های کاربردی وب در حال توسعه ASP.NET Core MVC در سنگاپور شامل موارد فوق می باشد. داوطلبان باید با ویژوال استودیو 2017 آشنایی داشته باشند. از سوی دیگر شما به عنوان یک متقاضی باید تجربه برنامه نویسی سی شارپ و مفاهیمی مانند عبارات لامبدا، LINQ و انواع ناشناس را داشته باشید. آشنایی با نحوه استفاده از دات نت فریم ورک، آشنایی با HTML، CSS و جاوا اسکریپت نیز نیاز است و همچنین درک درستی از پرس و جو و دستکاری داده ها با ADO.NET داشته باشید. های خود را با استفاده از NET Core افزایش دهند.

در سنگاپور، افراد حرفه ای در صنعت توسعه وب احتمالاً این دوره را چالش برانگیز اما مفید می دانند. مایکروسافت در خط مقدم نوآوری های فناورانه مانند دهه های گذشته قرار دارد. این دوره فرصت مناسبی را برای داوطلبان فراهم می کند تا مجموعه ای جدید و ضروری از مهارت ها را ایجاد کنند یا مهارت های موجود را تقویت کنند. اگرچه این دوره به دنبال کسب درک کامل از توسعه برنامه های پیشرفته ASP.NET Core MVC با استفاده از ابزارها و فناوری های NET Core هستند. با این حال، تمرکز بر روی فعالیت ‌های کدنویسی خواهد بود که عملکرد و مقیاس ‌پذیری برنامه وب ‌سایت را افزایش می ‌دهد.

در جدول زیر به نقش های شغلی که می توانند از آموزش آنلاین توسعه بهره مند شوند، اشاره شده است:

ردیفنوع مشاغل
1توسعه دهندگان وب
2کاربران ویژوال استودیو
3توسعه دهندگان برنامه
4Azure Professionals

درآمد شاغلان رشته توسعه دهنده وب در سنگاپور

فردی که به عنوان برنامه نویس مشغول به کار در سنگاپور می کند، معمولا حدود 7950SGD (دلار سنگاپور) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 3660SGD تا 12600SGD (دلار سنگاپور) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می یابد. با این حال، حقوق متوسط ​​SGD8590 (دلار سنگاپور) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از SGD8590 (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از SGD8590 (دلار سنگاپور) درآمد دارند.

همچنین 75% از برنامه نویسان کمتر از SGD11500 (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از SGD11500 (دلار سنگاپور) درآمد دارند. بر اساس تجربه، یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 4150SGD (دلار سنگاپور) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 5550SGD (دلار سنگاپور) در ماه دریافت کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است.

جهت اطلاع از مشکلات زندگی در سنگاپور از مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و همچنین مشاوره با کارشناسان به صورت حضوری و تلفنی می توانید به اطلاعات مطلوبی دست پیدا کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *