مهاجرت کاری سنت کیتس

بازار کار رشته NET Developer در سنت کیتس

بازار کار رشته NET Developer در سنت کیتس

سنت کیتس در مسیری گام برداشته است که به دنبال ساخت بازار کار رشته NET Developer در سنت کیتس به سمت حوزه های مختلفی می باشد. سیاست های جدید و استراتژی پیشرفت فناوری سنت کیتس شامل مدیریت اطلاعات و داده‌ ها، دیجیتالی کردن خدمات دولتی، ایجاد اکوسیستمی از نوآوران برای ارائه راه ‌حل‌ هایی برای بازار محلی و صادراتی، تجارت الکترونیک و خرید آنلاین و همچنین توسعه یک آکادمی دیجیتالی است که بخش عمومی و خصوصی را به هم پیوند می ‌دهد.

فعالات اقتصادی حوزه فناوری سنت کیتس در رسانه های عمومی مداما اعلام می کنند که مشتاقانه منتظریم که حوزه های جدیدی داشته باشیم، از صنعت فناوری خود بسازیم و واقعاً مهارت ها و مهارت های جدید را در افراد خود القا کنیم. همین تازگی و نوپایی نوید دستیابی آسان به مشاغل فناوری در سنت کیتس را می دهد که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و کارشناسان این موسسه در هر زمینه آماده هستند تا موانع پیوستن شما به بازار کار سنت کیتس را مرتفع سازند.

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در سنت کیتس

یکی از موقعیت های شغلی در حوزه شتاب دهنده و برنامه نویسی در سنت کیتس، کار در شرکت های کلان داده است. در این بخش، دولت مسئول استفاده از مجموعه داده های بزرگ برای یافتن فرصت هایی برای بهینه سازی محصول و فرآیند و استفاده از مدل ها برای آزمایش اثربخشی دوره های مختلف عمل است. این موقعیت شغلی شامل نظارت بر تمام فعالیت ‌های تیم تحلیلگر داده در حین توسعه و پیاده ‌سازی تجزیه و تحلیل داده ‌ها، سیستم ‌های جمع‌ آوری داده ‌ها و سایر استراتژی ‌هایی است که کارایی و کیفیت آماری را بهینه می ‌کنند. دستیابی به این موقعیت شغلی در سنت کیتس نیازمند مدرک کارشناسی یا تجربه معادل مدرک کارشناسی در ریاضیات، علوم کامپیوتر، اقتصاد، علوم داده یا رشته های مرتبط می باشد.

علاوه بر این، داشتن تجربه استفاده از زبان های کامپیوتری آماری (R، Python، SQL، و سایر) برای دستکاری داده ها و استخراج بینش از مجموعه داده های بزرگ. آشنایی با اسکالا، جاوا یا سی پلاس پلاس مزیت محسوب می شود. کسانی که در مشاغل حوزه شتاب دهنده در سنت کیتس را تجربه می کنند، می توانند، کار با و ایجاد معماری داده و داده کاوی را تجربه کنند و دانش انواع تکنیک ‌های یادگیری ماشین (خوشه ‌بندی، یادگیری درخت تصمیم، شبکه ‌های عصبی مصنوعی و غیره) و مزایا). آشنایی با تکنیک ها و مفاهیم پیشرفته آماری (رگرسیون، خواص توزیع ها، آزمون های آماری و استفاده صحیح و غیره) و تجربه با کاربردها. آشنایی با مبانی حساب چند متغیره و جبر خطی را نیز یاد بگیرند.

وضعیت بازار کار رشته NET Developer در سنت کیتس

وضعیت بازار کار رشته NET Developer در سنت کیتس

بازار شتاب دهنده ها در سنت کیتس به 2 بخش تقسیم شده است:

  • زیرساخت
  • کمپین

بخش اول مبتنی بر تجربه راه ‌اندازی دارایی ‌های بازاریابی محلی در سنت کیتس و نویس است. مورد دوم بر اساس کمپین های مشتریانی است که حجم رو به رشدی از کارهای مرتبط با بازاریابی سنت کیتس و نویس اضافه می کند، راه اندازی دارایی های بازاریابی در سنت کیتس و نویس شامل انواع مختلفی از وظایف است. ما اینها را به 5 دسته در زیر سازماندهی کرده ایم که مرحله اول میزبانی است. در این مرحله شما باید ابتدا یک حساب میزبانی با شرکتی راه اندازی کنید که مراکز داده و نقاط حضورCDN (PoP) دارد. جستجوی گوگل برای “میزبان وب ” گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد. مرحله دوم مدیریت است.

این مرحله برای راه اندازی نهاد تجاری است. ممکن است بخواهید یک نهاد حقوقی برای کسب و کار در سنت کیتس و نویس ایجاد کنید. جستجوی Google برای «راه‌ اندازی نهاد تجاری سنت کیتس و نویس» تعدادی فروشنده را که می‌ توانند در این فرآیند کمک کنند و همچنین برخی از مقاله‌ های «نحوه انجام کار» را کشف می ‌کند. مرحله بعدی شامل ثبت نام است. ثبت دامنه سطح بالای خاص کشور اختیاری است و انجام این کار اغلب مستلزم رعایت شرایط اقامت یا شهروندی خاص توسط ثبت کننده است. شما می توانید سایت مستقر در سنت کیتس و نویس خود را از هر TLD معتبر، زیر دامنه یا آدرس IP عمومی ارائه دهید

درآمد شاغلان توسعه دهندگان وب در سنت کیتس

فردی که به عنوان برنامه نویس در سنت کیتس و نویس کار می کند معمولا حدود 3290XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از XCD1510 تا XCD5230 (دلار کارائیب شرقی) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. با این حال حقوق متوسط XCD3550 (دلار کارائیب شرقی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از XCD3550 (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3550XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند. در حالی که 25% بیش از XCD4740 (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند.

یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 1720XCD(دلار کارائیب شرقی) در ماه تولید می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، XCD2300 (دلار کارائیب شرقی) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل XCD3390 (دلار کارائیب شرقی) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر تغییرات حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در سنت کیتس اشاره شده است:

سطح حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی

برای تسهیل در اخذ ویزا هزینه تحصیل در سنت کیتس اقامت کاری در این کشور می توانید از تجارب کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *