مهاجرت کاری ایسلند

بازار کار رشته NET Developer در ایسلند

بازار کار رشته NET Developer در ایسلند

بازار کار رشته NET Developer در ایسلند نوپا محسوب می شود و نقطه امیدواری این است که ایسلند به دنبال راهیابی به صنعت فناوری اتحادیه اروپا است. بنابراین شانس های شغلی زیادی در حال ایجاد شدن هستند که به جهت تازگی خود، دستمزدهای خوبی را به شاغلان می دهند. از سوی دیگر دولت ایسلند مصرانه در پی جذب مهندسان برنامه نویسی مهاجر است که خود نوید تسهیل فرآیند اقامتی در این کشور است. از همین رو و در جهت تحقق هرچه سریع تر تمایل مهاجرتی خود در مسیری درست و کم دردسر، می توانید از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید و از راهنمایی کارشناسان ما جهت تصمیمی صحیح بهره مند شوید.

اکوسیستم فناوری بازار کار رشته NET Developer در ایسلند

در حال حاضر، ایسلند یکی از متصل ترین کشورها با ضریب نفوذ اینترنت پهنای باند نزدیک به 100% است. در واقع، افسانه ها حاکی از آن است که هیچ شهروند ایسلندی تا به حال بافر ویدیوی یوتیوب را ندیده است. پس چرا آنها چنین حرکت های شدیدی به سمت خدمات دیجیتال انجام می دهند؟ تقریبا هر چیزی در بخش دولتی ایسلند اکنون دیجیتالی شده است و شهروندان آنها از طریق اینترنت به این خدمات دسترسی دارند، اما همچنین می توانند مسائل و پیشنهاداتی را ارائه دهند که برای بررسی به مقامات مربوطه ارسال می شود. ایده در ایسلند این است که این یک سیستم دموکراتیک خودگردانی را فراهم می کند که هر شهروندی مستقیماً در آن مشارکت دارد و در عین حال عملکرد کلی دولت را بهبود می بخشد و آن را دموکراتیزه می کند.

موضوع دیگر این است که ایسلند عاشق نرم افزار منبع باز است. اکثر خدمات آنها اکنون از طریق وب‌ سایت‌ ها، از جمله پورتال ‌های دولت الکترونیک، جمع‌ آوری و پرداخت مالیات، ثبت نام اجباری رأی‌گیری و سایر سایت‌ های خدمات عمومی مهم مانند اینها ارائه می ‌شود. سیستم های عمومی ضروری تر مانند پست های مربوط به مراقبت های بهداشتی به نرم افزار منبع باز تغییر یافته اند. شکی نیست که این امر زندگی را برای بسیاری از شهروندان آسان‌تر کرده است که اکنون می‌ توانند به اطلاعات با ارزش‌ تر مورد نیاز خود سریع‌ تر به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند، بدون اینکه نیازی به صرف زمان قابل توجهی روی آن داشته باشند یا اصلاً پول زیادی بپردازند. علاوه بر این دولت ایسلند با استفاده از ابر غریبه نیست.

اهداف دولت برای توسعه رشته NET Developer در ایسلند

از اکتبر سال 2015، دولت ایسلند قصد خود را برای برداشتن گام هایی برای انتقال تمام زیرساخت های فناوری اطلاعات خود به فضای ابری اعلام کرد. این شامل همه برنامه ها، راه حل ها و خدمات عمومی و خصوصی می شود. این یکی از بزرگترین مهاجرت های داخلی از نظر پیچیدگی و نرم افزار خواهد بود که تاکنون توسط دولت یک کشور انجام شده است. هدف این برنامه ها تکمیل این مهاجرت ماموت تا سال 2023 است و در حال حاضر به خوبی در مرحله برنامه ریزی قرار دارد. این شامل انتقال همه برنامه ‌ها به ابرهای IaaS خصوصی یا عمومی، همراه با بهینه ‌سازی عملیات و شبکه مرکز داده دولت و همچنین معماری مجدد اجزای زیرساخت کلیدی خواهد بود.

این به معنای نوشتن کد جدید بر اساس ابزارهای منبع باز و توسعه به شیوه ای چابک است. در واقع، ایسلند قبلاً از فناوری منبع باز استقبال کرده است تا حدی که تقریبا 90٪ از سیستم های اطلاعاتی دولتی از بخش عمومی اکنون منبع باز هستند. با این حال، واقعیت ‌های دنیای امروز این است که پروژه‌های دولتی اغلب با استفاده از تیم ‌های توسعه سفارشی، پشته‌ های سفارشی مبتنی بر فناوری ‌های قدیمی و فقدان عمومی چابکی و شفافیت راه‌ اندازی می ‌شوند که در دنیای پرسرعت IT امروزی یک عیب بزرگ است. . حرکت به سمت ابر عمومی به سازمان تازه تاسیس فناوری اطلاعات ایسلند چابکی لازم را برای ارائه سریع راه حل های با کارایی بالا برای موارد استفاده مدرن می دهد.

در تصویر زیر سایر اهداف دولت ایسلند اشاره شده است:

اهداف دولت ایسلند

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در ایسلند

دانشگاه ریکیاویک که در سال 1998 تاسیس شد، یکی از برترین دانشگاه ها و یک موسسه عالی برای علوم کامپیوتر در ایسلند است. این دانشگاه دارای 7 بخش در 2 مدرسه است و از انگلیسی و ایسلندی به عنوان زبان های آموزشی استفاده می کند. تحقیقات این موسسه بر تجارت، فناوری و قانون متمرکز است. جمعیت تخمینی آن 3500 دانش آموز یک رویکرد فشرده و تعاملی را در هر کلاس امکان پذیر می کند. دانشگاه ریکیاویک در پایتخت این کشور، ریکیاویک واقع شده است. دپارتمان علوم کامپیوتر این دانشگاه به دلیل ارائه یک برنامه علوم کامپیوتری با کیفیت بالا در ایسلند و ارائه مدرک های متعدد در علوم کامپیوتر شناخته شده است. مدرک 3ساله کارشناسی عمدتا به زبان ایسلندی تدریس می شود و دوره های منتخب به زبان انگلیسی در دسترس هستند.

دانشجویان علوم کامپیوتر می توانند بین آموزش عمومی یا مبتنی بر تحقیق و یا جزئی در مدیریت بازرگانی یکی را انتخاب کنند. پروژه های نهایی به صورت گروهی انجام می شود و به مسیر انتخابی دانشجو بستگی دارد. مدرک کارشناسی ارشد یک برنامه 2 ساله تمام وقت است که به زبان انگلیسی انجام می شود. دانشجویان می‌ توانند آموزش خود را با انتخاب بین مسیرهای مبتنی بر دوره یا پژوهش‌ محور تنظیم کنند. علاوه بر این، دانشجویان فارغ التحصیل می توانند دوره های انتخابی آنلاین را به عنوان دروس انتخابی تکمیل کنند. برنامه دکترا نیاز به تحقیق در میان سه مرکز تحقیقاتی دارد.

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در ایسلند

درآمد شاغلان بازار کار توسعه وب در ایسلند

فردی که در ایسلند به عنوان برنامه نویس کار می کند، معمولا حدود ISK613000 (کرونا) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق برنامه نویس بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از ISK282000 (کرونا) در ماه (حداقل حقوق) تا ISK974000 (کرونا) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​662000 ISK(کرونا) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از ISK66200 (کرونا) درآمد دارند. در حالی که نیمی دیگر بیش از ISK662000 (کرونا) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از برنامه نویسان کمتر از ISK424000 (کرونا) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از ISK424000 (کرونا) درآمد دارند. همچنین 75% کمتر از ISK883000 (کرونا) درآمد دارند.

یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا ISK320000 (کرونا) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 427000 ISK(کرونا) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل ISK631000 (کرونا) در ماه به ارمغان می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در ایسلند اشاره شده است:

حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در ایسلندبرای کسب دانش بیشتر درباره ایسلند به مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *