مهاجرت کاری ایرلند

بازار کار رشته NET Developer در ایرلند

بازار کار رشته NET Developer در ایرلند

متقاضیانی که برای بازار کار رشته NET Developer در ایرلند وارد این کشور می شوند، جالب است بدانند چارچوب این دیجیتال اهداف بلندپروازانه است. هدف دولت این است که 90% از SMEها تا سال 2030 از شدت دیجیتالی اولیه برخوردار شوند و 75% از شرکتها در ابر، هوش مصنوعی و داده های بزرگ استفاده کنند. گروه تجاری Ibec از استراتژی ملی دیجیتال جدید ایرلند استقبال کرد و اظهار داشت که این گام مهمی برای اطمینان از اینکه ایرلند در خط مقدم یک دهه پایدارتر و دیجیتال قرار دارد، است.

این طرح همچنین به اهمیت چارچوب‌های نظارتی دارای منابع خوب، مانند لایحه ایمنی آنلاین و مقررات رسانه‌ای که اخیراً تصویب شده است، اشاره می‌کند که برای تنظیم خدمات آنلاین و کاهش در دسترس بودن محتوای مضر طراحی شده است. با توجه به شرایط مناسب بازار فناوری ایرلند، چنانچه قصد مهاجرت شغلی به این کشور را دارید، همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما را جهت انتخاب بهترین موقعیت شغلی در ایرلند راهنمایی نمایند.

دوره ها و بازار کار رشته NET Developer در ایرلند

برنامه نویسی کامپیوتر صنعتی است که باید از آن برای پیشرفت فناوری کامپیوتری خود تشکر کنیم. برنامه نویسان رایانه روی ساختن رایانه ها و سیستم عامل های نرم افزاری کار می کنند که کارهای جدید را یاد بگیرند، به این معنی که فناوری ما هوشمندتر و هوشمندتر می شود. شما زمان زیادی را صرف توسعه دانش خود در زمینه نوشتن، اجرا و اشکال زدایی کدها و همچنین یادگیری زبان های برنامه نویسی مختلف خواهید کرد. اغلب اوقات، برنامه نویسی کامپیوتر به عنوان یک برنامه درجه مشترک افتخاری با عنصر دیگری از فناوری و مهندسی کامپیوتر ارائه می شود. اگر این مورد برای مدرک شما باشد، برخی از دوره های آموزشی بر روی سیستم های کامپیوتری، برنامه های کاربردی وب، سیستم های اطلاعاتی و شبکه های کامپیوتری متمرکز خواهند بود.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید دوره های هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و توسعه نرم افزار را مطالعه کنید. مدرک تحصیلی شما احتمالا در ترکیبی از حالت ها تدریس می شود. این می تواند شامل سخنرانی ها و سمینارها و همچنین پروژه های برنامه نویسی و کارهای آزمایشگاهی باشد. برخی از دانشگاه ها ممکن است شانس شرکت در 1 سال یا دوره را ارائه دهند.

وضعیت بازار کار رشته NET Developer در ایرلند

دولت ایرلند استراتژی دیجیتال ملی جدید خود را با فهرستی از اهداف بلندپروازانه جدید برای سال 2030 منتشر کرده است، از جمله آوردن 5G به مناطق پرجمعیت. بر اساس استراتژی جدید، دولت قصد دارد از طریق طرح ملی پهنای باند، هاب های کاری از راه دور و نقاط اتصال پهن باند، «اتصال را برای همه در دسترس قرار دهد». علاوه بر اینکه تا سال 2030 تمام مناطق پرجمعیت تحت پوشش 5G قرار می‌گیرد، دولت همچنین در نظر دارد تا حداکثر تا سال 2028 همه خانوارها و مشاغل ایرلندی را تحت پوشش شبکه گیگابیتی قرار دهد. این استراتژی که چارچوب ایرلند دیجیتال نام دارد از چهار جزء کلیدی تشکیل شده است که با اهداف اتحادیه اروپا برای تحول دیجیتال تا سال 2030 مطابقت دارد. این چهار حوزه عبارتند از تحول دیجیتال کسب و کار، بهبود مهارت های دیجیتال، توسعه زیرساخت های دیجیتال و دیجیتالی کردن خدمات عمومی.

An Taoiseach Michéal Martin، TD، در مراسم معرفی استراتژی جدید، گفت: «این بیماری همه گیر بسیاری از جنبه های زندگی ما را تغییر داد، به ویژه از طریق استفاده ما از اینترنت، کار از راه دور، یادگیری و خرید آنلاین، یا دسترسی مردم به خدمات دیجیتال. برای بهبود مهارت ‌ها، ایرلند قصد دارد با بهبود آموزش دیجیتال در مدرسه، آموزش عالی و یادگیری مادام ‌العمر، سهم بزرگسالان دارای مهارت ‌های دیجیتال پایه را تا سال 2030 به 80% افزایش دهد. همچنین به نظر می رسد تا پایان سال جاری بیش از 12400 فارغ التحصیل با مهارت های دیجیتال سطح بالاتر داشته باشد. این استراتژی تعهدی را برای 90% از خدمات عمومی تعیین کرده است که تا سال 2030 به صورت آنلاین مصرف شود تا از دسترسی گسترده و فراگیری اطمینان حاصل شود. مسائل امنیت سایبری نیز تحت استراتژی جدید، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

برنامه و چالش های رشته NET Developer در ایرلند

برنامه و چالش های رشته NET Developer در ایرلند

دولت ایرلند از هوش مصنوعی و روباتیک در فرآیندها و سیستم های خود برای افزایش کارایی استفاده می کند. علاوه بر این، آنها از اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار در چندین زمینه کاری برای بهبود رابط بین سیستم های قدیمی استفاده می کنند. تکنیک‌ های پایه هوش مصنوعی نیز برای ایجاد یک تجربه بهتر و شهودی شهروندی با خدمات خود استفاده می ‌شوند. یک استراتژی ملی هوش مصنوعی، که در حال حاضر در دست توسعه است، امکان یک رویکرد یکپارچه و فرا دولتی را فراهم می کند. این اهداف و جهت‌گیری‌های سطح بالا را برای تحقیق، توسعه و استقرار هوش مصنوعی تعیین می‌کند که شامل ملاحظات اخلاقی و قانونی در ایرلند است. یک سیستم ابری عمومی وجود دارد و پیشرفت‌های مداومی برای ارائه راهنمایی برای استقرار آن وجود دارد که اواخر امسال منتشر خواهد شد.

استفاده از فناوری امکان پردازش سریعتر و راحت تر تراکنش های دولتی آنلاین را فراهم کرده است. اولویت این است که اطمینان حاصل شود که همه پروژه ها به طور قانونی انجام می شوند. هدف دولت ایرلند این است که نه تنها نمونه ای از یک دولت دیجیتال باشد، بلکه در عین پیروی از قوانین، از روش های اتخاذ فناوری نیز استفاده کند. دولت می ‌داند که ساده‌ سازی و ادغام داده‌ ها خطراتی را در قالب حملات سایبری به همراه دارد. به این ترتیب، آنها متعهد به سرمایه گذاری در اقدامات حفاظتی و دفاعی هستند که در داخل و خارج از کشور به طور منظم آزمایش می شوند. همین سرمایه گذاری فرصت های شغلی زیادی را پیش روی برنامه نویسان قرار می دهد. چراکه در سطح ملی، آنها اخیرا مرکز ملی امنیت سایبری ایرلند تأسیس شده است.

درآمد شاغلان رشته توسعه دهنده وب در ایرلند

شخصی که به عنوان برنامه نویس در ایرلند کار می کند، معمولاً حدود 38300€ (یورو) در سال درآمد دارد. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 17600€ (یورو) در سال (حداقل حقوق) تا 60900€ (یورو) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 41400€ (یورو) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 41400€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 41400€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از برنامه نویسان / برنامه نویسان کمتر از 26500€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 26500€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% کمتر از € (یورو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. بر این مبنا، یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 20000€ (یورو) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 26700€ (یورو) در سال درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی 39500€ (یورو) در سال دارد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. جهت اطلاع از شرایط ویزای همراه ایرلند می توانید از مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *