مهاجرت کاری اسلواکی

بازار کار رشته NET Developer در اسلواکی

بازار کار رشته NET Developer در اسلواکی

بازار کار رشته های برنامه نویسی در سال های اخیر، رونق بسیاری یافته است. هم از نظر تنوع شغلی و هم سطح درآمدی و بازار کار رشته NET Developer در اسلواکی از جمله سرآمدها در دنیا محسوب می شود. اسلواکی کشوری در اروپای مرکزی است که تقریباً به طور کامل توسط خشکی احاطه شده است. در اسلواکی، خارجی‌ ها و بازدیدکنندگان از پارک ‌های عمومی مختلف، کوه ‌ها، دره‌ ها، فضای سبز و آبراه‌ ها لذت می ‌برند: در واقع، اسلواکی دارای 5 مکان اجتماعی و 2 میراث جهانی یونسکو است. اما شما علاوه بر این امکانات از حقوق شغل خود در برنامه نویسی می توانید به سفرهای مختلف در اتحادیه اروپا مشغول شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و همکاران ما در این موسسه آماده هستند تا بسترهای تثبیت جایگاه شما در اسلواکی در این رشته را فراهم نمایند.

دانشگاه های بازار کار NET Developer در اسلواکی

.دانشگاه فناوری اسلواکی که در سال 1937 تأسیس شد، تنها دانشگاهی در اسلواکی است که در سال 2021 وارد رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS برای علوم کامپیوتر شد. این دانشگاه یک موسسه عالی برای علوم کامپیوتر در اسلواکی است و در میان موسسات برتر برای آموزش عالی در کشور. از زمان تأسیس، 7 دانشکده ساخته است که برنامه های مطالعاتی در زمینه های مختلف مانند مهندسی، معماری و مدیریت ارائه می دهد. حدود 12000 دانش آموز بدنه دانشجویی سالانه را تشکیل می دهند. علوم کامپیوتر، یا معمولاً در اسلواکی به آن انفورماتیک می گویند، در دانشگاه موجود است. برنامه لیسانس شامل برنامه های تحصیلی تمام وقت 3 ساله و 4 ساله است که هدف آن تولید فارغ التحصیلان ماهر در سیستم ها و فرآیندهای نرم افزاری است. همچنین، اینها نیاز به تکمیل پایان نامه دارند و اکثر برنامه ها از زبان انگلیسی برای آموزش استفاده می کنند.

یکی دیگر از مؤسساتی که به لیست بهترین دانشگاه ها برای علوم کامپیوتر در اسلواکی می پیوندد، دانشگاه Comenius است. این دانشگاه که در سال 1919 تأسیس شد، در یک پردیس تاریخی غنی در براتیسلاوا، پایتخت کشور واقع شده است. این دانشگاه بیش از 900 برنامه تحصیلی را در 13 دانشکده خود ارائه می دهد و میزبان بیش از 22000 دانشجو است. علاوه بر علوم کامپیوتر، این دانشگاه برنامه های تحصیلی در رشته های پزشکی، حقوق و هنر ارائه می دهد. دانشگاه Comenius یک برنامه درسی استثنایی علوم کامپیوتر را در اسلواکی ارائه می دهد و دانشجویان آن می توانند هر سه سطح برنامه علوم کامپیوتر را مطالعه کنند. برنامه لیسانس عمدتا به زبان اسلاو تدریس می شود و به یک برنامه تحصیلی 3 ساله نیاز دارد. در اینجا، دانش آموزان در مورد پردازش خودکار اطلاعات و سیستم های کامپیوتری یاد می گیرند.

دانشگاه های بازار کار NET Developer در اسلواکی

سیاست دولت برای بازار کار NET Developer در اسلواکی

توسعه نرم‌ افزاری اسلواکی از زمان پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا در سال 2004 رشد قابل ‌توجهی داشته است. استعدادهای ماهر، آموزش قوی STEM، و اقتصاد پایدار این مکان را برای مشاغل در سراسر جهان جذاب کرده است. در اینجا عوامل کلیدی که اسلواکی را به یک مقصد برون سپاری جذاب تبدیل می کند آورده شده است: این کشور دارای یک مجموعه استعدادهای فنی از 39000+ توسعه دهنده نرم افزار است. Clutch.co 50 فروشنده برون سپاری در کشور را فهرست می کند اسلواکی دارای تولید ناخالص داخلی 106.5 میلیارد دلار و صادرات فناوری اطلاعات 2.5 میلیارد دلار است. اسلواکی به عنوان یک عضو اتحادیه اروپا یک مقصد برون سپاری توسعه نرم افزار امن است. علاوه بر این، این کشور تابع GDPR است این یک موقعیت تجاری مطلوب است: Doing Business 2020 اسلواکی را در رتبه 45 در میان 190 کشور در سراسر جهان قرار می دهد.

حرفه ای بودن توسعه دهندگان از اسلواکی با گزارش SkillValue ثابت شده است، جایی که آنها به مقام اول رسیده اند. از سوی دیگراسلواکی دارای بیش از 39000 متخصص فناوری است. بر اساس گزارش ABSL، حدود 46% از متخصصان برای شرکت های مرکز خدمات مشترک خدمات کسب و کار جهانی، ارائه دهندگان توسعه نرم افزار 32% و 22% دیگر برای شرکت های برون سپاری BPO کار می کنند. در نتیجه، اکثر توسعه دهندگان در اسلواکی برای برون سپاری در دسترس نیستند. آنچه مربوط به تخصص فناوری است، طبق گزارش SkillValue، توسعه دهندگان Python از اسلواکی نسبت به کارشناسان دیگر فن آوری ها ماهرتر و آگاه تر هستند. توسعه ‌دهندگان اهل اسلواکی معمولاً با کسب‌ و کارهایی در زمینه فین‌ تک، اوقات فراغت، دولت و غیره کار می‌کنند.

هزینه زندگی تحصیل رشته NET Developer در اسلواکی

متوسط ​​هزینه اولیه زندگی در اسلواکی کاملاً تنظیم شده است و با بودجه معمولی ماه به ماه حدود 600 تا 700€ (یورو) و اجاره ماه به ماه تقریباً 200 تا 350€ (یورو)، یک دانشجو می تواند در هر کجای اسلواکی به راحتی زندگی کند. اسلواکی علاقه چشمگیری به غذاهای خوب و خوشمزه با رستوران های فراوان دارد که برخی از بهترین وعده های غذایی در آنها سرو می شود. حتی با وجود اینکه رستوران ‌های سطح‌ بالایی وجود دارند که هزینه‌ های آن بالاست، که به یاد کیفیت خدمات ارائه ‌شده است، رستوران ‌های متوسطی نیز وجود دارند که می‌ توانید تنها با 4€ (یورو) در آنها غذا بخورید. اگر برای خرید در سوپرمارکت محله یا خواربارفروشی به شهر می روید، می توانید به طیف گسترده ای از مواد غذایی بهشتی متعدد (گوشت، ماهی جدید، سبزیجات و محصولات ارگانیک خوش طعم) تکیه کنید.

جالب است که بسیاری از مارک ها و محصولات بین المللی را می توان در سوپرمارکت های متوسط ​​در اسلواکی یافت. تمام اقلام و مواد غذایی آن از منابع محلی تهیه می شود، در فصل به وفور در دسترس است و به هیچ وجه به اندازه سایر کشورهای منطقه گران نیست. خدمات کرایه اتومبیل در اسلواکی سودمند و با قیمت متوسط ​​است و حرکت با دوچرخه روشی عالی برای دیدن و قدردانی از بخش بزرگی از این کشور دوست داشتنی است، بنابراین وسایلی برای حرکت در اطراف و کنار گذاشتن مقداری پول نقد وجود دارد. اگر نیاز به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی دارید، در هر صورت، برای دانشجویان رایگان است و در بیشتر موارد برخلاف کشورهای اروپای غربی، قیمت مناسبی دارد و قیمت بلیط تکی 0.50€ (یورو) است.

در شکل زیر سایر هزینه های زندگی دانشجویی در اسلواکی را مشاهده می کنید:

زیر سایر هزینه های زندگی دانشجویی در اسلواکی

موقعیت نت دولوپرها در اسلواکی

ایالات متحده یکی از رهبران تکنولوژی در جهان است، به ویژه سیلیکون ولی، خانه بسیاری از شرکت های بزرگ. توسعه دهندگان آمریکایی خوب هستند، اما تا حدودی از بهترین بودن فاصله دارند (مقام بیست و ششم در سراسر جهان). بهترین کشورهایی مانند اسلواکی، جمهوری چک، مجارستان و لهستان (اروپا شرقی) هستند. SkillValue، یکی از زیرمجموعه های شرکت فرانسوی The Pentalog Group، مهارت های برنامه نویسی برنامه نویسان کشورهای مختلف را رتبه بندی کرد. آنها تمام داده ‌هایی را که SkillValue در اختیار دارد با داده ‌هایی که رقیبشان، HackerRank، از همان نوع برنامه تست مهارت ‌های برنامه ‌نویسی دریافت می ‌کند، ارجاع داده ‌اند. SkillValue چین و برخی از کشورهای خاور دور را هدف قرار نمی دهد. در کشورهایی که هر دو شرکت در آن مستقر هستند، نتایج در اکثر موارد به %80-90% می رسد. در کل کشورهای اروپای شرقی بسیار خوب هستند.

در این میان بهترین آنها اسلواکی جزو بهترین ها است. کشورهای اروپای غربی، به ویژه انگلستان و فرانسه، عقب مانده اند. از کشورهای اروپای غربی، تنها ایتالیا، آلمان، سوئد و سوئیس بر بلغارستان و رومانی غلبه می کنند. برنامه نویسان اسلواکی در زمینه فناوری اطلاعات قدیمی نشدند. همه ابزارها، فن‌آوری ‌ها و شیوه‌ های آنها مدرن هستند، آنها با جدیدترین محصولات و استارت‌آپ‌ها کار می‌ کنند که روش اشتباهی را اتخاذ نکرده ‌اند.

درآمد و حقوق نت دولوپرها در اسلواکی

فردی که به عنوان برنامه نویس در اسلواکی کار می کند، معمولاً حدود 2020€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 930€ (یورو) یعنی کمترین قیمت تا 3210€ (یورو)، یعنی بالاترین قیمت، متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت می باشد. متوسط ​​حقوق 2180€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس/برنامه نویس کار می کنند کمتر از 2180€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2180€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از برنامه نویسان کمتر از 1400€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 1400€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از برنامه نویسی کمتر از 2910€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که 25% بیش از 2910€ (یورو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. یک برنامه نویسی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 1050€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 1410€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 2080€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در جدول اطلاعات مرتبط با سایر تغییرات حقوق و درآمد بازار کار رشته NET Developer در اسلواکی اشاره شده است:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب یورو اسلواکیبرای آغاز زندگی تحصیلی در اسلواکی را دارید، می توانید از تجارب مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آگاهی از هزینه اقامت اسلواکی استفاده نمایید. امید بر این است که با به اتمام رسیدن محتوا بازار کار رشته NET Developer در اسلواکی توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در این باب در اختیار شما قرار دهیم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *