مهاجرت کاری کویت

استخدام Java Developer در کویت

استخدام Java Developer در کویت

استخدام Java Developer در کویت برای افرادی که به زبان عربی مسلط هستند شرایط خوبی برای کار در صنعت IT محسوب می شود. با حضور جهانی بیش از 5000 متخصص در استراتژی، تحقیق، علم داده، طراحی و مهندسی، رشد سطح بالایی را باز می ‌کنند، تجربه مشتری را بهبود می ‌بخشند و کارایی عملیاتی را افزایش می ‌دهند.

از ارائه راه حل های هوش مصنوعی و شخصی سازی به صنعت بانکداری مالی در سراسر جهان پشتیبانی کنید. همکاری نزدیک با تحلیلگران کسب ‌و کار، شناسایی شکاف ‌ها، حل مسائل، و تبدیل نیازمندی ‌ها به مشخصات عملکردی هم در حوزه کاری یک Java Developer می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت به کویت و کار در کشور کویت به سوالات شما پاسخ می دهد.

الزامات استخدام Java Developer در کویت

مدرک کارشناسی درIT یا معادل آن و داشتن تجربه مرتبط در زمینه عملکرد تکمیل شده است. متخصصان با انگیزه مایل به یادگیری فن آوری ها، رویکردها و روش های جدید، ارائه راه حل های در کلاس هستند. افراد حرفه ای که می توانند به طور فعال با تحلیلگران کسب و کار برای توسعه مدل ها و راه حل ها (منطق) همکاری کنند. نامزدهایی که می توانند مشکلات تجاری را درک کنند و راه حل های کاری را پیشنهاد/توسعه دهند در اولویت هستند. سعی کنید به یکی از سه شرکت برتر توسعه دهنده نرم افزار بپیوندید و مهارت های خود را با همکاری با برخی از باهوش ترین کارشناسان فناوری در سه قاره تقویت کنید.

شرکت های Java Developer در کویت

Kin + Carta یک شرکت مشاوره تحول دیجیتال جهانی است که متعهد به همکاری در کنار مشتریان خود برای ساختن دنیایی است که #برای همه بهتر عمل کند. 2000 ذهن کنجکاو ارتباطات خلاقانه ای بین افراد، داده ها و فناوری ایجاد می کنند تا نتایج مرتبط را در طول چرخه عمر کامل اکوسیستم محصول و پلت فرم ایجاد کنند. آن ها ذاتاً سازنده، سازنده و خالق هستیم و هر روز برای ایجاد تجربه برای برخی از تأثیرگذارترین شرکت ‌های جهان سر کار می ‌آیند. در کویت به کسب ‌و کارها کمک می‌ کنند تا نقشه راه دیجیتال خود را تسریع کنند، به سرعت نوآوری کنند، سیستم‌ های خود را مدرن کنند، تیم ‌های خود را فعال کنند و برای رشد مستمر بهینه ‌سازی کنند.

آن ها یک تجارت فناوری هستند که در قلب آن اعتماد و ارتباط انسانی وجود دارد. به عنوان یک شرکت معتبر B، تمرکز سه گانه بر روی افراد، سیاره زمین و سود هسته اصلی هر کاری است که انجام می دهند. در کویت از متخصصان بین المللی خود استقبال می کنند تا هر روز خود را به عنوان خود واقعی خود نشان دهند. از آنجا که این مساله بسیار مهم است، Kin + Carta مفتخر است که یک کارفرمای فرصت برابر است. CI&T یک متخصص دیجیتال، شریک در تحول دیجیتال پایان به انتها است. شرکت های کویت به عنوان سرآمد دیجیتال، سابقه 26 ساله تسریع تاثیر تجاری را از طریق راه حل های دیجیتالی کامل و مقیاس پذیر به ارمغان می آورند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در کشور کویت می باشید:

نرخ بیکاری در کشور کویت

شرایط استخدام Java Developer در کویت

ساخت میکروسرویس ها و برنامه های کاربردی وب توزیع شده و مقیاس پذیر از وظایف یم Java Developer در کویت است. برای ساختن برنامه های کاربردی وب غنی و پیچیده با هر دو مهندس Front-End و Back-End کار کنید. شرکت در جلسات جمع آوری نیازمندی های کسب و کار با کاربران تجاری برای درک تمام جنبه های کسب و کار (عملکرد، فرآیندها، فناوری ها)؛ تعیین امکان سنجی درخواست ها؛ شناسایی بهترین رویکرد برای ارائه راه حل های فناوری برای رفع نیازهای کسب و کار ارائه برآوردهای دقیق از دیگر وظایف یک java developer در کویت محسوب می شود.

شرایط استخدام Java Developer در کویت عبارت است از:

  • مدرک کارشناسی مرتبط با علوم کامپیوتر یا تجربه رشته مرتبط
  • 3-5 سال توسعه جاوا در سطح ارشد

شرایط استخدام Java Developer در کویت

کار و استخدام Java Developer در کویت

استخدام net developer در کویت، مانند توسعه دهنده جاوا در یک محیط چند فرهنگی کار خواهید کرد و تعادل کار و زندگی را تقویت خواهید کرد. شما به یک تیم در حال رشد ملحق خواهید شد که کاوش و اجرای فناوری‌ ها و ایده‌ های پیشرفته را تشویق می‌ کند. بخش فناوری اطلاعات آن، متشکل از 3 تیم فرعی GTS، FTB IT و REG IT، مسئول تمام زیرساخت ‌های محلی فناوری اطلاعات و نگهداری و تکامل برنامه‌ ها برای پشتیبانی از خطوط مختلف کسب ‌و کار در کویت از جمله مدیریت نقدی، امور مالی تجارت و غیره است. این شرکت ها به دنبال استعدادی برای پیوستن به تیم فناوری اطلاعات FTB در دفتر های کویت هستند.

در جدول زیر شاهد تعداد متقاضیان در کویت در شغل توسعه دهنده جاوا می باشید:

سالتعداد متقاضیان
202018093
202115027
202216370

مزایا استخدام Java Developer در کویت

طراحی و توسعه API های REST برای مشتریان با حجم بالا را تجربه کنید. تجربه با ابزارهای یکپارچه سازی مداوم امتیاز محسوب می شود. تجربه با ساخت و فریمورک های تست خودکار هم همچنین است. یک Java Developer مایل به ریسک کردن، آزمایش کردن و به اشتراک گذاشتن دیدگاه های تازه است. توسعه دهنده در کویت استعداد یادگیری و به کارگیری مفاهیم برنامه نویسی و توانایی برقراری ارتباط موثر با ذینفعان داخلی و خارجی را دارد. تجربه با ابزارهای توسعه و همکاری نرم افزار Atlassian Bitbucket، JIRA، Confluence امتیاز محسوب می شود. مسیر استخدام برنامه نویس در کویت را نیز امتحان کنید.

کویت دارای استارت آپ فین تک مرحله رشد نرم افزاری سازمانی است. شرکت های مذکور راه ‌حل‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه ‌دهند که به بانک ‌ها کمک می ‌کند تجارب بانکی بسیار هوشمند و شخصی ‌شده را برای مشتریان خود در تمام کانال ‌های دیجیتال ارائه دهند. شرکت های کویت به دنبال برنامه نویس با استعداد Backend Java برای پیوستن به تیم توسعه هسته جهانی می باشند. این یک فرصت جهانی است که در آن زبان انگلیسی روان مورد نیاز است. با بهبود مهارت های خود بخشی از یک تیم جهانی متمرکز بر توسعه وب برای یک از محصولات باشید. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اقامت کویت از طریق کار به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *