مهاجرت کاری ارمنستان

استخدام Java Developer در ارمنستان

استخدام Java Developer در ارمنستان

استخدام Java Developer در ارمنستان از استخدام هایی است که در هر سال افزایش دارد و بسیاری از متقاضیان جویای این شغل می باشند. به دنبال یک توسعه دهنده ارشد جاوا برای دفتر ایروان خود هستند تا تیم را قوی تر کنند. افراد با استعدادی که به کار خود علاقه دارند و به آن افتخار می کنند می توانند در زمینه Java Developer در ارمنستان کار کنند. آنها معتقدند که کارکنان تفاوت ایجاد می کنند و به هم افزایی کمک می کنند که آن ها را در دستیابی به اهداف پیش می برد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران مجربی دارد که به سوالات شما در باب اقامت کاری و شرایط مهاجرت کاری به ارمنستان پاسخ می دهد. در ادامه در خصوص شرایط استخدام Java Developer در ارمنستان صحبت می کنیم.

وظایف استخدام Java Developer در ارمنستان

برنامه های جاوا خود را با استفاده از سرورهای برنامه مورد نظر و نرم افزار منبع باز خود مستقر کنید. برنامه های جاوا خود را به راحتی و با اطمینان از جمله موارد ضروری مانند امنیت، پشتیبانی از داده ها و خدمات پیام رسانی، حافظه پنهان، نظارت و اتوماسیون مقیاس دهید. از جاوا برای اجرای بخش های قابل توجهی از مایکروسافت استفاده می کنید و هزاران مشتری را برای انجام همین کار توانمند می کنید. مایکروسافت متعهد به موفقیت توسعه دهندگان جاوا است. در طول کار خود در زمینه به نوشتن کد با استفاده از ابزارها و چارچوب های جاوا که قبلاً می شناسند و دوست دارند ادامه دهید.

مشتری ها شرکت نرم افزاری بین المللی جهانی و داخلی هستند که چشم اندازی دارد که چگونه به شرکت ها کمک کند داده های خود را مفید، قابل استفاده و معنادار کنند. به عنوان یک مهندس کلیدی، شما با همکاری کارشناسان صنعت در سراسر جهان کار خواهید کرد. با ارتباطات باز، توانمندسازی، نوآوری و فرهنگ مشتری محوری به تیم مهندسی درخشان در شرکت های ارمنستان بپیوندید. مشارکت در طراحی و توسعه برنامه های کاربردی تجاری با کارایی بالا، از تجزیه و تحلیل نیازمندی ها تا تولید به عنوان یک Java Developer از وظایف شماست.

مسئولیت های یک Java Developer در ارمنستان

کاربردها در حوزه جاوا به طور خاص، Bing موتور جستجوی وب مایکروسافت، که ویژگی جستجو را در منوی استارت ویندوز نیز تقویت می کند وجود دارد. از جاوا برای انجام عملکردهای مرتبط با نمایه سازی استفاده می کند. فراتر از بینگ، هواپیمای کنترل زیرساخت Azure و سایر بخش‌ ها مانند LinkedIn، Minecraft و Yammer به طور گسترده از جاوا استفاده می ‌کنند. در ارمنستان فعالانه از سازمان‌ های جامعه جاوا برای سرمایه ‌گذاری و کمک به ارتقای آینده جاوا حمایت می‌کنند. این به نظر می رسد که آنها از جاوا بیشتر از آنچه تصور می شود استفاده می کنند.

مسئولیت های یک Java Developer در ارمنستان عبارت است از:

  • توسعه راه حل های نرم افزاری سطح سازمانی با توجه به مشخصات فنی
  • در تمام چرخه های طراحی و توسعه نرم افزار شرکت کنید.
  • کمک به کیفیت کدگذاری و اطمینان از مطابقت کدهای منبع
  • ارائه مدارک فنی و طراحی لازم
  • الزامات را تجزیه و تحلیل کنید و با اعضای تیم برای ایجاد نتایج با کیفیت کار کنید.
  • با مدیریت محلی و اعضای تیم خارجی به طور موثر ارتباط برقرار کنید.
  • در جلسات داخلی و خارجی شرکت کنید.

مسئولیت های یک Java Developer در ارمنستان

کار و استخدام Java Developer در ارمنستان

در کشور ارمنستان شرکت هایی هستند که ارائه دهنده جهانی پیشرو در خدمات مهندسی و توسعه پلتفرم دیجیتال است. آن ها متعهد هستند که تأثیر مثبتی بر مشتریان، کارمندان و جوامع خود داشته باشند. فرهنگ پویا و فراگیر را می پذیرند. در این کشور شما با تیم ‌های چند ملیتی همکاری خواهید کرد، در پروژه ‌های نوآورانه متعددی که خلاقانه‌ ترین و پیشرفته ‌ترین راه ‌حل ‌ها را ارائه می ‌دهند، مشارکت خواهید داشت و فرصتی برای یادگیری و رشد مداوم خواهید داشت.

مهم نیست در کجا قرار دارید، به یک انجمن اختصاصی، خلاق و متنوع ملحق خواهید شد تا به شما کمک کند حداکثر پتانسیل خود را کشف کنید. مانند دیگر کشورها به دنبال یک مهندس جاوا با تخصص فنی خوب می باشند که علاقه مند به پیوستن به پروژه رو به رشد باشد.

الزامات استخدام Java Developer در ارمنستان

تجزیه و تحلیل و بهبود عملکرد برنامه به دنبال راه حل های ساده و قوی برای کارهای پیچیده فعال باشید. در یک محیط متدولوژی چابک کار کنید که در آن نوآوری، کار تیمی و خلاقیت کلید موفقیت است. از الزامات کاردر ارمنستان به عنوان Java Developer  می توان داشتن مدرک لیسانس کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر مهندسی یا رشته مرتبط مانند گواهینامه های تخصصی اشاره کرد. داشتن تجربه در توسعه جاوا و تجربه کار با Spring Boot هم مورد نیاز است.

دانش برنامه نویسی OO و مفاهیم طراحی OO قوی و تجربه قوی در خصوص کار تیمی و سرعت و خلاقیت از مهم ترین ویژگی های یک Java Developer می باشد. مهارت های تحلیلی و منطقی قوی از جمله عیب یابی و مهارت های ارتباط بین فردی خوب، هم کلامی و هم نوشتاری و زبان انگلیسی خوب هم مهارت های کلامی و هم نوشتاری الزامی است در این کشور فرصتی برای کار بر روی پروژه ‌های پیشرفته با یک تیم بسیار با انگیزه و اختصاصی وجود دارد. ارائه بیمه ی درمانی در برخی از شرکت ها نیز وجود دارد.

با ویزای کار ارمنستان می توانید در شغل توسعه دهنده جاوا مشغول به کار شوید. در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه توسعه دهنده جاوا در کشور ارمنستان می باشید:

سالنرخ بیکاری
202011%
20218%
202214%

شرکت های توسعه دهنده جاوا در ارمنستان

SFL یک شرکت نرم افزاری پیشرو در ارمنستان است. این شرکت که در سال 2006 تأسیس شد، راه حل های برون سپاری و پشتیبانی را به تعدادی از مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. این شرکت با نام‌های صنعتی مانند Greetz، بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک در بنیلوکس، Qlim، یک سرویس انقلابی برای کارواش، Assensia، Ineco Bank و بسیاری دیگر کار کرده‌ اند. تجربه گسترده همچنین راه را برای توسعه محصولات خود باز کرده است. تیمی متشکل از 65 متخصص فناوری با استعداد را در ایروان، ارمنستان با گسترش جهانی اداره می کنند.

در نمودار زیر شاهد افزایش نرخ حقوق در حوزه Java Developer در ارمنستان می باشید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده جاوا در ارمنستان

می توانید مقاله استخدام net developer در ارمنستان را هم مطالعه کنید. استخدام برنامه نویس در ارمنستان یک فرصت تمام وقت با حقوق و مزایای رقابتی است. به عنوان یک مهندس ارشد نرم افزار، شما نقش کلیدی در توسعه برنامه های جاوا در یک محیط چابک خواهید داشت. شما در کل چرخه عمر محصول شرکت خواهید کرد و یک مشارکت کننده کلیدی در توسعه یک پروژه هیجان انگیز با استفاده از فناوری جاوا خواهید بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط استخدام و همچنین کار در ارمنستان و پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *