مهاجرت کاری اروگوئه

استخدام Java Developer در اروگوئه

استخدام Java Developer در اروگوئه

با استخدام Java Developer در اروگوئه بخشی از یک تیم چند فرهنگی با مردم کشورهای مختلف باشید و آینده کاری روشنی را برای خود رقم بزنید. نوشتن کد نرم افزار با کیفیت و طراحی راه حل های نرم افزاری با استفاده از چارچوب های مناسب از مسئولیت های شما محسوب می شود. با اعضای تیم مشتریان ارتباط برقرار کنید و راه حل های فنی را هماهنگ کنید. بررسی کد را انجام  دهید. اگر در زمینه توسعه برنامه های کاربردی Backend مانند جاوا، پایتون، NodeJS یا سایر فناوری های منبع باز تجربه دارید این شغل مناسب شماست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و شرایط اقامت کاری در کشور اروگوئه پاسخگوی سوالات شماست.

حقوق استخدام Java Developer در اروگوئه

حقوق برنامه نویسان جاوا در اروگوئه از 18000UYU الی 57200UYU (پزو اروگوئه) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 37400UYU (پزو اروگوئه) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 37400UYU (پزو اروگوئه) درآمد دارند. در حالی که نیمی دیگر بیش از 37400UYU (پزو اروگوئه) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 24900UYU ((پزو اروگوئه)) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 24900UYU ((پزو اروگوئه)) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 48200UYU ((پزو اروگوئه)) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 48200UYU (پزو اروگوئه) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد میزان افزایش حقوق در زمینه Java Developer در کشور اروگوئه می باشید:

سالمیزان افزایش حقوق
202017%
202120%
202213%

کار به عنوان Java Developer در اروگوئه

در اروگوئه میراث مهندسی نرم افزار پیشرفته خود را برای تبدیل شدن به مهمترین ارائه دهنده خدمات تحول دیجیتال جهانی پیشرو در صنعت در توسعه محصولات دیجیتال و فیزیکی و خدمات مهندسی پلتفرم دیجیتال، به کار گرفته است. از طریق استراتژی نوآورانه خود قابلیت های مشاوره، مشاوره و طراحی یکپارچه؛ تیم ‌های ترکیبی مستقر در سطح جهانی EPAM و منحصر به ‌فرد «DNA مهندسی»، با تقویت پلت‌ فرم‌ های سازمانی، آموزشی و بهداشتی بهتر که افراد را به هم متصل می‌ کند، تجربیات را بهینه می‌کند و زندگی مردم را بهبود می ‌بخشد، به واقعی کردن آینده برای مشتریان و جوامع در سراسر جهان کمک می ‌کند.

تیم ‌های چند رشته‌ ای جهانی در اروگوئه که توسط Newsweek به ‌عنوان محبوب ‌ترین محل کار در سال 2021 انتخاب شده ‌اند، به مشتریان در بیش از 45 کشور در 5 قاره خدمات ارائه می ‌دهند. اروگوئه یکی از کشورهای اروپا با زیرساخت های دیجیتال عالی، اقتصاد نوآورانه و باز، مشوق های تحقیق و توسعه، و تمرکز قوی دولت بر پیشرفت در فناوری است. جای تعجب نیست که این کشور مقصد بسیار محبوبی در میان مهندسان نرم افزار است. اروگوئه که به همان اندازه مورد علاقه خانواده ها است، به دلیل سیستم های مراقبت های بهداشتی و آموزشی عالی، تمرکز بر پایداری محیطی، ایمنی و کیفیت عالی زندگی مشهور است. زبان اسپانیایی هم دلیل دیگری بر علاقه کار به عنوان Java Developer در اروگوئه می باشد.

مزایا استخدام Java Developer در اروگوئه

کشور اروگوئه به ایجاد تیم های در سطح جهانی با ارائه برتری مهندسی و مشارکت با کسب و کارهای معتبر بین المللی و محلی برای حمایت از تحول دیجیتال و طرح های نوآوری خود ادامه می دهد.  مسئولیت های یک Java Developer در کشور اروگوئه عبارت است از طراحی و ساخت راه حل های نرم افزاری سفارشی برای رفع نیازهای مشتری نهایی و ارائه راه حل های قوی، مقیاس پذیر و قابل استفاده مجدد، از جمله کار بر روی خطوط لوله CI/CD، آزمایش خودکار و قابلیت مشاهده راه حل. همچنین خدمات بدون سرور مقیاس پذیر و قابل استفاده مجدد را با استفاده از بهترین شیوه ها بسازید. به طور فعال در جامعه عملی که توسط مشتری آغاز شده است شرکت کنید تا به برتری مهندسی برسد.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه Java Developer در اروگوئه می باشید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده جاوا در اروگوئه

الزامات استخدام Java Developer در اروگوئه

داشتن تجارب کاری موفق و همچنین بیش از 1 سال همکاری با یک شرکت توسعه دهنده در کمترین و حداقل الزامات برای کار به عنوان یک متقاضی بین المللی می باشد. آشنایی با استفاده از قابلیت هایی مانند Lambdas و Java Streams شاید مورد نیاز باشد. تجزیه و تحلیل و طراحی و کد نویسی برای بازی و سرگرمی و اپ ها و برنامه های گردشگری و آموزش از مواردی است که باید به عنوان Java Developer در اروگوئه به آن علاقمند باشید. داشتن روحیه تیمی و کار به صورت فعالانه به عنوان توسعه دهنده جاوا می تواند بهترین مزیت برای شما قلمداد شود. داشتن ویزای کار اروگوئه یکی از مدارک لازم برای استخدام در حوزه مذکور می باشد.

در لیست زیر شاهد برخی از دیگر الزامات و موراد ضروری برای کار به عنوان توسعه دهنده جاوا در اروگوئه می باشید:

  • تجربه با AWS/Kubernetes
  • 5+ سال تجربه جاوا مدرن
  • تجربه خدمات Deep Java / Spring / RESTful برای توسعه back-end ضروری است.
  • تسلط کاندیدبه سیستم های توزیع شده، معماری میکروسرویس ها
  • داشتن درک پیشرفته ای از TDD/BDD استفاده از Junit، Mockito برای تست واحد، کیفیت کد و معیارهای کیفیت داشته باشد.

شرایط استخدامJava Developer  در اروگوئه

می توانید در یک شرکت خدمات فناوری بومی دیجیتال مشغول به کار شوید که در آن نوآوری، طراحی و مهندسی با مقیاس روبرو می شوند. برخی از شرکت ها از برخی از آخرین فناوری ها در زمینه دیجیتال و شناختی برای توانمندسازی سازمان ها در هر جنبه استفاده می کنند. شما در طول کار خود به عنوان java developer این فرصت را خواهید داشت که با کارشناسان و کارفرماهای متخصص کار کنید که بهترین شرایط را برای رشد و توسعه کسب و کار خود ارائه می دهند. سعی کنید تخصص و حرفه خود را در چندین زمینه صنعت مانند امور مالی و تجارت و موبایل توسعه دهید. می توانید مقاله استخدام net developer در اروگوئه را مطالعه کنید.

پیشنهاد می شود برای استخدام برنامه نویس در اروگوئه که پایتخت را انتخاب کنید تا در مرکز رفاه و موقعیت های شغلی قرار بگیرید. اما گاهی در برخی دیگر شهرها فرصت های کاری راحت و منحصر به فردی نیز یافت می شود که مناسب شما باشد.در نظر داشته باشید که برای کار به عنوانJava Developer در اروگوئه علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی به زبان اسپانیایی نیز مورد نیاز است. این زبان که زبان محبوبی است از سوی بسیاری از متقاضیان کار بین المللی در این کشور برآورده می شود. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات شما در مورد کار در اروگوئه پاسخ می دهند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *