مهاجرت کاری لیتوانی

استخدام front end developer در لیتوانی

استخدام front end developer در لیتوانی بیشتر در شرکت های تجاری توسعه نرم افزار دیده می شود که امروزه رشد به سزایی نیز داشته اند. با کار به عنوان front end developer در لیتوانی شما روی محصولات با مقیاس پذیری بالا، زیرساخت های مبتنی بر ابر با چرخه های انتشار بسیار سریع کار خواهید کرد و با اعضای تیم که بهترین مهندسان در کلاس خود هستند در چالش ها شرکت خواهید کرد. حرفه خود را به سطح بعدی ببرید و با ساختن بهترین محصولات بازار سلامت آنلاین، تجربه آنلاین میلیون ها مشتری را در بیش از 180 کشور شکل دهید. اگر می خواهید در خصوص مراحل اخذ ویزای کاری لیتوانی و نحوه مهاجرت به لیتوانی از طریق کار بیشتر بدانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

الزامات استخدام front end developer در لیتوانی

روی محصولات با مقیاس پذیری بالا با HTML5، CSS، JS کار کنید و برای ایجاد صفحات وب و برنامه های طراحی ریسپانسیو تلاش کنید. کار با چندین پلتفرم درجه تولید بدون توقف که توسط میلیون ها مشتری استفاده می شود. دانش خود را در مورد فرآیند توسعه نرم افزار در حین حل وظایف چالش برانگیز گسترش دهید. در پروژه ‌های سطح MVP کسب ‌و کار شرکت کنید و با سریع ‌ترین چرخه‌ های انتشار کار کنید. برای آزمایش محصولات جدید MVP احتمالی در بازار در Hackatons شرکت کنید.

الزامات استخدام front end developer در لیتوانی عبارت است از:

  • مهارت های کدنویسی متمرکز بر MVP در HTML، CSS و JS داشته باشید.
  • در جاوا اسکریپت و فریم ورک های جاوا اسکریپت مانند jQuery، React یا Angular مهارت داشته باشید.
  • آشنایی با Bootstrap، Material UI یا سایر فریم ورک های frontend داشته باشید.
  • داشتن تجربه و دانش RESTful API یا GraphQL
  • کمی تجربه با PHP، js یا سایر زبان های سبک بک اند داشته باشید.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه front end developer در لیتوانی می باشید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده فرانت اند در لیتوانی

شرکت استخدام front end developer در لیتوانی

Coherent Solutions یک شرکت مهندسی و مشاوره محصولات نرم افزاری با بیش از 2200 متخصص است. شایستگی های اصلی این شرکت در چندین مکان در سراسر جهان شامل توسعه نرم افزار محصول، مشاوره فناوری اطلاعات، داده ها و تجزیه و تحلیل، یادگیری ماشین، توسعه اپلیکیشن موبایل، DevOps، Salesforce و غیره است. تیمی متشکل از بیش از 100 کارمند ماهر و جاه طلب Lithuania Lithuania روی تیم های توزیع شده با عملکرد بالا در محیطی با سرعت بالا کار می کنند و به کسب و کار و محصولات مشتری ارزش می افزایند. مشتری ها یک سازمان غیرانتفاعی منحصر به فرد است که ماموریت آن مدرن سازی و تسریع مسیر ارائه درمان های جدید به بیماران در سراسر جهان است.

مشتری ها که در سال 2020 توسط یک کنسرسیوم صنعتی متشکل از شرکت ‌های دارویی پیشرو تأسیس شد، در حال توسعه یک پلتفرم SaaS است که نحوه همکاری صنعت و مقامات بهداشتی را به طور اساسی تغییر می ‌دهد تا درمان ‌های ایمن و مؤثر را برای افراد بیشتر و سریع‌ تر ارائه دهند. مشتری ها به دنبال یک مهندس ارشد نرم افزار با تجربه است تا توسعه خدمات و زیرساخت رابط کاربری ظاهری را هدایت کند. SSE/Frontend در تلاش ‌ها برای توسعه برنامه تک صفحه‌ای React برای ارائه همکاری امن و پلتفرم تجزیه و تحلیل مشارکت خواهد کرد. شما در توسعه پلت فرم شرکت خواهید کرد و به تلاش های توسعه دامنه و رویکرد فنی برای سرعت اجرای بهینه کمک خواهید کرد.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه front end developer در لیتوانی می باشید:

نرخ اشتغالسال
73%2020
70%2021
70%2022

کار و استخدام fromt end developer در لیتوانی

به ‌عنوان یک توسعه‌ دهنده ارشد، در توسعه طرح‌ های دقیق برای نیازهای حیاتی شرکت خواهید کرد و در توسعه آنها مشارکت خواهید داشت. شما اجزای کلیدی سیستم ما را توسعه خواهید داد و به توسعه دهندگان با تجربه کمتر راهنمایی خواهید کرد. استخدام net developer در لیتوانی و استخدام java developer هم از مشاغلی است که با حوزه front end developer در ارتباط است و تقریبا شباهت هایی باهم دارند که قابل توجه است.

این پروژه مبتنی بر فناوری های زیر است:

  • js
  • تایپ اسکریپت/جاوا اسکریپت
  • ابزار کتاب داستان
  • لوداش / تغییرناپذیر
  • WebPack/Parcel/Babel
  • JSON Web Tokens
  • Relic/Datadog
  • کوبرنتیس
  • Terraform
  • GitLab

در این بخش شاهد مشاغل مورد نیاز در لیتوانی هستید:

مشاغل مورد نیاز در لیتوانی

شرایط کار توسعه فراند اند در لیتوانی

به عنوان یک توسعه دهنده Front-End شما این کار را خواهید کرد. همکاری با تیم های متعدد برای کمک به طراحی، تفسیر، و محدوده الزامات، با تمرکز بر رویکرد فنی، زمان عرضه به بازار و امکان سنجی هم در حوزه کاری شماست. خدمات نرم افزاری را برای برآوردن نیازهای پلت فرم توسعه دهید. در طراحی و بررسی کدها و نمایش ویژگی‌ ها شرکت کنید و اغلب رهبری کنید.

با فناوری های پیشرو که می توانند به ارائه بهینه و پلت فرم کمک کنند، به روز بمانید. توسعه تست های واحد و تست اتوماسیون و پشتیبانی از تست پذیرش را انجام دهید. مطابق با استانداردهای امنیتی و کدگذاری و بهترین شیوه ‌ها ، ویژگی ‌ها را طبق تعهدات دیکته ‌کنید. برای جستجوی بیشتر می توانید عبارت استخدام برنامه نویس در لیتوانی را در سایت های کاریابی جستجو کنید.

برخی از شرایط کار به عنوان front end developer در لیتوانی عبارت است از:

  • بیش از 5 سال در حال توسعه UI های مبتنی بر وب برای محصولات Software-as-a-Service (SaaS) هستند.
  • دارای مدرک لیسانس CompSci یا مدرک فنی مرتبط یا بیش از 10 سال تجربه مرتبط
  • دارای تجربه در توسعه برنامه های وب تک صفحه ای با js و Typescript/Javascript
  • تجربه ایجاد و نگهداری یک کتابخانه مؤلفه با استفاده از ابزارهایی مانند Storybook را داشته باشید
  • تجربه با اکوسیستم توسعه برنامه های کاربردی وب کتابخانه هایی مانند Lodash،
  • ابزارهای غیرقابل تغییر و ساخت مانند WebPack، Parcel،
  • تجربه یکپارچه سازی API های REST و اطلاع رسانی در مورد توسعه آنها را دارند
  • متخصص در مجوز و احراز هویت وب، توکن های وب JSON و غیره هستند.
  • تجربه ترکیب و استفاده از ابزارهای نظارتی مانند New Relic و Datadog را داشته باشید
  • دارای تجربه با فرآیندهای توسعه Agile، ترجیحاً با استفاده از ابزارهای Atlassian

مزایا استخدام توسعه فرانت اند در لیتوانی

حقوقی که از €4300 (یورو) ناخالص ماهانه شروع می شود به شما تعلق می گیرد. مزایای برای رفاه و امنیت کارکنان است. موفقیت شرکت موفقیت و پیشرفت مردم است، بنابراین بسیار مهم است که آنها احساس خوبی داشته باشند، بنابراین برای حمایت از آن، بیمه درمانی خصوصی، بیمه سرمایه گذاری عمر و حوادث، روزهای مرخصی اضافی، فرصت کار از هر کجا، کار ارائه می دهند. ناهار رایگان، دوره های زبان، رویدادهای شرکت و فعالیت های تیم سازی و موارد دیگر. در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید سوالات خود را در خصوص اقامت لیتوانی از طریق کار بپرسید و در خصوص مهاجرت به لیتوانی کمک بگیرید.

سوالات مکرر در باب استخدام front end developer در لیتوانی

در این قسمت به سوالات مکرر شما در باب استخدام front end developer در لیتوانی پاسخ داده ایم:

  • الزامات استخدام front end developer در لیتوانی چیست؟ مهارت های کدنویسی متمرکز بر MVP در HTML، CSS و JS داشته باشید-در جاوا اسکریپت و فریم ورک های جاوا اسکریپت مانند jQuery، React یا Angular مهارت داشته باشید-آشنایی با Bootstrap، Material UI یا سایر فریم ورک های frontend داشته باشید.
  • حقوق شغل توسعه دهنده فرانت اند در لیتوانی چقدر است؟ حقوقی که از €4300 (یورو) ناخالص ماهانه شروع می شود به شما تعلق می گیرد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *