مهاجرت کاری سوئد

بازار کار رشته NET Developer در سوئد

بازار کار رشته NET Developer در سوئد

شرایط و مزایای بازار کار رشته NET Developer در سوئد به طور کلی شامل، بیمه پزشکی و دندانپزشکی، ساعت کاری و قالب کار انعطاف پذیر است. سیاست دیجیتال دولت سوئد مربوط به استفاده و ارتقای فرصت های ارائه شده توسط دیجیتالی شدن است و شامل مقررات ارتباطات دیجیتال و الکترونیک، امنیت شبکه و اطلاعات، خط مشی فرکانس و مسائل مربوط به دسترسی پهنای باند و زیرساخت دیجیتال است. این حوزه سیاستی همچنین موضوعات دولت الکترونیک را پوشش می ‌دهد، یعنی استفاده از سیاست دیجیتال برای کارآمدتر کردن فعالیت ‌های سازمان‌ های دولتی و ساده‌ سازی تماس‌ های عموم مردم با آنها خواهد بود.

دولت سوئد این افتخار را دارد که نامزدی خود را برای شورای اتحادیه بین المللی مخابرات، در انتخاباتی که در جریان کنفرانس تام الاختیار ITU در بخارست، رومانی از 26 سپتامبر تا 14 اکتبر 2022 برگزار می شود، ارائه دهد. موضوع مهم در سوئد این است که مشاغل دیجیتالی هم دارای احترام زیادی است و هم حقوق مزایای مالی و تفریحی زیادی را برای شاغلان خود فراهم می کند. هرچند پیوستن به بازار کار رشته های فناوری برای افراد غیراروپایی کمی دچار مشکل می باشد، با این حال موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از امکانات و مشاورانی بهره مند است که مشکلات عدم پذیرش را به راحتی می تواند حل کند.

موقعیت و بازار کار رشته NET Developer در سوئد

Fastdev یک شرکت توسعه نرم افزار سوئدی است که در سال 2007 تاسیس شد. هدف آن ارائه توسعه نرم افزار در سطح جهانی است. این شرکت سوئدی، امروزه یک تیم 200 نفری مستقر در استکهلم یا از راه دور است که به سرعت در حال رشد می باشد. این شرکت از جمله مجموعه هایی است که توسعه دهنده های وب و برنامه نویسان مستعد غیر سوئدی را درون ساختار خود جذب می کند.

چنانچه شما به عنوان یک متقاضی، علاقه مند راهیابی به این شرکت باشید، با داشتن تجربه طراحی و توسعه نرم افزار در C#، ASP.NET، ASP.NET MVC، Web Services (SOAP)، Web API (REST)، WCF. نیاز دارد. از سوی دیگر، سطح حرفه ای کار با پایگاه داده های رابطه ای و غیر رابطه ای؛ تجربه نوشتن برنامه های چند رشته ای و خدمات ویندوز مورد نیاز است. علاوه بر این، این شرکت به مهارت های بین فردی قوی و توانایی کار در یک محیط مهندسی جهانی و مشارکتی اهمیت زیادی می دهد. از نظر زبان، دانستن انگلیسی برای برقراری ارتباط با سوالات فنی و کاری با تیم انگلیسی زبان کافی است.

در لیست زیر به وظایفی که این شرکت از شاغلان خود انتظار دارد اشاره شده است:

  • توسعه استراتژی معماری اپلیکیشن
  • همکاری با مدیران محصول برای توسعه ویژگی ‌ها و قابلیت ‌های جدید
  • انجام تجزیه و تحلیل دقیق
  • ساخت برنامه به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده مجدد، قابل اعتماد و کارآمد باشد
  • کار با سایر توسعه دهندگان
  • کمک به حوزه های فناوری و کسب و کار
  • خلاقیت های نرم افزاری در توسعه اپلیکیشن

دولت و بازار کار رشته NET Developer در سوئد

سوئد به لطف تلاش‌ های دیجیتالی‌ سازی قبلی و فرهنگ شفافیت و اجماع، به سطح قابل ‌توجهی از بلوغ دیجیتالی بخش عمومی خود دست یافته است. تلاش‌ های دولت برای حکومت، مدیریت، اشتراک ‌گذاری، باز کردن و استفاده از داده ‌ها به ‌عنوان وسیله ‌ای برای حمایت است تا از نتایج گسترده ‌تر به سمت جامعه ای توسعه یافته حرکت کند. در چشم اندازهای جدید، دولت معتقد است که چارچوب حاکمیتی باید از تحول کلی دیجیتال حمایت کند و از مسیر مبتنی بر سیلو و نا هماهنگی که در دهه گذشته دنبال شده است، اجتناب کند. سوئد به رهبری نهادی قوی در دستور کار دولت دیجیتال خود، با حمایت سیاسی دولت و همچنین سازوکارهایی برای تقویت همکاری میان وزارتخانه ‌ها، آژانس ‌ها و همه ارگان ‌های مربوطه، نیاز دارد.

در شرایط حاضر، تعریف مدل‌ های حاکمیت داده، نقش تعیین‌ کننده ‌ای در ارتقای ظرفیت سوئد برای استفاده از هوش مصنوعی و باز کردن داده ‌های دولتی برای توسعه بخش عمومی مبتنی بر داده ایفا می ‌کند. البته چالش هایی پیش روی سوئد است که نخبگان معتقدند اگر دولت سوئد قصد دارد داده‌ها را به‌عنوان بستری برای افزایش ارائه خدمات عمومی، مشارکت شهروندان و همکاری میان جوامع عملی تقویت کند، باید تغییرات فرهنگی را در اولویت قرار دهد. به عنوان مثال، چنین تغییر فرهنگی مستلزم ایجاد فضاهای امن برای ترویج آزمایش و نوآوری دیجیتال در بخش عمومی و باز بودن دولت برای اکوسیستم نوآوری دیجیتال پر جنب و جوش در کشور، استعداد و دانش آن است.

دولت و بازار کار رشته NET Developer در سوئد

دلایل انتخاب بازار NET Developer در سوئد

یکی از نهادهای روشن بین کننده چشم انداز کار در سوئد، اهرم های مالی توسط آژانس دولت دیجیتال DIGG است. DIGG به عنوان مکانیزمی برای فعال کردن دولت به عنوان بستری برای همکاری، آزمایش دیجیتال و نوآوری بخش عمومی است که زمینه های شغلی متنوعی را در بازار فناوری سوئد فراهم کرده است. موضوع امیدوارکننده دیگر در سوئد، فعالیت شدید دانشگاه ها در حوزه فناوری است که بیش از هر زمان دیگری به جذب استعدادهای حوزه فناوری روی آورده اند.

جذابیت دیگر سوئد برای ورود به بازار تکنولوژی، سرمایه گذاری فرهنگی و مالی نهادهای صنعتی سوئد بر روی فارغ التحصیلان جوانی است که نگاه خلاقانه ای در حوزه تکنولوژی دارند. از سوی دیگر، زندگی در سوئد نویدبخش زندگی آرام و امنی است که معیارهای کیفیت زندگی را در سطح بالایی برای شما محقق می کند. در سوئد شما امکان سفر به زیباترین مکان های طبیعی را دارید. در واقع سوئد ارمغان آور آرامشی است که شما هم در حوزه کار و هم زندگی شخصی خود تجربه می کنید.

درآمد شاغلان بازار کار توسعه دهنده وب در سوئد

شخصی که به عنوان برنامه نویس در سوئد کار می کند، معمولاً حدود 45400SEK (کرون) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. در کل حقوق برنامه نویسان در سوئد از SEK20900 (کرون) در ماه (حداقل حقوق) تا SEK72100 (کرون) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط ​​SEK49000 (کرون) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از SEK49000 (کرون) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از SEK49000 (کرون) درآمد دارند.

یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا SEK23700 (کرون) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال SEK31600 (کرون) در ماه درآمد کسب کند که 34000SEK (کرون) بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل SEK46800 (کرون) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با حقوق برنامه نویسان در سوئد اشاره شده است:

حقوق برنامه نویسان در سوئد بر حسب تجربه کاری

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر هزینه تحصیل و زندگی در سوئد هستید، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و مسائل خود را در زمینه های مختلف مهاجرت به سوئد با ما در میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *