مهاجرت کاری پاراگوئه

استخدام برنامه نویس در پاراگوئه

استخدام برنامه نویس در پاراگوئه

استخدام برنامه نویس در پاراگوئه که از کشورهای اسپانیایی زبان است را در این مقاله بررسی می کنیم. پاراگوئه مزایای زیادی برای دانشجویان دارد. به عنوان مثال، هزینه زندگی پایین است، بنابراین احتمال دارد که بتوانید مقداری پول پس انداز کنید. همچنین دارای مناطق خیره کننده ای از زیبایی های طبیعی است، از آبشارها گرفته تا رشته کوه ها. با این حال، پاراگوئه جمعیت مهاجر زیادی ندارد، بنابراین ممکن است تلاشی برای درگیر شدن در زندگی محلی باشد. اکثر مهاجران در پایتخت، آسونسیون واقع شده اند. زبان انگلیسی در پاراگوئه چندان رایج نیست، بنابراین مهاجران باید سعی کنند حداقل به اندازه کافی اسپانیایی را برای برقراری ارتباط در موقعیت های روزمره یاد بگیرند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری و اخذ ویزای پاراگوئه مشاور شماست.

گزارش سالانه بخش فناوری اطلاعات انجمن نرم افزار نشان می دهد که حدود 30 هزار متخصص فناوری اطلاعات در پاراگوئه مشغول به کار هستند که به طور متوسط €1.4 هزار (یورو) در ماه درآمد دارند. توسعه دهندگان ارشد در حال حاضر بیشترین استعدادهای موجود در بازار را دارند و کارفرمایان آماده هستند تا 4 هزار (یورو) برای مجلل استخدام یک نفر بپردازند. نوجوانان از €515 (یورو) در ماه شروع می کنند. در میان شرکت ‌ها، استارت ‌آپ ‌هایی مانند Endurosat و ClaimCompass را می‌ یابیم، اما همچنین بازیکنان معتبرتری مانند Bianor، Smule یا Siteground را پیدا می ‌کنید.

الزامات کار و استخدام برنامه نویس در پاراگوئه

نظافت و ظاهر شخصی مرتب برای پاراگوئه ای ها بسیار مهم است. هنگام ملاقات با مقامات دولتی یا سایر مقامات باید لباس مناسب بپوشید. چه در یک مدرسه یا محیط اداری، در روستایی یا شهری پاراگوئه کار کنید، لباس مناسب به ایجاد اعتبار حرفه ای شما کمک می کند. داوطلبان مجاز به انجام پیرسینگ صورت (بینی، زبان و ابرو) نیستند. داوطلبان مرد با ریش باید آنها را مرتب و تمیز نگه دارند. با این اوصاف، ما از مردان می خواهیم که برای عکس شناسایی رسمی خود به پاراگوئه بروند. اگر قبل از رسیدن به پاراگوئه موهای خود را کوتاه نکنید و حلقه های بدن را بردارید، از شما خواسته می شود تا قبل از قرار گرفتن در کنار خانواده میزبان در طول تمرین این کار را انجام دهید.

الزامات کار و استخدام برنامه نویس در پاراگوئه

شرایط کار و زندگی در پاراگوئه

اکثر داوطلبان کار در جوامعی زندگی می کنند که ممکن است به حمل و نقل عمومی نیاز پیدا کنند. خدمات اتوبوس ارزان تقریباً برای همه جوامع در دسترس است، اگرچه باران شدید می تواند به طور غیرمنتظره ای جاده های خاکی را برای مدت زمان غیرقابل پیش بینی به روی ترافیک اتوبوس ببندد. در حالی که ممکن است یک جامعه در مایل ها فاصله زیادی با پایتخت نداشته باشد، به دلیل وضعیت جاده های آسفالت نشده، رسیدن به آنجا ممکن است شامل یک سفر چند ساعته باشد. شما در شناسایی اشکال جایگزین حمل و نقل (به عنوان مثال، وسیله نقلیه شخصی، تاکسی یا کامیون) از سایت خود در مواقع اضطراری کمک دریافت خواهید کرد. در صورت درخواست داوطلبان ممکن است دوچرخه کوهستان و کلاه ایمنی برای آنها صادر شود.

علاوه بر این، داوطلبان مجاز به داشتن یا رانندگی وسایل نقلیه شخصی در پاراگوئه نیستند. این ممنوعیت ها در پاسخ به نگرانی های جدی ایمنی است و نقض این خط مشی منجر به جدایی اداری داوطلب از خدمات سپاه صلح می شود. تفریح ​​در شهرهای کوچکتر اغلب بر خانواده متمرکز است و گاه به گاه یک رقص، بازی فوتبال یا مسابقه اسب دوانی برای شرکت در آن وجود دارد. در آسونسیون و شهرهای بزرگتر، گزینه های متنوع تری برای فعالیت های اجتماعی، از جمله سالن های سینما، کلوپ های شبانه، رستوران ها و رویدادهای ورزشی وجود دارد. داوطلبان معمولاً از آخر هفته های کمیاب خود در پایتخت برای دیدن جدیدترین فیلم ها و لذت بردن از زندگی شبانه استفاده می کنند. داوطلبان همچنین در هنگام اقامت در آسونسیون به استخر شنای سفارت ایالات متحده دسترسی دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در پاراگوئه می باشید:

سالنرخ بیکاری
202027%
202120%
202217%

حقوق و استخدام برنامه نویس در پاراگوئه

حقوق توسعه دهندگان و برنامه نویسان در پاراگوئه از 6110000PYG (گوارانی) در ماه تا 1040000PYG (گوارانی) در ماه متغیر است. حقوق متوسط ​​7230000PYG (گوارانی) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از 7230000PYG (گوارانی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 7230000PYG (گوارانی) درآمد دارند. 25% از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از 6010000PYG (گوارانی) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 6010000PYG (گوارانی) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از 8640000PYG (گوارانی) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از 8460000PYG (گوارانی) درآمد دارند. کار در پاراگوئه برای پناهندگان با میزان حقوق کمتری در نظر گرفته می شود.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در پاراگوئه در حوزه برنامه نویسی هستید:

تحصیلات کارمندان در پاراگوئه در برنامه نویسی

وظایف برنامه نویس در پاراگوئه

کار در پاراگوئه در حوزه طراحی و مستندسازی معماری بک ‌اند خدمات جدید که لچ را قادر می ‌سازد عمودی جدیدی را در ساختمان ‌های تجاری باز کند. طراحی و پیاده ‌سازی REST API برای ارتباط کلاینت بک ‌اند و gRPC API برای همگام ‌سازی ارتباطات بین فرآیندی نیز از وظایف اوست. فناوری ‌ها در حوزه برنامه نویسی در پاراگوئه عبارت است از: جاوا، Gradle، gRPC، Play Framework، Spring Boot، REST، AWS، Liquibase، PostgreSQL، MongoDB، Docker، Terraform، Terragrunt، Ansible، Apache Kafka برنامه نویسان در این کشور یک برنامه React برای ورود کاربر و تجسم و مدیریت کاربر و کار ساخته اند و می توانند یک REST API را با همکاری تیم توسعه back-end طراحی کنند. برای ذخیره روش های پرداخت و جمع آوری پرداخت ها با Stripe یکپارچه شده است.

ضروری است که فرد جدید بتواند با موفقیت با سایر توسعه دهندگانی که روی پروژه کار می کنند ارتباط برقرار کند. توجه به جزئیات و مهارت های نوشتن عالی از ویژگی های یک برنامه نویس ماهر در پاراگوئه است. توسعه دهندگان نرم افزار مجاز به اشتباه نیستند، زیرا حتی کوچکترین اشتباه ممکن است کار کل برنامه را مختل کند. هنگامی که در مورد مهارت های front end صحبت می کنید، متخصصان برون سپاری شما باید بدانند که چگونه JavaScript، PHP، Python، SQL و سایر زبان های برنامه نویسی را کار کنند. در مورد مهارت ‌های Back End، حداقل علاوه بر SQL و Node.js باید چند زبان فنی را نیز بلد باشید. قبل از اینکه یک تیم توسعه نرم افزار پاراگوئه را استخدام کنید، ابتدا باید در مورد نرخ آنها اطلاعات کسب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ ویزای کار در کشور پاراگوئه مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *