مهاجرت کاری فنلاند

استخدام برنامه نویس در فنلاند

استخدام برنامه نویس در فنلاند

شرایط استخدام برنامه نویس در فنلاند که با توجه به ویژگی های شخص و دانش و صورت می گیرد را در این مقاله بررسی می کنیم. در فنلاند، تقریباً هیچ شانسی وجود ندارد که کسی شما را مجبور کند که سخت ‌تر و طولانی ‌تر کار کنید، همانطور که در قرارداد شما انتظار می ‌رود. رئیس شما می تواند از شما بخواهد که کمی بیشتر کار کنید، اما به شما یک روز مرخصی یا حتی حقوق اضافی تعلق می گیرد. اما می خواهیم تاکید کنیم که داشتن ترفیع یا نشان دادن مهارت های یک فرد سخت کوش الزامی نیست. مردم عمدتاً ساعت 8 تا 9 صبح سر کار می آیند و ساعت 4 تا 5 بعد از ظهر محل را ترک می کنند. مرز سختی بین کار و زندگی خصوصی شما وجود دارد که مورد احترام دیگران است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد ویزای کاری فنلاند مشاور شماست.

کار و استخدام برنامه نویس در فنلاند

تقریباً همه شرکت ‌های فناوری اطلاعات از ساعات کاری انعطاف ‌پذیر پشتیبانی م ی‌کنند، به این معنی که کارفرما در نحوه مدیریت زمان کار به شما اعتماد دارد. همه ما مشکلات خانگی، دندانپزشکی و سفر به شهرهای دیگر داریم. در فنلاند همه می فهمند که شما یک انسان هستید. مدیران به اشکالاتی که شما رفع کرده اید و ویژگی هایی که ایجاد کرده اید علاقه مند می شوند. کار شما همه چیز را به خودی خود نشان خواهد داد. در بسیاری از شرکت ها در فنلاند، یک سلسله مراتب ساده و تقریباً بدون بوروکراسی وجود خواهد داشت. افراد به طور پیش فرض به یکدیگر اعتماد دارند، بنابراین نیازی به واسطه های اضافی بین شما و فرد مسئول نیست. اگر نیاز به خرید تجهیزات یا رفتن به یک کنفرانس دارید، این کار باعث صرفه جویی در زمان مذاکره و جلسه می شود.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق برنامه نویسان در فنلاند در سال های اخیر هستید:

نرخ افزایشسال
21%2020
20%2021
22%2022

شرایط استخدام برنامه نویس در فنلاند

1000 توسعه ‌دهنده را که هر سال بازنشسته می‌ شوند کم کنید، و اعداد بسیار بد می ‌شوند. طبق آمار فنلاند ، تنها حدود یک پنجم دانشجویان ICT در سال 2016 زن بودند که پایین ترین نسبت زن به مرد در همه رشته ها در دانشگاه های فنلاند است. بر کسی پوشیده نیست که توسعه نرم افزار برای همه نیست. تقریباً هر کسی می‌تواند «کدنویسی را یاد بگیرد، اما این معمولاً به معنای گذراندن یک دوره ابتدایی از یک زبان برنامه‌نویسی است. کار کردن در این زمینه کاملاً یک موضوع متفاوت است. یک توسعه‌ دهنده نرم‌افزار معمولاً باید به چندین زبان برنامه ‌نویسی مسلط باشد، بداند پایگاه‌ های داده چگونه کار می‌کنند و برای ادغام فناوری ‌های مختلف با یکدیگر چه چیزی لازم است. این فرآیندی است که به زمان، فداکاری و تمایل به رشد و یادگیری مداوم نیاز دارد. همه نمی توانند برنامه نویس باشند.

تصادفی نیست که وقتی به توسعه‌ دهندگان نرم ‌افزار فکر می ‌کنید، احتمالاً فردی جوان را تصور می ‌کنید که روی یک دستگاه شیک و مدرن کد می ‌نویسد. صنعت نرم افزار این تصویر را در تلاش است تا مد روز باشد. توسعه دهندگان نرم افزار باید به طور مداوم به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهند، زیرا پلتفرم های جدید راه اندازی می شوند یا زبان های برنامه نویسی جدید به استاندارد صنعت تبدیل می شوند. یادگیری مجدد مهارت ‌هایی که برای عملکرد خوب در کارتان نیاز دارید، بعد از اینکه چندین بار آن را انجام دادید، کمی خسته‌کننده می ‌شود. این روند اغلب منجر به این می شود که توسعه دهندگان ارشد بیشتر به سمت نقش های مدیریتی یا انجام کارهای مشاوره ای حرکت کنند. برنامه نویسی در لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند قرار دارد.

شرایط استخدام برنامه نویس در فنلاند

مزایا کار در فنلاند

در فنلاند همه مردم بدون توجه به زبان مادری، نژاد، گرایش جنسی یا جنسیتشان پذیرفته می شوند. بیشتر مشاغل برای متخصصان نرم افزار با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی ارسال می شود که آن را برای کسانی که به زبان های محلی صحبت نمی کنند بسیار جذاب می کند. در واقع، این کار همچنین به این دلیل است که هر چه شرکت جوان‌تر باشد، علاقه بیشتری به متخصصان جدید دارد و برای آنها، ارتباط به زبان بین‌المللی بدون هیچ مشکلی انجام می ‌شود. حدود %65 از کل مساحت فنلاند را جنگل پوشانده است. 40 پارک ملی برای انتخاب وجود دارد. نزدیکترین آنها در فاصله 1 ساعت رانندگی از مرکز شهر هلسینکی قرار دارد که با حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است. تمام پارک ها با مسیرهای مختلف با مشکلات از آسان تا سخت مشخص شده اند.

اگرچه جنگل ها و پارک های سبز زیادی را می توان در نزدیکی شهرها یافت. یک دانشجوی خارجی یک بار پس از 2 ساعت سفر با قطار به من گفت که تا به حال این همه جنگل، مزارع و طبیعت اطراف را ندیده است. دیگر مزایای جالب کار در فنلاند عبارتند از: اما نه محدود به: یک اکوسیستم عالی با جلسات، شتاب دهنده ‌های استارتاپ، کنفرانس ‌های محلی، و هکاتون ‌ها، جایی که مردم در سرتاسر جهان می‌آیند تا چیزهای پیشرفته و مهمی را بیان کنند. جامعه فناوری اطلاعات در فنلاند بسیار بین المللی است و با افراد همفکر خود مدارا می کند. در حال حاضر، سالانه حدود 1100 دانشجو از دانشگاه های فنلاند با مدرک تحصیلات تکمیلی در زمینه ICT فارغ التحصیل می شوند. از این تعداد، تنها حدود 300 نفر در توسعه نرم افزار تخصص دارند.

الزامات استخدام برنامه نویس در فنلاند

در مورد فنلاند، بسیاری از توسعه دهندگان با تجربه سابق وجود دارند که به سمت های مدیریتی یا کارآفرینی نقل مکان کرده اند. آنها از نکات و نکات لازم برای توسعه محصولات دیجیتال در سطح جهانی آگاه هستند. بنابراین، آنها مشتاق هستند تا استعدادهای جدید توسعه نرم افزار به تیم هایشان بپیوندند. در اینجا بزرگترین خطر کمبود توسعه دهندگان فعلی نهفته است. بدیهی است که افزایش تعداد افرادی که در زمینه ICT تحصیل می کنند و تمرکز بر توسعه نرم افزار بسیار عالی خواهد بود. اما این یک هدف نسلی است. آموزش توسعه دهندگان زمان می برد و زمان چیزی است که بازار استخدام توسعه دهندگان در فنلاند ندارد. با این حال، کاری که شما می‌ توانید انجام دهیم این است که از کشورهایی یاد بگیریم که قبل از اینکه حتی درباره آنها بدانید، به نیازها در زمینه‌ هایی مانند توسعه نرم‌ افزار توجه کرده‌ اند.

می توانید مقاله حقوق ماهیانه کار در فنلاند را نیز مطالعه کنید. در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در فنلاند هستید:

نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در فنلاند

مزایا استخدام برنامه نویس در فنلاند

دانشگاه‌ های فنلاند با در نظر گرفتن امکانات جدید بازار آزاد، نگاه سختی به بازنگری برنامه ‌های درسی داشتند. ثمرات این کار امروزه قابل مشاهده است و هر ساله 15000 متخصص فناوری اطلاعات و ارتباطات فارغ التحصیل می شوند. این حجم از متخصصان توسعه نرم ‌افزار فارغ ‌التحصیل می ‌تواند به رفع نیازهای کشورهای شمال اروپا کمک کند. کمبود متخصصان فناوری اطلاعات همچنان موضوعی است که در فنلاند بسیار مورد بحث قرار گرفته است. یک روزنامه عصر برجسته در فنلاند به نام Taloussanomat مقاله ای را منتشر کرده است که به این موضوع می پردازد و توضیح می دهد که شرکت ها برای جذب کارشناسان فناوری اطلاعات چه می کنند. این فهرست شامل حقوق و مزایا رقابتی و همچنین برنامه‌های آموزشی بود که شرکت ‌های بیشتری به دنبال آن هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت فنلاند از طریق کار مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *