مهاجرت کاری فنلاند

لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند

در این مقاله به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند که مطابق با قوانین سال 2023 نگارش شده است، پرداخته می گردد. بازار کار برای خارجیان در این کشور عالی است. جستجوی شغل در لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند و ورود به بازار کار این کشور می تواند کمی سخت باشد باشد. با این وجود، دانستن اینکه چه حرفه هایی در فنلاند مورد تقاضا است و در لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند کدام گزینه ها قرار می گیرند ممکن است یافتن شغل در فنلاند را آسانتر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حرفه های کمبود بازار کار فعلی فنلاند و به طور کلی لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند، این مقاله که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است را بخوانید.

بازار کار فنلاند در سال 2023

بازار کار در فنلاند خصوصاً در زمینه فناوری بسیار رقابتی است و پیدا کردن شغل در این کشور برای افراد غیربومی دشوار است. اما برای کسانی که شرایط را برآورده می کنند، مشاغل بسیار غیرمعمول وجود دارد که مختص فنلاند است. شرایط کار عالی و امنیت کارکنان، پرداخت حقوق بالا و محیط کار بین المللی، فنلاند را به یک محل کار ایده آل برای همه تبدیل کرده است. افرادی که سوابق تحصیلی مختلفی دارند، می توانند مکانی برای درخشش در این کشور دوستانه پیدا کنند. متقاضیانی که قصد دارند برای کار اقدام به کسب ویزای کار و مهاجرت به فنلاند کنند، حداقل باید مدرک لیسانس داشته باشند. علاوه بر این، تسلط بر زبان فنلاندی یا سوئدی یکی دیگر از مهمترین شروط کار در کشور فنلاند است.

با مشاهده جدول زیر می توانید با مهمترین الزامات و شرایط مهاجرت کاری و کار در فنلاند آشنا شوید:

ردیفشرح
1مدرک تحصیلی معتبر
2مدارک زبان مورد نیاز
3بیمه درمانی
4داشتن توانایی های خوب برای برقراری ارتباط
5داشتن توان مالی کافی برای پرداخت هزینه های مختلف
6داشتن توانایی ها و مهارت های لازم در یک زمینه کاری مشخص و پرتقاضا

در نمودار زیر به رشد میزان اشتغال در فنلاند (براساس میلیون نفر) اشاره شده است:

پرستاری در لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند

ممکن است حدس زده باشید که پرستاری در لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند قرار می گیرد. به طور کلی، خدمات بهداشتی و درمانی در فنلاند از استاندارد بالایی برخوردار است، مانند آموزش پرستاری. بهداشت و درمان بخشی از بازار کار فنلاند می باشد که تقاضا بیشتر از عرضه است. پرستاران فنلاند به طور متوسط ​​در هر ماه 3000€ (یورو) درآمد دارند. پرستاران می توانند در کلینیک ها، مدارس، خانه ها، بیمارستان ها و موارد دیگر فعالیت کنند.

آنها همچنین می توانند در زمینه هایی از قبیل موارد زیر تخصص داشته باشند.:

  • مراقبت های قلبی
  • مامایی
  • پزشکی خانوادگی
  • سالمندان
  • زنان و زایمان
  • پرستاری اضطراری

به طور متوسط ​​در روز، پرستاران ممكن است داروها را تجویز كنند، با سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مشورت كنند، بر بیماران نظارت كنند، افراد و خانواده را آموزش دهند و مسئولیت مدیریت سوابق پزشکی را بر عهده بگیرند. پرستاران همچنین باید با ابزار و فن آوری جدید به روز باشند تا به بهترین شکل از بیماران و خانواده ها مراقبت کنند و بهترین پشتیبانی را به پزشکان و سایر متخصصین مراقبت های بهداشتی ارائه دهند.

نماینده فروش تجاری در لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند

دومین شغلی که در لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند قرار می گیرد، نماینده فروش تجاری می باشد. نماینده فروش تجاری شخصی است که سعی در فروش یک محصول یا خدمات برای یک شرکت دارد. نمایندگان فروش تجاری اغلب مهمترین کارمندان در تجارت مربوطه محسوب می شوند، زیرا موفقیت آنها سودآوری آن را تعیین می کند. آنها در هر صنعت شکل های مختلف کار می کنند و غالباً با کمیسیون کار می کنند و درصدی از مبلغ فروخته شده را نیز دریافت می کنند. نمایندگان فروش تجاری باید دارای توانایی های سازماندهی، ارائه اطلاعات، برقراری ارتباط، انعطاف پذیری و همچنین خلاق باشند و تحرک و انرژی زیادی داشته باشند. آنها باید در هر زمان رفتاری دوستانه داشته باشند و به مشتری کمک کنند که احساس راحتی کند.

علاوخ بر این، نمایندگان فروش تجاری معمولاً نیاز به مهارت های رایانه ای اساسی دارند، زیرا بسیاری از حساب های آنها از طریق نرم افزار مربوط به فروش ثبت می شوند. کمترین میزان درآمد نمایندگان فروش تجاری در فنلاند 1400€ (یورو) و بالاترین میزان آن 4900€ (یورو) در ماه می باشد. اما به یاد داشته باشید که با تغییر شرایط کاری و کسب تجربه بیشتر، درآمد کار در فنلاند برای نمایندگان فروش تجاری افزایش می یابد.

نماینده فروش تجاری در لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند

گفتار درمانیگر و زبان در لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند

آسیب ‌شناسان گفتار و زبان برای پیشگیری، ارزیابی، تشخیص و درمان گفتار، زبان، ارتباطات اجتماعی، شناختی و ارتباطی و بلع در کودکان و بزرگسالان تلاش می کنند. آسیب ‌شناسان گفتار و زبان به افرادی که دارای اختلالات گفتاری و شنوایی هستند، کمک می کنند. آنها مشکل را شناسایی می کنند و از آزمایش هایی برای ارزیابی بیشتر آن استفاده می کنند. آسیب‌ شناسان گفتار و زبان سعی می کنند مهارت های گفتاری و زبانی افرادی که مبتلا به اختلالات ارتباطی هستند را بهبود بخشند.

آسیب ‌شناسان گفتار و زبان تست هایی را برای سنجش توانایی شنوایی افراد انجام می دهند که ممکن است از سن بسیار کمی تا سن بسیار زیاد باشد. آسیب ‌شناسان گفتار و زبان ممکن است برای سیستم های مدرسه، بخش های خصوصی و در کلینیک ها و سایر مراکز پزشکی کار کنند. از دیگر فرصت های شغلی این متخصصان می توان به تدریس در دانشگاه ها و انجام تحقیقات اشاره کرد. درآمد آسیب ‌شناسان گفتار و زبان به طور متوسط 60000€ (یورو) در سال می باشد.

وظایف گفتار درمانگر در فنلاند

در لیست زیر به برخی از مهمترین وظایف این متخصصان اشاره شده است:

  • شناسایی مشکلات گفتاری و ارتباطی
  • ارزیابی علت و ماهیت مشکل
  • تهیه و ارائه یک برنامه درمانی مناسب به صورت یک به یک یا به صورت گروهی برای بهبود وضعیت مراجعان
  • مرور و بازبینی برنامه مورد نظر
  • توصیه به مربیان در اجرای برنامه درمانی و آموزش متخصصان دیگر در بخش های مختلف
  • نظارت و ارزیابی پیشرفت مشتری
  • نوشتن یادداشت ها و گزارش های مربوط به موارد محرمانه مشتری و همچنین اطلاعات مربوط به مشتری، مراقبان و سایر متخصصان
  • کار در یک تیم کار برای بهبود اثربخشی ارائه خدمات

اگر قصد مهاجرت به فنلاند از طریق ویزای کاری فنلاند را دارید و می خواهید از هزینه ها و شرایط دریافت ویزای فنلاند اطلاعات کافی کسب کنید، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *