مهاجرت به کشور برزیل

اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد

اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد

اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد یکی از مواردی است که متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهند داد. به طور کلی تابع شدن در کشور برزیل شرایط خاصی دارد. اما اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد یک بحث جداگانه می باشد. متقاضیانی که می خواهند از این طریق تابع کشور برزیل شوند باید حتما از شرایط آن آگاه باشند تا دچار مشکلات مختلف نشوند. کشور برزیل یکی از کشورهای آمریکای جنوبی و به عبارتی لاتین می باشد. هر ساله متقاضیان زیادی به این کشور مهاجرت می کنند تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند..

بررسی مهاجرت به برزیل

مهاجرت به برزیل از راه های مختلفی مانند سرمایه گذاری، تاسیس کمپانی، کار، تحصیل و یا پناهندگی امکان پذیر می باشد. اما لازم به ذکر است که روش پناهندگی به هیچ عنوان توسط کارشناسان موسسه سفیران سروش سعادت توصیه نمی شود. زیرا مهاجرت با این روش به همراه خطرات بسیار زیادی می باشد. حتی در برخی از موارد باعث مرگ افراد شده است. افرادی که قصد مهاجرت به برزیل را دارند، باید از راه های قانونی اقدام کنند تا توسط پلیس برزیل بازداشت یا دیپورت نشوند. متقاضیانی که مایل اند جهت کار به کشور برزیل مهاجرت کنند، باید توسط کارفرمای خود از اداره کار و مهاجرت و سپس وزارت امور خارجه این کشور تاییدیه و مجوز کاری کسب کنند تا فعالیت آن ها غیر قانونی محسوب نشود.

همچنین سرمایه گذاری در برزیل در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنند. به عبارتی کسب و کار خود را توسعه دهند و شایان ذکر است که متقاضیان باید حداقل $50000 (دلار) پول صرف سرمایه گذاری در این کشور کنند تا موفق به دریافت اقامت شوند. دانشجویان می توانند برای ادامه تحصیل روادید تحصیلی دریافت کنند. اما مهم ترین مورد برای کسب روادید تحصیلی، اخذ پذیرش در یک دانشگاه معتبر برزیلی می باشد. متقاضیان برای تحصیل باید مدارک زبان انگلیسی و پرتغالی داشته باشند.

شرایط اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد

کسب تابعیت در هر کشوری با در نظر گرفتن 2 معیار اصلی انجام می شود:

  1. معیار خون.
  2. معیار خاک.

متقاضیان برای دریافت تابعیت کشورهایی که با در نظر گرفتن معیار خون تابعیت ارائه می دهند، باید پدر و یا مادری داشته باشند که اهل آن کشور باشد. این بدان معناست که در صورتی که شما اهل یک کشوری باشید و فرزند خود را در آن کشور به دنیا بیاورید. حتی اگر همسر شما اهل یک کشور دیگر باشد، فرزند شما می تواند به راحتی تابع کشوری شود که شما اهل و یا تابع آن هستید. جهت اطلاع از شرایط اقامت در برزیل، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

متقاضیان جهت دریافت تابعیت کشورهایی که با در نظر گرفتن معیار خاک تابعیت ارائه می دهند. در صورتی فرزند یک خانواده در کشوری به دنیا بیاید و والدین او اهل آن کشور نباشند، در صورتی که معیار ارائه تابعیت آن کشور خاک باشد، می تواند به راحتی تابع آن کشور شود. جهت اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد، متقاضیان باید در خاک این کشور به دنیا بیایند تا موفق به کسب تابعیت شوند. در ادامه اطلاعات کاملی به شما عزیزان درباره اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد ارائه خواهد شد.

شرایط اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد

مدارک مورد نیاز اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد

برای اخذ تابعیت برزیل از طریق تولد متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را ارائه دهند. این مدارک به چند بخش تقسیم می شوند. پدر و مادر فرزند علاوه بر ارائه مدارک و اسناد تولد و کامل کردن فرم درخواست، جهت تشخیص هویت و ملیت باید مدارک زیر را ارائه دهند:

  • ارائه آی دی کارت برزیلی
  • ارائه پاسپورت کشور برزیل
  • گواهینامه مخصوص رانندگی
  • ارائه اسناد تولد
  • ارائه اسناد ازدواج
  • ارائه مدارک شناسایی (شناسنامه، کارت ملی و غیره)

لازم به ذکر است که دولت کشور برزیل تابعیت مضاعف را پذیرفته است. متقاضیان می توانند در حالی که تابع یک کشور دیگر هستند، با داشتن شرایط لازم، تابعیت کشور برزیل را نیز بدست بیاورند.

هزینه های تولد فرزند در کشور برزیل

بطور کلی همانطور که می دانید به دنیا آوردن فرزند در هر کشوری همراه با هزینه های مختلفی می باشد. متقضیان برای انجام این کار باید توان مالی کافی داشته باشند. تمام هزینه ها را به طور کامل پرداخت کنند. هزینه به دنیا آوردن فرزند در کشور برزیل تقریبا 2200$ (دلار آمریکا) می باشد. متقاضیان علاوه بر هزینه چکاپ، باید هزینه های زیر را نیز پرداخت کنند:

  • هزینه چکاب (هر بار) 48$ (دلار) می باشد.
  • هزینه تولد فرزند ازطریق سزارین 1200$ (دلار آمریکا) می باشد.
  • هزینه های کلی به دنیا آوردن فرزند در کشور برزیل از 4000$ الی 5000$ (دلار آمریکا) می باشد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده یاری شما در تمامی امور مهاجرتی می باشد. شما عزیزان می توانید با خیال راحت انجام امور پرونده های مهاجرتی خود را به کارشناسان ما بسپارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *