مهاجرت تحصیلی آرژانتین

بورسیه تحصیلی در آرژانتین

بورسیه تحصیلی در آرژانتین

در صورتی که به داشتن اطلاعاتی در رابطه با موضوع بورسیه تحصیلی در آرژانتین علاقه دارید با مطالعه مقاله پیشرو به اطلاعات جامعی خواهید رسید. هدف ما درراستای نوشتن این مقاله این می باشد که شرایط دریافت نمودن پذیرش و ویزا بسته به وضعیت این اشخاص دارای تفاوت می باشد. به ازای هر سال تحصیلی تعداد زیادی از دانشجویان در راستای مهاجرت نمودن به این کشور از طریق تحصیل اقدام می کنند.

علت اصلی این موضوع بالا بودن سطح سیستم آموزشی در میان این کشور می باشد. در راستای موفقیت اشخاص متقاضی بورسیه تحصیلی در آرژانتین درگرفتن حق اقامت این کشوراز روش تحصیل در این کشور نیازمند اخذ ویزا می باشند. در نهایت برای گرفتن ویزای این کشور این اشخاص ملزم می باشند که در مرحله اول نیازمند دریافت نمودن حق پذیرش از جانب یک دانشگاه در این کشور می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات خود امکان ارتباط با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را خواهید داشت.

میزان هزینه تحصیل در دانشگاه های کشور آرژانتین

از حیث میزان هزینه می توان دانشگاه های دانشگاه های این کشور را را به 2 دسته اصلی تقسیم نمود. این 2 دسته عبارتند از:

  1. دانشگاه های دولتی
  2. دانشگاه های خصوصی

با این توضیح که میزان هزینه برای پذیرش در دانشگاه های دولتی این کشور بسیار کم و ناچیز می باشد. میزان هزینه در دانشگاه های خصوصی این کشور این اشخاص ملزم به پرداخت نمودن میزان از هزینه برای دریافت نمودن پذیرش از این دانشگاه می باشند. با این توضیح که میزان هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور که به صورت خصوصی اداره می شوند. از این رو به صورت تقریبی حدود 5000$ الی 13000$ (دلار) می باشد.

لازم به ذکر می باشد که میزان هزینه دانشگاه و هم چنین میزان شهریه قابل پرداخت این اشخاص به نوع رشته و هم چنین مقطع تحصیلی این اشخاص دارای تفاوت می باشد. در راستای موفقیت در گرفتن پذیرش از جانب یک دانشگاه که در این کشور واقع شده است. این اشخاص ملزم به احراض نمودن کلیه شرایط لازم می باشند. همچنین این اشخاص ملزم می باشند که هزینه تحصیل خود را به این دانشگاه پرداخت نمایند. تعداد زیادی از اشخاص متقاضی بورسیه تحصیلی در آرژانتین با موضوع پرداخت نمودن هزینه تحصیل به مشکل بر می خورند.

بررسی انواع بورسیه تحصیلی در آرژانتین

انواع بورسیه تحصیلی در این کشور عبارتد از:

  • بورسیه تحصیلی دانشگاه دورام: این نوع از بورسیه تحصیلی در خصوص رشته مدیریت دارای فعالیت می باشد. هزینه تحصیل در این بورسیه حدود 5000€ الی 7000€ (یورو) می باشد. همچنین دانشجو می تواند که از این مبلغ در صورتی که دارای شرایط لازم باشد به میزان یک چهارم از کل این مبلغ را تامین نماید.
  • بورسیه تحصیلی ویژه دانشجویان ملی و بین المللی: در این نوع از بورسیه تحصیلی دانشجویان در صورت موفقیت در احراز شرایط قادر به دریافت نمودن مبلغی به میزان 2800$ (دلار) می باشند.

جهت اخذ هر کدام از بورسیه های مذکور متقاضیان بایستی مدارک لازم را ارائه دهند. همچنین ابتدا بایستی پذیرش در رشته مورد نظر را بررسی نمایند. آیا مشمول کمک هزینه تحصیلی خواهد بود یا خیر.

بررسی بورسیه تحصیلی در آرژانتین

بررسی اجازه کار در حین تحصیل در آرژانتین

اگر شما شرایط لازم را جهت دریافت بورسیه و کمک هزینه تحصیلی نتوانید احراز نمایید، می توانید با دریافت نمودن مجوز کار در حین تحصیل در این کشور هزینه های خود را تا بخش اعظمی پوشش دهد. این اشخاص در این کشور این امکان را دارند که در حالت ارائه درخواست خود قادر باشند مجوز لازم کار را دریافت نمایند.

لازم به ذکر می باشد که این اشخاص می توانند که حق کار ضمن تحصیل را در مدت زمانی به میزان مشخص شده و محدودی دریافت نمایند. با این توضیح که مجوز کار این کشور در مقطع کارشناسی به میزان 10 ساعت کار در هفته خواهد بود. مجوز کار در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور به میزان 20 ساعت در هفته می باشد. همچنین مجوز کار در مقطع کترا به میزان 30 ساعت کار در هفته خواهد بود. جهت اطلاع از شرایط کار به صورت قانونی مقاله کار در آرژانتین را بررسی بفرمائید.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی آرژانتین

برای اخذ اقامت تحصیلی از کشور آرژانتین شما باید مدارکی را ارائه دهید. مدارک قابل ارائه شما بسته به شرایط شما متفاوت است.

  • به همراه داشتن پاسپورت دارای اعتبار
  • به همراه داشتن نامه ای که بیانگر مورد پذیرش قرار گرفتن از دانشگاه مورد نظر این شخص باشد.
  • به همراه داشتن کلیه مدارک هویتی این اشخاص که در بر گیرنده مدرک شناسنامه و کارت ملی می باشد.
  • به همراه داشتن چندین قطعه عکس دارای شرایط پاسپورتی
  • به همراه داشتن نامه ای که بیانگر تمکن مال شخص باشد
  • به همراه داشتن اسناد و مدارکی که بیان گر داشتن مکانی برای استقرار داشتن این اشخاص باشد.
  • ارائه مدرک زبان معتبر نیز برای اخذ پذیرش و اخذ ویزا ضروری است.

زبان تدریس دانشگاه های کشور آرژانتین

معمولا زبان تدریس در دانشگاه های این کشور زبان اسپانیایی می باشد. در صورتی که زبان تدریس در مقاطه کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان انگلیسی می باشد. در نتیجه اشخاص متقاضی بورسیه تحصیلی در آرژانتین برای این که موفق به اخذ پذیرش در رشته پزشکی شوند ملزم می باشند که به زبان اسپانیایی دارای تسلط باشند. همچنین بتوانند که مدرک زبانی را بیانگر میزان دانش زبان اسپانیایی این اشخاص باشد را ارائه دهند.

پس از به پایان رساندن این مقاله با موضوع بورسیه تحصیلی در آرژانتین در صورتی که شما هم برای مطلع شدن از سایر شرایط بورسیه تحصیلی در آرژانتین و سایر موضوعاتی نظیر اعزام دانشجو به آرژانتین دارای تمایل می باشید با مطالعه نمودن این مقالات که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *