مهاجرت تحصیلی کانادا

کالج زبان در کانادا

کالج زبان در کانادا

آگاهی از مبحث کالج زبان در کانادا موضوعی می باشد که هر ساله مورد توجه درصد زیادی از افراد قرار گرفته است که تباید به سادگی از آن گذشت. با موفقیت در زمینه تحصیل نمودن در کالج زبان در کانادا می توان برای مهاجرت و هم چنین گرفتن حق اقامت دائم این کشور اقدام نمود. در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط تحصیل نمودن در کالج زبان در کانادا هستید با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

زبان انگلیسی در کشور کانادا

زبان انگلیسی، زبان آموزش و امتحان در دانشگاه های کشور کانادا می باشد. برای موفقیت در برنامه های دوره ای نیاز به سطح بالایی از مهارت زبان انگلیسی دارند. اگر زبان متقاضیان تحصیل در کانادا زبان انگلیسی نيست. در این صورت این اشخاص بايد مدرکی داشته باشند. این مدارک بیانگر امکانات کافی برای آموزش زبان انگليسی و برای تطبیق با مدرک آموزشی می باشد. مگر اين که این اشخاص دارای معافيت تحصيلي باشند.

این امکان وجود دارد که دانش آموزان شرایط تسهیلات زبان انگلیسی را داشته باشند. شما در یک مدرسه شناخته شده کانادایی که 4 یا چند سال تحصیلی تمام وقت را به پایان می رسانند که در انگلیس تدریس می کنند شما 4 سال یا بیشتر از تمام وقت تحصیل را در یک مدرسه زبان انگلیسی واقع در کشوری که زبان غالب آن زبان انگلیسی است تکمیل می کنید. زبان اول در این کشور زبان فرانسوی است. متقاضیان تحصیل در کالج زبان کانادا ملزم می باشند که به مدت زمانی به اندازه 4 یا چند سال تحصیلی تمام وقت را در یک مدرسه کانادایی را با موفقیت بگذارانند.

آموزش زبان در کالج زبان در کانادا

این امکان وجود دارد که متقاضیان تحصیل در کالج زبان درکانادا خواهان تحصیل در یکی از برنامه های انتقال زبان انگلیسی در این کشور می باشند. متقاضیان می توانند در هر یک از محوطه دانشگاهی به مدت زمانی که میزان آن 6 تا 8 ماه است. این پیشنهادات دانشجویان را به عنوان پایه محکمی برای زبان انگلیسی و همچنین داشتن آمادگی برای مطالعات پس از دوره متوسطه به تحصیل بپردازند. در ادامه این مقاله به بررسی نمودن معتبر ترین کالج های زبان در کشور کانادا خواهیم پرداخت، که برخی از آنها عبارتند از:

کالج زبان سنت جورج در کانادا

از جمله از مهم ترین کالج های زبان در کانادا که به صورت پایه ای و آکادمیک به آموزش می پردازد کالج سنت جورج می باشد. مدت زمان تحصیلی این کالج به میزان 12 هفته در هر سطح می باشد. 4 سطح آن برای دانشجویانی می باشد. سطح تحصیلی آنها متوسط ​​تا پیشرفته باشد که زبان اصلی این کالج ها زبان انگلیسی می باشد. برای ثبت نام در این کالج تاریخ خاصی مشخص نشده است. نحوه حق اتخاب مسکن در این کالج کاملا آزادانه و به صورت اختیاری می باشد. پس از تحصیل در این دانشگاه گواهی پس از تکمیل ارائه خواهد شد. شرط قبولی برای تحصیل نمودن در این کالج کسب نمودن بالاترین سطح آموزشی یعنی سطح 60 با درجه B می باشد. از این رو نیاز به تسهیلات انگلیسی برای همه برنامه های کارشناسی در دانشگاه تورنتو را برآورده کند.

کالج زبان سنت جورج در کانادا

بنیاد بین المللی یکی از کالج زبان در کانادا

مدت زمان تحصیل برای این کالج زبان به میزان 8 ماه می باشد. مختص فارغ التحصیلان دبیرستانی بین المللی می باشد که از لحاظ تحصیلی برای ورود به دانشکده هنر و علوم، دانشکده علوم کاربردی و مهندسی، دانشکده معماری، دانشکده طراحی و یا دانشکده موسیقی مناسب می باشد. دانش آموزان واجد شرایط تحصیلی برای ثبت نام در این کالج می توانند اقدام نمایند. در این کالج هم حق انتخاب مسکن به صورت کاملا اختیاری می باشد. متقاضیان می توانند پس از پایان رساندن دوران تحصیلی خود اقدام به دریافت گواهی پس از تکمیل نمایند.

کالج بنیاد بین المللی تابستانی در کانادا

مدت زمان تحصیل برای کالج این کالج به میزان 8 هفته می باشد. برای فارغ التحصیلان دبیرستانی که دارای تابعیت بین المللی باشند مناسب هست. از لحاظ تحصیلی برای ورود به دانشکده هنر و علوم (به استثنای تجارت روتمن)، دانشکده معماری، دانشکده طراحی و یا دانشکده موسیقی می تواند کاربردی باشد. کلیه دانش آموزان واجد شرایط تحصیلی می توانند برای ثبت نام برای این دانشگاه اقدام نمایند. در این کالج هم حق انتخاب مسکن به صورت کاملا اختیاری می باشد. دانش آموزان پس از دوران تحصیلی خود می توانند برای گواهی بعد از تحصیل اقدام نمایند.

کالج اسکاربورو در کانادا

مدت زمان لازم برای تحصیل در این کالج زبان حداقل 8 هفته می باشد. برای متقاضیانی که به لحاظ تحصیلی واجد شرایط ورود به دانشگاه اسکاربورو هستند. اما هنوز مهارت زبان انگلیسی خود را رعایت نکرده اند، مناسب می باشد. حق انتخاب مسکن در این کشور اختیاری می باشد: بله (دانش آموزانی که در سطح 60 مدرک تحصیلی دریافت می کنند می توانند اقدام به در یافت نمودن گواهی پس از تحصیل نمایند.

با توجه به اتمام مقاله کالج زبان در کانادا و درصورتی که شما هم علاقه مند به تحصیل نمودن در این کالج ها می باشید با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر کار دانشجویی در کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *