مهاجرت کاری کانادا

کاریابی در کانادا

کاریابی در کانادا

با موفقیت در زمینه کاریابی در کانادا می توان شرایط مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور پهناور، زیبا و پیشرفته را به دست آورد. در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط کاریابی در کانادا هستید با مطالعه این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند به اطلاعات جامعی دست یابید.

موسسات کاریابی در کشور کانادا

موضوع پیدا کردن کار در کشور یکی از مهم ترین دغدغه و نگرانی های افراد می باشد. از آنجایی که کشور کانادا به این موضوع حساس اهمیت بسیاری می دهد. افراد زیادی برای دریافت شغل مناسب، کشور کانادا را انتخاب می کنند. معمولا مهاجرانی که از طریق کاریابی وارد کشور کانادا می شوند، یکی از 2 راه زیر را انتخاب می کنند:

  • مهاجرت به کشور کانادا از طریق تخصص کاری
  • مهاجرت به کشور کانادا از طریق روش های استانی این کشور

کشور کانادا به علت این که جزو کشور های پیشرفته و همچنین پهناور می باشد. به تعداد زیادی از مشاغل مختلف و مهارت های شغلی احتیاج دارد. اما خوب است بدانید که گرایش های مربوط به مهندسی و فنی و همینطور پرستاری، از جمله مشاغل پر متقاضی در کشور کانادا می باشد.

مدارک لازم جهت اشتغال در کانادا

متقاضیان کاریابی در کانادا ملزم به ارائه مدارک زیر می باشند:

  • ارائه پیشنهاد کاری توسط کارفرما در کشور کانادا
  • ارائه مدرکی که بیانگر تمدید موقت پیشنهاد کاری توسط کارفرما باشد.
  • ارائه مدرکی که بیانگر مورد پذیرش قرار گرفتن پیشنهاد کاری توسط یک نیروی خارجی باشد.
  • ارائه مدرکی که بیانگر داشتن اقامت کاری توسط دولت کانادا باشد.
  • ارائه فرم مربوط به درخواست خانواده (IMM5645)
  • ارائه 2 قطعه عکس دارای شرایط پاسپورتی
  • ارائه پاسپورت معتبر با داشتن صفحه خالی کافی
  • ارائه رونوشتی از پیشنهاد کاری LMO که توسط سازمان کار و امور اجتماعی ESDC ارسال شده باشد.
  • ارائه اسناد و مدارک مالی

لازم به ذکر می باشد که پیش از صدور اقامت کاری موقت برای نیروی خارجی، کارفرما باید ارزیابی مثبتی از بازار کار را که LMIA گفته می شود. از سازمان کار و امور اجتماعی کشور کانادا دریافت کند. این عمل به این علت است که نشان دهد نیروی به کار گرفته شده در کار پیشنهادی، به هیچ وجه مقیم یا شهروند کانادایی نمی باشد. در باب مهاجرت به کانادا و اطلاع از شرایط مهاجرتی مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

مدارک لازم جهت کاریابی در کانادا

شرایط لازم برای درخواست ویزای کار کانادا

شرایط درخواست ویزای کاری کانادا به صورت زیر می باشد:

  •  ارائه ویزای کار موقت کشور کانادا
  •  در صورته که متقاضیان دارای فرزندی باشند که سن فرزند مذکور حدودا 6 تا 18 سال باشد، در این صورت حق تحصیل نمودن در این کشور را خواهد داشت.
  • ارائه مدرک معاینه پزشکی از متقاضیان و همراهان
  • ارائه مدرکی که بیانگر قصد ورود متقاضیان به کشور کانادا باشد.
  • ارائه مدرکی که بیانگر عدم سوپیشینه این اشخاص باشد.

لازم به ذکر می باشد که تمامی اسناد و مدارک متقاضیان باید به یکی از زبان های انگلیسی، زبان فرانسوی و زبان اسپانیایی ترجمه شده باشد. چنانچه متقاضیان مدارک خود را در اسرع وقت ارسال نکنند، در این صورت باعث رد شدن درخواست و یا تاخیر در روند کاریابی این اشخاص می شود. همچنین چنان چه فرزندان و همچنین همسر متقاضی مهاجرت قصد همراهی با وی به کشور کانادا را دارند. از این رو بایستی به صورت جداگانه برای آنها اجازه کار و تحصیل ویزا دریافت کند.

بررسی مراحل کاریابی در کانادا

برای موفقیت در زمینه کاریابی در کانادا شخص متقاضی مستلزم سپری نمودن مراحل زیر می باشند.

  •  مرحله اول: اولین مرحله در زمینه کاریابی در این کشور به همراه داشتن شماره بیمه اجتماعی می باشد. با این توضیح که اشخاص متقاضی کاریابی به محض این که موفق به ورود به این کشور شوند، ملزم به دریافت شماره مختص به بیمه می باشند.
  • مرحله دوم: دومین مرحله در زمینه کاریابی در این کشور موفقیت در زمینه کسب اطلاعات با اهمیت در رابطه با موضوع کار در این کشور می باشد.
  •  مرحله سوم: سومین مرحله اقدام به برگزاری تماس با سازمان خدمات مهاجرتی می باشند. با این توضیح که این اشخاص مستلزم می باشند که در جلسات آموزشی این سازمان که به صورت عمومی و همچنین در رابطه با موضوع کاریابی می باشد شرکت نمایند. دولت مردان این کشور اقدام به پیش بینی برنامه های مالی با هدف حمایت نمودن از افراد نیازمند می کنند. همچنین اقدام به برنامه ریزی های ویژه ای در راستای موفقیت در زمینه اخذ ویزای کاری این کشور کرده اند.

موسسات معتبر کاریابی کانادا

موسسات کاریابی در کانادا در کانادا معمولا شغل های بسیار ساده ای را به متقاضیان پیشنهاد می کنند. پس از این که این موسسات ها مشغل مناسبی را برای متقاضیان کار در کانادا پیدا کردند، هزینه ای را برای این یافتن کار، از کارفرمای مختص به این اشخاص دریافت می کنند. بعضی موسسات کاریابی مبلغی را به عنوان یافتن کار از اولین حقوقی که در کار جدید دریافت کردند کم می کنند. بعضی از سازمان ها و شرکت ها فقط در شغل به خصوصی نیرو می پذیرند. این حالت بیشتر در شرکت های خصوصی دیده می شود. شرکت هایی در کشور کانادا وجود دارند که انواع مختلفی دارند. مشاغل مختلف را چه به صورت موقت و دائم به افراد جویای کار ارائه می دهند.

با توجه به اتمام مقاله کاریابی در کانادا و در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعات بیشتری در مورد شرایط مهاجرت کاری به کشور کانادا شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از جمله سرمایه گذاری در کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *