مهاجرت کاری برزیل

کار علوم آزمایشگاهی در برزیل

کار علوم آزمایشگاهی در برزیل

کار علوم آزمایشگاهی در برزیل شامل رشته های مختلفی می شود. افرادی که در رشته کشاورزی متخصص هستند در آزمایشگاه های کشاورزی مشغول به کار هستند. به همین ترتیب دارندگان مدرک شیمی و دارویی در برزیل در مراکز و آزمایشگاه های دارویی مشغول به کار هستند. همچنین یکی از مهم ترین کارها در علوم آزمایشگاهی در برزیل شامل علوم پزشکی است. همانطور که می دانید متخصصین پزشکی در بخش های مختلف از آزمایشگاه ها برای سنجش سلامت و ارزیابی افراد استفاده می کنند. در ادامه این مقاله متقاضیان کار علوم آزمایشگاهی در برزیل می توانند مروری بر این مطلب داشته باشند و از متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ اقامت مشاوره بگیرند.

زندگی در کشور برزیل

برزیل یک کشور جمهوری در آمریکای جنوبی است و مساحت زیادی دارد. این پنجمین کشور بزرگ جهان است. قلمرو برزیل در نیمکره جنوبی واقع شده است. این کشور عمدتاً یک کشور گرمسیری است. جمعیت برزیل تقریباً 191 میلیون نفر است و از نظر تعداد جمعیت پنجمین کشور بزرگ است. نرخ رشد جمعیت در اواسط قرن 20 در سطح بالایی قرار داشت، اما به تدریج از 3% در سال در دهه 1950 به 1.2٪ در سال در دوره 2004 کاهش یافت. براساس موسسه جغرافیایی و آماری برزیل، 40.2%جمعیت از جوانان، 50.5% از بزرگسالان و 9.3٪ کودکان هستند. قفقازی ها 41% از جمعیت را تشکیل می دهند و ترکیب نژادی برزیل کاملاً متنوع است. این تنوع جمعیتی مانع دستیابی برزیل به درجه بالایی از وحدت فرهنگی نشده است.

کار علوم آزمایشگاهی در کشور برزیل

اقتصاد برزیل به عنوان هفتمین اقتصاد جهان شناخته می شود و در حال توسعه است و برای سال 2011 رشد 2.7% را ثبت کرده است. کشور برزیل اقتصادی صادرات محور دارد. عمده صادرات تجهیزات حمل و نقل، سنگ آهن، مواد اولیه صنعتی، دانه های سویا، کفش، قهوه، خودرو، قطعات خودرو و ماشین آلات است. شرکای اصلی تجاری برزیل ایالات متحده، اتحادیه اروپا و آرژانتین هستند. شاخص فقر در این کشور بسیار کاهش یافت. این بهبود را می توان به ترکیبی از سیاست های اجتماعی و افزایش حداقل دستمزد نسبت داد. نرخ بیکاری نیز نسبتا مناسب است.

در حال حاضر با کار در علوم آزمایشگاهی در برزیل به صورت متوسط می توانید 5620BRL (رئال برزیل) در ماه حقوق دریافت کنید. همچنین در کم ترین حالت حقوق ماهیانه 2590BRL (رئال برزیل) و در بیشترین حالت 8940BRL (رئال برزیل) خواهد بود. در زمان نگارش این مقاله هر 1000BRL (رئال برزیل) برابر با 189$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در برزیل در علوم آزمایشگاهی در برزیل را مشاهده کنید:

قوق برخی از مشاغل کار در برزیل

بازار کار علوم آزمایشگاهی در برزیل

آزمایشگاه های بالینی برزیل، مانند آزمایشگاه های آمریکایی، به متخصصان مختلف چند رشته ای برای دستیابی به موفقیت نیاز دارند که با هم هماهنگ باشند. کارکنان شامل:

  • پزشکان و پرستاران
  • تکنسین های آزمایشگاهی و بیوشیمی
  • مدیران
  • اقتصاددانان
  • مهندسان بالینی
  • تکنسین های الکترونیکی
  • متخصصان در تمام زمینه های فن آوری اطلاعات (نرم افزار، سخت افزار، شبکه، طراحان گرافیک و امنیت اطلاعات)
  • فناوری های ایمنی کار و فن آوری های محیطی

سایر فرصت های شغلی متخصصان آزمایشگاه در برزیل در سازمان های دولتی، صنعت، پشتیبانی فنی، مشاوران تخصصی، آموزش در سطح فنی، تحصیلات تکمیلی، انجمن های حرفه ای، اتحادیه های آزمایشگاهی برای منافع قانونی آزمایشگاه است. آزمایشگاه های بالینی برزیل از مدرن ترین ابزار دقیق مانند دستگاه موجود در ایالات متحده استفاده می کنند و این ابزار از کشور وارد می شود. آسیب شناسان ما معمولاً مطابق با به روز رسانی های بازار جهانی هستند، به ویژه با دنبال کردن دقیق روندهای ایالات متحده پروتکل ها و ابزارهای مراقبت از ما بسیار شبیه به ایالات متحده هستند. آخرین نسل تجزیه و تحلیل های خودکار در شیمی ایمنی، خون و میکروب شناسی در آزمایشگاه های متوسط ​​و بزرگ در هر منطقه از کشور هستند.

شایان ذکر است که مدیران آزمایشگاه های برزیل به ندرت تجهیزات بزرگ آزمایشگاه را خریداری می کنند. اکثر آزمایشگاه ها خدمات را خریداری می کنند و در ازای تعیین یا اجاره یا اجاره تجهیزات، هزینه دریافت می کنند. تست های پیچیده هم در آزمایشگاه های دولتی و هم در آزمایشگاه های خصوصی که به عنوان آزمایشگاه های مرجع نیز عمل می کنند در دسترس است. آزمایش شامل تشخیص مولکولی، فلوسیتومتری، HPLC، طیف سنجی جرمی، TDM و آزمایش سیتوژنتیک است.

تحصیل علوم آزمایشگاهی در برزیل

جهت کار علوم آزمایشگاهی در برزیل به عنوان متخصص می توانید تحصیل در برزیل داشته باشید و این رشته را مطالعه کنید. همانطور که می دانید آزمایشگاه های مختلفی در برزیل متناسب با رشته و کاربرد در حال فعالیت هستند. جهت کار در برزیل در این آزمایشگاه ها به عنوان متخصص اخذ مدرک الزامی است. در جدول زیر برخی از دانشگاه های برزیل برای تحصیل علوم آزمایشگاهی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه سائوپائولو
2دانشگاه میناس گرایس
3دانشگاه برزیل
4دانشگاه پاران

کار در علوم آزمایشگاهی بالینی در برزیل

کار در علوم آزمایشگاهی بالینی در برزیل

آزمایشگاه های بالینی خصوصی در برزیل با آزمایش های وارث در اروپا، ایالات متحده و آسیا تا حدودی متفاوت است. در برزیل، به ویژه در شهرهای بزرگ و کلان شهرها مانند سائو پائولو و ریو دوژانیرو، آزمایشگاه های تشخیصی کاملاً یکپارچه در سیستم مراقبت های بهداشتی خصوصی رایج است. این آزمایشگاه ها از چندین مرکز خدمات بیمار در شهرهایی تشکیل شده است که در آنها نه تنها نمونه هایی برای آزمایش های پاتولوژی بالینی و آناتومیک، بلکه چندین آزمون تصویربرداری و رادیولوژی نیز گرفته می شود. علاوه بر این، آزمایشات عملکردی از تخصص های مختلف پزشکی، مانند قلب و عروق، دستگاه گوارش، زنان و سایر موارد، توسط پزشکان فوق تخصص انجام می شود. این مدل از دهه 1980 توسعه یافته است، زمانی که دامنه با نصب اولین دستگاه های رادیولوژی در مراکزی که عمدتا فقط خون، ادرار و سایر نمونه های بالینی جمع آوری می شد، گسترش یافت.

چنین رویکردی باعث می شود که بیماران بتوانند همه آزمایشات خود را در همان مکان انجام دهند که با توجه به چالش های تحرک شهری که در آن نقطه شروع به مرتبط شدن می کردند، مورد استقبال قرار گرفت. با گذشت زمان، انواع مختلفی از آزمایش های تشخیصی عملکردی به مراکز خدمات بیمار اضافه شد، که راحتی بیماران را برای یک طرف افزایش می دهد و امکان ادغام آزمایش های تشخیصی از چندین تخصص پزشکی برای طرف دیگر را دارد، زیرا پزشکان از تخصص های مختلف تحت همان استفاده می کنند. توجه داشته باشید که برای کار در برزیل مقاله ویزای کار در برزیل ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *