شرایط سنت کیتس

هزینه زندگی در سنت کیتس

هزینه زندگی در سنت کیتس

یکی از کشورهای پر طرفدار برای سفر و زندگی در منطقه کارائیب کشور سنت کیتس است و اطلاع از هزینه زندگی در سنت کیتس از ضروریات است. سنت کیتس و نویس در واقع دو جزیره کوچک در غرب دریای کارائیب هستند و این جزایر به دلیل جاذبه های گردشگری به ویژه طبیعی زیاد مقصد بسیاری از توریست ها و گردشگران به ویژه در قاره آمریکا است. برنامه های دولت این کشور برای جذب سرمایه گذاران باعث شده است بسیاری به این کشور مهاجرت کنند و یا در فکر مهاجرت و زندگی در این کشور باشند.

به طور کلی هزینه زندگی در سنت کیتس در مقایسه با کشوری مانند کانادا بسیار پایین تر است اما آن قدرها هم هزینه پایینی ندارد و نیاز به بررسی دارد لذا در ادامه همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفصلا درباره هزینه زندگی در سنت کیتس نوشته اند.

اینفوگرافیک هزینه زندگی در سنت کیتس

زندگی در سنت کیتس

سنت کیتس و نویس، بخشی از آنتیل های کوچک، یک کشور شامل دو جزیره است که در دریای کارائیب واقع شده است. کشورهای نزدیک آن شامل آنتیگوا و باربودا، دومنیکا و پورتوریکو هستند. بیشتر جزایر این منطقه کوهستانی هستند. سیستم دولت این کشور یک دموکراسی پارلمانی و یک قلمرو مشترک المنافع است. رئیس افتخاری این کشور ملکه انگلستان است و رئیس دولت نخست وزیر است. سنت کیتس و نویس دارای یک سیستم اقتصادی مخلوط هستند که در آن انواع مختلف آزادی خصوصی، همراه با برنامه ریزی اقتصادی متمرکز و مقررات دولتی وجود دارد. سنت کیتس و نویس عضوی از جامعه کارائیب (CARICOM) و سازمان کشورهای شرق کارائیب (OECS) است. واحد پول این کشور دلار کارائیب شرقی است و به اختصار XCD شناخته می شود.

در سال 2023 یک دلار کارائیب شرقی برابر با 0.37$ (دلار) است.

معرفی سنت کیتس

سنت کیتس نام مستعار قدیس است که به نام سنت کریستوفر نامگذاری شده است. نویس به دلیل شباهت آن به یک کوه پوشیده از برف نامگذاری شد. کلمه اسپانیایی برای برف nieves است. اگرچه این جزایر به شکر معروف هستند، تنباکو اولین محصولی بود که برای صادرات کشت شد. پارک ملی بریمستون هیل قلعه، سنت کیتس این یکی از حفاظت ‌شده ‌ترین استحکامات تاریخی است. قلعه بریمستون هیل بر روی تپه ای شیب دار نزدیک به دریا در ساحل غربی و دریای کارائیب سنت کیتس واقع شده است. این قلعه به دلیل اهمیت تاریخی، فرهنگی و معماری در سال 1999 به عنوان میراث جهانی یونسکو اعلام شد. این گواهی از گسترش استعمار اروپا و تجارت برده آفریقایی است. یک موزه همچنین یک گالری هنری وجود دارد که تاریخ دوره استعماری منطقه کارائیب، از مصنوعات، سلاح ‌ها، لباس‌ ها، عکس ‌ها و بسیاری موارد دیگر را به نمایش می ‌گذارد.

شما همچنین می توانید مناظر باورنکردنی را از روی عرشه اسلحه تماشا کنید. ساختمان خزانه داری و موزه ملی، سنت کیتس موزه ملی بهترین مکان برای شروع اکتشافات شما در سنت کیتس است و شاهدی بر مبارزات اروپا برای سنت کیتس است که سرشار از مزارع نیشکر است. این بنا نمایانگر سبک زندگی و سنت پیروی در منطقه و تاریخ استعمار و شکر است. تا به امروز، این بنا معتبرترین اثر تاریخی، فرهنگی و معماری کشور است. این ساختمان زمانی که ملت استقلال خود را جشن می گیرند و در طول جشن های کارناوال تزئین می شود. معروف ترین در جزیره است، با یک ساحل شنی سفید طولانی، واقع در جزیره نویس. آب‌ های گرم و شفاف اقیانوس فریبنده برای شنا و ورزش ‌های آبی مناسب است. فعالیت های زیادی وجود دارد که می توانید در اینجا انجام دهید یا زیر درختان نخل استراحت کنید.

مراکز خرید در سنت کیتس

مسافران سنت کیتس و نویس دارای طیف گسترده ای از مراکز خرید، بازارها و سوپرمارکت ها هستند که می توانند منسوجات، سوغاتی، عتیقه جات، دکور، فروشگاه های لوازم خانگی، و هنر و صنایع دستی، و بسیاری موارد دیگر را تهیه کنند. پلیکان پلازا- این یک مرکز خرید است که در سال 1991 افتتاح شد و در جاده خلیج واقع شده است. این شامل انواع مغازه ها از جمله خدمات بانکی، رستوران، دفاتر اداری دفاتر گردشگری سنت کیتس و سایر فروشگاه های عمده خرده فروشی است. سوپرمارکت رامز این یک سوپرمارکت فروش، خواربار، مواد غذایی، میوه و سبزیجات، لوازم ضروری خانه و لوازم خانگی است. شما می توانید تمام وسایل اولیه خود را در یک مکان خریداری کنید. Rams خدمات با کیفیت و ارزش پول شما را ارائه می دهد. Rams بیش از 80 سال است که در بازار سنت کیتس و نویس خدمات ارائه می دهد.

این سوپرمارکت طیف گسترده ای از محصولات را از سراسر جهان با قیمت های پایین ارائه می دهد. Rams به مشتریان خود از کیفیت بهتر، موقعیت مکانی بهتر، خدمات بهتر و قیمت های بهتر اطمینان می دهد. Horsford’s Value Mart IGA بدون توجه به نیازهای شما، باید هوشمندانه خرید کنید و Horsford دقیقاً این را ارائه می دهد. این یک سوپرمارکت با خدمات کامل است که در خیابان ولینگتون واقع شده است و خدمات استثنایی به مشتریان، ارائه می‌دهد. این مکان در هر دو جزیره به ترتیب در Basseterre و Charlestown قرار دارد. برای همه مواد غذایی، میوه و سبزیجات. Best Buy Grocery این یک خرده ‌فروش زنجیره‌ ای است که با نام تجاری الکترونیک، لوازم خانگی، خواربار، مواد غذایی، و موارد دیگر، از محصولات تازه گرفته تا کالاهای خانگی، نوشیدنی ‌ها و موارد دیگر سروکار دارد. بهترین تجربه خرید را با این مقصد خرید یکجا دریافت کنید.

هزینه زندگی در سنت کیتس در سال 2023

هزینه زندگی در سنت کیتس و این دو جزیره خارق العاده در کارائیب تقریبا متوسط است. به دلیل اینکه این کشور مجبور است بسیاری از محصولات خود را وارد کند، زندگی در سنت کیتس و نویس گرانتر از بیشتر جزایر واقع در منطقه کارائیب است. با این حال، سیستم مالیاتی مطلوب هزینه های اضافی را جبران می کند و کیفیت زندگی این کشور را به گزینه ای مناسب تبدیل می کند. این کشور به طور کلی دارای منابع کمی است و صنعت کشاورزی و گردشگری دو صنعت اصلی و منبع درآمد این کشور است.

به طور کلی با توجه به آمارهای منتشر شده یک نفر برای زندگی در کشور سنت کیتس ماهیانه حدود 3981XCD (دلار کارائیب شرقی) نیاز دارد. این در حالی است که هزینه زندگی در سنت کیتس برای یک خانواده 4 نفره در این کشور حدود 9000XCD (دلار کارائیب شرقی) است.

در نمودار زیر میزان مشارکت هزینه های زندگی در کشور سنت کیتس آورده شده است:

هزینه های زندگی در کشور سنت کیتس

خورد و خوراک از هزینه های زندگی در سنت کیتس

سنت کیتس و نویس برای غذاهای غنی خود طی سالهای گذشته شهرت بسیار خوبی کسب کرده اند. این کشور پر از رستوران و هتل است که غذاهای خوشمزه ارائه می دهند. غذاهای اصلی این کشور برگرفته از غذاهای هند غربی، چینی، غربی و هندی است. با توجه به تعداد مهم رستوران های موجود در این جزیره، شما قادر خواهید بود از طیف گسترده ای از قیمت رستوران ها لذت ببرید. به طور معمول، یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت 25XCD (دلار کارائیب شرقی) است، در حالی که سه وعده غذایی برای دو نفر در یک رستوران میان رده، 250XCD (دلار کارائیب شرقی) است. برای کسانی که از رفتن به بار لذت می برند، غذاخوری های محلی ارزان تر از حد متوسط در سنت کیتس و نویس است.

از آنجا که سنت کیتس و نویس نیاز به واردات بسیاری از محصولات دارد، هزینه مواد غذایی می تواند از متوسط تا گران باشد. با این وجود محصولات محلی نسبتا کم هزینه هستند. سبزیجات، میوه ها و گوشت های تازه تولید محلی ارزان مانند برنج سفید، تخم مرغ، پنیر محلی، گوجه فرنگی، سیب زمینی و پیاز ارزان هستند. غذاهای وارداتی مانند شیر، نان سفید تازه، پرتقال و شراب وارداتی گران تر از حد متوسط هستند.

در جدول زیر می توانید هزینه خورد و خوراک برخی از اقلام را به تفکیک مشاهده کنید:

آیتمهزینه XCD (دلار کارائیب شرقی) 
یک لیتر شیر پرچرب8.3
یک قرص نان10.99
یک کیلوگرم برنج8
یک کیلوگرم سیب6.2
یک کیلوگرم سیب زمینی2.99
یک کیلوگرم گوجه10
یک کیلوگرم پیاز4.25
یک بطری 1.5 لیتری آب3.5
یک شانه تخم مرغ14.4
یک کیلوگرم گوشت مرغ28
یک کیلوگرم موز9.46
یک کیلوگرم پرتقال7

هزینه اقامت و زندگی در سنت کیتس

سنت کیتس و نویس املاک و مستغلات بسیار متنوعی دارد و فرصت های زیادی را ارائه می دهد. شما می توانید ویلاها و سوئیت های زیبا، استراحتگاه های مجلل، هتل های بوتیک، آپارتمان های لوکس و خانه های خانوادگی را پیدا کنید. برای خرید ملک سنت کیتس و نویس، چندین گزینه برای خارجی ها را در دسترس قرار می دهد. شما می توانید برای مجوز خرید خانه درخواست کنید، که هزینه آن 10% از ارزش ملک است که برای همه افراد غیر تبعه مایل به خرید ملک مورد نیاز است. یا می توانید از طریق برنامه سرمایه گذاری از طریق خرید ملک یک ملک از قبل تأیید شده خریداری کنید. در این مورد مجوز خرید زمین لازم نیست.

شما می توانید حداقل برای مدت 7 سال $200000 (دلار) سرمایه گذاری کنید یا به عنوان یک متقاضی ملک خریداری کنید، جایی که حداقل 400000$ (دلار) سرمایه گذاری باید انجام شود. این برنامه به سرمایه گذاران و خانواده های آنها فرصتی منحصر به فرد برای دریافت پاسپورت سنت کیتس و نویس و سفر به بیش از 150 کشور بدون ویزا می دهد.

در جدول زیر هزینه اجاره خانه و اقامت در سنت کیتس ذکر شده است:

آیتمهزینه میانگین (دلار کارائیب شرقی) XCD
کرایه ماهیانه آپارتمان 85 متری در منطقه گران شهر2946
کرایه ماهیانه آپارتمان 85 متری در منطقه متوسط شهر1125
کرایه ماهیانه آپارتمان 45 متری در منطقه گران شهر2202
کرایه ماهیانه آپارتمان 45 متری در منطقه متوسط شهر900

هزینه زندگی و حمل و نقل در سنت کیتس

یک جنبه بسیار کاربردی سنت کیتس و نویس این است که این کشور یک شبکه اتوبوس کارآمد دارد که دسترسی به بیشتر مناطق سنت کیتس و نویس را فراهم می کند. بلیط اتوبوس محلی نصف قیمت بلیط اتوبوس در ایالات متحده است. قیمت تاکسی بسته به توافق شما با راننده دارد و نسبتا ارزان در نظر گرفته می شود. همچنین یک کشتی وجود دارد که روزانه و با هزینه کم بین سنت کیتس و نویس حرکت می کند و می توانید بین دو جزیره رفت و آمد کنید. به طور کلی ترافیک در دو جزیره روان است و شبکه جاده ای در کیفیت مناسبی قرار دارد.

در جدول زیر می توانید هزینه حمل و نقل در سنت کیتس را ببینید:

آیتمهزینه میانگین (دلار کارائیب شرقی) XCD
یک لیتر بنزین5.68
تعرفه تاکسی10
تعرفه یک کیلومتر تاکسی5
یک بلیت تک سفره حمل و نقل عمومی3.25

هزینه زندگی و حمل و نقل در سنت کیتس

هزینه زندگی در باستر سنت کیتس

شهر باستر (Basseterre) پایتخت سنت کیتس است و یکی از شهرهای اصلی برای زندگی و کار در این کشور است. بسیاری از افراد که مهاجرت کاری به سنت کیتس دارند به شهر باستر مهاجرت می کنند. پایتخت شلوغ سنت کیتس باستر قلب اقتصاد این کشور است و بالطبع هزینه زندگی در این شهر به نسبت بالاتر از سایر شهرهاست. در باستر، فروشگاه ها و رستوران های زیادی برای تفریح و بسیاری از استراحتگاه ها را پیدا خواهید کرد. به دلیل سابقه طولانی مبارزه استعماری، این شهر دارای بناهای فرهنگی مهم و معماری خاص باستانی مانند منطقه سیرک و میدان استقلال است. اما تاریخچه تنها نکته برجسته در این شهر نیست. در باستر، بسیاری از فعالیت های فضای باز را برای لذت بردن از جمله گلف، غواصی، گشت و گذار و آفتاب گرفتن پیدا خواهید کرد.

علیرغم شلوغی این شهر مکان بسیار مناسبی برای زندگی است. هزینه زندگی در شهر باستر سنت کیتس برای 1 نفر ماهیانه حدود 4000XCD (دلار کارائیب شرقی) تخمین زده شده است. همچنین هزینه زندگی در شهر باستر برای یک خانواده 4 نفره در حدود 9500XCD (دلار کارائیب شرقی) می باشد. در لیست زیر هزینه برخی از اقلام در این شهر را مشاهده می کنید.

  • یک وعده غذایی در یک رستوران میان رده: 30XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • 1 لیتر شیر: 12XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • 1 شانه تخم مرغ در سنت کیتس: 18XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • 2 قرص نان: 5.81XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • 1 کیلوگرم سیب زمینی: 2.25XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • 1 کیلوگرم گوجه: 9XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • 500 گرم پنیر: 20XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • اجاره ماهیانه آپارتمان 85 متری در منطقه گران شهر: 2870XCD (دلار کارائیب شرقی)

مراقبت های بهداشتی در سنت کیتس

مراقبت های بهداشتی برای همه ساکنان سنت کیتس و نویس در دسترس است. از نظر امکانات پزشکی، سنت کیتس و نویس دارای بیمارستان های دولتی جوزف ان فرانسه واقع در سنت کیتس و بیمارستان الکساندرا واقع در نویس است. هر بیمارستان انواع مختلفی از درمان را ارائه می دهد اما توصیه می شود بیمه خصوصی داشته باشید که همه روش های درمانی را پوشش می دهد. سنت کیتس و نویس همچنین چندین کلینیک خصوصی دارند. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش جزئیات هزینه زندگی در سنت کیتس را برای شما شرح دادند. چنانچه خواهان مهاجرت به سنت کیتس هستید می توانید به مقالات ارائه شده در این خصوص مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *