شرایط سنت کیتس

هزینه اقامت سنت کیتس

هزینه اقامت سنت کیتس

یکی از موارد مهم درباره مهاجرت و زندگی در سنت کیتس، هزینه اقامت سنت کیتس است که با توجه به توریستی بودن این منطقه جالب توجه است. به صورت کلی هزینه اقامت در سنت کیتس در رده متوسط قرار دارد. اما این کشور دارای اقامت گاه های بسیار شیک و لوکس است که می توانند هزینه بسیار گرانی داشته باشند. در هر صورت میزان هزینه زندگی و اقامت در سنت کیتس بستگی به سبک زندگی و نوع اقامت شما دارد.

سنت کیتس به دلیل برنامه ارائه شهروندی باز طریق سرمایه گذاری بسیار مشهور است و به همین دلیل مقصد مهاجرت بسیار از افراد به خصوص افراد بازنشسته شده است. آن دسته از افرادی که علاقه مند به زندگی در کشور سنت کیتس هستند می توانند به توصیه مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به مقاله هزینه اقامت در سنت کیتس توجه کنند.

اقامت در سنت کیتس

جزایر کیتس و نویس نام رسمی فدراسیون سنت کریستوفر و نویس را دارند. بخشی از کشورهای مشترک المنافع انگلیس در کارائیب هستند. جزیره سنت کیتس به نام مستعمره مادر در هند غربی نیز مشهور است، زیرا این جزیره اولین جزیره ای بود که توسط مهاجران انگلیس و فرانسه آباد شد. این دو جزیره با هم کوچکترین دولت مستقل را در تمام نیمکره غربی تشکیل می دهند. سنت كیتس جزیره بزرگتر و پایتخت کشور باستر در آن قرار دارد. از طرف دیگر، نویس جزیره کوچکتر و آرام تر در جنوب سنت کیتس قرار دارد. از نظر گردشگری و داشتن مناظر بکر در جایگاه بهتری قرار دارد.

این دو جزیره با برنامه های جذاب برای جذب سرمایه گذاران از نظر گردشگری رشد زیادی کرده و یکی از جزایر مشهور کارائیب برای تفریح و گردشگری است. مردم این دو جزیره به زبان انگلیسی صحبت می کنند و برقرار ارتباط در این دو جزیره بسیار آسان است. دولت این کشور پس از کنار گذاشتن صنعت نیشکر به دلیل گرانی در حال توسعه بخش گردشگری و سایر بخش ها است. البته در حالی که تلاش های آشکاری از سوی دولت محلی برای افزایش سود گردشگری وجود دارد. این کشور هنوز هم دست نخورده و منحصر به فرد جذاب است و شاید این کشور را به مکانی ایده آل در کارائیب برای اقامت دائمی تبدیل کند.

مقایسه هزینه زندگی سنت کیتس

هزینه اقامت در سنت کیتس به طور کلی در رده متوسط قرار دارد. صرفا به این دلیل که اکثر کالاها باید از خارج وارد این کشور شوند هزینه برخی از اقلام در این کشور گران هستند. در این کشور خیلی نمی توانید قیمت ارزان تری را نسبت به سایر مناطق کارائیب و یا آمریکای مرکزی و جنوبی پیدا کنید. اما سنت کیتس و نویس در نوع خود امتیازات خود را دارد. آنچه که مهاجران خارجی جذب این کشور می شوند این است که این کشور مالیات بر ارث، درآمد خارجی یا سود سرمایه ندارد.

همچنین به شما این امکان را می دهد که گذرنامه دوم را با دو تابعیت دریافت کنید که پس از آن امکان سفر بدون ویزا به بیش از 150 کشور مختلف را فراهم می کند. مردم این کشور جمعیت دوستانه ای دارند و انگلیسی صحبت می کنند. مسلما این نوع امتیازات می توانند بیشتر از هزینه های زندگی بیشتر باشند.

در نمودار زیر می توانید مقایسه هزینه اجاره در سنت کیتس و سایر کشورهای کارائیب را ببینید:

مقایسه زمان تحصیل در سنت کیتس

هزینه اقامت سنت کیتس در سال 2023

هزینه اقامت سنت کیتس و اجاره از 2000XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه تا 4000XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه بسته به محل زندگی شما و تعداد اتاق خواب شما بستگی دارد. گرچه این دامنه به میزان قابل توجهی زیاد است، اما بستگی به سبک زندگی شما دارد. اگر می خواهید سنت کیتس و نویس را به خانه بازنشستگی جدید خود در خارج از کشور تبدیل کنید، مطمئنا می توانید برای شیوه زندگی خود کاملا گران یا به صورت متوسط هزینه کنید اما هنوز هم مجبورید هزینه های بالای اجاره را پرداخت کنید.

در جدول زیر هزینه اقامت در سنت کیتس به طور متوسط آورده شده است:

نوع اقامت در سنت کیتسهزینه میانگین (دلار کارائیب شرقی) XCD
اجاره ماهانه آپارتمان 85 متری در منطقه گران شهر3100
اجاره ماهانه آپارتمان 85 متری در منطقه معمولی شهر1325
اجاره ماهانه آپارتمان 45 متری در منطقه گران شهر2302
اجاره ماهانه آپارتمان 45 متری در منطقه معمولی شهر1000
هزینه ماهیانه جانبی آپارتمان 85 متری243
هزینه ماهیانه جانبی آپارتمان 45 متری205

درباره هزینه اقامت در سنت کیتس

به صورت کلی جزایر سنت کیتس و نویس به طور قابل توجهی هزینه مقرون به صرفه تری نسبت به مکانهای دیگر در کارائیب دارد. به عنوان مثال، اجاره یک آپارتمان خانوادگی چهار نفره می تواند در مناطق گران می تواند به 3000XCD (دلار کارائیب شرقی) برسد، اما با پرداخت کمتر از 1500XCD (دلار کارائیب شرقی) در مناطق کمتر محبوب نیز می توان در این کشور اقامت گزید. هزینه های عمومی نیز تقریباً 50% کمتر از بقیه مقاصد در کارائیب است اما کالاهای وارداتی نسبتا گران هستند.

خواه به دنبال یک تجربه توریستی در کارائیب و یا در نظر گرفتن اقامت دائمی در سنت کیتس و نویس باشید. هزینه اقامت و زندگی در این کشور در قاره آمریکا را می تواند در حد متوسط قلمداد کرد. البته سنت کیتس و نویس مقصد ایده آل منطقه ای است و ترکیبی از شگفتی های طبیعی، سواحل بکر، فضای بز با هوایی ملایم و هزینه های زندگی نسبتاً مقرون به صرفه آن را به گزینه ای عالی برای زندگی تبدیل کرده است.

هزینه اقامت و حمل و نقل در سنت کیتس

دو فرودگاه در سنت کیتس و نویس وجود دارد که فرودگاه رابرت بردشاو بزرگترین این دو فرودگاه است که قادر به انجام پروازهای بین قاره ای است، در حالی که فرودگاه ونس آمورری کوچکتر در جزیره نویس است که عمدتا میزبان پروازها از مناطق مختلف کارائیب است. بسته به مقصد و گزینه های هواپیمایی، شما همچنین می توانید به یکی از فرودگاه های شلوغ منطقه پرواز کنید و از آنجا به سنت کیتس و نویس حمل و نقل کنید. جابجایی در اطراف جزایر نسبتا کوچک کاملا راحت است.

یک سیستم حمل و نقل عمومی مناسب مانند مینی بوس و همچنین سرویس تاکسی نسبتا مقرون به صرفه در این کشور وجود دارد. هزینه حمل و نقل عمومی ماهیانه در این کشور را می توان به صورت متوسط 180XCD (دلار کارائیب شرقی) تخمین زد. اگر دوست دارید به تنهایی رانندگی کنید و جزیره را بگردید، باید دو نکته را بخاطر بسپارید:

  • در سمت چپ رانندگی می کنید.
  • گواهینامه رانندگی محلی موقت نیاز خواهید داشت.

همچنین یک کشتی مرتبا در حال رفت و آمد به دو جزیره های که این دو جزیره را به هم متصل می کند، در حالی که بندر باستر به عنوان قطب محلی سفر کشتی های کروز دو برابر می شود.

هزینه اقامت و حمل و نقل در سنت کیتس

هزینه اقامت سنت کیتس در شهر باستر

پایتخت سنت کیتس یعنی شهر باستر 13000 نفر را در خود جای داده است و بیشتر در آنجا تجارت اتفاق می افتد. از اینجا، جاده های کاملا راحت به سایر مکان های این جزیره دسترسی دارند. جمعیت در این شهر زیاد است و شلوغ ترین شهر سنت کیتس است. این شهر مردم محلی خون گرمی دارد و با بازدید کنندگان و مهاجرین بسیار خوب رفتار می کنند. دوستانه رفتار کردن مردم این شهرچیزی است که واقعاً برجسته است. مسافران اغلب پس از بازدید به وضوح از آن به نیکی یاد میکنند.

آموزش و تحصیل در سنت کیتس در این شهر از سطح بالایی برخوردار است و خدمات بهداشتی خوبی نیز در بیمارستان های سنت کیتس در دسترس است هزینه اقامت سنت کیتس در شهر باستر برای یک نفر ماهیانه حدود 3.940XCD (دلار کارائیب شرقی) تخمین زده شده است. همچنین این هزینه برای یک خانواده 4 نفره در حدود 9.450XCD (دلار کارائیب شرقی) می باشد.

جزئیات هزینه اقامت شهر باستر سنت کیتس

در لیست زیر جزئیات هزینه اقامت در شهر باستر سنت کیتس آورده شده است.

  • اجاره ماهیانه یک آپارتمان به مساحت 85 متر مربع در منطقه گران شهر باستر: 2870XCD (دلار کارائیب)
  • کرایه ماهیانه یک آپارتمان به مساحت 85 متر مربع در منطقه معمولی شهر باستر: 1282XCD (دلار کارائیب)
  • هزینه جانبی اقامت در یک آپارتمان 85 متری برای 2 نفر در شهر باستر: 243XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • اقامت ماهیانه یک آپارتمان به مساحت 45 متر مربع در منطقه عالی شهر باستر: 2021XCD (دلار کارائیب)
  • اقامت ماهیانه یک آپارتمان به مساحت 45 متر مربع در منطقه معمولی شهر باستر: 864XCD (دلار کارائیب)
  • هزینه جانبی اقامت در یک آپارتمان 45 متری برای 1 نفر در باستر: 240XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • اینترنت ماهیانه در شهر باستر: 190XCD (دلار کارائیب شرقی)

جهت بررسی هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس نیز می توانید مقاله ارائه شده را مطالعه کنید. برای دریافت پاسخ به سوالات خود همچنین می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به صورت حضوری و یا تلفنی در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *