مهاجرت سرمایه گذاری در نیوزلند

نوآفرینی در نیوزلند

نوآفرینی در نیوزلند

نوآفرینی در نیوزلند شامل برنامه های مشارکت نوآورانه می شود که وجهه بین المللی دارد که در این مقاله بررسی می شود. برنامه مشارکت ‌های نوآورانه این کشور توسط تیمی از کارشناسان که برای کمک به کسب ‌و کارهای فشرده تحقیق و توسعه برای اتصال، همکاری و سرمایه ‌گذاری در نیوزیلند اختصاص داده شده ‌اند، اجرا می‌شود. نیوزلند با شرکت‌ های نوآوری که مرزهای فناوری را پیش می ‌برند و مشکلات بزرگ جهان را حل می‌ کنند، تعامل دارند و به آن‌ ها در یافتن فرصت نیوزلند کمک می‌ کنند.

نیوزلند می تواند به شما کمک کند تا با افراد، مشاغل، آژانس ها، سازمان های تحقیقاتی و دانشگاه های مناسب ارتباط برقرار کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نوآفرینی در نیوزلند و مهاجرت به این کشور مشاور و راهنمای شماست.

بررسی نوآفرینی در نیوزلند

اندازه کوچک نیوزلند و سیستم تحقیقاتی مرتبط با یکدیگر، همکاری جهانی را آسان می کند. در حالی که این برنامه توسط این کشور هدایت می‌شود، از نزدیک با Callaghan Innovation، New Zealand Trade and Enterprise، و همچنین آژانس ‌های متعدد در سراسر دولت ‌های محلی و مرکزی برای حمایت و تسهیل عناصری که بر تصمیم برای انجام تحقیق و توسعه در نیوزلند تأثیر می‌گذارند، کار می‌ کنند. نیوزلند دارای مزیت های رقابتی واضح در کشاورزی، فناوری های دیجیتال، فناوری های بهداشتی، تغذیه با ارزش بالا، انرژی پاک، هوانوردی پیشرفته و فضا است. با این حال، مشارکت های نوآورانه فقط به این حوزه ها محدود نمی شود. نیوزلند مشتاق بحث در مورد حوزه های فناوری تحول آفرین و بخش های نوظهور و همچنین چالش های نوظهور برای اقتصاد، محیط زیست و جامعه می باشد.

صندوق های سرمایه گذاری قابل رقابت که از تحقیقات علمی و تحقیق و توسعه در نیوزلند حمایت می کنند. یک آژانس نوآوری اختصاصی، Callaghan Innovation، که مشاوره نوآوری، خدمات و کمک های مالی را به مشاغل برای حمایت از فعالیت های تحقیق و توسعه ارائه می دهد. یک مشوق مالیاتی 15% رقابتی بین المللی برای کسب و کارهایی که در تحقیق و توسعه در نیوزلند سرمایه گذاری می کنند. یک شتاب دهنده پیش از بذر که از تحقیقات با بودجه عمومی برای رسیدن به تجاری سازی پشتیبانی می کند. مشارکت های نوآورانه می تواند شما را با شبکه نوآوری پر جنب و جوش مرتبط کند و به شما کمک کند تا در سیستم پشتیبانی حرکت کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ کارآفرینی و نرخ سرمایه گذاری بین المللی در نیوزلند می باشید:

نرخ کارآفرینی و نرخ سرمایه گذاری بین المللی در نیوزلند

مزایا نوآفرینی در نیوزلند

محیط تجاری مناسب و سیاست ‌ها و تنظیمات نظارتی متمرکز بر آینده، نیوزیلند را به انتخابی جذاب برای تحقیق و توسعه ایده‌ها و محصولات جدید تبدیل کرده است. نیوزلند با تخصص، استعداد و فناوری منحصر به ‌فرد، همراه با اندازه و موقعیت مکانی ما، مزایای شگفت ‌انگیزی را برای ایجاد اتفاقات ارائه می‌دهد. عوامل زیادی وجود دارد که نیوزیلند را به مقصدی جذاب برای انجام تحقیق و توسعه تبدیل می کند. نیوزلند در میان بهترین و آسان ‌ترین مکان ‌ها برای انجام تجارت رتبه ‌بندی شده است. یک سیستم مالیاتی ساده و مناسب برای کسب و کار وجود دارد که از توسعه سرمایه، تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری بین المللی پشتیبانی می کند. این کشور یک اقتصاد پایدار و رقابتی در سطح جهانی دارد که توسط نیروی کار بسیار ماهر طراحی شده است.

نیوزلند دروازه ورود به منطقه آسیا و اقیانوسیه است که در موقعیتی کلیدی بین آسیا و قاره آمریکا قرار دارد. نیوزلند قراردادهای تجارت آزاد 15 کشور آسیایی با دسترسی به بیش از 2 میلیارد مصرف کننده دارد. نیوزلند اولین کشور جهان بودیم که با چین در مورد تجارت آزاد مذاکره کرد. در نهایت، این کشور یک فرهنگ غرورآفرین از نوآوری دارد، از شکافتن اتم تا رسیدن به فضا. دولت متعهد شده است که تحقیق و توسعه در کل اقتصاد را تا سال 2027 به %2 تولید ناخالص داخلی برساند و از کسب و کارها در رشد فعالیت تحقیق و توسعه خود برای دستیابی به این هدف بلند پروازانه حمایت می کند. دولت از نوآوری از طریق تعدادی مکانیسم حمایت می کند.

در جدول زیر شاهد پیش بینی نرخ نوآفرینی در نیوزلند در سال های آینده هستید:

سالنرخ نوآفرینی
2023%61
202464%
202566%

نمونه های نوآفرینی در نیوزلند

برنامه مشارکت های نوآورانه در گرد هم آوردن شرکت توسعه بازی ژاپنی JP Games و مرکز تعالی دیجیتال CODE مستقر در Dunedin که ارزش های همسویی خود را برای پرورش تنوع و کاوش در قلمرو جدید در توسعه بازی به هم متصل کردند، بسیار مفید بود. رابطه آنها منجر به جاودانه شدن هالی رابینسون، بازیکن پارالمپیک نیوزلندی در بازی ویدیویی رسمی پارالمپیک توکیو 2020 The Pegasus Dream Tour شد که یکی از تنها 9 ورزشکار واقعی است. ارتباطات جهانی مانند این نمونه ‌ای عالی از این است که چگونه تیم مشارکت‌ های نوآورانه می‌تواند فرصت ‌های همکاری تحقیق و توسعه سفارشی را تسهیل کند، که کلید رشد بخش بازی نیوزلند است. این کشور در فوریه 2021، MBIE یک یادداشت تفاهم با شرکت تجزیه و تحلیل فضا و داده Maxar Technologies امضا کرد.

این توافق فرصت های مهمی را برای سازمان ها و استارت آپ نیوزیلند فراهم می کند تا با یک مبتکر برتر در رصد زمین و زیرساخت های فضایی شریک شوند.Maxar و MBIE در زمینه‌ های بالقوه همکاری، از جمله استفاده از ماهواره ‌های پیشرفته رصد زمین و تجزیه و تحلیل داده‌ ها، فناوری ‌های فضایی و برنامه ‌های آموزشی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات STEM به توافق رسیده ‌اند.Maxar Technologies شریک قابل اعتمادی است و سابقه ارائه به موقع تصاویر ماهواره ای با وضوح بالا به دولت نیوزلند را دارد. ایجاد یک تفاهم نامه گام مهمی در ایجاد امکان همکاری بین Maxar و نهادها سازمان ‌های نیوزلند است. 12$ میلیون (دلار) سرمایه گذاری دولت برای حمایت از تحقیق و توسعه پیشرفته در نیوزیلند توسط مشاغل بین المللی برنامه ریزی شده است.

بخش های مورد نیاز نوآفرینی در نیوزلند

بخش های مورد نیاز نوآفرینی در نیوزلند

بهبود سواد دیجیتال چیزی است که کشور برای آن تلاش می کند و نشان می دهد که نیوزلند هنوز خود را پیشرو در زمینه نوآوری دیجیتال نمی داند. در واقع، نقش ‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک و مخابرات در فهرست کمبود مهارت ‌های بلندمدت کشور فهرست شده‌ اند. این بدان معنا نیست که نیوزلندی ها متفکران نوآوری نیستند. شهرت جهانی آنها به خاطر نبوغ سیم شماره 8 نشان دهنده تمایل ملی برای یافتن راه حل های خلاقانه است. با این حال، شرایط سرمایه گذاری در نیوزلند برای پیشرفت و تجاری سازی ایده های نوآورانه، نیاز به جذب سرمایه گذاری و کارآفرینان خارجی برای تقویت قابلیت های نوآوری فناوری خود دارد. مفاهیم نوآورانه باید از برآورده کردن نیازهای افراد استخراج شود و برای دوام بازار آنها در مقیاس منطقه ای، ملی یا بین المللی در نظر گرفته شود.

سرمایه گذاری در نیوزلند

خبر خوب برای سرمایه گذاران این است که هوش مصنوعی به آرامی در چشم انداز تجاری محلی حرکت می کند و به کارشناسان فرصت های مشخصی برای ورود به بازار می دهد. اکوسیستم فناوری نیوزلند به دنبال پشتیبانی از هوش مصنوعی است. بنابراین، انجمن تازه تاسیس AI (2017) با هدف گرد هم آوردن نوآوران، محققان، کارآفرینان و کاربران نهایی برای آوردن هوش مصنوعی به خط مقدم تحولات فناوری کشور است.

نظرسنجی اخیر نشان داد که %85 از سازمان ‌های نیوزیلندی هوش مصنوعی را عامل مثبت برای کار خود می‌دانند. بر اساس همین نظر سنجی، هوش مصنوعی در نیوزلند بیشتر از طریق استفاده از چت بات ها مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین زمینه‌ های کشف نشده زیادی در خدمات یادگیری ماشینی وجود دارد که سرمایه‌ گذاران خارجی می‌توانند آن ‌ها را به نیوزلند معرفی کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به نیوزلند از طریق کارآفرینی مشاور شماست.

 سوالات پر تکرار در باب نوآفرینی در نیوزلند

در بخش زیر پاسخ سوالات پر تکرار در باب نوآفرینی در نیوزلند آمده است:

  • مزایای نوآفرینی در نیوزلند چیست؟ نیوزلند دروازه ورود به منطقه آسیا و اقیانوسیه، سیستم مالیاتی ساده و مناسب، اقتصاد سالم و پیشرفته، سهولت تجارت، نیروی کار بسیار ماهر از جمله مزایای نوآفرینی در نیوزلند است.
  • بخش های مورد نیاز نوآفرینی در نیوزلند کدامند؟ فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک و مخابرات، هوش مصنوعی، محیط زیست، انرژی سبز، کشاورزی و خدمات دیجیتال از جمله بخش های مورد نیاز نیوزلند برای نوآفرینی است.
  • آیا امکان اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در نیوزلند وجود دارد؟ بله، دارندگان ویزای کارآفرینی در نیوزلند بسته به عواملی مانند میزان سرمایه گذاری و تعداد مشاغل ایجاد شده توسط کسب و کار می توانند پس از یک دوره 6 ماهه یا 2 ساله برای اقامت دائم درخواست دهند.
  • شرایط کسب ویزای نوآفرینی در نیوزلند چیست؟ داشتن حداقل NZD100000 (دلار نیوزیلند) برای سرمایه گذاری در کسب و کار، داشتن یک طرح تجاری قابل اجرا ، کسب حداقل 120 امتیاز در مقیاس امتیاز ویزای کار کارآفرینی و برآورده کردن الزامات زبان انگلیسی می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *