مهاجرت سرمایه گذاری در نیوزلند

استارت آپ نیوزلند

استارت آپ نیوزلند

استارت آپ نیوزلند یکی از استارت آپ های پیشرفته جهان میباشد لذا بسیاری از کارآفرینان قصد دارند تا در این کشور استارت آپ خود را گسترش دهند. اگر قصد راه اندازی یا ایجاد و خلق استارت آپ را دارید، نیوزیلند یک انتخاب عالی است. طبق مطالعه بانک تجارت جهانی نیوزلند یکی از آسان ترین کشورها در جهان برای تجارت می باشد. آن ها همچنین بیان می کنند یکی از بهترین کشورها در جهان برای شروع یک کار جدید و نوین کشور نیوزلند است. یکی از این موارد وجود محدودیت های کم در ایجاد، تملک و اداره مشاغل در نیوزیلند است. در واقع، با استفاده از پورتال های آنلاین دولت، می توان طی چند ساعت مراحل رزرو نام و ادغام شرکت شما را انجام داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه راه ایجاد استارت آپ به شما مشاوره می دهد.

اینفوگرافیک استارت آپ نیوزلند

ایجاد استارت آپ در نیوزلند

مشاغل در نیوزیلند معمولاً از یکی از این 3 ساختار استفاده می کنند. تاجر انحصاری، مشارکت یا مسئولیت محدود. علاوه بر ایجاد ساختار کسب و کار، چندین موضوع دیگر نیز وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. بدیهی است که شما می خواهید تا آنجا که می توانید در مورد بازار و فرصت های کسب و کار خود بدانید. آمار نیوزیلند طیف گسترده ای از جدول اطلاعات و ابزارهای آنلاین را دارد که می تواند به شما کمک کند. قبل از راه اندازی در محل، با شورای محلی خود مشورت کنید. هر مرجع ارضی قوانین و مقررات خاص خود را در مورد مجاز بودن فعالیت تجاری در مناطق مختلف دارد. بعنوان مثال بعید به نظر می رسد که بتوانید در یک منطقه مسکونی تجارت تعمیر خودرو را اداره کنید.

در کشور نروژ بسته به ساختار شغلی مورد استفاده خود، یا به شماره های مالیاتی منفرد یا به شماره مالیات شرکت نیاز خواهید داشت. هر بانکی در نیوزلند می تواند به شما در تنظیم حساب های بانکی برای اهداف تجاری کمک کند و بسیاری نیز می توانند در انتقال وجوه از خارج از کشور و سایر خدمات مهاجران متخصص به شما کمک کنند. همچنین ممکن است بخواهید از مشاوره حقوقی و مالی استفاده کنید. بدین منظور می توانید با بانک های نیوزیلند و انجمن حقوقی نیوزیلند و موسسه حسابداران رسمی نیوزیلند ارتباط برقرار کنید. ایده ها به تنهایی موفقیت بعدی را تولید نمی کنند بلکه باید از افراد با استعداد زیادی کمک گرفته شود تا یک تجارت را تشکیل دهند.

برترین استارت آپ های نیوزلند

بسیاری از مردم نیوزیلند را به خاطر تیم موفق راگبی، فرهنگ باستانی مائوری و مناظر خیره کننده ای که صحنه را برای ارباب حلقه ها رقم زده می شناسند. نیوزیلند با سرمایه در دسترس و پشتیبانی دولت به یک اکوسیستم استارت آپ عالی تبدیل شده است. در این بخش برترین استارت آپ های نیوزلند را معرفی می کنیم. No Code MBA به شما می آموزد که چگونه با استفاده از محبوب ترین ابزارهای بدون کد، برنامه ها، وب سایت ها و اتوماسیون های قدرتمند بسازید. PredictHQ با ارائه داده های رویداد زنده که به آن ها کمک می کند پروژه های هوشمندتر و مبتدیانی را بسازند، به شرکت ها کمک می کنند. این شرکت تازه تاسیس در اوکلند واقع شده است.

جدیدترین استارت آپ ها در نیوزلند

جدیدترین استارت آپ ها در نیوزلند

هالتر با ایجاد یقه های مجهز به GPS و خورشیدی به کشاورزان در مدیریت گله گاوهایشان کمک می کند. این قلاده های هوشمند از فناوری AI برای نگه داشتن چشم یا گاوهایشان از هرجای مکان و در همه زمان ها استفاده می کنند. با استفاده از برنامه Halter ، آنها همچنین می توانند مرزهای نامرئی برای گاوها تعیین کنند. این امر زندگی کشاورزان نیوزلند را بسیار آسان کرده است. ArchiPro یک پایگاه داده آنلاین است که به افرادی که در بخش ساختمان و بخش معماری کار می کنند کمک می کند تا ارتباط برقرار کنند. این برای صاحبان خانه امکان استفاده آسان از بستر را فراهم می کند تا با متخصصین در طراحی خانه خود نیز همکاری کنند. آنها مراحل موفقیت مالی را پشت سر گذاشته و به بخش هایی برای تماشای بخش معماری تبدیل شده اند.

برترین و معروف ترین استارت آپ ها در نیوزلند معرف یک صحنه استارت آپ است. در لیست زیر به برخی از استارت آپ ها اشاره می کنیم:

  • غار
  • مارسلو
  • RedShield
  • MarginFuel
  • فاراگو
  • JRNY
  • پرنده زرد کوچک
  • Soul Machines

مزایای ایجاد استارت آپ در نیوزلند

در صورت ایجاد یک تجارت با رشد بالا و نوآورانه با توانایی صادرات در نیوزیلند، طبقه اقامت کارآفرین به شما امکان می دهد به طور دائم در نیوزیلند زندگی کنید. بر اساس این سیاست 2 راه برای دریافت اقامت وجود دارد. طبقه اقامت کارآفرینان شما را ملزم می کند که با موفقیت یک کسب و کار در نیوزیلند تأسیس یا خریداری کرده باشید و حداقل 2 سال در آن حرفه اشتغال داشته باشید و کسب و کار شما به طور قابل توجهی از نیوزلند بهره مند شود. یکی دیگر از شرایط اخذ اقامت از طریق کار در نیوزلند سرمایه گذاری 500000$ (دلار) در تجارت خود سرمایه گذاری کرده اید و حداقل 3 شغل تمام وقت جدید برای شهروندان یا ساکنان نیوزیلند ایجاد کرده باشید. به طور کلی شما باید شرایط زبان انگلیسی را نیز داشته باشید.

تعداد مشاغلی که در این نیوزلند به صورت استارت آپ و مشاغل کوچک در حال کار و کسب درآمد هستند بسیار زیاد است. در نمودار زیر شاهد میزان کسب و کارهای کوچک و استارت آپی در نیوزلند می باشید:

میزان کسب و کار کوچک در نیوزلند

ویزای استارت آپ نیوزلند

تمامی اتباع خارجی که به دنبال راه اندازی استارت آپ نیوزلند، جهت کسب درآمد بهتر در خارج از کشور هستند، باید برای ویزای استارت آپ این کشور اقدام کنند. به طور کلی اگر قصد دارید کسب و کار خود را در نیوزلند راه اندازی کنید باید برای ویزای استارت آپ نیوزلند درخواست دهید. از مهمترین مزایای دریافت ویزای استارت آپ نیوزلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای اخذ ویزای استارت آپ نیوزلندتوضیحات
خرید کسب و کاردارندگان ویزای استارت آپی نیوزلند می توانند یک کسب و کار موجود را در این کشور خریداری کنند یا آن را از ابتدا راه اندازی کنند.
انتخاب کسب و کار با سلیقه شخصیمتقاضیان راه اندازی استارت آپ در نیوزلند می توانند کسب و کاری را انتخاب کنند که با سابقه کارآفرینی آنها مطابقت داشته باشد.
ایجاد کسب و کار در تمامی مناطق نیوزاندکسب و کار دارندگان ویزای استارت آپ نیوزلند، می تواند در هر نقطه ای از نیوزلند راه اندازی شود.

متقاضیان درخواست ویزای استارت آپ نیوزلند، باید قبل از درخواست کسب و کاری را در نیوزلند ایجاد یا خریداری کنند. سپس باید یک طرح تجاری بنویسند که اداره مهاجرت نیوزلند را راضی کند. در نهایت اینکه، درخواست ویزای استارت آپی خود را مطابق با الزمات قانون مهاجرت نیوزلند آماده و تسلیم کنید. از سوی دیگر الزامات اساسی که متقایان باید حین درخواست ویزای استارت آپی نیوزلند باید رعایت کنند به شرح زیر می باشد:

الزامات اساسی در روند درخواست ویزای استارت آپ نیوزلندتوضیحات
سرمایهحداقل سرمایه گذاری باید 150000NZD (دلار نیوزلند) باشد.
کسب امتیاز لازممتقاضیان باید حداقل 120 امتیاز را برای عوامل مرتبط با موفقیت احتمالی کسب و کار پیشنهادی خود و ارزش آن برای نیوزلند کسب کنید.
سوابق اقتصادی سالممتقاضیان ویزای استارت آپ نیوزلند، نباید در ورشکستگی، شکست تجاری، ناهنجاری مالی تجاری دست داشته باشند.

چالش های اساسی استارت آپ نیوزلند

در کنار مزایای بی شماری که راه اندازی استات آپ نیوزلند برای سرمایه گذاران بین المللی به همراه دارد. راه اندازی استارت آپ در این کشور دارای چالش هایی نیز می باشد که عبارت اند از:

چالش های استارت آپ رومانیتوضیحات
ریسک مالی بالااز دست دادن پول و سرمایه افراد در این کشور یکی از بزرگترین خطرات راه اندازی استارت آچ در نیوزلند می باشد. همچنین هزینه های راه اندازی برای مواد و تاسیس کسب و کار وجود دارد.
تعهد زمانیشروع یک استارت آپ موفق مستلزم یک تعهد زمانی است، که این امر هیچ وقت در این کشور رعایت نمی شود.
استرس و مشکلات سلامتیصاحبان استارت آپ در نیوزلند، همواره تغییرات قابل توجهی را در درآمد ماهانه خود تجربه می کنند. که این عامل باغ=عث ایجاد استرس و مشکلات سلامتی برای صاحبان مشاغل می شود.

دوره های کاربردی برای استارت آپ در نیوزلند

اگر قصد دارید با اخذ ویزای کار نیوزلند یک کسب و کار کوچک در نیوزیلند اداره کنید، یک دوره کسب و کار کوچک می تواند راهی مناسب برای بهبود چشم اندازها، فرصت های شغلی و فرصت های شغلی شما باشد. در این دوره می توانید بیاموزید که دیگر صاحبان مشاغل کوچک موفق چگونه این کار را انجام داده اند. با گذراندن دوره ای کاربردی و مفید در تجارت کوچک، تجربه ارزشمندی کسب کرده و در مدیریت کسب و کار درخشان خواهید شد. داشتن یک درک کامل از تمام روش های مربوط به تجارت برای یک تجارت موفق خودگردان ضروری است. از آنجا که بسیاری از صاحبان مشاغل شخصی خود برنامه های شلوغی دارند، دوره های گسترده ای برای کسب و کار کوچک بصورت آنلاین وجود دارد که به هر فرد امکان استفاده از مزایای آموزش از راه دور و تحصیل در هر زمان را می دهد.

برای استفاده از فرصت هایی که مشاغل کوچک می توانند ارائه دهند، نیاز به برنامه ریزی دقیق و مهارت های اساسی کسب و کار دارید. در این دوره تخصصی اصول محیط کسب و کار، حسابداری و دفترداری، مدیریت حقوق و دستمزد و مالیات بر درآمد مشاغل کوچک را می آموزید. اگر به دنبال مدیریت کتاب و امور مالی خود هستید، به دنبال یک دوره حسابداری کسب و کار کوچک باشید تا بنیادی محکم در مورد همه امور مربوط به مدیریت امور مالی یاد بگیرید. در نیوزیلند طیف وسیعی از دوره های کوتاه مدت مدیریت پروژه گرفته تا گواهی نیوزلند در تجارت یا دیپلم پیشرفته در دسترس است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری به نیوزلند شما را یاری می کند.

سوالات پرتکرار در باب استارت آپ نیوزلند

در این بخش از مقاله به سوالات پرتکرار در باب استارت آپ نیوزلند خواهیم پرداخت:

  • شرایط ایجاد استارت آپ در نیوزلند چیست؟ حداقل سابقه مورد نیاز به مدت 2 سال/ سرمایه گذاری به میزان 500.000$ (دلار )/ ایجاد حداقل 2 شغل برای شهروندان
  • آیا راه اندازی استارت آپ نیوزلند منجر به اخذ اقامت دائم می گردد؟ بله در صورت ایجاد یک تجارت با رشد رو به بالا و نوآورانه با توانایی بالا منجر به اخذ اقامت دائم می گردد.
  • برترین استارت آپ ها در نیوزلند کدام اند؟ مارسلو/ MarginFue/ فاراگو/ JRNY
  • درصد کسب و کارها در رویه استارت آپ ها به چه صورت است؟ در مجموع می توان گفت که کسب و کاری های کوچک 97% و کسب و کارهای بزرگ 3% است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *