مهاجرت تحصیلی امارات

رشته همه گیرشناسی در امارات

رشته همه گیرشناسی در امارت

رقابت برای ورود به دانشکده های پزشکی در امارات بسیار است و این موضوع در مورد رشته ای همچون رشته همه گیرشناسی در امارات نیز وجود دارد. از سوی دیگر در امارات بسیاری از دانشجویان ترجیح می دهند در کالج های پزشکی در دبی، ابوظبی و شارجه تحصیل کنند. چراکه تعدادی از برترین کالج های پزشکی در این شهرها است. به عنوان مثال دبی مرکز دانشکده پزشکی و علوم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت RAK، دانشگاه پزشکی و علوم بهداشتی محمد بن راشد و دانشگاه پزشکی خلیج فارس کالج پزشکی دبی دانشگاه عجمان است. برای راه یافتن به جمع دانشجویان بین المللی امارت و انتخاب شهری مناسب، می توانید از تجارب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی استفاده نمایید.

معرفی فضای علمی برای رشته همه گیرشناسی در امارت

تحصیل پزشکی در امارات متحده عربی، دنیایی از امکانات را به خصوص در زمینه تحقیقات پزشکی و آموزش بیشتر باز می کند. دانشگاه ‌های برتر در امارات از بودجه خوبی برخوردار هستند، با فناوری‌ ها و آزمایشگاه‌ های پیشرفته و تعهد واقعی برای آموزش به متخصصان برتر پزشکی. البته همیشه باید در نظر داشته باشید که هزینه های زندگی نیز می تواند بسیار متفاوت باشد. این به دلیل استانداردهای زندگی متفاوت و هزینه های مرتبط در امارات مختلف است. گران ترین مکان برای تحصیل دبی است، جایی که باید 330$ (دلار) اضافی در ماه هزینه زندگی را در نظر بگیرید. از سوی دیگر در دبی هزینه دانشکده پزشکی 44000$ (دلار) در سال است. با این حال، هزینه ها تا حد زیادی متفاوت است و باید با دانشگاه مورد نظر خود بررسی شود.

در مورد بهترین دانشگاه های امارات برای دانشجویان بین المللی باید گفت دانشگاه پزشکی و علوم بهداشتی محمد بن راشد در رتبه نخست قرار دارد و دریافت MBBS در این دانشگاه، 6 سال طول می کشد و به طور کامل در محوطه دانشگاه تدریس می شود. برنامه درسی نوآورانه آن بر روی همگام شدن با آخرین نیازها و تحولات در زمینه پزشکی متمرکز شده است. این برنامه به 3 مرحله تقسیم می شود: یک سال تحصیلی، سپس یک بلوک 2 ساله، و یک بلوک 3 ساله نهایی که شامل توسعه مهارت های عملی است. شرایط پذیرش خاصی بر اساس کشور مبدا شما وجود دارد، با میانگین های بالا برای نمرات دبیرستان و به طور خاص در موضوعات علمی. شما همچنین باید بتوانید تسلط به زبان انگلیسی را نشان دهید. در رتبه بعد دانشگاه امارات متحده عربی وجود دارد که در ابوظبی واقع شده است.

در شکل زیر به سایر دانشگاه های فعال حوزه پزشکی در امارات اشاره شده است:

دانشگاه های فعال حوزه پزشکی در امارات

شرایط ویزای تحصیلی رشته همه گیرشناسی در امارات

ویزای تحصیلی امارات که به عنوان ویزای اقامت دانشجویی نیز شناخته می شود، برای دانشجویان مقیم خارج از کشور که بالای 18 سال سن دارند و مقیم امارات هستند، صادر می شود. این ویزا باید توسط یک موسسه آموزش عالی یا یکی از بستگان محلی حمایت شود. اما روند انجام آن بدین شکل است که متقاضی ابتدا باید در هر دانشگاه یا کالج معتبر در امارات متحده عربی پذیرفته شود. کالج یا دانشگاه شما برای ویزای دانشجویی امارات در دفتر GDRFA امارات مربوطه که در آن زندگی خواهید کرد درخواست می دهد. اگر درخواست شما تایید شود، GDRFA ویزای اقامت را روی پاسپورت شما الصاق می کند. سپس یک شناسه امارات دریافت خواهید کرد که برای مدت زمان اعتبار ویزا خواهد بود. ویزای دانشجویی معمولاً برای مدت 1 سال اعتبار دارد و هر سال در طول دوره تحصیل باید تمدید شود.

معمولاً به دانشجویان توصیه می شود که ویزای دانشجویی خود را 1 ماه قبل از انقضای ویزا تمدید کنند و با ارائه مدرک رسمی دال بر ادامه تحصیل صادر شده از موسسات آموزشی مربوطه در امارات محل پذیرش دانشجو قابل تمدید است. در صورتی که دانشجو به مدت 6 ماه خارج از امارات باشد، ویزای اقامت دانشجویی باطل می شود. در واقع پس از آن دانشجویان اجازه ورود به امارات را نخواهند داشت، مگر اینکه ویزای خود را لغو کنند. در چنین حالتی، به طور کلی، اسپانسر دارنده ویزا را به مقامات مهاجرت گزارش می دهد. در درخواست ویزا از دو طریق آنلاین و آفلاین می توان اقدام کرد که درخواست ویزای آفلاین را می توان از طریق مراکز تایپ دارای مجوز انجام داد که در آن درخواست ویزا از طریق GDRFA امارت مربوطه تایپ و پردازش می شود.

مدارک ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در امارات

دولت دبی تصریح می کند که کلیه تراکنش های مجوز ورود و ویزا باید از طریق مراکز عامر آن انجام شود. این مراکز برای صدور ویزا، مدارک مختلفی را درخواست می کنند و برای اخذ ویزای دانشجویی سال اول، متقاضی باید نامه پذیرش رسمی از دانشگاهی که در آن تحصیل می کند دریافت کند. برای دانشجویان بزرگتر گواهی ادامه تحصیل الزامی است. سایر الزامات ضروری عبارتند از: قبولی در آزمون آمادگی جسمانی پزشکی؛ حامی ویزا، یا خود دانشگاه یا یکی از والدین یا خویشاوندان، تایید مجوز مربوطه از اداره کل اقامت و امور خارجی. علاوه بر این موارد هنگامی که برای ویزای تحصیلی در امارات درخواست می‌کنید، باید چندین مورد را داشته باشید و مدارکی را داشته باشید که از درخواست خود پشتیبانی می‌کند که در ادامه طرح شده است.

پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، گذرنامه باید دارای 2 صفحه خالی ویزا (یکی برای تایید ویزا و دیگری برای مهر ورود) باشد. 2 کپی پاسپورت، 4 عکس در اندازه پاسپورت، نامه پذیرش در دانشگاه یا کالج امارات، کپی فیش شهریه برای سال تحصیلی جاری برنامه، اثبات توانایی مالی برای پوشش هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی، اگر محل اقامت دانشگاه را انتخاب کرده اید، ممکن است از شما خواسته شود نامه ای از دانشگاه یا قرارداد اجاره ارائه دهید داوطلبان همچنین ملزم به گذراندن یک آزمایش پزشکی در یک مرکز پزشکی معتبر امارات متحده عربی هستند. این آزمایش به طور کلی شامل آزمایش پزشکی و اشعه ایکس قفسه سینه است. (همه متقاضیان بالای 18 سال باید تحت معاینات پزشکی برای HIV، سل، هپاتیت B و C، جذام و سیفلیس قرار گیرند). اگر برای یک برنامه فوق لیسانس درخواست می دهید، باید مدرک کارشناسی خود را تأیید کنید.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در امارات

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در امارات

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در امارات متحده عربی کار می کند معمولاً حدود 33300AED (درهم امارات) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 17000AED (کمترین) تا 51200AED (درهم امارات) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. با این حال متوسط ​​حقوق 32600AED (درهم امارات) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 32600AED (درهم امارات) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 32600AED (درهم امارات) درآمد دارند. از سوی دیگر 25٪ از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 22300AED (درهم امارات) درآمد دارند، در حالی که 75٪ آنها بیش از 22300AED (درهم امارات) درآمد دارند. همچنین %75 اپیدمیولوژیست ها کمتر از 41100AED (درهم امارات) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 41100AED (درهم امارات) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر می شود. بر این مبنا یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 19000AED (درهم امارات) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 24800AED (درهم امارات) در ماه درآمد کسب کند که 31% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 34800AED (درهم امارات) در ماه به دست می آورد که 40% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در امارات می باشد:

سطوح حقوق بر حسب کار در رشته همه گیرشناسی در اماراتشما برای آشنایی بیشتر با هزینه تحصیل و زندگی در امارات می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید و از مطالب مرتبط با کشور امارات استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *