مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته همه گیرشناسی در آمریکا

رشته همه گیرشناسی در آمریکا

هر ساله، بیش از 40000 دانشجو برای تحصیل در حوزه های مختلف پزشکی نظیر رشته همه گیرشناسی در آمریکا را به عنوان مقصد مهاجرت انتخاب می کنند. با همه پزشکی یک رشته دشوار در آمریکا است و برای دانشجویان بین المللی الزامات زیادی دارد. پافشاری دانشجویان به این انتخاب سخت به جهت امکانات بالای زندگی، مدرن بودن دانشگاه ها و امکان ماندن و شاغل شدن در جامعه آمریکا پس از تحصیل است. از سوی دیگر غالب افراد هنوز آمریکا را در قالب (رویای آمریکایی) بهترین سرزمین برای زندگی می دانند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با فراهم آوردن کارشناسان مجرب کنار هم، آماده پاسخگویی در همه موضوعات مرتبط با مهاجرت به آمریکا است.

فضای تحصیلی پزشکی برای رشته همه گیرشناسی در آمریکا

برخلاف بسیاری از رشته های عادی دیگر، در ایالات متحده، تنها تعداد کمی از متقاضیان واجد شرایط تحصیل در رشته پزشکی و زیر شاخه های آن همچون همه گیرشناسی هستند. نابراین، دانشجویانی که مایل به ثبت نام در رشته پزشکی در ایالات متحده هستند باید با رقابت و فشار زیادی روبرو شوند. دانشجویانی که مایل به تحصیل در رشته پزشکی هستند باید یک دوره لیسانس 4 ساله را با موفقیت بگذرانند. به عبارت ساده، دانش آموزان ملزم به دریافت واحدهای پایه در واحدهای پایه مانند زیست شناسی و شیمی آلی هستند. اکثر دانشکده های پزشکی در ایالات متحده اکنون از دانشجویان می خواهند قبل از ثبت نام در دوره های انگلیسی، ریاضی، و روانشناسی به نتایج بالایی بپردازند و به نتایج بالایی دست یابند. این به دانشجویان کمک می کند تا شرایط لازم برای تحصیل پزشکی را برآورده کنند و شانس قبولی برای افراد با نمارت بالاتر است.

دانشجویان باید مدارکی را برای افزایش شانس تحصیل پزشکی در ایالات متحده آمریکا آماده کنند که عبارتند از: معرفی نامه از مدرسه ای که در حال تحصیل هستید، پیشرفت تحصیلی بالا، عملکرد فوق برنامه چشمگیر، خصوصیات شخصی خوب، تعهد به دانشگاه در مصاحبه. لطفا توجه داشته باشید که شما باید تقریبا 1 سال قبل در آزمون ثبت نام کنید. در مورد انتخاب دانشگاه، انتخاب های زیادی وجود دارد، اما در اینجا لیستی از 10 دانشگاهی است که بهترین دوره های پزشکی را در ایالات متحده ارائه می دهند:

  • دانشگاه هاروارد
  • دانشگاه جان هاپکینز
  • دانشگاه نیویورک (لانگون)
  • دانشگاه استنفورد
  • دانشگاه کالیفرنیا – سانفرانسیسکو
  • دانشکده پزشکی مایو
  • دانشگاه پنسیلوانیا دانشگاه
  • دانشگاه کالیفرنیا – لس آنجلس
  • دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس
  • دانشگاه دوک
  • مزایای تحصیل پزشکی در آمریکا

در غالب این دانشگاه ها ، مدت برنامه پزشکی 4 سال تحصیل است. سپس می توانید تمرین کنید و پزشک شبانه روزی شوید.

شرایط ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در آمریکا

به طور کلی، شهروند یک کشور خارجی که مایل به ورود به ایالات متحده است، ابتدا باید یا ویزای غیر مهاجرتی برای اقامت موقت یا ویزای مهاجرتی برای اقامت دائم دریافت کند. البته دوره تحصیلی متقاضی و نوع دانشگاهی که وی قصد دارد، در آن شرکت کند، تعیین می کند که آیا به ویزای F یا ویزای M نیاز دارد. اولین قدم این است که برای یک دانشگاه مورد تایید SEVP در ایالات متحده درخواست دهید. پس از اینکه مدرسه مورد تایید SEVP ثبت نام شما را پذیرفت، برای سیستم اطلاعات دانشجو و بازدیدکنندگان تبادلی SEVIS ثبت نام خواهید کرد، سپس دانشگاه فرمی را برای شما صادر می کند. پس از دریافت فرم و ثبت نام در SEVIS، می توانید در سفارت یا کنسولگری ایالات متحده برای ویزای دانشجویی F یا M درخواست دهید. هنگام شرکت در مصاحبه ویزای خود باید فرم را به افسر کنسولی ارائه دهید.

اگر همسر و یا فرزندان شما قصد دارند در حین تحصیل با شما در ایالات متحده زندگی کنند، باید در SEVIS نیز ثبت نام کنند، فرم فردی را از دانشگاه مورد تایید SEVP دریافت کنند و برای ویزا درخواست دهند. پس از طی این مرحله، چندین مرحله برای درخواست ویزا وجود دارد. ترتیب این مراحل و نحوه تکمیل آنها ممکن است در سفارت یا کنسولگری ایالات متحده متفاوت باشد. به طوری که در درخواست آنلاین، باید درخواست ویزای آنلاین را تکمیل کنید، و صفحه تایید فرم درخواست را چاپ کنید تا در مصاحبه خود بیاورید. از سوی دیگر باید عکس خود را آپلود خواهید کرد. عکس شما باید در قالب توضیح داده شده در شرایط عکس باشد. همچنین برای مصاحبه آماده شوید که مصاحبه عموماً برای متقاضیان ویزا با استثنائات محدودی، الزامی است.

افراد مسثتنی از مصاحبه ویزای آمریکا در شکل زیر اشاره شده است:

مصاحبه ویزای آمریکا

ویزای تحصیلی رشته همه گیرشناسی در آمریکا

هیچ تضمینی برای صدور ویزا وجود ندارد. تا زمانی که ویزا نگرفته اید، برنامه های سفر نهایی را انجام ندهید یا بلیط نخرید. برای کسب اطلاعات در مورد کار در ایالات متحده در طول تحصیل، دانشجویان و استخدام و دستورالعمل های مجوز کار را در وب سایت های آمریکا و از سوی دیگر در مطالب موسسه مرور کنید. اگر ویزای دانشجویی شما هنوز معتبر است، اما در خارج از ایالات متحده هستید، باید با مقامات دانشگاه تعیین شده خود مشورت کنید. همسر و فرزندان مجرد و مجرد شما که قصد دارند در طول تحصیل با شما اقامت کنند، ممکن است برای ویزای F2 یا M2 اقدام کنند. اگرچه پرداخت هزینه SEVIS مورد نیاز نیست، دانشگاه شما باید فرم فردی را برای آنها صادر کند، که برای درخواست ویزا لازم است. شما باید یک کپی از ویزای F1 یا M1خود ارائه دهید و مدرکی مبنی بر وجود رابطه ارائه دهید.

فرزندان خردسال شما اجازه دارند در حالی که شما را همراهی می کنند در مدرسه در ایالات متحده شرکت کنند. موضوع دیگر این است که ویزای معتبر ایالات متحده در پاسپورت منقضی شده هنوز معتبر است. ویزا تا تاریخ انقضا اعتبار دارد مگر اینکه لغو شود. اگر در پاسپورت منقضی شده ویزای معتبر دارید، آن را از گذرنامه منقضی شده خود حذف نکنید. می توانید از ویزای معتبر خود در پاسپورت منقضی شده خود به همراه گذرنامه معتبر جدید برای سفر و پذیرش به ایالات متحده استفاده کنید.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در آمریکا

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در آمریکا

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در ایالات متحده کار می کند، معمولاً حدود 153000$ (دلار) در سال درآمد دارد. دستمزدها از 71700$ (دلار) (کمترین) تا 241000$ (دلار) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق اپیدمیولوژیست ها به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است. البته در نهایت حقوق متوسط میانگین حقوق 162000$ (دلار) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 162،000$ (دلار) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 162000$ (دلار) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 105000$ (دلار) درآمد دارند، در حالی که 75% آنها بیش از 105000$ (دلار) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 213000$ (دلار) و 25% بیش از 213000$ (دلار) درآمد دارند.

یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 82700$ (دلار) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 114000$ (دلار) در سال درآمد کسب کند که 38% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به تا جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 162000$ (دلار) در سال دارد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در آمریکا می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در آمریکاشما با تماس و یا مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید علاوه بر اطلاع از شرایط اخذ پذیرش در رشته همه گیرشناسی با هزینه زندگی در آمریکا نیز آشنا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *