مهاجرت کاری امارات

موسسات معتبر کاریابی در امارات

زمانی که قصد دارید در یک کشور فعالیتی را به عنوان نیروی کار آغاز کنید، حتما اطلاعات کافی در رابطه با موسسات کاریابی آن کشور بدست آورید. ما در این مقاله به منظور سهولت کار شما موسسات معتبر کاریابی در امارات در جهت کاریابی برای متقاضیان بین المللی را معرفی خواهیم کرد. این موسسات به شما کمک خواهد کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، شغل مورد نظر خود را بیابید. همچنین به شما این فرصت را خواهند داد تا با استفاده از مطالعه فرصت های شغلی، بازار کار کشور امارات را نیز به خوبی بشناسید. بنابراین اصلی ترین هدف ما، در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، از نگارش این مقاله، معرفی موسسات معتبر کاریابی در امارات است.

کار در امارات

کشور امارات یکی از کشورهای اسلامی حاشیه خلیج فارس است. اهمیت اسلام در این کشور سبب بوجود آمدن تفاوت های اساسی در شیوه کار در این کشور شده است. ساعت کاری در کشور امارات در روزهای عادی سال از حدود ساعت 8 آغاز و تا ساعت 14 ادامه پیدا می کند. البته ساعت کاری برای کارمندان شرکت های خصوصی متفاوت است. آن ها معمولا از ساعت 8 تا 13 و از ساعت 15 تا 18 در محل کار خود باقی می مانند.

در هنگام اذان ظهر فعالیت های رسمی متوقف می شود. همه افراد موظف به شرکت در مراسم نماز هستند. مگر آن که از پیش اعلام کرده باشند که مسلمان نبوده و پیرو دین دیگری هستند. در ماه رمضان نیز ساعت کاری به صورت چشم گیری کاهش پیدا می کند تا مشکلی برای مسلمانان در این ماه بوجود نیاید. 14 روز به صورت رسمی در کشور امارات تعطیل است. روز جمعه نیز در این کشور به عنوان روز تعطیل هفته شناخته می شود.

درآمد حاصل از کار در امارات

درآمد شما در کشور امارات به شهری که در آن کار می کنید به شدت وابسته است. شهرهای ابوظبی، دبی و شارجه، شهرهای مهم کشور امارات هستند. شاغلان در این شهرها نیز از درآمد بیش تری برخوردار خواهند بود. به طور میانگین درآمد سالیانه مردم امارات در حدود 123000AED (درهم امارات) است که مبلغی در حدود 28000€ (یورو) در طول 1 سال است. توجه داشته باشید که دستمزد اماراتی ها بسیار بیشتر از دستمزد نیروهای کار خارجی است. این مبلغ به خوبی شرایط یک زندگی مناسب در کشور امارات را فراهم می کند. جهت اطلاع از شرایط کار امارات مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

در این بخش توجه شما را به نمودار نرخ بیکاری در این کشور جلب می داریم:

نرخ بیکاری در امارات

کاریابی در امارات

می دانید که دبی قلب تپنده اقتصاد کشور امارات است. از همین رو بسیاری از فرصت های شغلی موجود در این کشور در همین شهر بوجود می آیند. بنابراین اگر قصد دارید تا کار در کشور امارات را تجربه کنید، بهتر است کاریابی در دبی را در اولویت خود قرار دهید. برای کاریابی در این کشور، ایمن ترین راه، استفاده از موسسات معتبر کاریابی در امارات است.

این موسسات با معرفی فرصت های شغلی به نیروهای جویای کار، پل ارتباطی میان کارفرما و کارگر هستند. شما با مراجعه به این موسسات می توانید شغل مورد نظر خود را یافته و با کارفرما تماس بگیرید. آن ها شرایط و مدارک شما را بررسی خواهند کرد. در صورت نیاز شما را به مصاحبه کاری دعوت می کنند. بهتر است قبل از آشنایی با موسسات کاریابی، مقاله ویزای کاری امارات که به کوشش مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است را نیز مطالعه بفرمایید.

اسامی موسسات معتبر کاریابی در امارات

برخی از موسسات کاریابی معتبر نبوده و با دریافت هزینه هایی از نیروی کار سعی در تامین هزینه های خود دارند. این نشان از ضعف درونی آن هاست. چراکه کارفرما موظف به پرداخت هزینه است تا بتواند از خدمات این موسسات استفاده کند. جهت مهاجرت به این کشور ابتدا مقاله مهاجرت به امارات را بررسی بفرمائید.

مهم ترین موسسات معتبر کاریابی در امارات عبارتند از:

  • Wefindjobs
  • Bayt
  • Career jet
  • Hays
  • Dubaijobs
  • Indeed

دبی جابز یکی از موسسات معتبر کاریابی در امارات

کریر جت یکی از موسسات معتبر کاریابی در امارات

از جمله موسسات معتبر کاریابی در امارات و شاید بسیار از نقاط مطرح جهان می توان به کریر جت اشاره کرد. بسیاری از کارفرمایان در سراسر جهان با استفاده از این موسسه نسبت به استخدام نیروهای کاری اقدام می کنند. برای استفاده از این موسسه نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهید داشت.

بیت یکی از موسسات معتبر کاریابی در امارات

یکی از قدرتمندترین و مشهور ترین موسسات معتبر کاریابی در امارات و خاورمیانه، موسسه کاریابی بیت (خانه) است. این موسسه اگرچه یک موسسه کاملا آنلاین است. امکان مراجعه فیزیکی به آن وجود ندارد. اما همواره مهم ترین مشاغل موجود در خاورمیانه و به خصوص کشور امارات را ارائه می کند. در صورتی که قصد دارید در یکی از کشورهای خاورمیانه مشغول به کار شوید در این سایت ثبت نام کنید تا با بارگذاری رزومه خود، کارفرمایان فراوانی را به سمت خود جذب کنید.

دبی جابز یکی از موسسات معتبر کاریابی در امارات

چنانچه از نام این موسسه مشخص است، فرصت های شغلی موجود در شهر دبی توسط این موسسه ارائه می شود. آن ها یک دفتر مرکزی نیز در این شهر داشته و امکان مراجعه حضوری به آن نیز وجود دارد. در این موسسه فرصت های شغلی متعددی وجود دارد. از این رو به صورت دسته بندی شده ارائه شده اند. متقاضیان کار در دبی می توانند با مراجعه به این موسسه رزومه خود را در اختیار کارفرمایانی که درخواست جذب نیرو داشته اند قرار دهند. همچنین امکان بارگذاری رزومه برای مشاهده کارفرمایان به صورت مجزا نیز در اختیار افراد قرار گرفته است. جهت اطلاع از شرایط اقامت در این کشور مقاله اقامت امارات از اطلاعات شاخصی برخوردار می باشد.

علت انتخاب کار در امارات

شهروندان اماراتی دستمزدی در حدود 2 برابر سایر شهروندان کشورهای آسیایی دیگر دریافت می کنند. همین مسئله سبب افزایش جمعیت آسیایی ها در این کشور شده است. کارفرمایان ترجیه می دهند که برای پرداخت هزینه های کمتر، از نیروهای کار آسیایی در این کشور استفاده کنند. همین مسئله سبب شده است تا موسسات معتبر کاریابی در امارات فرصت های شغلی بیش تری را در خاک این کشور برای افرادی که آسیایی هستند، ارائه کنند. جمعیت مردم آسیای شرقی در کشور امارات بیش تر از مردم بومی کشور امارات است.

بالاترین فرصت های شغلی ارائه شده در کشور امارات در شهر دبی وجود دارد. بالاترین میزان درآمد نیز در همین شهر پرداخت می شود. در صورت تمایل به کار در کشور امارات و بخصوص شهر دبی، می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید. جهت مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای اروپایی از طریق روش های مختلف مقاله اقامت اروپا را مطالعه بفرمائید.

5/5 - (2 امتیاز)

29 دیدگاه برای “موسسات معتبر کاریابی در امارات

  1. نجمه تهمتن گفت:

    سلام من طراحی گرافیک خوندم الیستریتور و فتوشاپ بلدم الان هم دبی هستم فقط زبان بلد نیستم کاری هست؟

    1. صادقی گفت:

      سلام برای کار در این کشور باید پیشنهاد کاری داشته باشید.

  2. پیمان باقرنژاد گفت:

    سلام خسته نباشید.شغل من اپراتور دستگاه هایی گلدوزی صنعتی هست .برای من در امارات کار هست .ممنون می شم راهنمایی کنید

    1. صادقی گفت:

      با سلامدر خصوص کار در این کشور بایستی پیشنهاد کاری داشته باشید.

  3. نسیم گفت:

    نسیم
    سلام وقت بخیر
    من شاغل در شهرداری مشهد و 17سال سابقه بیمه و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی چجوری باید اقدام کنم برای کار در کشورهای عربی راهنمایی بفرمایید لطفا

    1. صادقی گفت:

      سلام برای کار در کشورهای عربی بایستی نامه کفیل داشته باشید.

  4. Hosseini گفت:

    سلام من کارم تولید بتن آماده هست وپایه یک دارم
    برای حمل بتن و مسلط به کارم هستم میتونم بگم که از نو جوانی تو این کار هستم میخواستم بدونم میتونم تو این کشور کار پیدا کنم

    1. صادقی گفت:

      سلام برای کار در این کشور باید نامه کفیل داشته باشید.

  5. محمد گفت:

    با سلام،بنده دارای مدرک لیسانس مهندسی الکتروتکنیک، سابقه کارهائی از جمله کاربرق صنعتی تو منطقه پارس جنوبی عسلویه وکنگان وپالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس دارم،همچنین به غیراز کار برق،کار پایپینگ صنعتی هم تو همین جاهائی که گفتم انجام دادم،،،،،چطور میتونم تو امارات کار پیدا کنم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما برای کار در این کشور باید نامه کفیل داشته باشید. و این پروسه شخصی انجام می شود.

  6. اسماعیل گفت:

    من معلم تربیت بدنی هستم آیا میشود در امارات در مدارس ایرانیان فعالیت کرد؟ رشته من ورزشیه
    کارکردن هم عیب نیست هرکجا باشه مشکلی ندارم.
    تشکر

    1. صادقی گفت:

      با سلام. فرمایش شما درست است. منها برای کگار در این کشور بایستی از کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید.

  7. مصطفی فانی گفت:

    سلام شغل بنده برقکار صنعتی و مدرک لیسانس برق دارم، مونتاژکار تابلوهای برق هستم و الان هم دارم در زمینه اتوماسیون صنعتی دوره میگذرونم سنم 31 سال، آیا برای بنده می‌توان شغلی پیدا کرد، با تشکر

    1. صادقی گفت:

      با سلام. برای کار در خارج شراط خوبی دارید منتها کشورهای حاشیه خلیج فارس بایستی نامه کفیل داشته باشید که در انتها منجر به اقامت و تابعیت شما نمی گردد. در خصوص مشاروه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  8. علی گفت:

    باسام بنده خواننده گروه موزیک وخواننده پاپ هستم میتونم داخل کافه ها ورستورانهای که موزیک زنده دارن برای کار برم دبی ممنونم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب.برای کار در این کشور باید پیشنهاد کاری داشته باشید.

    2. صادق گفت:

      س. جویای کار در امارات اپراتور (راننده ) گریدر در حوزه راه و ترابری . ایا امکان ویزای کار هست ؟ ممنون

      1. صادقی گفت:

        با سلام در خصوص کار در این کشور بایستی نامه کفیل داشته باشید.

  9. محمد گفت:

    سلام من ۲۴ سالمه مدرک فوق دیپلم علوم تربیتی دارم و مدرک ای سی دی ال نیز دارم
    راننده پایه دو نیز هستم. آیا برای من به عنوان یک کارگر ساده در دبی کار پیدا میشه؟لطفا راهنمایی کنید

    1. صادقی گفت:

      با سلام. برای کار در این کشور باید پیشنهاد کاری داشته باشید

  10. زهرا گفت:

    سلام من دبیر عربی با سابقه ۲۳ هستم پرستار در منزل هم بودم همچنین مشاور تحصیلی ایا برای من کاری در دبی هست

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای کار در این کشور بایستی پیشنهاد کاری داشته باشید

  11. علی احمدی گفت:

    با عرض سلام خدمت شما
    من تخصصم در گل آرایی و دیزاین تزیینات و رسیدگی و پرورش و نگهداری گیاهان آپارتمانی هست.
    آیا شغلی واسه من هست ؟
    میشه کمک کنید؟
    با تشکر

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای بررسی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  12. احمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    من استاد کار قالب بندی الموتور بندی هستم
    میخوام برم دبی برا کار چیکار کنم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. مهارت خوبی برای کار دارید. برای بررسی شرایط بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  13. حسین کریمی گفت:

    سلام راننده پایه یک هستم . اپراتور تجهیزات کمکی هواپیما با سابقه ۱۲ سال کار در ایران ایر هستم.کار با کلیه وسایل رمپ بطور تخصصی.

    1. مرتضی درودی گفت:

      برنامه نویس در Abap sap هستم و همچنین در Crystal report و BI oracle یا همان Business Intelligence که به هوش تجاری معروف هست
      برای کار در دوبی می خواهم

      1. صادقی گفت:

        با سلام و عرض ادب. یا باید از این کشور پیشنهاد شغلی داشته باشید یا این که با ویزای جستجوی کار اقدام کنید. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *