مهاجرت کاری امارات

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در امارات

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در امارات

متقاضیانی که خواهان مهاجرت کاری به امارات متحده عربی هستند، باید از مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در امارات مطلع باشند. اما به یاد داشته باشید که متقاضیان و کارکنان برای مهاجرت به امارات متحده عربی باید توان کافی مالی برای شروع پروسه مهاجرت و ورود به خاک کشور امارات را داشته باشند. امارات متحده عربی از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد. از 7 شهر تشکیل شده است. لازم به ذکر است که این 7 شهر در سال های اخیر در زمینه های مختلف پیشرفت چشمگیری کرده اند. یکی از نمونه های بارز آن شهر دبی می باشد که به یکی از قطب های تجاری و اقتصادی جهان تبدیل شده است. هر ساله افراد زیادی برای انجام امور مختلف به این شهر مهاجرت می کنند.

شرایط کار در دبی

از نظر متخصصان و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، یکی از بهترین شهر ها برای مهاجرت کاری و سرمایه گذاری در امارات متحده عربی، شهر دبی می باشد. زیرا در دهه اخیر این شهر از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، تجاری و سایر موارد به صورت چشمگیری توسعه یافته است. متقاضیان زیادی برای کار و سرمایه گذاری به این شهر مهاجرت می کنند. حمایت از نیروی کار خارجی و سرمایه گذاران بین المللی و وجد میزان حقوق بالا و همچنین اقتصاد تضمین شده، از اصلی ترین دلایلی می باشند. از این رو باعث جذب کارکنان و سرمایه گذاران و همچنین کارآفرینان بین المللی به امارات متحده عربی و بخصوص دبی شده است.

مهاجرت به کشور امارات و کسب اقامت این کشور نیاز به ارائه مدارک مورد نیاز و پرداخت هزینه های مربوطه دارد. اما در نظر داشته باشید که هیچ کدام از مهاجران خارجی نمی توانند به صورت دائمی و همیشگی مقیم امارات متحده عربی شوند. از این رو تنها قادراند تا روادید خود را تمدید کنند. متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در امارات متحده عربی و شهر دبی را دارند، باید سرمایه کافی برای انجام این کار را داشته باشند. لازم به ذکر است که برای سرمایه گذاری در این کشور عربی نیازی به مجوز نیست. تنها برخی از موارد دولتی مانند بانکداری، حقوقی و موارد مشابه نیاز به کسب مجوز دارند.

مزایا کار در کشور دبی

برای مشغول به کار شدن در دبی متقاضیان و کارکنان خارجی می توانند روادید 3 ساله این کشور را کسب کنند. متقاضیان جهت مشخص کردن محل سکونت بعد از ورود به این شهر و همچنین امارات متحده عربی امری الزامی می باشد. یکی دیگر از مهم ترین فاکتور هایی که به متقاضیان کمک می کند. از این رو تا راحت تر وارد بازار کار دبی و امارات متحده شوند. بدین ترتیب ارائه پرونده سابقه های کاری مناسب می باشد. متقاضیان برای مهاجرت کاری به امارات متحده عربی و مخصوصا شهر دبی، باید قبل از دریافت روادید کاری، اقدام به دریافت مجوز اقامت در دبی کنند. هزینه های مربوطه را به صورت کامل پرداخت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در نمودار زیر نرخ بیکاری را بررسی بفرمائید:

نرخ بیکاری در امارات

کارکنان خارجی می توانند با تمدید روادید و مجوز اقامت خود به صورت بلند مدت ساکن امارات شوند. همانطور که گفته شد اقامت دائمی در کشور امارات برای افراد خارجی امکان پذیر نمی باشد. در ادامه از مراحل کسب روادید کاری دبی به صورت کامل آگاه خواهید شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله کار در امارات را بررسی بفرمائید. در صورتی که شما عزیزان قصد دارید تا پروسه مهاجرتی خود به امارات متحده عربی را شروع کنید. از این رو می توانید پرونده های خود را به کارشناسان با تجربه ما بسپارید.

 

بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در امارات

به طور کلی، متقاضیان خارجی برای کسب روادید کاری دبی باید مراحل زیر را طی کنند:

  •  کسب تاییدیه از وزارت کار دبی
  •  کسب روادید موقت (اعتبار 2 ماهه) برای اقامت در دبی
  • ورود به شهر دبی و اقدام برای کسب کارت کار (اعتبار 2 ساله) که توسط کارفرمای کمپانی معتبر باید دریافت شود.
  •  ارائه گذرنامه و تاییدیه برای کسب روادید کاری
  •  مراجعه به بیمارستان برای آزمایش های پزشکی
  •  در مرحله آخر متقاضی باید به اداره مهاجرت دبی مراجعه کند و با ارائه مدارک خود اقدام به کسب اقامت در دبی کند.
  • هزینه روادید کاری 2000AED (درهم امارات) می باشد.

جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به امارات را بررسی بفرمائید.

ویزا و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در امارات

برای ورود به خاک امارات متحده عربی، متقاضیان می توانند اقدام به کسب روادید مختلف کنند. در این بخش قصد داریم تا شما را با روادید مختلفی می توانید برای مهاجرت به امارات متحده عربی آن ها را انتخاب کنید، آشنا و آگاه سازیم.

برای مهاجرت به امارات متحده عربی، متقاضیان می توانند اقدام به کسب یکی از روادید زیر کنند:

  • روادید گردشگری
  • روادید ترانزیت
  • روادید چند بار ورود

چنانچه تمایل پیدا نمودید که اقامت این کشور را کسب نمایید، مقاله اقامت امارات را بررسی بفرمائید.

ویزا و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در امارات

ویزای توریستی امارات

متقاضیانی که می خواهند بیش از 14 روز در کشور امارات ساکن باشند. از این رو می توان این روادید را کسب کنند. لازم به ذکر است که شرایط دریافت این روادید برای افراد مختلف به صورت زیر می باشد:

  • افرادی که در کشور های جی سی سی زندگی می کنند نیازی به دریافت روادید برای ورود به دبی ندارند.
  • اتباع کشور هایی نظیر کانادا، آمریکا، استرالیا، اسپانیا، هلند، آلمان و سایر کشور های می توانند بعد از رسیدن به کشور امارات اقدام به دریافت روادید کنند. این روادید به مدت 1 ماه معتبر می باشد. هزینه کسب این روادید 20$ (دلار) دلار است.
  • شهروندان بریتانیایی نیز می توانند بدون کسب روادید وارد خاک امارات شوند. اگر قصد تمدید روادید 30 روزه خود را داشته باشند، می توانند با پرداخت 130$ (دلار)، روادید خود را برای 30 روز دیگز تمدید کنند.
  • اتباع برخی از کشور های دنیا نیز می توانند با داشتن اسپانسر، اقدام به دریافت روادید 30 الی 90 روزه کنند.

در میان رشد بازارکار در این کشور همچنین می توان به رشد سرمایه گذاری در امارات نیز اشاره نمود.

دریافت کارت کار و مجوز اقامت در امارات

برای مشغول به کار شدن در امارات، متقاضیان در مرحله اول باید مجوز اقامت بگیرند. سپس اقدام به کسب کارت کار کنند. لازم به ذکر است که برای دریافت این موارد، متقاضیان باید معاینه پزشکی شوند. کارت کار و مجوز اقامت در کنار فعالیت تجاری به کسانی ارائه می شود که کم تر از 50 سال سن داشته باشند. روادید ترانزیت برای افرادی می باشد که قصد دارند بیش از 96 روز در کشور امارات ساکن باشند. برای دریافت این روادید اسپانسر و هتل مورد نظر نیز می توانند اقدام کنند. به یاد داشته باشید. این روادید برای سفرهای کوتاه مدت مناسب می باشد.

شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در امارات

شرایط لازم برای اخذ ویزای کار به این کشور به چند بخش تقسیم می شوند:

  • پاسپورت با اعتبار کافی
  • ارائه 6 الی 8 عدد عکس (گذرنامه)
  • مدارک شناسایی متقاضی و تمامی افراد خانواده
  • بیمه

به طور کلی اگر شما عزیزان مایل به مهاجرت به امارات و کسب اقامت امارات و یا مهاجرت کاری به امارات هستید می توانید مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در امارات را به کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه دهید. چنانچه تمایل دارید که از شرایط اقامت اروپا اطلاع پیدا کنید مقاله لینک شده را بررسی بفرمائید. انجام امور پرونده مهاجرتی خود را به عهده متخصصان ما بسپارید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *