مهاجرت به کشور آلمان

مهاجرت قاچاقی به آلمان

مهاجرت قاچاقی به آلمان

مبحث مهاجرت قاچاقی به آلمان از سایر موضوعاتی می باشد که هر ساله مورد توجه قشری از افراد در خصوص مهاجرت و اخذ اقامت قرار گرقته است. مهاجرت قاچاقی طرق غیر معتبر اخذ اقامت محسوب می گردد که به دلیل عدم آگاهی مورد توجه قرار گرفته است. در موسسات حقوقی سفیران سروش سعادت خدماتی در باب مهاجرت قاچاقی صورت نمی گیرد. این مقاله در باب اطلاعات نگارش شده است.

معمولا کسانی که دانش و علم کافی برای سفر به کشورهای دیگر ندارند، به شما توصیه می کنند که از راه خلاف یا قاچاقی به آلمان سفر کنید. به صورت کلی مهاجرت یک کار قانونی است. وکیل ها و موسسه های حقوقی مختلف، هیچوقت به شما پیشنهاد سفر غیر قانونی به کشورهای مختلف جهان و مهاجرت قاچاقی به آلمان را نمی دهند. گرچه این امر در حال حاضر نیز رایج می باشد. با وجود روش های قانونی باز هم بسیاری از مردم این روش را انتخاب می کنند. روش های قانونی و رسمی زیادی برای رفتن به کشور آلمان وجود دارد که عبارتند از: مهاجرت کاری برای مشاغل مورد نیاز در آلمان، سرمایه گذاری، تحصیلی، موقت و غیره.

بررسی مهاجرت به کشور آلمان

ممکن است فردی مهاجرت قاچاقی به آلمان را به شما توصیه کند، اما تصمیم گیرنده نهایی شما هستید. پس درمورد این موضوع عاقلانه و با خرد عمل کنید. افرادی که آماده مواجه شدن با شرط های مهاجرت رسمی مجاز به کشور آلمان نیستند. آنها از ابتدا نمی خواهند در یک کشور قانونمند، قانونی وارد شوند. روش خلاف و غیر مجاز را انتخاب می کنند. در حالیکه آلمان یک کشور مدرن و پیشرفته در جنبه های مختلف می باشد. ولی با این حال افرادی هستند که به دلیل داشتن باور های غلط و اطلاعات کم از روش خلاف می خواهند وارد کشور آلمان شوند.

مهاجرت قاچاقی به آلمان معمولا از راه زمینی انجام می شود. به طوری که افراد قاچاقچی این افراد را از مرز کشورهایی مانند ترکیه به خاک آلمان می رسانند. این راه ها خطرات جدی به همراه دارند و به هیچ وجه توصیه نمی شوند چون ایمن نیستند. به دلیل استرس موجود در سفر از این راه، بیشتر افراد به مشکلات روحی روانی، جسمی و اقتصادی دچار می شوند.

پناهندگی به آلمان

اگر مهاجران هنگام تلاش برای ورود به آلمان بدون مدارک لازم در مرز گزارش دهند، ممکن است از ورود به قلمرو خودداری شود به این دلیل که مهاجر از طریق “کشور ثالث امن” سفر کرده است. با این حال، اگر آنها درخواست پناهندگی دهند، در بیشتر موارد باید به اداره فدرال مهاجرت و پناهندگان ارجاع داده شوند از آگوست 2018، اگر مقامات بتوانند نشان دهند که آنها قبلاً در یونان یا اسپانیا درخواست پناهندگی داده اند، می توان از ورود پناهجویان در مرز زمینی اتریش و آلمان نیز جلوگیری کرد. در این موارد، انتقال به کشور عضو مربوطه ظرف 48 ساعت پیش ‌بینی می‌شود. هیچ مبنایی برای چنین نقل و انتقالاتی در مقررات دوبلین وجود ندارد و بر اساس ترتیبات اداری با اسپانیا و یونان است. این عمل توسط دادگاه اداری مونیخ در ماه مه 2021 غیرقانونی اعلام شد و از آن زمان تاکنون اعمال نشده است.

به محض اینکه افرادی که تحت حمایت قرار می گیرند در قلمرو حضور دارند، قانون پناهجویان را موظف می کند که «فوراً» به «محل پذیرش» گزارش دهند. از طرف دیگر، آنها می توانند به یک ایستگاه پلیس یا به دفتر مقامات خارجی گزارش دهند. هنگامی که پناهجویان به مرکز پذیرش مراجعه کردند، باید یک «گواهی ورود» برای آنها صادر شود. پس از آن، دفتر شعبه مسئول BAMF با کمک سیستم توزیع معروف به توزیع اولیه پناهجویان تعیین می شود.، آسان). این امکان وجود دارد که سیستم EASY مکانی را در این مرکز اختصاص دهد که پناهجویان به آن گزارش داده اند. در این مورد، آنها برای ثبت درخواست پناهندگی به دفتر BAMF ارجاع داده می شوند که اغلب در همان محل یا نزدیک آن قرار دارد.

خطرات مهاجرت نادرست به آلمان

همانطور که می دانید مهاجرت قاچاقی به آلمان همواره خطراتی را نیز در بردارد که می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • احتمال صدمه دیدن از لحاظ روحی، بدنی و مادی
  • شرایط جوی نامناسب
  • ریسک مالی
  • احتمال سپری نمودن مسیرهای زیاد پیاده روی
  • عدم مسئولیت در رویه مهاجرت

جهت زندگی در این کشور ابتدا از شرایط و هزینه های ضروری باید کسب اطلاع نمائید. در نمودار زیر هزینه های اصلی زندگی در کشور آلمان بدین شرح می باشد:

هزینه های اصلی زندگی در آلمان

 اخذ اقامت غیر قانونی به آلمان

صدمات جدی و بسیاری افراد مهاجر را بعد از مهاجرت قاچاقی به آلمان تحدید می کنند. سفر قاچاقی به هر کشوری به معنای پایمال کردن قوانین و بی احترامی به آن کشور می باشد. زیرا هر کشور برای دادن ویزا به مردم کشورهای مختلف قوانینی را تعیین کرده است. از این رو نادیده گرفتن این رسم و رسوم ها برابر با از بین بردن حرمت بین 2 کشور است. مهاجرت غیرقانونی یا قاچاقی به آلمان از 2 روش قابل انجام می باشد. مخفیانه یا درخواست پناهندگی. روش مخفیانی فاقد خدمات انسانی می باشد و با توافق جامعه بین المللی صورت می گیرد.

همچنین افراد باید همیشه از پلیس دور باشند. به کارهای غیر رسمی که خلاف قانون می باشند، (کار سیاه) مشغول شوند و زندگی خود را به سختی پیش ببرند. روش مهاجرت و سکونت غیر رسمی و غیر قانونی همانطور که گفته شد سختی ها و خطرات زیادی به همراه خود دارد. اگر شما به صورت غیر قانونی وارد کشور آلمان شوید. اسناد لازم نداشته باشید، پلیس آلمان شما را به مدت 6 ماه دستگیر می کند. پس از تمام شدن این مدت شما را از آلمان به کشور اصلی خود دیپورت می کند.

شرایط کمپ و مهاجرت قاچاقی به آلمان

اردوگاه های مختلفی برای سکونت اشخاصی که بطور غیر قانونی به آلمان مهاجرت کرده اند وجود دارد. این اردوگاه ها به دلیل سکونت افراد ناشناس که به صورت غیر قانونی به آلمان سفر کرده اند، مشخص نیست چه پیشینه ای دارند به هیچ وجه امنیت ندارند. کسانی که به صورت غیر مجاز وارد آلمان می شوند از خدمات اولیه مانند اجازه حمل و نقل، سکونت و درآمد ماهیانه و غیره منع نمی شوند. اگر به عنوان یک پناهنده غیر قانونی به کشور آلمان بروید زندگی آسانی نخواهید داشت. در مورد راه های مهاجرت به آلمان در این نوشتار مطالعه فرمائید.

آن دسته از مردمی که پس از ورود به خاک آلمان و سپری شدن زمان طولانی خود را به عنوان پناهنده اعلام می کنند. توسط نئونازی ها مورد حمله وحشیانه قرار می گیرند. در اکثر نقاط دنیا، مردمان کشورهای مختلف از پناهنده های غیر مجاز پذیرایی کمی از لحاظ اجتماعی انجام می دهند اما در کشور آلمان این شرایط وجود ندارد. سرنوشت شما به دلیل وجود موانع و افراد خطرناک و سختی های مختلف مشخص نیست. در صورتی که از روش غیر قانونی به آلمان مهاجرت کنید. مدارک و شرایط لازم برای گرفتن گواهی سکونت رسمی و قانونی را نداشته باشید. از خدمات شهروندی و پشتیبانی های دولت نسبت به شهروندان آلمان بهره ای نخواهید برد.

شرایط کمپ و مهاجرت قاچاقی به آلمان

بررسی روش های اخذ اقامت قانونی آلمان

سفر و مهاجرت غیر قانونی سرنوشت غیر قابل پیش بینی به همراه دارد. این روش باعث به وجود آمدن ضررهای جبران ناپذیری مانند بیماری های روحی و روانی، مشکلات مالی و حتی حمله های نژاد پرستی توسط گروه های افراطی می شود. همچنین گرفتن گواهی سکونت و تابعیت کشور مورد نظر در این روش سخت می باشد. مهاجرت از روش قانونی باعث پیشرفت در زمینه مادی و اجتماعی می شود. افرادی که این روش را برای رفتن به کشور های مختلف انتخاب می کنند از احترام خاصی برخوردار می شوند.

روش های قانونی برای مهاجرت به آلمان عبارتند از:

شرایط اخذ اقامت مهاجران قاچاقی به آلمان

قانون اساسی این کشور به کسانی که قربانی آزار و شکنجه سیاسی می شوند پناهندگی می دهد. با این حال، این فقط در صورتی اعمال می شود که از یک کشور ثالث به اصطلاح امن به این کشور سفر نکرده باشید. همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین نروژ و سوئیس کشورهای ثالث امن در نظر گرفته می شوند. بنابراین، همه کشورهای همسایه این کشور را شامل می شود. در نتیجه، طبق تعریف قانون اساسی به افرادی که از طریق راه زمینی به این کشور دسترسی دارند، پناهندگی داده نخواهد شد. به همین دلیل فقط تعداد نسبتا کمی از مردم طبق ماده 16 الف قانون اساسی پناهندگی دریافت می کنند.

اگر با هواپیما وارد این کشور شده اید، در صورتی که پس از بازگشت به کشور خود مورد آزار و شکنجه سیاسی (در صورت الف) تهدید شوید، به عنوان یک فرد مستحق پناهندگی شناخته می شوید. در اصل، آزار و اذیت سیاسی باید از طرف دولت باشد. آزار و شکنجه توسط گروه دیگری تنها در صورتی به عنوان دلیلی برای فرار شناخته می شود که این گروه دولت را سرکوب کند یا دولت به اندازه کافی از شهروندان خود محافظت نکند. علاوه بر این، آزار و شکنجه باید به طور خاص و سیستماتیک یک فرد یا گروه را هدف قرار دهد. اگر از عواقب کلی جنگ یا بلایای طبیعی رنج می برید، مورد آزار و اذیت سیاسی نیست. در کل با وجود این همه راه برای رفتن به کشور آلمان دیگر لازم نیست. روش غیر قانونی که سرنوشت مبهمی به همراه خود دارد انتخاب کنید. مشاوران کارشناسان مهاجرت در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات مهاجرتی قانونی به شما عزیزان می باشند.

5/5 - (14 امتیاز)

17 دیدگاه برای “مهاجرت قاچاقی به آلمان

  1. عبدالرحیم گفت:

    سلام ما دوتا برادریم که کسی نداریم فقط یک دایی دارم که او هم در آلمان هست خواهش میکنم کمک کنید مارا بفرستین

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما. در موسسه سفیران سروش سعادت خدماتی در باب مهاجرت قاچاقی و پناهندگی صورت نمی گیرد. و این محتوا صرفا برای اطلاعات نگارش شده است.

  2. زینب گفت:

    سلام من می خواهم برم آلمان

    1. صادقی گفت:

      با سلام در موسسه ما خدماتی در باب پناهندگی و مهاجرت قاچاقی صورت نمی گیرد. این مقاله صرفا در خصوص تکمیل اطلاعات شما می باشد. جهت بررسی طرق قانونی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. مصطفی گفت:

    سلام من افغانستانی متولد ایرانم 30سالمه و مجرد و دیپلم گردشگری دارم یه کمی زبان آلمان رو بلدم و مقداری انگلیسی میخوام به آلمان برم آیا راهی است اگر است لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما. در موسسه ما خدماتی در باب پروسه های پناهندگی ارائه نمی شود و این مقاله صرفا برای اطلاعات متقاضیان نگارش شده است.

  4. Majid گفت:

    سلام من میخوام برم آلمان زبانشو هم نمیدونم سنم 19 هست میخوام برم درس بخونم اما پول زیاد هم ندارم چیکار باید کرد لطفا رهنمایی کنید ممنون میشم؟؟؟؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب شما باید در ابتدا در یکی از دانشگاه های مورد تائید آلمان در ایران مشغول به تحصیل شوید و سپس برای اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی آلمان اقدام کنید. باموسسه با شماره 021-91003232 در خصوص تکمیل اطلاعات تماس بگیرید.

  5. Saba گفت:

    Salam
    Mamnun babate etelaate be ruzeton

  6. sohrab گفت:

    الان با ویزای کاریابی ارزون تر از پناهندگی میشه رفت آلمان که باید تحصیلات داشت و تخصص تو یه کاری داشت

  7. محمد گفت:

    خیلی خطرناکه

  8. amir abbas گفت:

    بابت مطلب خوبتون تشکر میکنم اگه میشه در مورد کشورهای اروپایی که این شرایط رو ندارند مطلب بذارید

  9. سعید گفت:

    واقعا روش پر ریسکیه

  10. پریسا شمس گفت:

    برای پناهندگی اقدام میکنید؟

  11. عادل گفت:

    به نظر من ریسک این کار خیلی بالاس

  12. ارسلان رکنی گفت:

    سلام من شنیدم که دیگه پناهنده نمی پذیرند و همرو انداختن بیرون

  13. hiva گفت:

    ba salam besiar az maqale haye khooobetoon motshakeram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *