شرایط اسپانیا, مهاجرت به کشور اسپانیا

ساعت والنسیا اسپانیا

ساعت والنسیا اسپانیا

موضوع ساعت والنسیا اسپانیا بهانه نوشتن این مقاله است که به اختلاف زمانی بین ایران و والنسیا و سایر موضوعات مرتبط با این شهر می پردازد. این شهر سومین شهر بزرگ اسپانیا است که توسط کوه‌ های ناهموار دراماتیک و باغ ‌های پرتقال باشکوه احاطه شده است، دارای مناظر خارق‌العاده خود است و معماری آینده ‌نگر چشمگیر، فواره ‌های نئون، شهر قدیمی رنگارنگ و با شخصیت، زندگی شبانه پرانرژی و ساحل شلوغ دارد. انبوهی از رستوران ‌ها و فضای آرام مدیترانه ‌ای در این شهر وجود دارد. بازدیدکنندگان والنسیا قبلا فقط از گوشه های دیگر اسپانیا بودند – انگلیسی زبانان به استراحتگاه های مرتفع نزدیک می رفتند، اما همه چیز در چند سال گذشته با گسترش شهرت والنسیا تغییر کرده است. علائم و نام خیابان ها ممکن است گیج کننده باشند، زیرا ممکن است در گویش محلی، والنسیا ظاهر شوند.

این رفتار غیر انطباق گرایانه به مسائل زبانی محدود نمی شود. خیابان‌ ها مملو از رژه‌ ها و جشن‌ ها هستند. در سفری در شهر، بازدیدکنندگان ممکن است با قدیسین و باکره‌ ها و اطرافیانشان، لشکری ​​از زائران پرشور آبی که به طور هدفمند از کلیسا به کلیسا راهپیمایی می ‌کنند، آتش ‌خواران و پیکره‌ های غول‌ پیکر، بسته به اینکه در کدام جشن یا روز قدیس باشد، روبرو شوند. غذا در والنسیا رنگارنگ، کاملا تازه و خوشمزه است. در این شهر است که اسپانیایی‌ها برای مهمانی می ‌آیند و بزرگ ‌ترین مهمانی از همه آنها Las Fallas است. یکی دیگر از جشن‌ های فوق‌ العاده کامل، جشنواره گوجه‌فرنگی Bunol در همسایگی است. شما با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات بیشتری از والنسیا کسب نمایید.

تاریخچه ای از والنسیا اسپانیا

والنسیا (والنتیا) در دوران امپراتوری روم منطقه‌ای پر رونق بود و در اوایل قرن پنجم میلادی توسط ویزیگوت ‌ها تصرف شد. در اوایل قرن هشتم به تصرف مورها درآمد و در سال 1021 به پادشاهی تازه تأسیس مستقل موری والنسیا تبدیل شد. فتح مجدد پادشاهی والنسیا توسط تاج آراگون توسط مسیحیان تا سال 1245 تکمیل شد. این پادشاهی به طور جداگانه تحت پارلمان و قوانین خود اداره می شد. Furs de València که در سال 1261 منتشر شد، خودمختاری والنسیا را تحت تاج آراگون تأیید کرد. دولت منطقه ای در سال 1418 به عنوان Generalitat del Regne رسمیت یافت و در سال 1707 با فرمان Nueva Planta که منطقه را تحت قوانین و اداره حاکم بر بقیه اسپانیا قرار داد، لغو شد. احزاب سیاسی مختلفی که از خودمختاری والنسیا حمایت می کردند پس از جنگ جهانی اول به میدان آمدند.

در والنسیا، سواحل دریا از زمان سکونت مسلمانان پرجمعیت بوده است و زمین ‌های کشاورزی غنی منطقه به مزارع کوچک یا مینی فوندیوها تقسیم شده است. صاحبان مینی فاندیوها یک طبقه متوسط ​​روستایی با پیوندهای قوی با طبقه متوسط ​​شهری از طریق ازدواج و تحرک اجتماعی تشکیل می دهند. جمعیت به طور فزاینده ای در شهرهای ساحلی متمرکز می شود و والنسیا را به یکی از بزرگترین شهرهای اسپانیا تبدیل می کند. توسعه زیرساخت های شهری همگام با رشد شهرها نبوده است و گسترش شهرها دسترسی به زمین های کشاورزی غنی اطراف را کاهش می دهد.

فضای شغلی و اقتصاد در والنسیا اسپانیا

آبیاری فشرده، این جامعه خودمختار را به یکی از غنی ‌ترین مناطق کشاورزی در حوزه مدیترانه تبدیل کرده است که مزارع انفرادی دو تا چهار محصول نقدی در سال تولید می ‌کنند. یک چهارم زمین های زیر کشت آبی است و پرتقال و برنج از محصولات اصلی آن هستند. کشت گسترده پرتقال به اواخر قرن نوزدهم باز می گردد، زمانی که حمل و نقل ریلی بازار اروپا را به روی محصولات والنسیا باز کرد. با این حال، اسرائیل، الجزایر و آفریقای جنوبی متعاقباً سهم والنسیا از بازار جهانی پرتقال را کاهش دادند. شالیزارهای برنج گسترده هستند و عملکرد فوق العاده بالای آنها اغلب منجر به تولید بیش از حد می شود. یک سوم زمین های زراعی کشاورزی دیم است و انگور و بادام مدیترانه ای سنتی تولید می کند. تعاونی های زیادی در این منطقه یافت می شود.

مزرعه سنتی طبقه متوسط ​​Alquería است که از سنگ ساخته شده است و دارای یک گذرگاه مرکزی است که به گاری ها اجازه می دهد به حیاط محصور در پشت اتاق نشیمن دسترسی داشته باشند. در طبقه بالا محصول ذخیره می شود. مزرعه دهقانان فقیرتر باراکا است که از نی و خشت ساخته شده و سقف آن با کاهگل است. ساختار بخش تولید به موازات ساختار بخش کشاورزی است و تولید عموماً در دست صاحبان کوچکی است که موسسات آنها طیف وسیعی از کالاهای مصرفی از جمله مبلمان، آب نبات، کفش، محصولات چرمی و پلاستیکی و اسباب بازی را تولید می کنند. کارخانه‌ ها به ‌طور گسترده پراکنده هستند.

شکل زیر صنایع فعال در شهر والنسیا را نشان می دهد:

صنایع فعال در شهر والنسیا وضعیت آب و هوایی در والنسیا اسپانیا

در والنسیا، تابستان ها گرم، گل آلود و عمدتاً صاف است. زمستان ها طولانی، سرد، بادخیز و نیمه ابری است و در تمام طول سال خشک است. در طول سال، دما معمولاً از 43 درجه فارنهایت تا 86 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت کمتر از 35 درجه فارنهایت یا بالاتر از 91 درجه فارنهایت است. بهترین زمان از سال برای بازدید از والنسیا برای فعالیت‌های هوای گرم از اواخر ژوئن تا اوایل سپتامبر است. فصل گرم به مدت 3 ماه، از 19 ژوئن تا 20 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 81 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در والنسیا آگوست است که میانگین دمای آن 85 درجه فارنهایت و کمینه آن 71 درجه فارنهایت است. فصل خنک به مدت 4 ماه، از 20 نوامبر تا 19 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 65 درجه فارنهایت ادامه دارد.

سردترین ماه سال در والنسیا ژانویه است که میانگین دمای آن 44 درجه فارنهایت و حداکثر 60 درجه فارنهایت است. در والنسیا، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها در طول سال تغییرات فصلی قابل توجهی را تجربه می کند. بخش روشن‌ تر سال در والنسیا از 14 ژوئن آغاز می ‌شود و 2 ماه طول می ‌کشد و در حدود 5 سپتامبر به پایان می‌ رسد. صاف ترین ماه سال در والنسیا جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​در 88% مواقع آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال حدود 5 سپتامبر آغاز می شود و به مدت 3 ماه ادامه دارد و در حدود 14 ژوئن به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در والنسیا اکتبر است که در طی آن آسمان به طور متوسط ​​در 44% مواقع ابری یا ابری است.

در جدول زیر سایر اطلاعات مرتبط با هوای والنسیا شرح داده شده است:

میانگین دمای والنسیا اسپانیا

اختلاف زمانی بین ایران و ساعت والنسیا اسپانیا

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می ‌توانیم با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما در ایران پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در جالق، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در والنسیا، اسپانیا خواهد بود. اگر در ایران زندگی می‌ کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در والنسیا، اسپانیا تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود.

زیرا والنسیا، اسپانیا 2 ساعت و 30 دقیقه از ایران عقب است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می ‌خواهید در محل کار به فردی در والنسیا، اسپانیا برسید، ممکن است بخواهید بین ساعت 11:30 صبح تا 7:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. برای کسب اطلاعاتی در سایر موضوعات پیش از سفر به والنسیا همچون موضوع شرایط ویزای اسپانیا، امور خود را با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *