مهاجرت کاری ژاپن

استخدام NET Developer. در ژاپن

استخدام NET Developer. در ژاپن

شرایط استخدام NET Developer. در ژاپن به نسبت دیگر کشورهای آسیایی تخصصی تر و سخت تر است که در این محتوا بررسی می شود. اگر شما همیشه مجذوب این واقعیت بوده اید که یک برنامه سرگرم کننده موبایل یا برنامه کامپیوتری پیچیده همه در یک رشته کد خلاصه می شوند. چگونه دسته ای از حروف، اعداد و نمادها که به ترتیب کامل مونتاژ شده اند، می توانند کل سیستم نرم افزاری را تقویت کنند. و سپس این کنجکاوی باعث شد تا برخی از زبان های برنامه نویسی اولیه را به خودتان بیاموزید و در هنر کدنویسی مشغول شوید. اکنون شما شروع به فکر می کنید که می توانید این مهارت های خودآموز را گسترش دهید و یک حرفه برنامه نویسی واقعی را دنبال کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ اقامت از طریق کار در ژاپن مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

اگر سناریوی بالا شما را توصیف می کند، می توانید یک NET Developer باشید. مشاغل برنامه نویسی زیادی وجود دارد که می توانید در دنیای فناوری دنبال کنید. بنابراین، چه می خواهید تمام روز خود را صرف نوشتن کد کنید یا می خواهید از دانش برنامه نویسی خود برای کمک به تصمیم گیری کلی کسب و کار استفاده کنید، به خواندن ادامه دهید تا با برخی از مشاغل برنامه نویسی در آنجا آشنا شوید. توسعه دهندگان نرم افزار مسئول ایجاد و بهبود برنامه های کاربردی برای تلفن های همراه، تبلت ها و سایر دستگاه های تلفن همراه هستند. این یک حرفه برنامه نویسی ایده آل برای کسی است که ذهنیت “تصویر بزرگ” دارد و دوست دارد با دیگران همکاری کند تا ایده ها را زنده کند.

شرایط کار و استخدام NET Developer. در ژاپن

در شرکت های ژاپن کارکنانی مسئول و قابل اعتماد استخدام می کنند. همه کارکنان این اختیار را دارند که وظایف و برنامه های کاری خود را کنترل و کنترل کنند. اگر کارتان را انجام می دهید و در یک روز 7 ساعته ارزش بیشتری به شرکت اضافه می کنید، شایسته آن هستید که زودتر به خانه بروید. به ‌عنوان یک شرکت بازاریابی، مواقعی وجود دارد که همه باید در راه ‌اندازی یک پروژه بزرگ کمک کنند، بنابراین نه، شما همیشه دقیقاً 35 ساعت کار نخواهید کرد، اما با انجام پروژه ‌ها می‌توانید به درستی آن‌ها را حفظ و مدیریت کنید. مطمئناً سطحی از آزادی را خواهید دید که میانگین شما را کمتر از چیزی است که اکنون کار می کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، هر روز ساعات کاری ثابتی دارند. معاینات بهداشتی، کارکنان از انعطاف ‌پذیری در مورد زمان ورود و زمان بازگشت به خانه لذت می ‌برند. با ساعت اصلی از 11 صبح تا 4 بعدازظهر، می توانید بسته به آنچه زندگی شما می خواهد زودتر بروید یا دیرتر وارد شوید. همراه با هفته کاری 35 ساعته، انعطاف پذیری زیادی را در نظر دارید.HB برای معرفی موفق مشتری، پرداخت ارجاعی سخاوتمندانه ارائه می دهد. شما به تیم و کارفرما کمک می کنید رشد کنند.

برخی از وظایف و استخدام NET Developer. در ژاپن عبارت است از:

  • توسعه برنامه وب در PHP، Ruby، Go، Java، JavaScript با AWS / Google Cloud
  • طراحی و توسعه برنامه وب برای سمت سرور
  • طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل برای سمت سرور
  • طراحی و توسعه بسته های teamLab مانند CMS، EC، Recommender System، Search System

مزایا استخدام NET Developer. در ژاپن

مزایا استخدام NET Developer. در ژاپن

یافتن افرادی که می توانند به شما کمک کنند تا قدرت بیشتری پیدا کنید در این کشور امکان پذیر است. این هسته اصلی رشد ژاپن است. اگر فکر می ‌کنید کسی برای شرکت مناسب است و در نهایت او را وارد می ‌کنند. همچنین مقداری پول نقد به شما می‌دهند تا برای آن مشارکت نیز بازی کنید. به عنوان یک شرکت کوچک، نردبان برای بالا رفتن نه تنها کاملاً در دسترس است، بلکه نسبتاً کوتاه است. برای افرادی که می‌ خواهند منافع و انرژی بلند مدتی را ارائه دهند، آماده هستند تا در ازای افزایش مسئولیت ‌ها و تعهد شما به رشد شرکت، موقعیت ‌های رهبری، مشارکت و فرصت ‌های اشتراک سهام را ارائه دهند.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه NET Developer در ژاپن هستید:

نرخ اشتغالسال
90%2020
91%2021
93%2022

الزامات استخدام NET Developer. در ژاپن

در حین کار در محیط های چندفرهنگی از حل مشکلات به کارآمدترین روش لذت ببرید. سعی کنید موضوع را با دقت دنبال کنید و با نگرش دقیق چیزی را از دست ندهید. از دیدگاه فنی روی راه حل ایده آل متمرکز نشوید و ایده ای واقع بینانه برای برآورده کردن نیازهای تجاری ارائه دهید. سعی کنید به طور فعال با مسائل بسیار چالش برانگیز مقابله کنید و مدیریت کنید تا کارها را انجام دهید. در طراحی و ایجاد تست های خوب برای کدهایی که روی آن کار می کنید، تجربه خوبی داشته باشید زیرا بسیار به کار شما خواهد آمد. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در ژاپن را مطالعه کنید.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه NET Developer در زاپن هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده وب در ژاپنمهارت های مورد نیاز در شغل NET Developer در ژاپن عبارت است از:

  • تجربه کار با یک یا چند مورد از موارد زیر: توسعه برنامه وب در جاوا، جاوا اسکریپت، Go، js، Ruby، PHP، Kotlin، TypeScript و غیره.
  • کار با یک یا چند فریم ورک توسعه وب زیر را تجربه کنید: Spring، CakePHP، Ruby on Rails، PlayFramework، Laravel، React، js، Gin، Next.js، Nuxt.js
  • آشنا با RDBMS
  • دانش اولیه در محیط های ابری مانند AWS / Google Cloud / Microsoft Azure

درآمد نت دولوپرها در ژاپن

حقوق ماهیانه کار در ژاپن در حوزه net developer از 205000¥ (ین) در ماه (حداقل حقوق) تا 708000¥ (ین) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط حقوق 481000¥ (ین) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از 481000JPY (ین) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 481000JPY (ین) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از 309000¥ (ین) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 309000¥ (ین) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان وب کمتر از 642000¥(ین) درآمد دارند در حالی که 25٪ بیش از ¥642000 (ین) درآمد دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای کار کشور ژاپن مشاور کامل و جامع ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *