شرایط بلغارستان, مهاجرت به کشور بلغارستان

ساعت وارنا بلغارستان

ساعت وارنا بلغارستان

مسئله زمان یکی از مهمترین مسائل زندگی است و از همین رو مقاله حاضر به موضوع ساعت وارنا بلغارستان و سایر موضوعات مرتبط با این شهر خواهد پرداخت. وارنا را باید یک شهر فراغتی حساب به آورد که سراسر لذت غذاهای بلغاری است که دارای مقدار زیادی گوشت کبابی و سالادهای بزرگی هستند با سبزیجات تازه درست شده اند. جذابیت دیگر در این شهر، نمایش دلفین ها است. دلفیناریوم فستای وارنا در سال 1984 افتتاح شد و از آن زمان به یکی از نمادهای وارنا تبدیل شده است. اولین دلفین ها از کوبا آورده شدند و 2 دلفین دیگر در دلفیناریوم به دنیا آمدند. دلفین ها نمایشی را ارائه می دهند که در آن والس و راک اند رول می پردازند، آواز می خوانند و بسکتبال بازی می کنند و در مجموع نشان می دهند که چه گونه باهوشی هستند.

چندین نمایش در روز برنامه ریزی شده است و بهتر است بلیط را از قبل خریداری کنید. البته اگر به وارنا سفر کردید، خود را فقط به سواحل محلی محدود نکنید. برای دیدن مناظر صخره ای ناهموار به سمت شمال یا به سمت سواحل شنی صاف به سمت جنوب بروید که هم برای خانواده ها و هم برای افرادی که جزئی می روند جذاب هستند. سواحل بلغارستان ممکن است کوتاه باشد، اما همه کاره است. تنها در 15 کیلومتری (9 مایلی) از وارنا، در قلب جنگل پارک طبیعی گلدن سندز، صومعه آلادژا قرار دارد، بنای صخره‌ای چشمگیر که زمانی حدود 600 سال پیش محل سکونت راهبان بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بستر اطلاعات این مقاله، به شما این نوید را می دهد که دارای کارشناسان خبره ای می باشد که در هز زمان آماده ارائه اطلاعات مهاجرتی و گردشگری در مورد وارنا به متقاضیان هستند.

شرایط آب و هوایی وارنا بلغارستان

در وارنا تابستان ‌ها گرم و عمدتا صاف و زمستان ‌ها بسیار سرد، برفی، باد و نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولا از 29 درجه فارنهایت تا 83 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 18 درجه فارنهایت یا بالاتر از 90 درجه فارنهایت است فصل گرم به مدت 3 ماه، از 7 ژوئن تا 13 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 75 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در وارنا جولای است که میانگین دمای آن 82 درجه فارنهایت و کمینه آن 63 درجه فارنهایت است. فصل سرد به مدت 3 ماه، از 25 نوامبر تا 16 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 51 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در وارنا ژانویه است که میانگین دمای آن 29 درجه فارنهایت و حداکثر 43 درجه فارنهایت است.

وارنا، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها در طول سال تغییرات فصلی شدیدی را تجربه می ‌کند. بخش روشن ‌تر سال در وارنا از اول ژوئن آغاز می ‌شود و به مدت 3 ماه ادامه دارد و در حدود 29 سپتامبر به پایان می ‌رسد. صاف ترین ماه سال در وارنا جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​در 88% مواقع آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال در حدود 29 سپتامبر آغاز می شود و 8 ماه طول می کشد و در حدود 1 ژوئن به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در وارنا دسامبر است که در طی آن آسمان به طور متوسط ​​در 59% مواقع ابری یا ابری است. ماه با بیشترین تعداد روزهای بارانی در وارنا، ژوئن است، با میانگین 6.0 روز. بر اساس این طبقه بندی، شایع ترین شکل بارندگی در طول سال به تنهایی باران است و اوج احتمال آن 21% در 12 ژوئن است.

در تصویر زیر سایر جزئیات مربوط به آب و هوای وارنا اشاره شده است:

جزئیات مربوط به آب و هوای وارنا

معرفی شهر وارنا بلغارستان و ویژگی های آن

وارنا، بزرگترین شهر تعطیلات بلغارستان است که مملو از کافه ‌ها، گالری‌ های هنری و بسیاری مکان‌ های جالب دیگر است. این بندر دریای سیاه دارای سواحل تمیز با آب‌ های فیروزه ‌ای است و منظره‌ ای واقعاً زیبا دارد. Dormition of the Theotokos Cathedral بزرگترین و مشهورترین کلیسای جامع ارتدکس بلغاری در شهر بندری وارنا در دریای سیاه بلغارستان است که به طور رسمی در 30 اوت 1886 افتتاح شد. این محل اقامت اسقف وارنا و پرسلاو و یکی از نمادهای وارنا است. . تزیین کلیسای جامع Dormition of Theotokos بعد از سال 1949 توسط پروفسور N. Rostovtsev که نقاشی های دیواری نارتکس را اهدا کرد آغاز شد و گنبدهای مسی که توسط پتینه آسیب دیده بودند، در بهار سال 2000 بازسازی و طلاکاری شدند. نما در همان سال بازسازی شد.

میدان نزاویسیموست، میدان مرکزی این شهر است و خانه اپرا، کلیسای جامع وارنا و برج گرد در آن قرار دارد. همچنین تعداد زیادی کافه در پیاده رو در اینجا وجود دارد، به علاوه باغ شهر که توسط ساختمان های کنجکاو و تاریخی احاطه شده است. شما همچنین می توانید یک فواره گرد زیبا را پیدا کنید که بزرگترین فواره در شهر است و به عنوان نماد وارنا دیده می شود. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط مهاجرت به بلغارستان نیز می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

در جدول زیر به سایر جذابیت های تاریخی و فرهنگی وارنا در بلغارستان اشاره شده است:

جذابیت های تاریخی وارنا در بلغارستان
استویان باچواروف تئاتر دراماتیکاودسوس روم باستانتئاترهای خیابانی
موزه قوم نگاریکلیسای ارتدوکس سنت آتاناسیجشنواره های موسیقی فصلی

بررسی ساعت وارنا بلغارستان و اختلاف با صوفیه

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر 2 طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر وقت خود را در وارنا، بلغارستان امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر در صوفیه، بلغارستان خواهد بود. با توجه به اینکه وارنا، بلغارستان و صوفیه، بلغارستان در یک منطقه زمانی قرار دارند، شما اختلاف زمانی خاصی تجربه نمی کنید و بنابراین می ‌توانید در ساعات عادی با شخصی تماس بگیرید و در صوفیه بلغارستان همان ساعتی خواهد بود که در وارنا، بلغارستان است. به یاد داشته باشید که اگر در حال برنامه ریزی تماس هستید، صرفه جویی در روز را برای هر تغییر زمانی بررسی کنید.

برای یک تماس تلفنی از وارنا به صوفیه، می‌توانید بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 بعد از ظهر به وقت آنها خواهد بود، زیرا صوفیه، بلغارستان در همان منطقه زمانی وارنا، بلغارستان است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار با فردی در صوفیه، بلغارستان تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است.

اختلاف ساعت وارنا بلغارستان با ایران

اختلاف ساعت وارنا بلغارستان با ایران

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کار در بلغارستان آنها همپوشانی داشته باشد و برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر 2 طرف، باید بین ساعت 8:00 صبح تا 4:30 بعد از ظهر وقت خود را در وارنا، بلغارستان امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:30 صبح تا 18:00 در تبریز، ایران خواهد بود. اگر در وارنا، بلغارستان زندگی می‌کنید و می‌خواهید با یکی از دوستان خود در ایران تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 5:30 صبح تا 21:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا ساعت ایران 1 ساعت و 30 دقیقه از وارنا، بلغارستان جلوتر است.

اگر در هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار به فردی در ایران، ایران دسترسی داشته باشید، ممکن است بخواهید بین ساعت 7:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است11:30 شب تا 3:30 بعد از ظهر به وقت خود تماس بگیرید.

اختلاف ساعت وارنا بلغارستان با دیگر کشورهای دنیا

از آنجایی که قصد داریم به ساعت وارنا بلغارستان بپردازیم، پس بهتر است تا با برخی از کشورهای جهان نیز مقایسه کنیم. یکی از کشورهای شاخص مدنظر، انگلیس است. اگر شما در انگلیس باشید و بخواهید با شریک تجاری خود و یا اقدام و دوستانی که دارید در بلغارستان صحبت کنید و یا یک جلسه برگزار کنید باید بدانید که بین ساعت 5 صبح تا 9 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این زمان بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا وارنا، بلغارستان 2 ساعت جلوتر از لندن، انگلستان است. همچنین یکی از کشورهای دیگر که ممکن است با بلغارستان زیاد رفت و آمد داشته باشد، اتریش است. وارنا، بلغارستان 1 ساعت جلوتر از اتریش است و به همین دلیل می توانید با اختلاف زمانی کمتری میان این دو کشور ارتباط برقرار کنید.

در نمودار زیر شاهد اختلاف ساعت انگلیس و بلغارستان و اتریش هستید:

 

شهرهای هم زمان با وارنا در بلغارستان

در این قسمت سعی کرده ایم تا شهرهای هم زمان با وارنا در بلغارستان را بررسی کنیم. بورگاس، چهارمین شهر بزرگ بلغارستان، از دیرباز یک مرکز مهم صنعتی، حمل و نقل و فرهنگی در سطح ملی بوده است. امروزه بزرگترین بندر کشور و مرکز ماهیگیری و صنایع فرآوری ماهی بلغارستان، بورگاس است که با وارنا هم زمان است. یک شهر دیگر که با وارنا هم زمان است، گورنا اوریاهویتسا است. این شهر در مرکز بلغارستان شمالی واقع شده است و در میان کوهپایه های شمالی و در مرز بین دشت دانوب واقع شده است. این شهر دومین مرکز اقتصادی بزرگ در منطقه ولیکو ترنوو است. شهر هم زمان دیگر با وارنا یامبول است. این شهر در بخش جنوب شرقی بلغارستان، در دشت توندژا-استرانژا واقع شده است. شهر تارگویشته در شمال شرقی بلغارستان، به دلیل نزدیکی و هم مرزی و هم زمانی با وارنا هم مورد توجه قرار می گیرد.

در قسمت زیر شاهد شهرهای هم زمان با وارنا در بلغارستان هستید:

 

علاوه بر مطالب فوق، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در مسائلی همچون دریافت مستر کارت بلغارستان همراهی و راهنمایی نمایند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *