مهاجرت به کشور بلغارستان

دریافت مستر کارت بلغارستان

دریافت مستر کارت بلغارستان

مهاجرین و مسافرین بین المللی به کشور بلغارستان می توانند با دریافت مستر کارت بلغارستان به راحتی خرید و امور مالی و نقل و انتقال پول خود را انجام دهند. بلغارستان یکی از کشورهای عضو منطقه شنگن است لذا میزان سفر در این کشورها زیاد است. داشتن یک مستر کارت و یا کارت اعتباری بین المللی در بلغارستان به شما کمک می کند به دور از خطرات تمام خریدها و موارد مالی خود را انجام دهید. دریافت مستر کارت بلغارستان از سمت بانک ها و موسسات مالی معتبر در بلغارستان قابل انجام است. برای دریافت اقامت دائم بلغارستان از طریق سرمایه گذاری در ETF بلغارستان برنامه ریزی کنید. مرحله اول باز کردن یک حساب با یک کارگزار مستقر در بلغارستان و خرید ETF های بلغاری می باشد.

این مرحله شامل تهیه مجموعه اسناد درخواست ویزای سرمایه گذار D، گواهی تایید سرمایه گذاری در ETF های بلغارستانی صادر شده از کارگزار و گواهی سرمایه گذاری صادر شده از آژانس سرمایه گذاری بلغارستان است. سرمایه گذار برای ویزای D در نزدیکترین سفارت بلغارستان یا کنسولگری عمومی درخواست می کند. ویزای سرمایه گذار بلغارستان معمولاً ظرف 30 روز کاری اعطاء می شود. سرمایه گذار از بلغارستان بازدید می کند تا برای اقامت دائم در اداره مهاجرت محلی درخواست دهد. معمولا درخواست های اقامت دائم ظرف 45 روز کاری بررسی می شود. برای اخذ اطلاعات بیشتر درباره دریافت مستر کارت بلغارستان کارشناسان مجموعه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را ارائه کرده اند.

دریافت مستر کارت و کارت های اعتباری بلغارستان

در بلغارستان می توانید از کارت اعتباری یا نقدی خود در بدون مشکل استفاده کنید. از جمله کارت های اعتباری پذیرفته شده در بلغارستان شامل:

  • Mastercard
  • Maestro
  • Visa
  • Diners Club

هستند که به طور گسترده ای پذیرفته می شوند. American Express ممکن است در همه جا پذیرفته نشود. حتی اگر تابلویی وجود داشته باشد که مغازه آن را قبول می کند. به خاطر داشته باشید که در تمام شهرهای بزرگ، فروشگاه ها، پمپ بنزین ها و رستوران ها پایانه های POS یا دستگاه های خودپرداز در دسترس هستند، اما در فروشگاه های کوچک یا روستاها ممکن است نتوانید دستگاهی پیدا کنید. سارقان در اینجا به اندازه سایر نقاط جهان معمول هستند. بنابراین هنگام استفاده از دستگاه های خودپرداز مراقب باشید. فقط از آنهایی که در نزدیکی بانک ها یا فروشگاه ها یا مراکز خرید بزرگ نصب شده اند استفاده کنید.

شرایط دریافت مستر کارت بلغارستان

جهت دریافت مستر کارت بلغارستان نیاز به افتتاح حساب از یکی از بانک های ارائه کننده مستر کارت در بلغارستان دارید. برای افتتاح حساب در بلغارستان و اخذ مستر کارت، تمام آنچه شما نیاز دارید گذرنامه و مدارک آدرس خود در بلغارستان است. همچنین قبض آب و برق معمولا کفایت می کند. معمولا هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. اما شما باید حداقل چند لف یا یورو سپرده گذاری اولیه کنید. اکثر بانک ها گزینه ای را بین یک حساب لف و یک یورو ارائه می کنند یا می توانید یکی از آنها را باز کنید. اگر قصد خرید و انتقال در خود بلغارستان دارید، به یک حساب لف نیاز دارید. زیرا بسیاری از فروشندگان می توانند پول را فقط به پول محلی دریافت کنند.

از حساب های یورو اغلب برای پرداخت مبالغ بیشتر مانند هزینه های مدیریت یا فاکتورهای ساختمانی و برای پرداخت هزینه های اجاره در صورت اجاره ملک استفاده می شود. حساب یورو نوعی تضمین در برابر نوسانات ارزی است. البته در صورت لزوم می توانید پول را از حساب لف خود به حساب یورو خود منتقل کنید. لازم به ذکر است بانک های بلغارستان معمولا برای همه چیز شارژ می گیرند. حتی برداشت پول بنابراین برای بهترین معامله یعنی کمترین هزینه ها و یک حساب با بهره کم مناسب است. جهت زندگی در بلغارستان مقاله هزینه زندگی در بلغارستان را بررسی بفرمائید.

با توجه به نکات گفته شده مدارک لازم برای اخذ مستر کارت بلغارستان:

  • مبلغ اولیه سپرده ($500 الی 1000$ (دلار))
  • آدرس محل اقامت در بلغارستان
  • قبض آب و برق
  • گذرنامه معتبر
  • مدارک شناسایی دیگر مانند گواهینامه

افتتاح حساب برای دریافت مستر کارت بلغارستان

در سال 2018 قوانین سخت تری برای افتتاح حساب افراد خارجی و غیر مقیم تصویب شده است. افتتاح حساب بسیار سخت شده است. البته اگر مهاجرت را با موفقیت انجام دهید و اقامت این کشور را بگیرید. افتتاح حساب و دریافت مستر کارت بلغارستان کار سختی نخواهد بود. در هر صورت برای افتتاح حساب طبق قوانین جدید باید یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

  • اگر فرد دارای وضعیت اقامت دائم یا پاسپورت بلغارستان باشد. لطفا توجه داشته باشید که متقاضی باید کارت اقامت دائم را داشته باشد.
  • اگر شخصی توسط یک شرکت حرفه ای با شهرت صریح به بانک معرفی شده باشد. از این رو بتواند در مراحل دقیق مراقبت و استانداردهای KYC کمک کند.
  • اگر فردی از شخصیت استثنایی برخوردار باشد. همچنین نزد بانک کاملا شناخته شده است. دارای شهرت بین المللی برجسته باشد.

دریافت بهترین مستر کارت بلغارستان

دریافت بهترین مستر کارت بلغارستان

مستر کارت ها در کشور بلغارستان نیز همانند سایر کشورهای مختلف در انواع و اقسام مختلفی صادر می شوند. مستر کارت ها به صورت طلایی، جهانی، پلاتینیوم و سایر انواع صادر می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاص مانند نرخ بهره، هزینه تبادل ارز خارجی، امتیازات ویژه مانند تخفیفات، محافظت از سرقت و مواردی از این دست هستند. لذا با توجه به این امتیازات و ویژگی ها می توانید مستر کارت خود را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که این مستر کارت ها همچنین دارای هزینه سالیانه می باشند. جهت اطلاع از شرایط اقامت بلغارستان مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

در جدول زیر می توانید از جمله برترین مستر کارت ها در بلغارستان را مشاهده کنید:

نام مستر کارتشرح
UBB International MatserCardمحدودیت 10000BGN (لف) و دارای بیمه و نرخ سود 16.9% خرید و 18.9% برداشت پول
UBB Gold MatserCardمحدودیت 20000BGN (لف) و دارای دستیار مسافرتی و بیمه و نرخ سود 15.9% خرید
RaiCard Fixمحدودیت 5000BGN (لف) و دارای بیمه عمر
Raiffeisen Gold MatserCardمحدودیت 60000BGN (لف)، حساب یورو و لف، دارای بیمه عمر، دستیار مسافرتی و حفاظت شخصی

بانک های بلغارستان

پس از بحران بانکداری ملی در اواسط دهه 90، یک شرکت تلفیقی بانکی در سال 1996 برای بازسازی و تحکیم بخش بانکی بلغارستان تاسیس شد. همه بانک های دولتی در سال 2000 خصوصی شدند. زمانی که بانک های تجاری کوچکتر یا توسط بانک های بزرگ بلغاری تصاحب شدند یا توسط بانک های خارجی خریداری شدند. بانک های تجاری طیف کاملی از خدمات بانکی را ارائه می دهند. در حال حاضر 28 بانک تجاری وجود دارد. بیش از %90 آنها متعلق به خارج از کشور هستند. 6 شعبه بانک خارجی وجود دارد. بزرگترین بانک بلغارستان Bulbank است که در سال 2000 توسط Unicredito ایتالیا تصاحب شد. دومین بانک DSK، متعلق به بانک OTP مجارستان است. بانک ملی یونان دارای اکثریت سهام بانک متحد بلغارستان، سومین بانک بزرگ این کشور است.

بانک ملی بلغارستان (BNB) مرجعی است که نرخ بهره را تنظیم می کند. سایر بانک ها را تنظیم می کند. مانند بسیاری از کشورها، محبوب ترین تسهیلات بانکی (و بانکی که بیشترین شعبه را دارد) پست بانک (www.postbank.bg) است. به طور مشترک در اختیار گروه بیمه آمریکایی AIG و یک بانک خصوصی بین المللی EFG است. پست بانک دارای 30 شعبه و حضور در بیش از 2300 دفتر پست است. در مناطق روستایی، که نزدیکترین بانک اغلب کیلومترها با آن فاصله دارد. بسیاری از مردم از بانک برای پست استفاده می کنند. یکی دیگر از مزایای اداره پست این است که بسیاری از شعب برای ساعات بیشتری نسبت به بانک ها باز هستند.

در نمودار زیر برترین بانک های بلغارستان قابل مشاهده هستند:

برترین بانک های بلغارستان

دریافت مستر کارت بلغارستان از بانک های خارجی

با داشتن حساب در بانک های خارجی دارای شعبه در بلغارستان نیز می توانید مستر کارت بلغارستان را دریافت کنید. افتتاح حساب خارج از کشور داشته باشید. بانک های خارجی با حضور چشمگیر شامل:

  • بانک فرانسوی Société Générale (از طریق شرکت تابعه SG Express Bank)
  • BNP Paribas
  • بانک Raiffeisen اتریش
  • بانک ING هلند
  • بانک آمریکایی Citibank
  • همچنین تعدادی بانک یونانی با شعبه در بلغارستان وجود دارد از جمله بانک ملی یونان و بانک پیرئوس.

اگر سفرهای زیادی به خارج از کشور انجام می دهید یا معاملات تجاری بین المللی انجام می دهید. ممکن است دریابید که خدمات ارائه شده توسط یک بانک خارجی بیشتر متناسب با نیازهای شما است. همچنین به احتمال زیاد کارمندانی دارند که انگلیسی و سایر زبان های خارجی صحبت می کنند. ساعات کار عادی بانک ها در بلغارستان از ساعت 09:00 تا 16:00، دوشنبه تا جمعه است اگرچه بانک ها ممکن است هر زمان بین 08:00 تا 10:00 باز کنند و بین 15:00 تا 17:00 بسته شوند. جهت اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله ویزای کاری بلغارستان را بررسی بفرمائید.

الزامات افتتاح حساب بانکی جهت اخذ مستر کارت بلغارستان

افتتاح حساب بانکی در بلغارستان برای بسیاری از خارجی هایی که به بلغارستان مهاجرت می کنند، یک کار خسته کننده است. نرخ ارز و بهره، الزامات خاص، و کمبود پرسنل انگلیسی زبان، پروسه افتتاح حساب در بلغارستان را چالش برانگیز می کند. به عنوان یک قاعده کلی، هنگام انتقال یا افتتاح حساب جدید، همیشه باید هزینه ها را در نظر بگیرید. افتتاح حساب بانکی در بلغارستان ممکن است، مستلزم هزینه های متفاوتی باشد که مربوط به مدیریت حساب، برداشت و سپرده است. این مالیات ها باید هنگام ارائه مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بانکی پرداخت شود. سرمایه گذاران بین المللی که می خواهند، در بلغارستان یک کسب و کار راه اندازی کنند، باید مدارک حسابداری و میزان سرمایه را ارائه کنند.

باز کردن یک حساب بانکی در بلغارستان با قراردادها و اسناد متنوعی همراه است که شامل اطلاعاتی در مورد خدمات ارائه شده، هزینه ها و کارمزدها است. کارمزدهای بانکی معمولاً قبل از عقد قرارداد در بانک ذکر می ‌شود، اما توصیه می ‌شود مدارک را بررسی کرده و اطلاعات را از این نظر بررسی کنید. در مورد اشخاص حقیقی که در بلغارستان زندگی و کار می کنند، باید یک حساب بانکی شخصی، برای دریافت حقوق، انجام نقل و انتقالات مالی و تراکنش های مختلف و غیره باز کنند. بنابراین، برای کسب درآمد و حقوق، داشتن حساب بانکی و کارت اعتباری ساده و موثر است. برخی از بانک ها در بلغارستان ممکن است، برای تشریفات و امضاهای خاص نیاز به حضور شما داشته باشند، در حالی که برخی دیگر امکان افتتاح حساب بانکی آنلاین را بدون نیاز به سفر به این کشور فراهم می کنند.

در بخش زیر شاهد مدارک لازم برای افتتاح حساب بانکی در بلغارستان هستید:

 

بانکداری اینترنتی در بلغارستان

بانکداری اینترنتی در بلغارستان در حال افزایش محبوبیت است. اما هنوز به دلیل کیفیت پایین شبکه ارتباط از راه دور محدود شده است. تعدادی از بانک ها خدمات بانکی آنلاین ارائه می دهند. دامنه خدمات موجود و هزینه آن از بانکی به بانک دیگر متفاوت است. برخی از بانک ها به شما امکان می دهند فقط مانده حساب خود را مشاهده کنید. اگر برای بانکداری اینترنتی ثبت نام کنید. جزئیات دسترسی شما به طور معمول حدود 1 هفته بعد برای شما ارسال می شود، بنابراین یا باید حداقل 1 هفته در بلغارستان باشید. با توجه به خدمات ضعیف در این بانک ها دریافت مستر کارت مجازی در بلغارستان توصیه نمی شود واستفاده از مستر کارت های فیزیکی بهترین گزینه هستند.

جهت تبدیل ارز نیز در این کشور می توانید از صرافی ها استفاده کنید. صرافی ها ساعات کاری طولانی تری نسبت به بانک ها دارند و معمولا آخر هفته باز هستند. از ساعت 09.00 تا 17.00 یا 18.00 باز هستند. در اواخر تابستان باز می مانند. برخی از آنها در مهمترین مقاصد گردشگری در تمام طول تابستان 24 ساعته باز هستند. بیشتر آنها نرخ ارز رقابتی و کم یا بدون کارمزد را ارائه می دهند. در صورت اقدام به مهاجرت به بلغارستان می توانید تمامی قوانین و شرایط لازم را از مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید. برای دریافت انواع مستر کارت به این موسسه مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *