شرایط اتریش, مهاجرت به کشور اتریش

ساعت وین اتریش

ساعت وین اتریش

ساعت وین اتریش و اختلاف زمانی این شهر با ایران اگرچه بهانه نوشتن این مقاله است، اما در پرتو این موضوع به جذابیت های دیگر وین پرداخته می شود. شهری که هرساله توسط آژانس مشاوره بین المللی مرسر، وین را به عنوان شهری با بالاترین کیفیت زندگی در سراسر جهان رتبه بندی می کند. در واقع وین از سال 2009 بدون وقفه در صدر این رده بندی قرار دارد. امسال پایتخت اتریش در رتبه دوم زوریخ (سوئیس) و ونکوور (کانادا) در رتبه سوم قرار دارند. زیرساخت های عالی وین، شبکه حمل و نقل عمومی منظم و قابل اعتماد، تامین آب و مراقبت های بهداشتی درجه یک و تنوع زیاد امکانات فرهنگی و فعالیت های اوقات فراغت، دلایل اصلی کسب مجدد پایتخت اتریش در رتبه اول بودند. نرخ پایین جرم و جنایت و در دسترس بودن مسکن و امکانات تفریحی نیز به رتبه برتر وین افزوده شده است.

این رتبه بندی بر اساس حقایق به دست آمده از نهادهای مستقل و مقامات دولتی است. علاوه بر این، نظر مهاجران، یعنی افرادی از خارج از کشور که در وین زندگی و کار می کنند، معمولاً به صورت موقت در نظر می گیرد. در سال 2023 مرسر یک رتبه بندی جداگانه در مورد ایمنی شخصی منتشر کرد که سطح جرم و جنایت شهرها، آزادی شخصی و سایر عوامل ایمنی را تجزیه و تحلیل می کند. وین در این رده بندی پس از لوکزامبورگ، هلسینکی، بازل، برن و زوریخ در جایگاه ششم قرار گرفت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بستر این مقاله آمادگی خود را برای ارائه مشاوره های مهاجرتی اعلام می دارد و ضمنا به اطلاع می رساند که شما برای کسب آگاهی بیشتر نسبت به زندگی و مهاجرت به اتریش می توانید از مطالب موجود در سایت موسسه استفاده نمایید.

معرفی وین اتریش و وضعیت زندگی در این شهر

از تاکستان های وسیع در حومه شهر گرفته تا معماری خیره کننده، وین همه چیز را دارد. از نظر اندازه با سایر شهرهای بزرگ اروپایی قابل مقایسه است، اما جرایم معمولا به جرایم کوچک محدود می شود. مدرسه اجباری از ساعت شش شروع می شود و مدارس دولتی رایگان هستند. برای مهاجرانی که نگران موانع زبانی هستند، طیف گسترده ای از مدارس انگلیسی زبان برای انتخاب وجود دارد رفت و آمد روزانه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی توسط Wienier Linien با پنج خط که به آرامی در سراسر شهر حرکت می کنند آسان می کند. اگر می‌ خواهید در بزرگراه ‌های اتریش رانندگی کنید، باید یک وینیت بخرید، زیرا این کشور عوارضی برای آن جاده‌ های پرسرعت وضع کرده است. خوشبختانه آنها می توانند تا یک سال اعتبار داشته باشند. تقریباً هر کارمند به طور خودکار تحت پوشش یک طرح بیمه سلامت عمومی قرار می گیرد.

علاوه بر این وین چندین بیمارستان متخصص در بسیاری از زمینه های مختلف پزشکی ارائه می دهد. از سوی دیگر برای قرن ها، وین شهری بوده است که به دلیل مشارکت در هنر، ادبیات و علم شهرت دارد. بسیاری از بزرگترین ذهن های جهان در مقطعی از زندگی خود در وین زندگی می کردند. علاقه مندان به تاریخ و «کرکس های فرهنگی» در این مکان بسیار جالب هستند: قطعات جاودانه ای از موسیقی کلاسیک در اینجا ساخته شد. معماری خیره‌ کننده ‌ای در هر گوشه‌ ای وجود دارد و مکان‌ های رویدادهای تاریخی بی‌ شماری آثار گذشته را در خود دارند. با وجود بزرگی، ثروت و جذابیت بین المللی، وین به ویژه مرکز شهر، به طور کلی مکانی بسیار امن است.

در شکل زیر به سایر ویژگی های وین اتریش اشاره شده است:

سایر ویژگی های وین اتریش

وضعیت آب و هوایی وین اتریش

در وین، تابستان ها گرم است. زمستان ها بسیار سرد، برفی و باد می باشد. و در تمام طول سال نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 27 درجه فارنهایت تا 79 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 13 درجه فارنهایت یا بالاتر از 89 درجه فارنهایت است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای سفر به وین برای فعالیت در هوای گرم از اواسط ژوئن تا اوایل سپتامبر است فصل گرم به مدت 3 ماه، از 29 می تا 9 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 70 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در وین ژوئیه است که میانگین دمای آن 78 درجه فارنهایت و کمینه آن 59 درجه فارنهایت است. فصل سرد به مدت 3. ماه، از 18 نوامبر تا 4 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 45 درجه فارنهایت ادامه دارد.

سردترین ماه سال در وین ژانویه است که میانگین دمای آن 27 درجه فارنهایت و حداکثر آن 37 درجه فارنهایت است. میانگین دمای ساعتی، رنگ کدگذاری شده به نوارها. پوشش های سایه دار شب و گرگ و میش مدنی را نشان می دهد. فصل شفاف ‌تر سال در وین از 29 می آغاز می‌ شود و 4 ماه طول می ‌کشد و در حدود 7 اکتبر به پایان می ‌رسد. صاف ترین ماه سال در وین جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​در 64% مواقع آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از حدود 7 اکتبر شروع می شود و به مدت 7 ماه ادامه دارد و در حدود 29 می به پایان می رسد. یک روز مرطوب، روزی است که حداقل 0.04 اینچ بارندگی مایع یا معادل مایع داشته باشد. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر مقاله ساعت اینسبروگ اتریش را مطالعه بفرمائید.

در نمودار زیر سایر موضوعات مربوط به آب و هوای وین اتریش اشاره شده است.

مدت زمان پایداری فصلی در وین اتریش

تفاوت زمانی زوریخ با ساعت وین اتریش

از آنجایی که زوریخ، سوئیس و وین، اتریش در حال حاضر دارای مناطق زمانی معادل هستند، می‌توانید در ساعات عادی با شخصی تماس بگیرید و در وین، اتریش، همان ساعت در زوریخ، سوئیس خواهد بود. به یاد داشته باشید که اگر در حال برنامه ریزی تماس هستید، صرفه جویی در روز را برای هر تغییر زمانی بررسی کنید. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر 2 طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر وقت خود را در زوریخ، سوئیس امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر در وین، اتریش خواهد بود. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می ‌خواهید با شخصی در وین، اتریش در محل کار تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است.

اختلاف ساعت وین اتریش با ایران

اختلاف ساعت وین اتریش با ایران

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بنابراین هنگام برنامه ریزی تماس بین وین و تهران، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. وین 2:30 ساعت از تهران عقب است. اگر در وین هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه طرفین بین ساعت 9 صبح تا 3:30 بعد از ظهر برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در تهران، این ساعت کاری معمول بین 11:30 صبح تا 18:00 خواهد بود. اگر می‌ خواهید با فردی در تهران تماس بگیرید و در هر زمانی در دسترس هستید، می ‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت تهران خواهد بود.

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در وین، اتریش امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. در انتها، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاع شما می رساند که در زمینه مسائلی همچون راه های مهاجرت به اتریش، هرگونه اطلاعات لازم را از طریق مشاوران خود به شما منتقل نماید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *