شرایط مجارستان, مهاجرت به کشور مجارستان

ساعت به وقت مجارستان

ساعت به وقت مجارستان

ساعت به وقت مجارستان اختلاف قابل توجهی با کشور ایران دارد که در پایان جنگ جهانی اول، مجارستان شکست خورده و %71 از خاک خود را از دست داد. از آن زمان، مجارستانی ‌ها که با از دست دادن بیش از دو سوم قلمرو و مردم خود دست و پنجه نرم می‌کنند، به گذشته‌ای بزرگتر از حال نگاه کرده ‌اند. مجارستانی ها که کشور خود را به نام Magyarország، سرزمین مجاری ها می شناسند، در میان ملت های اروپا منحصر به فرد هستند زیرا به زبانی صحبت می کنند که با هیچ زبان اصلی اروپایی دیگر مرتبط نیست. مجارستانی ها که از نظر زبانی توسط کشورهای بیگانه احاطه شده بودند، در بیشتر تاریخ خود احساس انزوا می کردند. شاید به همین دلیل است که پس از مسیحی شدن آنها به لاتین، که زبان فرهنگ، دانش ‌آموزی و اداره دولتی و حتی زبان اشراف مجارستانی تا سال 1844 شد، وابسته شدند.

مجارستان مدعی هیچ دین رسمی نیست و آزادی مذهبی را تضمین می کند. بیش از یک سوم مردم کاتولیک رومی هستند که بیشتر آنها در بخش های غربی و شمالی کشور زندگی می کنند. حدود یک دهم جمعیت کالوینیست (عمدتاً اعضای کلیسای اصلاح شده در مجارستان، متمرکز در شرق مجارستان) هستند. لوترها مهم ‌ترین دین اقلیت بعدی را تشکیل می ‌دهند و گروه‌ های نسبتاً کوچک ‌تری به فرقه‌های مختلف مسیحی دیگر (کاتولیک ‌های یونانی یا بیزانسی، ارتدوکس شرقی و وحدت‌گرایان ) تعلق دارند. جامعه یهودیان که قبل از جنگ جهانی دوم %5 جمعیت را تشکیل می دادند، در اثر هولوکاست از بین رفتند و اکنون بسیار کوچکتر شده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به این کشور جهت سرمایه گذاری و تحصیل مشاوره تخخصی ارائه می دهد.

معرفی مجارستان

مجارستان، مجارستان Magyarország ، کشور محصور در خشکی اروپای مرکزی است. پایتخت آن بوداپست است. مجارستانی ‌ها که در دریای اسلاو-ژرمنی غرق شده ‌اند، افتخار می‌ کنند که تنها مردمی بوده‌اند که یک دولت طولانی‌مدت در حوزه کارپات ایجاد کرده‌اند. مجارستان تنها پس از 6 قرن دولت مستقل بخشی از 2 نهاد سیاسی دیگر شد: امپراتوری هابسبورگ و عثمانی. اما حتی در آن زمان مجارها بیشتر هویت سیاسی مجزا و تقریباً استقلال خود را حفظ کردند، که در سال 1867 آنها را به شریکی در اتریش-مجارستان تبدیل کرد. این بسیار بیشتر از آن چیزی بود که کشورهای دیگر حوضه کارپات قبل از سال 1918 به آن دست یافتند.

پایتخت هم به دلیل وسعت جمعیتش – که کمتر از سایر شهرهای مجارستان است و هم به دلیل تمرکز بیشتر مؤسسات علمی، علمی و هنری در داخل مرزهایش بر کشور مسلط است. بوداپست در هر دو ساحل رودخانه دانوب چند مایلی پایین دست از خم دانوب واقع شده است. حتی در مقایسه با پانتئون بزرگ پایتخت های اروپایی، این شهر باشکوه است و از زمان پیدایش آن لنگر فرهنگ مجارستانی بوده است. این کشور از زمان پیدایش خود در قرن دهم میلادی یک کشور چند قومیتی بود. با این حال، تغییرات عمده سرزمینی آن را پس از جنگ جهانی اول از نظر قومی یکدست کرد، با این حال، بیش از چهار پنجم جمعیت اکنون از نظر قومی هستند. مجارستانی و به عنوان زبان مادری مجارستانی صحبت می کند.

بهترین شهرهای مجارستان

یکی از محبوب ترین شهرها برای بازدید در بین گردشگران مجارستان، Pecs در جنوب غربی این کشور قرار دارد و دارای تاریخ طولانی و درخشان است. بیش از 2000 سال پیش توسط رومیان تأسیس شد. در نتیجه، مرکز شهر دارای تعدادی مکان‌های باستان‌شناسی جالب برای بازدید بازدیدکنندگان است، همچنین یک کلیسای جامع قرن یازدهمی زیبا، یک مسجد قدیمی و برخی موزه‌های هنری مجارستانی جذاب است. احاطه شده توسط تپه های غلتکی پوشیده از تاکستان ها و باغ ها، آب و هوای گرم Pecs به این معنی است که تعدادی شراب محلی خوب وجود دارد که می توانید امتحان کنید. از آنجایی که این شهر دانشگاهی است، فضای شاداب و جوانی دارد.

Szeged که در جنوب شرقی کشور در امتداد سواحل رودخانه تیسا قرار دارد، به دلیل آب و هوای فوق العاده اش به شهر آفتاب معروف است. پر از پارک‌های سرسبز و کافه‌های پرجنب‌وجوش کنار خیابان است.Szeged به عنوان یک مرکز اقتصادی و فرهنگی برای منطقه اطراف عمل می کند، و از آنجایی که یک شهر دانشگاهی است، تفریحات شبانه بسیار خوبی برای لذت بردن وجود دارد، همچنین کافه ها، بارها و رستوران های عالی زیادی وجود دارد. سومین شهر بزرگ کشور دارای صحنه فرهنگی پر جنب و جوش است. در تابستان میزبان جشنواره های زیادی است که جشنواره تئاتر در فضای باز یکی از مهمترین رویدادهای سال است. با بسیاری از معماری های دوست داشتنی در شهر قدیمی – به شکل عمارت های زیبا و تعدادی حمام های حرارتی – Szeged قطعا ارزش بازدید را دارد.

فصول و ساعت به وقت مجارستان

مارس اولین موج گرمایش قابل توجه را به همراه دارد. در هفته اول ماه مارس رشد ثابت دما تا 20 درجه سانتیگراد در آوریل آغاز می شود. رشد دما با افزایش رطوبت همراه است. مخلوط شدن آنها باعث ایجاد مه های شیری می شود. اما آنها برای مدت طولانی دوام نمی آورند و تیرگی به نور خورشید تبدیل می شود. علاوه بر این، باران شاد و سریع بر زیبایی طبیعت شکوفا و شکوه گنجینه های معماری تأکید دارد. با این حال مسافران باید از بارندگی ها آگاه باشند و چتر آماده کنند. مجارستان بهترین کشور برای کسانی است که عاشق تعطیلات آرام و متفکرانه هستند.

با قضاوت بر اساس تغییر فصل در این کشور، کاملا منطقی است که فرض کنیم خود تقویم در اینجا اختراع شده است. هوای تابستانی در هفته اول ژوئن آغاز می شود و در پایان ماه دمای هوا به 27 درجه سانتی گراد می رسد. جولای کمی گرمتر است و آگوست نیز محدوده دمایی یکسانی دارد. هوای گرم و آفتابی همراه با رگبارهای طراوت‌آمیز از ویژگی‌های بارز تابستان مجارستان است. اما شب ها ممکن است نسبتاً خنک باشند، بنابراین چند بلوز و شلوار بلند لازم است. تابستان انواع فعالیت های موجود در مجارستان را فراهم می کند، مانند ماهیگیری، پیاده روی و گشت و گذار، بهبود سلامت و انواع پذیرش در میراث فرهنگی.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در تابستان در مجارستان در ماه اوت هستید:

حداکثر میانگین درجه حرارتحداقل میانگین درجه حرارتساعت آفتابی در روزروزهای بارانی
2615111

فصول و ساعت به وقت مجارستان

پاییز و زمستان در مجارستان

در ماه سپتامبر هوا در مجارستان هنوز گرم است. گردشگران توسط دریاچه هایی با دمای مناسب برای شنا جذب می شوند. آب این کشور برای ماهیگیران با هر شرایطی نیز جذاب است. برای مثال دریاچه بالاتون پر از بیش از 50 گونه ماهی است. نیمه اول پاییز بهترین زمان برای آشنایی متفکرانه با میراث فرهنگی برجسته این کشور است. هیچ انبوهی از گردشگران و زمان زیادی برای تماشای شگفتی های تاریخی وجود ندارد. ماه اکتبر با فوران سرد و افزایش فراوانی بارش و مه همراه است. نوامبر حتی سردتر و باران‌ تر است، اما دما همچنان در حدود 7 درجه سانتیگراد باقی می ‌ماند. حفاظت قابل اعتماد از کوه ها پوششی را از طوفان ها فراهم می کند. بنابراین انتقال آرام شرایط آب و هوایی در کل سال را فراهم می کند.

یخ زدگی در زمستان این کشور رایج است، اما 30 تا 40 روز پوشش برفی وجود دارد. دانوب و دیگر رودخانه ها و دریاچه ها پوشیده از یخ هستند. یخبندان های شدید ذاتی آب و هوای مجارستان نیست، اما به دلیل رطوبت زیاد حتی متوسط دمای 2 درجه سانتیگراد نیز می تواند سرد باشد. از نظر جاذبه های زمستانی در مجارستان می تواند جشن های دنج کریسمس و سال نو را به مسافران ارائه دهد. ماهیگیران می توانند در برخی از استراحتگاه های کنار دریاچه ماهیگیری یخی انجام دهند. علاوه بر این، نیمه دوم ژانویه و کل فوریه به عنوان “فصل کم” در نظر گرفته می شود، بنابراین بازدید از کشور در این زمان بسیار ارزان تر است.

استارت آپ مجارستان نیز یک مقاله بسیار عالی است که می توانید آن را مطالعه کنید.

در نمودار زیر شاهد روزهای برفی در فصل زمستان در مجارستان هستید:

روزهای برفی در فصل زمستان در مجارستان

اختلاف ساعت به وقت مجارستان و ایران

با توجه به اختلاف ساعات میان این 2 کشور باید جلسات خود را تعیین و تنظیم کنید. بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در بوداپست، پایتخت این کشور خواهد بود. در صورتی که ساکن تهران، ایران هستید و برای ثبت شرکت در مجارستان یا ارتباط یا ارگان دولتی و خصوصی در مجارستان را دارید و همچنین جهت ارتباط با خانواده خود در مجارستان می‌ توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این زمان بین 7 صبح تا 23 بعد از ظهر به وقت آنها خواهد بود، زیرا بوداپست، پایتخت این کشور 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص فرق بین اقامت و تابعیت در مجارستان مشاور شماست.

سوالات متداول در باب ساعت به وقت مجارستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ساعت به وقت مجارستان می باشیم:

  • آیا ساعت کشور مجارستان اختلاف زیادی با ایران دارد؟ بله می توان در پاسخ به این سوال گفت 2 ساعت و 30 دقیقه میان ایران و مجارستان اختلاف وجود دارد.
  • ایا اختلاف ساعت ایران و مجارستان برای کار و معملات تجاری و تحصیلات مهم است؟ بله در صورتی که به اختلاف ساعت میان ایران و مجارستان دقت نکنید ممکن است جلسات خود را از دست بدهید.
  • بهترین راه های مهاجرت به کشور مجارستان چیست؟ بهترین راه  مهاجرت به مجارستان از طریق کار و تحصیل و سرمایه گذاری می باشد.
5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه برای “ساعت به وقت مجارستان

  1. سامیار گفت:

    برای ارتباطات با شرکت ها و معرفی خودمون نیاز داشتم که در باره ساعت مجارستان بدونم و اولین مقاله هم همین رو باز کردم و ی نگاهی کردم دیدم بقیه چیزا رو هم گفته بودید دیدم چه خوب واسه بقیه مسائل هم حرف زده بودید. مرسی از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *