مهاجرت سرمایه گذاری در مجارستان

استارت آپ مجارستان

استارت آپ مجارستان

اطلاع از نحوه ایجاد استارت آپ مجارستان باعث می شود کارآفرینان با اطلاع و آگاهی بیشتری در باب تاسیس شرکت نوپا در این کشور قدم بردارند. چند سال پیش مجارستان و بوداپست پایتخت آن دقیقاً از زبان هیچ یک از کارآفرینان جهانی که قصد دارند در صحنه استارتاپ های بین المللی تأثیرگذار باشند، نمی افتاد. طی سال گذشته، جهش عظیمی در تعداد استارت آپ های راه اندازی شده در شهر رخ داده است. به طوری که تقریبا یک سوم کل تجارت در مجارستان اکنون در بوداپست انجام می شود. بوداپست در حال حاضر تعداد فزآینده ای از شتاب دهنده های راه اندازی و طیف گسترده ای از منابع مالی را در اختیار دارد. اکنون بیش از 170 استارت آپ در بوداپست مستقر هستند که بیش از 4000 سرمایه گذار فرشته بوداپست از آنها پشتیبانی می کنند.

استارت آپ های تولیدی نیز به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباطات عالی حمل و نقل با اروپا با مشتریان بالقوه 500 میلیون مشتری در بازار اطراف اتحادیه اروپا، به بوداپست جذب می شوند. دولت مجارستان همچنین با نگه داشتن مالیات بر درآمد شرکت ها با نرخ باور نکردنی پایین 10% که آن را به یکی از پایین ترین در اروپا تبدیل کرده است. مشتاقانه به استارت آپ های خارجی و همچنین مشاغل خانگی خود کمک کرده است. دولت همچنین قول داده در چند سال آینده مالیات بانکی را به منظور تشویق وام کاهش می دهد. بودجه کمک به صندوق ها را حدود 5 برابر نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای کاری و اقامت از طریق کار در مجارستان شما را یاری می کند.

اینفوگرافیک استارت آپ مجارستان

مزایا راه اندازی استارت آپ مجارستان

دولت همچنین از 60% وجوه اتحادیه اروپا برای حمایت از سرمایه گذاری های مشاغل خصوصی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این روند تشکیل شرکت به حدی ساده شده است که مشاغل جدید می توانند فقط با 72 ساعت با شماره مالیات بر ارزش افزوده فعالیت کنند. گرفتن مجوز کار نیز بسیار ساده است. آنچه در مورد نیروی کار با تحصیلات عالی کشور تشکیل می شود. کار تشکیل یک تیم کارآمد برای راه اندازی یک شرکت نوپا کار ساده ای است. بنابراین، با وجود همه این مزایا، به نظر می رسد بوداپست با صحنه پر جنب و جوش استارت آپی و جامعه شکوفایی فناوری، شروع به کنار زدن همتایان اروپایی خود و صعود به عنوان عنوان استارت آپ برتر اروپا می کند.

بسیاری از شرکت ها در طول همه گیر شدن از تجارت خارج شده اند. از این رو جای جدیدی را برای شرکت های جدید فراهم می کنند تا بتوانند این تقاضا را برآورده کنند. این یک فرصت منحصر به فرد برای هر کسی است که به دنبال راه اندازی کسب و کار است، فراهم می کند. زیرا احتمال دارد تقاضا برای انواع محصولات و خدمات بالا باشد. مجارستان نه تنها مقرون به صرفه ترین فضای اداری خارج از آسیا را دارد. بلکه تعدادی از استارت آپ های مهیج را نیز در خود جای داده است. مجارستان با داشتن بهترین سبک زندگی در اروپا و قرارگیری مرکزی آن در بین پایتخت های مهم اروپا، یکی از جدیدترین مراکز تازه تاسیس برای استارت آپ است.

در مجارستان بیشتر استارت آپ ها در چنگ و سلطه مردان قرار گرفته است و زنان در بخش کوچکی حضور دارند. در نمودار زیر شاهد نرخ مشارکت زنان و مردان در استارت آپ ها در مجارستان هستید:

نرخ مشارکت زنان و مردان دراستارت اپ درمجارستان

استارت آپ های مورد نیاز در مجارستان

برنامه ریز رویدادها یکی از استارت آپ های جدید و کاربردی در مجارستان می باشد. یکی از اولین کارهایی که بسیاری از افراد خواهان انجام آن هستند، دیدن افراد دیگر و به ویژه بسیاری از افراد به طور هم زمان است. این امر به ویژه در مورد عروسی ها، کنسرت ها و جلسات کاری و کنفرانس ها و سایر رویدادها می باشد. این همان چیزی است که یک کارآفرین باهوش می تواند از آن استفاده کند. با وجود بسیاری از افراد که به دنبال سازماندهی همزمان رویدادها هستند. دومین مساله ای که در این مسیر نیاز است. بدین ترتیب آنها به چیزی برای خوردن و نوشیدن احتیاج دارند. از وعده های غذایی مشخص در عروسی ها، بوفه ها و مهمانی ها، تا غرفه های غذا و نوشیدنی در جشنواره ها، انواع و اقسام فرصت ها برای تجارت جدید پذیرایی برای رونق مجالس وجود دارد.

در مجارستان انواع استارت آپ ها در حال کار و توسعه خود هستند. در جدول زیر رتبه بندی استارت آپ های مجارستان براساس نیاز مردم را مشاهده می کنید:

رتبهزمینه فعالیت
1خدماتی
2فناوری اطلاعات و تکنولوژی
3مالی
4آموزشی و سرگرمی

برترین استارت آپ های کشور مجارستان

پذیرایی اغلب به عنوان چیزی است که به صورت دسته جمعی با هزینه کم تهیه می شود تصور می شود و می تواند باشد. اما همچنین یکی از ایده های مقیاس پذیر در این لیست است. بسته به اندازه و ماهیت این رویداد، یک کار پذیرایی به راحتی می تواند از آشپزخانه منزل شروع شود و از نظر ظروف غذای عالی شما را مطابقت دهد. مانند هر نوع پخت و پز، پذیرایی نیز با توجه به شرایط سخت و به موقع و با کیفیت می تواند استرس بالایی داشته باشد. این صنعت همچنین یکی از صنایع با نظارت بیشتر است. از این رو نیاز به آموزش ایمنی مواد غذایی و سایر گواهینامه ها بسته به قوانین محلی دارد. اگر علاقه زیادی به آشپزی دارید و تحت فشار خونسرد هستید، این می تواند تجارت و استارت خوبی در مجارستان برای شما باشد به شرطی که ویزای کاری مجارستان را داشته باشید.

مجارستان چند استارت آپ دارد که بسیار کاربردی هستند. در لیست زیر شاهد نام برخی از این استارت آپ ها هستید:

  • HubHub
  • Kubik
  • Loffice
  • Kitchen Budapest (KiBu)
  • Shapr3D
  • Talk-a-Bot

برترین استارت آپ های کشور مجارستان

جدیدترین کارآفرینی ها در مجارستان

انواع رویدادها می تواند به خدمات یک عکاس یا فیلمبردار نیاز داشته باشد. در واقع، ممکن است حتی رویدادهایی نباشد در حالی که تعداد بیشتری از مشاغل از ویدیوها و عکاسی حرفه ای برای برجسته سازی آنلاین استفاده می کنند. عکسبرداری و یا ویرایش هر فرم هنری یک سرویس ارزشمند است. از این رو باید در سال 2023 رونق داشته باشد. پیش بینی می شود که در سال پیش رو حقوق ماهیانه کار در مجارستان روند صعودی داشته باشد. همچنین تعطیلات بین المللی رونق بزرگی را شاهد خواهد بود. زیرا مردم به دنبال صرف بودجه تعطیلات هستند. Airbnb بارزترین گزینه برای هر کسی است که می خواهد اجاره تعطیلات را شروع کند. صنعت جهانگردی انواع و اقسام جنبه ها را دارد. یک کارآفرین باهوش می تواند این هجوم بازدیدکنندگان را بسیار تحت تأثیر قرار دهد.

تنها چیزی که باید در نظر بگیرید این است که چگونه تجربه تعطیلات آنها را بهبود می بخشید. تخصص موجود خود را به بهترین شکل ممکن استفاده می کنید. اگر قبلا در منطقه ای زندگی می کنید که معمولا گردشگران را به خود جذب می کند، یک گزینه آسان ارائه تورهای مضمونی مانند مکان های دیدنی محلی یا تاریخ پنهان شهر شما خواهد بود. اگر بیشتر به فضای خرده فروشی یا تفریحی نگاه می کنید. بهتر است نظر سنجی از بازدیدکنندگان این منطقه درباره آنچه که احساس می کنند از دست رفته است داشته باشید. همچنین شناختن اطلاعات دموگرافیک بازدیدکنندگان برای تهیه آن ها می تواند مفید باشد. فرصت هایی که برجسته و در دسترس شما هستند، همیشه به تخصص موجود و علاقه شما به ایده تجاری شما بستگی دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به مجارستان از طریق کار شما را یاری می کند.

سوالات پرتکرار در باب استارت آپ مجارستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب استارت آپ مجارستان می باشیم:

  • انواع استارت آپ ها در مجارستان بر اساس نیاز کدام اند؟ خدماتی/ فناوری و اطلاعات/ مالی/ آموزشی و سرگرمی
  • حداقل مبلغ مورد نیاز برای استارت آپ مجارستان چقدر است؟  میزان سرمایه مورد نیاز 10500€ (یورو) می باشد.
  • آیا اخذ اقامت مجارستان از طریق استارت آپ امکان پذیر می باشد؟  بله امکان اخذ اقامت پس از 5 سال برای افراد وجود دارد.
  • شرایط راه اندازی استارت آپ در مجارستان چیست؟ فرم درخواست/ نمونه امضاء/ مدارک هویتی/ رسید هزینه شرکت/ اساسنامه تنظیمی
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *