متفرقه, مهاجرت به کشور مجارستان

دریافت مستر کارت مجارستان

دریافت مستر کارت مجارستان

علاقه مندان به مهاجرت به مجارستان می توانند با دریافت مستر کارت مجارستان نیازهای امور مالی و نقل و انتقال پولی خود را فراهم کنند. از آنجایی که مجارستان یکی از کشورهای توریستی اروپا است این کشور سعی بر فراهم سازی مناسب نقل و انتقال مالی بین شهروندان مختلف شده است. لذا کارت های اعتباری معروف مانند مستر کار و یا ویزا کارت در مجارستان پذیرفته می شوند و بانک های این کشور در راستای همکاری با شرکت های پرداختی، این کارت های اعتباری را صادر می کنند. با داشتن مستر کارت مجارستان شما می توانید به راحتی دارای حساب به ارزهای فورینت (HUF)، یورو (€) و یا دلار ($) داشته باشید. بسیاری از مردم در سراسر جهان تصمیم می گیرند به کشور دیگری نقل مکان کنند.

اگرچه نقل مکان به کشوری دیگر می‌تواند یک شوک فرهنگی بزرگ باشد، اکثر کسانی که به مراتع سرسبزتر راه می‌یابند، متوجه می‌شوند که خانه‌ های جدید همان چیزی است که در تمام عمر از دست داده ‌اند. اما چرا باید به مجارستان مهاجرت کنید؟ خوب، فقط یکی از دلایل این است که این یک مقصد اروپایی پررونق است که بسیار بیشتر از مهمان نوازی گرم ارائه می دهد. به عنوان یکی از اعضای حیاتی اتحادیه اروپا، ساکنان مجارستان می توانند آزادانه در سراسر اتحادیه اروپا حرکت کنند. این کشور همچنین از یک اقتصاد مختلط با درآمد بالا با تاکید بر تجارت خارجی تشکیل شده است. خبر خوب این است که میزان برابری درآمد در مجارستان پایین است که استاندارد بالای زندگی را برای همه ساکنان تضمین می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دریافت مستر کارت مجارستان مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه این مقاله را به شما توصیه می کنند.

دریافت مستر کارت و افتتاح حساب مجارستان

اگر قرار است بیش از چند ماه در مجارستان زندگی کنید، احتمالا افتتاح حساب بانکی را ضروری می دانید. اگر در مجارستان مشغول کار و پرداخت هستید، احتمالا متوجه خواهید شد که برای دریافت حقوق و دستمزد باید یک حساب باز کنید. در مجارستان بانک ها در روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر باز هستند. بانکها روزهای شنبه باز نیستند، به جزء برخی شعب در مراکز خرید. بسته به هدف و مدت اقامت شما، افتتاح حساب بانکی در مجارستان برای دریافت مستر کارت مجارستان الزامی است. اگر در مجارستان کار می کنید، بیشتر کارفرمایان انتظار دارند که حقوق را به صورت الکترونیکی به حساب بانکی مجارستان پرداخت کنند.

برای دریافت وام به یک حساب نیاز دارید و بسیاری از ارائه دهندگان خدمات (مانند آب و برق مانند برق و تلفن) پرداخت از یک حساب بانکی را ترجیح می دهند. به طور معمول، تنظیم پرداخت های الکترونیکی اتوماتیک زندگی را آسان می کند. مانند سایر کشورها ، نگه داشتن پول در بانک به معنای ایمنی بیشتر است. دولت در صورت ورشکستگی بانک، سپرده گذاری را برای بازگرداندن پول شما ضمانت می کند.

شرایط دریافت مستر کارت مجارستان

جهت اخذ مستر کارت مجارستان باید از یکی از بانک های معتبر این کشور که مستر کارت ارائه می دهد حساب باز کنید. اکثر بانک ها برای افتتاح حساب بانکی به اجازه و شرایط اقامت مجارستان و آدرس نیاز دارند. با این حال، برخی از بانک ها به خارجی ها اجازه می دهند فقط با ارائه گذرنامه حساب باز کنند. برای افتتاح حساب کارمزد از شما گرفته می شود و همچنین برای دریافت کارت بانکی و خدمات مدیریت حساب باید هزینه پرداخت کنید. شما معمولا می توانید حساب های ارزی جداگانه داشته باشید، به عبارت دیگر پول خود را به عنوان فورینت یا در ارزهای دیگر مانند یورو یا دلار آمریکا نگه دارید. قبل از انتخاب بانک خود، توصیه می کنیم عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا به شعب نزدیک محل زندگی و کار خود دسترسی آسانی خواهید داشت؟
  • آیا در کل کشور خودپرداز وجود دارد؟
  • هزینه های آن چقدر است؟
  • چه خدماتی به من ارائه خواهد شد؟

از جمله مدارک لازم برای دریافت مستر کارت مجارستان و افتتاح حساب:

  • گذرنامه معتبر
  • کارت اقامت
  • آدرس اقامت در مجارستان
  • شناسنامه و عکس
  • اجاره نامه و یا قبض آب و وبرق

انواع حساب برای دریافت مستر کارت مجارستان

انواع حساب برای دریافت مستر کارت مجارستان

جهت دریافت مستر کارت مجارستان می توانید حساب های مختلفی را در بانک هی این کشور باز کنید. دو نوع حساب اصلی در مجارستان شامل:

انواع حسابشرح
سپرده بانکینرخ سود به مدت سپرده مدت دار شما بستگی دارد. بدون جریمه به طور معمول نمی توانید پول خود را تا رسیدن به پایان دوره تحویل بگیرید. امکان تهیه آن با HUF یا ارز خارجی وجود دارد. این نوع پس انداز می تواند برای مهاجران خارج از کشور یک کار طولانی مدت مفید باشد.
حساب امنیتیپول شما بلوک نمی شود بنابراین می توانید در هر زمان برداشت کنید. نرخ متغیر بهره در حال حاضر حدود %6 الی 20% است.

هزینه افتتاح حساب تقریبا HUF5000 (فورینت) است و همه بانک ها مانند بوداپست بانک این هزینه را دریافت نمی کنند. همچنین هزینه نگهداری حساب حدود HUF2000 الی HUF3000 (فورینت) در ماه است. کارت هایی که فقط می توانند در داخل کشور استفاده شوند حدود HUF1000 تا HUF2000 (فوررینت) هزینه دارند. کارت های چاپی برجسته ای که می توانند در خارج از کشور نیز مورد استفاده قرار گیرند حدود 0 الی HUF4000 (فورینت) هزینه داشته باشند. هنگام برداشت پول نقد از حساب خود، بانک های مجارستان کارمزد دریافت می کنند. شرایط کار در مجارستان به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

بهترین مستر کارت ها در مجارستان

انواع مختلفی از مستر کارت ها در بانک های مجارستان صادر می شوند. معمولا بانک های معتبر مجارستان مستر کارت های معتبر و مناسب را ارائه می کنند. ایمنی و ثبات سیستم بانکی مجارستان تحت نظارت بانک Magyar Nemzeti اداره می شود. از سال 1924 بانک مرکزی جمهوری مجارستان بوده و عضوی از سیستم بانک های مرکزی است. بقیه بخش خصوصی است و به طور کلی می توان آن را به سه گروه تقسیم کرد:

  • بانک های تجاری
  • شعب بانک های خارجی
  • سایر موسسات مالی

درمورد آنچه که باید از نظر قیمت انتظار داشته باشید، هزینه متوسط ​​نگهداری یک حساب بین 0.6€ و 9€ (یورو) است. هزینه کارت اعتباری بسته به اینکه کدام کارت را در دست دارید و در کدام بانک، بسیار متفاوت است. هزینه های کارت اعتباری داخلی هنگام برداشت پول بسیار کم و در حدود 0.22€ (یورو) است. از جمله بانک های برتر مجارستان شامل:

  • Erste Bank
  • OTB Bank
  • K&H Bank
  • CitiBank Hungary
  • ING Bank Hungary
  • Deustche Bank Hungary
  • CIB Bank

در نمودار زیر می توانید 3 مورد از مستر کارت های ارائه شده از 3 بانک مختلف همراه با سود سالیانه APR را مشاهده کنید:

بهترین مستر کارت های مجارستان و میزان APR

کارت های اعتباری در مجارستان

پذیرش چک های مسافرتی و کارت های اعتباری در مجارستان جهانی نیست. حضور خودپردازها در بوداپست و سایر شهرهای بزرگ در حال افزایش است، اما در مناطق کمتر شهری ممکن است محدودیت دسترسی داشته باشد. به طور کلی می توانید تقریبا در همه جای کشور با کارت های اعتباری پرداخت کنید. اکثر هتل ها، رستوران ها و ایستگاه های بنزین این روش پرداخت را می پذیرند. با این حال، مغازه های کوچکتر معمولا فقط پول نقد می پذیرند.

کارت های اعتباری زیر به طور کلی در مجارستان پذیرفته می شوند:

  • مستر کارت
  • ویزا کارت مجارستان
  • آمریکن اکسپرس
  • JCB
  • یوروکارت
  • Diners Club

چک در مجارستان معمولا استفاده نمی شود. با این وجود می توانید چک های خود را در هر بانکی وجه نقد کنید. بررسی این سرویس بانکی از طریق اینترنت امکان پذیر است. توصیه می شود چک های مسافرتی را با یورو یا دلار آمریکا خریداری کنید. انتقال پول به 2 روش انتقال بانکی و چک های پستی انجام دهید.

پارامترشرح
چک های پستیمی توانید قبض های خود را با چک پستی در هر اداره پست پرداخت کنید. دفاتر پست از دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر باز هستند. علاوه بر این، کلیه دفاتر پستی (بیش از 3200 شعبه) تسهیلات نقدی برای ویزا کارت، مستر کارت، یوروچک و کارت های آمریکن اکسپرس ارائه می دهند.
انتقال بانکیمی توانید به صورت حضوری در هر بانکی پول منتقل کنید یا اگر وقت ندارید، می توانید از بانکداری آنلاین استفاده کنید که به شما امکان می دهد از طریق اینترنت نقل و انتقالات انجام دهید. کارمزد نقل و انتقالات بانکی داخلی حدودا HUF2000 الی HUF4000 (فورینت و کارمزد نقل و انتقالات خارجی حدودا 5€ الی 500€ (یورو) است.

درباره مستر کارت مجارستان

ویزا و مستر کارت بیشترین کارت اعتباری مورد قبول مجارستان هستند. ممکن است مشاغل کوچک کارت اعتباری را نپذیرند یا حداقل نیاز به خرید داشته باشند. مجارستان با استفاده از کارت های اعتباری یا کارت های بدهی هزینه ای دریافت نمی کند. آن ها فقط در حدود 1% از نرخ ارز بین بانکی دریافت می کنند. در بوداپست، در مرکز شهر، دستگاه های خودپرداز را از بانک های مختلف مشاهده خواهید کرد، اما در سایر نقاط شهر پراکنده هستند. در پایتخت هیچ کمبود خودپرداز وجود ندارد. در سایر شهرها تعداد کمتری وجود دارد، اما هنوز تعداد کافی وجود دارد.

بانک ها هزینه های خودپرداز را غیر از آنچه بانک مادر از شما می گیرد، دریافت نمی کنند. همه بانک ها کارمزدشان برابر نیستند ،بنابراین باید با بانک مادر خود مشورت کنید تا بفهمید آیا آنها با هر بانک در مجارستان توافق نامه همکاری دارند یا خیر. همه دستگاه های خودپرداز یک کد پین 4 رقمی را می پذیرند. خودپردازهای بانک OTP حداکثر یک کد پین 8 رقمی را می پذیرند. کسانی که کارت های اعتباری جدید تراشه ای دارند، باید مطمئن شوند که قابلیت جابجایی آن وجود دارد، زیرا فناوری تراشه هنوز به مجارستان نرسیده است. در هر صورت با توجه به افزایش مهاجرت به مجارستان و تقاضای زیاد در این باب مشاورین و وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت حاضر به ارائه مشاوره و نحوه و شرایط مهاجرت به شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *