شرایط پرتغال, مهاجرت به کشور پرتغال

ساعت لیسبون پرتغال

ساعت لیسبون پرتغال

ساعت لیسبون پرتغال که پایتخت این کشور است بیش از هر شهر دیگر پرتغال اهمیت دارد در این مقاله ساعت این کشور بررسی می شود. این شهر در کرانه شمالی مصب رودخانه تاگوس، حدود 8 مایل از ورودی رودخانه به اقیانوس اطلس قرار دارد. از اقیانوس بالادست تا شهر، رودخانه تقریبا مستقیم و حدود 2 مایل عرض دارد. درست در شرق پل، تاگوس به طور ناگهانی به خلیجی به عرض 7 مایل به نام Mar de Palha دریای کاه گسترش می یابد، زیرا در مقابل خورشید می درخشد. این خلیج منظره‌ ای دیدنی و تپه ‌ای از آب ‌های درخشان در مسیر دریایی استراتژیک قرار دارد و به عنوان یک بندر شلوغ عمل می‌ کند و بخش عمده ‌ای از تجارت بین پرتغال و اسپانیا را انجام می ‌دهد.

خطوط کلی شهر مانند صدها سال باقی مانده است. لیسبون هنوز شهر بالکن ها و مناظر است. برخی از بارزترین آنها را می توان از میرادوروها مشاهده کرد، تراس هایی که شهرداری در 7 تپه آن نگهداری می کند. بسیاری از لیسبوتاها، همانطور که مردم لیسبون شناخته می شوند، ادعا می کنند که شهرشان دارای هفت تپه سنتی است، مانند رم. کشتی ‌ها در اسکله ‌هایی به هم می ‌پیوندند که صدای تق تق واگن‌ های برقی با بوق کشتی ‌ها در هم می ‌آمیزد. در میان کشتی‌ های باری، کشتی ‌های جنگی، کشتی ‌های کروز و قایق ‌های کشتی، یادداشتی زیبا به چشم می‌ خورد.fragatas با منشاء فنیقی؛ این قایق‌ های هلالی ‌شکل با بدنه سیاه و بادبان ‌های صورتی هنوز هم بیشتر سبک ‌های بندر را انجام در بر گرفته اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط و مدارک لازم برای مهاجرت کاری و تحصیلی مشاور شماست.

معرفی لیسبون پرتغال

لیسبون شهر، بندر، پایتخت پرتغال، و مرکز منطقه شهری لیسبون است. این شهر در غرب پرتغال در مصب رودخانه تاگوس (تجو) واقع شده است و غربی ترین شهر پایتخت در قاره اروپا است و به عنوان بندر اصلی، بزرگترین شهر و مرکز تجاری، سیاسی و توریستی کشور عمل می کند. نام این شهر تغییری از اولیسیپو باستانی است و تأسیس آن به میراث اولیس قهرمان ادیسه هومر نسبت داده شده است. لیسبون شهرت تاریخی خود را مدیون بندر طبیعی خود است که یکی از زیباترین بندرهای جهان است. لیسبون زمانی یک پاسگاه دورافتاده در دورترین لبه جهان شناخته شده بود، لیسبون تا قرن پانزدهم خود را به عنوان مرکز عملیات اکتشافات پرتغالی تثبیت کرد. مرکز شهر در سال 1755 در اثر زلزله ویران شد اما توسط مارکو د پومبال بازسازی شد.

این شهر پر از دریا با خانه ‌های رنگارنگ و پارک ‌ها و باغ ‌های زیبا، دیگر پایتخت یک امپراتوری وسیع در خارج از کشور نیست.. در واقع، لیسبون در سال 1994 به عنوان شهر فرهنگی اروپا تعیین شد و در سال 1998 میزبان نمایشگاه جهانی بود. این رویداد بزرگ ‌ترین پروژه نوسازی شهر را از زمان بازسازی پس از زلزله 1755، از جمله ساخت جاده و راه آهن ترکیبی، آغاز کرد. این نمایشگاه همچنین محرک اصلی برای ساخت یک اقیانوس ‌آهن، تفرجگاه‌ های تفریحی، هتل ‌ها، مجتمع‌ های تجاری و مکان ‌های تفریحی در کنار رودخانه تاگوس بود. علیرغم مدرن شدن، لیسبون از بسیاری جهات هوای یک شهر قرن نوزدهمی را حفظ کرده است.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجران در لیسبون پرتغال هستید:

 

فصول و ساعت لیسبون پرتغال

بهترین زمان برای بازدید از لیسبون از مارس تا می یا سپتامبر تا اکتبر است، زیرا هوا هنوز گرم است، نرخ هتل ها ارزان تر است و جمعیت کمتری نسبت به تابستان وجود دارد. در آن فصول، ممکن است بتوانید در چند روز ساحلی هم بفشارید. تابستان شاهد دمای گرم و سواحل شلوغ است. زمستان های لیسبون برای اروپا گرم است و پایین ترین سطح آن تا اواسط دهه 40 میلادی کاهش می یابد. نرخ هتل ها و تراکم جمعیت در این ماه ها کاهش می یابد. احتمال بارندگی اندکی بیشتر است،در حالی که کمترین دما به 49 درجه می ‌رسد. لایه ها را برای آب و هوای غیرقابل پیش بینی در این زمان از سال بسته بندی کنید. آب و هوای معتدل بهاری نیز می تواند برای کاوش در 7 تپه شهر با پای پیاده ایده آل باشد.

دمای روز در طول تابستان بین 25 تا 30 درجه سانتیگراد در بیشتر مواقع ثابت است. گاهی اوقات، دمای هوا ممکن است بالاتر از حد نرمال فصلی باشد و به دلیل موج گرمای آفریقا به مدت 1 هفته از 35 درجه سانتیگراد فراتر رود، بنابراین به خاطر داشته باشید که تجهیزات حفاظتی به همراه داشته باشید. همانطور که بسیاری می توانند حدس بزنند، تابستان فصل اوج در لیسبون است زیرا چندین جشن و رویداد فرهنگی مربوط به کل شهر در این زمان از سال برگزار می شود. یکی از معروف ‌ترین آن ‌ها جشن سنت آنتونی در محله‌های تاریخی است، با، مهمانی ‌های خیابانی که شامل ضیافت ساردین، نوشیدن و رقصیدن است. همچنین، انتظار دیدن سواحل شلوغ لیسبون را داشته باشید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در لیسبون می باشید:

میانگین دما در بهارمیانگین دما در تابستانمیانگین دما در پاییزمیانگین دما در زمستان
162810-8

آب و هوا در لیسبون پرتغال

مانند بسیاری از اروپا، تابستان فصل اوج لیسبون است. نرخ هتل ها بالا می رود و بناهای تاریخی شهر گردشگران را دیوار به دیوار می کند. اما با افزایش دمای بالای 80 درجه فارنهایت، مطمئناً می‌توانید ساحل را به برنامه سفر خود اضافه کنید. بعلاوه، با کم و یا بدون باران، می توانید چتر خود را در خانه بگذارید تا از فستیوال های زیادی در فضای باز که هر تابستان برگزار می شود (ژوئن شروع فصل مهمانی/کارناوال لیسبون) لذت ببرید. اگر در ماه آگوست سفر کردید، برای شلوغ شدن سواحل آماده باشید. در مارس-مه نرخ هتل ها و تراکم جمعیت در این ماه ها کاهش می یابد. احتمال بارندگی اندکی بیشتر است. لایه ها را برای آب و هوای غیرقابل پیش بینی در این زمان از سال بسته بندی کنید. آب و هوای معتدل بهاری نیز می تواند برای کاوش در 7 تپه شهر با پای پیاده ایده آل باشد.

جشنواره های لیسبون در ژوئن عبارت است از:

  • روز ملی پرتغال (10 ژوئن)
  • راک در ریو (ژوئن)
  • Arraial Lisboa Pride ژوئن
  • مقدسین محبوب (ژوئن)
  • خارج از جشنواره جاز (آخر هفته در ماه مه-سپتامبر)

اختلاف ساعت لیسبون پرتغال و ایران

اختلاف ساعت لیسبون پرتغال و ایران

می توانید با مراجعه به مقاله درباره پرتغال بیشتر در این خصوص اطلاعات کسب کنید. یکی از مسائلی که ممکن است شمار را درگیر کند اختلاف ساعت میان ایران و پرتغال است. لیسبون نیز به نسبت دیگر شهرها که پایتخت است مرکز امور اداری و مهم و اصلی کشور محسوب می شود. ایران 3 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از لیسبون، پرتغال است. با توجه به این مساله اختلاف ساعت باید بتوانید با مدیریت ساعات خود میان ایران و لیسبون به امور تجاری و یا تحصیلی و کار در پرتغال خود رسیدگی کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر مجرب و مشاوران متخصص در زمینه اقامت پرتغال آماده پاسخگویی به شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *