شرایط کانادا, مهاجرت به کشور کانادا

ساعت آلبرتا کانادا

ساعت آلبرتا کانادا

بررسی و سنجیدن ساعت آلبرتا کانادا نسبت به ایران برای افرادی که با این استان کانادا سرو کار دارند یک امر مهم است. کانادا دارای 10 استان و 3 قلمرو است. این استان گزینه های زیادی را برای تازه واردان برای کار، پیشرفت و یافتن جامعه خود فراهم می کند. هر استان و منطقه هویت و فرهنگ منحصر به فرد خود را دارد و به دنبال تازه واردانی است که نیازهای فردی آنها را برآورده کنند. کشف کنید که چه چیزی این استان کوهستانی را از بقیه متمایز می کند، و از این اطلاعات برای تعیین اینکه آیا آلبرتا مجموعه ای از مهارت ها و خواسته های شما را در سفر به عنوان یک تازه وارد تکمیل می کند، استفاده کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص استان آلبرتا می باشد.

معرفی آلبرتا کانادا

آلبرتا دومین استان غربی کانادا است که کوه های راکی ​​را با بریتیش کلمبیا در غرب، ساسکاچوان در شرق و قلمروهای شمال غربی در شمال به اشتراک می گذارد. آب و هوای آلبرتا به طور معمول متنوع است و چهار فصل متفاوت را تجربه می کند. آلبرت ها به زمستان های سرد عادت دارند که در حدود 5- تا 15- درجه سانتیگراد هستند. با این حال، آلبرتا نیز از ماه‌ های تابستانی نسبتاً گرمی برخوردار است و دمای آن بین 20 تا 25 درجه سانتی‌گراد بالا می ‌رود. تازه واردان نقش مهمی در چشم انداز فرهنگی آلبرتا دارند، به ویژه در شهرهای بزرگتر ادمونتون و کلگری. این استان میزبان جوامع تازه وارد از فیلیپین، هند، بریتانیا، چین و بسیاری دیگر است.

در اینجا برخی از صنایع آلبرتا که سریعترین رشد را دارند ، خارج از تولید نفت و گاز آورده شده است:

  • ساخت و ساز
  • امور مالی، بیمه و املاک و مستغلات
  • خدمات تجاری و بازرگانی
  • کشاورزی
  • جنگلداری

درباره ساعت آلبرتا کانادا

درباره ساعت آلبرتا کانادا

اگر قصد مهاجرت به آلبرتا را دارید، در تماس و برقراری ارتباط با جوامع تازه وارد برای تسهیل انتقال خود به کانادا تردید نکنید. آلبرتا حدود 4 میلیون نفر جمعیت دارد و تقریباً 1.5 میلیون نفر در پایتخت آن ادمونتون متمرکز هستند. شهر کلگری نیز با حدود 1.5 میلیون نفر جمعیت دارد و بقیه جمعیت آلبرتا در شهرهای متوسط و شهرهای روستایی کوچکتر در سراسر استان پراکنده هستند. انگلیسی زبان اصلی اکثریت ساکنان شهر و روستا در آلبرتا است. مراکز شهری مانند ادمونتون و کلگری به دلیل جمعیت بزرگ تر و جوامع تازه وارد، معمولاً دارای حجم بیشتری از زبان‌ ها صحبت می‌شوند. آلبرتا محل شن ‌های نفتی آتاباسکا است و به ‌خاطر صنایع پرسود نفت، معدن و گاز طبیعی شهرت دارد. با این حال، به غیر از این، بسیاری از بخش های اقتصادی در حال رشد در استان وجود دارد.

هنگام انتخاب یک خانه یا آپارتمان احتمالی به عنوان یک تازه وارد ، چندین مسیر سفر را در یک ماشین حساب مسیر آنلاین آزمایش کنید که گزینه های حمل و نقل عمومی و رانندگی مانند Google Maps را نشان می دهد. طول و شلوغی مسیر خود را در ساعات اوج شلوغی (7-9 صبح 7-9بعد از ظهر) در نظر بگیرید تا ایده ای از نیازهای حمل و نقل آینده خود داشته باشید. استان ها و مناطق مختلف کانادا هر کدام دارای پتانسیل منحصر به فردی برای تازه واردان هستند. برای کاندیدای مناسب، استان آلبرتا فرصت های خوبی برای تعامل با دیگر تازه واردان، تجربه طبیعت و فرهنگ و دستیابی به موفقیت شغلی در کانادا فراهم می کند.

فصول و ساعت آلبرتا کانادا

بنف یکی از زیباترین شهرها و یکی از شهرهای توریستی آلبرتا است. پارک ملی بنف دارای آب و هوای نیمه قطبی با زمستان های سرد و برفی و تابستان های معتدل است. گفته شده است که قابل اعتمادترین ویژگی آب و هوای بنف و دریاچه لوئیز غیرقابل پیش بینی بودن آن است. بانف از تابستان ‌های گرم و آفتابی لذت می‌برد، اما دمای خنک غیرمعمول نیست. با قرار گرفتن در ارتفاع بیش از 1400 متر در طول شب به طور قابل توجهی خنک می شود. جولای گرم ترین ماه است و میانگین دمای آن 22 درجه سانتی گراد پاییز در بنف و دریاچه لوئیز شاهد صبح‌ های خنکی است که با آفتاب گرم می ‌شوند. در اواسط اکتبر اغلب یخبندان روی زمین در صبح وجود دارد و برگها شروع به ریزش می کنند. احتمالاً برف شروع به پوشاندن قله ها و گاهی گرد و غبار در کف دره می کند.

هوای زمستانی در بنف و دریاچه لوئیز سرد و خشک است، اما به دلیل بادهای شینوک، هوا گرمتر از مناطق کوهستانی مشابه در آلبرتا است. قله ‌ها و تپه‌ های اسکی مقادیر زیادی برف می ‌بارند، در حالی که شهر بنف معمولاً مقدار متوسطی دارد و آبادی دریاچه لوئیز کمی بیشتر می ‌بارد. ژانویه سردترین ماه است و میانگین دمای آن 15- درجه سانتیگراد است، اما دما می تواند به منفی 30 درجه سانتیگراد برسد. در طول فصل بهار در رشته کوه های راکی ​​کانادا، ممکن است از دمای تابستان در طول روز لذت ببرید در حالی که مقدار زیادی برف روی زمین باقی مانده است. میانگین دمای بالا در این زمان از سال 10 درجه سانتیگراد است. دانشگاه آلبرتای کانادا نیز در شهر ادمونتون واقع شده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در استان آلبرتا هستید:

نرخ اشتغال در آلبرتا

اختلاف ساعت البرتا با کانادا

آلبرتا از ساعت تابستانی استفاده می کند. آلبرتا ساعت تابستانی را از یکشنبه 13 مارس 2022 ساعت 2:00 بامداد به وقت محلی آغاز می‌کند. آلبرتا به وقت تابستانی در یکشنبه 6 نوامبر 2022 ساعت 2:00 بامداد به وقت محلی به پایان می رسد. آلبرتا در منطقه زمانی کوهستانی در کانادا قرار دارد که 7 ساعت از زمان گرینویچ GMT-7 عقب تر است. مانند بسیاری از استان‌های کانادا، ساعت تابستانی در آلبرتا مشاهده می‌شود، جایی که زمان 1 ساعت به جلو منتقل می ‌شود و در نتیجه 6 ساعت اختلاف نسبت به زمان گرینویچ GMT-6 دارد. پس از ماه‌ های تابستان، زمان 1 ساعت به عقب برمی‌گردد که منجر به اختلاف 7 ساعت عادی با GMT می‌شود. همچنین می توانید به مقاله مقایسه هزینه زندگی در ایالت های مختلف کانادا مراجعه کنید.

اختلاف ساعت البرتا با ایران

کاری که می‌توانید با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهید این است که محدوده را از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر به وقت شما (ادمونتون، کانادا) پوشش دهید. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 7 صبح تا 8:30 صبح وقت خود را در ادمونتون، کانادا امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 5:30 بعد از ظهر تا 19 در تهران، ایران خواهد بود. نمودار زیر زمان های همپوشانی را نشان می دهد. اگر در ادمونتون کانادا زندگی می‌کنید و می‌خواهید با یکی از دوستان خود در تهران، ایران تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 20:30 تا 12:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 10 ساعت و 30 دقیقه از ادمونتون، آلبرتا جلوتر است.

در جدول زیر شاهد اختلاف ساعت آلبرتا با تهران می باشید:

ادمونتون آلبرتا کاناداتهران ایران
7 صبح5:30 بعد از ظهر
8 شب6:30 صبح

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به ایالت آلبرتا کانادا آماده خدمت رسانی به شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *