مهاجرت تحصیلی کانادا

دانشگاه آلبرتای کانادا

دانشگاه آلبرتای کانادا

دانشگاه آلبرتای کانادا از جمله بهترین دانشگاه های موجود در جهان می باشد که هر ساله مورد توجه دانشجویان در خصوص ادامه تحصیل قرار گرفته است. چنانچه شما هم تمایل به مهاجرت و اخذ اقامت دائم کشور کانادا از روش تحصیل در دانشگاه آلبرتای کانادا دارید با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات تحصیلی موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

دانشگاه آلبرتا یکی از بزرگترین دانشگاه های کانادا و در میان دانشگاه های بزرگ تحقیقاتی در جهان دارای رتبه در خوری می باشد که شهرت فراوانی در زمینه علوم انسانی، علوم، هنرهای خلاقانه، تجارت، مهندسی و علوم بهداشتی دارد. با وجود عواملی نظیر جهان مانند موسسه ملی نانوتکنولوژی کانادا و موسسه Virology لی کی شینگ، منجر به جذب بهترین و درخشان ترین دانش آموزان از سراسر جهان می باشد.

معرفی دانشگاه آلبرتا کانادا

تاریخ تاسیس دانشگاه آلبرتای کانادا سال 1908 می باشد. در شهر ادمونتون، پایتخت ایالت آلبرتا و به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در کانادا واقع شده است. بسیار نزدیک به رودخانه ساسکاچوان شمالی واقع شده است. محوطه اصلی این دانشگاه دربرگیرنده حدود 50 بلوک می باشد. به صورت کلی این دانشگاه شامل مجموع 150 ساختمان در 4 محوطه اصلی دانشگاهی است. این دانشگاه در برگیرنده کمپ های آموزشی در سراسر جهان می باشد.

کمپ های جنوبی این دانشگاه بر روی مسائل تحقیقات کشاورزی متمرکز است. همچنین مرکز ورزشی این دانشگاه به میزان 32516 مترمربع می باشد. شامل باشگاه های ورزشی مختلف، 14 تیم برتر و تیم ملی بسکتبال زنان کانادایی می شود. البته میدان تجاری در مرکز شهر ادمونتون وجود دارد. در آن، مدرسه تجاری البرتا را نیز شامل می شود. این دانشگاه که محل اصلی برگذاری جشنواره تئاترهای حاشیه ای در جهان و جشنواره موسیقی محلی و فستیوال ایده های تحصیلی کشور کانادا به شمار می رود.

شرایط آموزشی دانشگاه آلبرتای کانادا

زبان اصلی آموزشی این دانشگاه زبان فرانسه می باشد. در راستای مطابقت پذیری با جامعه فرانسوی ادمونتون می باشد. اصلی ترین دروره های آموزشی در این کشور عبارتند از:

  • دوره های هنر
  • علوم
  • آموزش
  • تجارت
  • مهندسی
  • پرستاری
  • حفاظت
  • علوم محیطی

این دانشگاه تنها دانشگاه کشور کانادا می باشد که دارای برنامه هایی را در مطالعاتی بومی می باشد. از طریق این برنامه ها دانشجویان می توانند در مورد تجربه بومی از جمله زبان، فرهنگ، تاریخ و موارد دیگر، به آموزش می پردازد. هم چنین این دانشگاه در حوزه تحقیقات تجزیه شناسی شناخته شده است. دانشگاه آلبرتای کانادا در بر گیرنده اکثر دوره ها تئوری و عملی می باشد. رشته های نظری این دانشگاه در بر گیرنده طیف وسیعی از رشته هایی مانند تاریخ، جامعه شناسی و روانشناسی می باشد. به موضوعاتی نظیر رشد جوانان، تاریخ و فلسفه آموزش، درک جوانان، محیط یادگیری و رفتار با کودک نگاه خاصی دارد.

شرایط آموزشی دانشگاه آلبرتای کانادا

فارغ التحصیلی از دانشگاه آلبرتای کانادا

متقاضیان تحصیل در دانشگاه آلبرتای کانادا برای موفقیت درزمینه فارغ التحصیلی در این دانشگاه ملزم به گذراندن 3 مرحله اساسی می باشند. قبل از اینکه بخواهند برنامه تحصیلی خود را شروع کنند، باید از یک سال قبل این روند این مراحل را پشت سر بگذارند. این مراحل عبارتند از:

  • مشاهده برنامه های تحصیلات تکمیلی
  • بررسی شرایط پذیرش فارغ التحصیلان دوره دبیرستان
  • تهیه مدارک و ثبت نام آنلاین

دانشگاه آلبرتا مطالعات و تحقیقات فارغ التحصیلو هم چنین شرایط عمومی پذیرش (FGSR) را برای همه متقاضیان ارائه داده است. دانشجویان می توانند برای بررسی نمودن درخواست های خاص برنامه خود، به وب سایت این بخش دانشگاه مراجعه کنند. هدف آنها دستیابی به اطلاعاتی در مورد شرایط پذیرش عمومی FGSR می باشد. در خصوص مهاجرت به کانادا ابتدا مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه آلبرتای کانادا

متقاضیان ثبت نام در این دانشگاه ملزم به ارائه کلیه مدارک زیر می باشند:

  • ارائه مدارک تحصیلی گذشته متقاضی به انضمام (رونوشت، گواهی نامه های درجه بندی شده، نشانه ها)
  • ارائه مدرکی که بیان گر مهارت زبان انگلیسی متقضیان باشد. مانند IELTS، پیرسون، TOEFL
  • ارائه رزومه (CV)
  • ارائه انگیزه نامه دارای اعتبار برای تحصیل در کانادا
  • شرکت نمودن در آزمون های GRE ،GMAT
  • پرداخت هزینه ثبت نام

لازم به ذکر می باشد که متقاضی پذیرش در این دانشگاه باید اطمینان خاطر کسب نماید که مراجع و تمام مدارک مورد نیاز در مدت زمان لازم ارائه دهد و نامه های مرجع باید به صورت PDF باشند. هزینه 100$ (دلار) ثبت نام غیر قابل بازگشت می باشد و متقاضیان برای پرداخت نمودن این هزینه ها می توانند با استفاده از کارت اعتباری معتبر این کار را انجام دهند.

شرایط دانشجویان در آلبرتای کانادا

دانشگاه آلبرتا موفق به برنده شده یک برنده جایزه نوبل، شده است و دربرگیرنده 68 دانشمند نخبه می باشد. دانشجویان این دانشگاه حق انتخاب برای تحصیل نمودن در 400 دوره کارشناسی و برنامه های حرفه ای خود در 18 دانشکده این دانشگاه را دارندبیش از 260000 دانشجو موفق به فارغ التحصیل شدن از این دانشگاه شده اندکه در بین این تعداد بیش از 70000 دانشجو موفق به ایجاد نمودن سازمان های مختلف در زمینه های مأموریت های فرهنگی، محیط زیستی یا اجتماعی یا غیر انتفاعی در سراسر جهان شده اند.

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله دانشگاه آلبرتای کانادا علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا و هم چنین اخذ اقامت دائم این کشور شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر ویزای تحصیلی کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *