مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ یک بخش مهم از علم پزشکی را تشکیل می دهد که همواره با پیشرفت علم این دانش نیز به روز می شود. در لوکزامبورگ می توانید به زبان آلمانی تحصیل کنید و قطعا در این کشور از شغل خوبی بهره مند شوید. تحصیلات پزشکی در لوکزامبورگ شما را با یک دنیای دیگری از دانش پزشکی آشنا می کند. رشته جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ به شما فرصت تحقیقات در این رشته جذاب را ارائه می دهد. پس از اتمام تحصیل خود می توانید در کشورهای آلمانی زبان هم کار کنید و زندگی مناسب و مرفهی را تشکیل دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ مشاور شماست.

بخش رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

تمرکز اصلی آنها علم محاسبات کاربردی برای عمل بالینی در جراحی مغز و اعصاب است. محققان و پزشکان روش‌هایی را توسعه می‌دهند که از هوش مصنوعی و الگوریتم ‌های یادگیری ماشین و همچنین ابزارهای مورد استفاده در روش ‌های هدایت ‌شده با تصویر و مدل ‌سازی زیست‌پزشکی در جراحی مغز و اعصاب و زیست‌پزشکی سیستم‌ ها استفاده می‌کنند. علاوه بر دانشمندان و پزشکان، تعدادی از دانشجویان دکتری، دکتری و کارشناسی ارشد دست در دست هم در پروژه های بسیار بین رشته ای کار می کنند. شرکای همکاری مرکز Hospitalier de Luxembourg ( CHL )، موسسه بهداشت لوکزامبورگ و Laboratoire National de Santé ( LNS ) هستند. این اجازه می دهد تا نتایج حاصل از تحقیقات بالینی را در سطح علمی بالا تجزیه و تحلیل کنید و آن ها را به طور موثر از محیط آزمایشگاه به کلینیک و برگشت منتقل کنید.

نوآوری های حاصل از تحقیقات مستقیماً به نفع مراقبت از بیمار است و مشاهدات بالینی می تواند به بینش های جدیدی منجر شود. ابزارهای توسعه ‌یافته در گروه علوم اعصاب مداخله ‌ای پتانسیل نوآوری بالایی ارائه می ‌دهند و برای شرکای صنعتی جالب هستند. برنامه لیسانس جدید بر پایه اولین سال تحصیل پزشکی موجود در دانشگاه لوکزامبورگ استوار است و بر توسعه اولیه مهارت های بالینی از طریق آموزش شبیه سازی و تدریس خصوصی توسط پزشکانی با توانایی های تدریس اثبات شده تمرکز می کندپروفسور مسارد توضیح می دهد که ما قصد داریم فارغ التحصیلان لیسانس پزشکی خود را قادر به پیوستن به برنامه های کارشناسی ارشد در دانشگاه های همکار با سطح بالای دانش و مهارت های عملی کنیم.

بخش رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

این برنامه همچنین با ارائه مهارت هایی در زمینه هایی مانند بیوپزشکی مولکولی و بیوانفورماتیک به فارغ التحصیلان خود توانایی های بین رشته ای را ارائه می دهد. توجه ویژه ای به توسعه مهارت های غیر فنی خواهد شد. راه اندازی برنامه آموزش پزشکی گام مهمی برای دانشگاه است. این عنصر گمشده برای پیشبرد تحقیقات پزشکی عالی به سطح جدیدی بود. یک پزشک جراح مغز و اعصاب با تجربه گسترده خود در تحقیقات پزشکی، تمرین و آموزش، کمک قابل توجهی به موفقیت پروژه خواهد کرد. دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ قرار است نقش مهمی در حصول اطمینان از اینکه جمعیت رو به رشد لوکزامبورگ همچنان بر مهارت های پزشکی بسیار شایسته در لبه برش فناوری های بهداشتی که به سرعت در حال توسعه هستند، ایفا کند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ می باشید:

مدت تحصیلنوع تحصیلزبان تحصیلنرخ پذیرش
5 سالتمام وقتالمانی28%

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

راه اندازی برنامه جدید آموزش پزشکی، استراتژی دانشگاه را برای کمک به تامین پایدار پزشکان در لوکزامبورگ نشان می دهد. اجرای دوره کارشناسی پزشکی با ایجاد دوره های تخصصی مغز و اعصاب، انکولوژی و پزشکی عمومی با همکاری بیمارستان ها تکمیل می شود. پس از ارزیابی کامل این دوره های جدید، امکان گسترش تحصیلات کارشناسی ارشد در نظر گرفته خواهد شد. انجام کار به عنوان پزشک عمومی یا متخصص پزشکی مستلزم داشتن مجوز از این سازمان است. برای دریافت چنین مجوزی، داوطلبان باید شرایط صلاحیت حرفه ای، اخلاق، حسن شهرت و سلامت جسمی و روانی مورد نیاز این حرفه را داشته باشند.

پزشکان عمومی یا متخصصانی که مایل به کار در لوکزامبورگ هستند باید تابعیت زیر را داشته باشند:

  • یک کشور عضو اتحادیه اروپا؛ یا
  • ایالت منطقه اقتصادی اروپا (ایسلند، لیختن اشتاین یا نروژ)، یا سوئیس؛ یا
  • کشور ثالث و:
  • داشتن مجوز اقامت معتبر ؛ یا
  • از حمایت بین المللی برخوردار شده باشند.
  • احراز شرایط اخلاقی، حسن شهرت و سلامت جسمی و روانی لازم برای انجام این حرفه؛
  • توانایی های زبانی لازم برای انجام حرفه خود در لوکزامبورگ را دارند.
  • اگر زبان مادری پزشک فرانسوی ، آلمانی یا لوگزامبورگی نیست، باید مدرکی دال بر مهارت های زبانی او ارائه شود.
  • حداقل سطح مهارت های زبانی مورد نیاز با توجه به فرانسوی یا آلمانی معادل سطح B2 چارچوب مشترک اروپایی مرجع برای زبان ها است.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در لوکزامبورگ در رشته های جراحی می باشید:

رخ فارغ التحصیلی در لوکزامبورگ در رشته های جراحی

شرایط کار در حوزه مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

پزشکانی که به صورت موقت و دائم از طبابت محروم شده باشند و پروانه پزشکی آن ها باطل شده باشد نمی توانند در این کشور فعالیت پزشکی داشته باشند. مگر آنکه آزمون های خاصی را بگذرانند. سطح مهارت زبان را می توان با هر وسیله ای ثابت کرد یک کپی از گواهینامه های آموزشی که به یکی از این 2 زبان به دست آمده است. اگر هیچ مدرکی ارائه نمی شود یا در صورت شک، مهارت زبان باید با گواهی مهارت سطح B2 از یک مرکز آزمون تایید شده نشان داده شود. در لوکزامبورگ، مرکز آزمون تایید شده موسسه ملی زبان است. رشته همه گیرشناسی در لوکزامبورگ هم یکی از رشته های تازه و مورد نیاز است.

پس از تحصیل پزشکی در لوکزامبورگ برای کار به عنوان پزشک عمومی در لوکزامبورگ، پزشک باید موارد زیر را داشته باشد:

  • مدرک دکتری معمولی؛
  • مدرکی که گواهی آموزش خاص در طب عمومی را دارد.
  • متخصص پزشکی

برای کار به عنوان متخصص پزشکی در لوکزامبورگ، پزشک باید موارد زیر را داشته باشد:

  • مدرک دکتری معمولی؛
  • مدرکی که گواهی بر تخصص پزشکی باشد.
  • مراحل مقدماتی
  • به رسمیت شناختن دیپلم های خارجی در صورتی که دیپلم:
  • در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به دست آمده باشد.
  • مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا؛

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک مجموعه تخصصی در امور ویزای دانشجویی لوکزامبورگ می باشد که می توانید با مشاوران متبحر این مجموعه مشورت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *