مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته گوارش در آمریکا

رشته گوارش در آمریکا

قطعا تحصیل رشته گوارش در آمریکا می تواند بهترین فرصت تحصیل و تکمیل دوره تخصص شما باشد. در کشور آمریکا دانشگاه های متعددی برای تحصیل هستند. نرخ پذیرش در دانشگاه های آمریکا نرخ بالایی است و دانشگاه ها از سراسر جهان دانشجویان بین المللی را جذب می کنند. رشته گوارش در آمریکا یک رشته مورد نیاز است. تحصیل در دانشگاه های پزشکی آمریکا بهترین علم و دانش روز را به شما انتقال می دهد. پس از اتمام دوره تخصص خود می توانید با رعایت مقررات و الزامات به کار در این رشته در کشور آمریکا بپردازید و یا در حوزه گوارش به ادامه تحصیل بپزدارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت برای تحصیل رشته گوارش در آمریکا مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته گوارش در آمریکا

متخصص گوارش، پزشکی است که آموزش تخصصی مدیریت بیماری های دستگاه گوارش و کبد را دارد. رشته تخخصی گوارش در خصوص مری و معده و روده ها و پانکراس و کیسه صفرا و آپاندیس و کبد و بیماری ها و درمان های ان ها بحث می کند. این شامل درک دقیق عملکرد طبیعی (فیزیولوژی) اندام های گوارشی از جمله حرکت مواد از طریق معده و روده (حرکت)، هضم و جذب مواد مغذی در بدن، حذف مواد زائد از سیستم، و عملکرد است. کبد به عنوان یک اندام گوارشی این بیماری شامل شرایط رایج و مهمی مانند پولیپ روده بزرگ و سرطان، هپاتیت، رفلاکس معده به مری (سوزش سر دل)، بیماری زخم معده، کولیت، بیماری کیسه صفرا و مجاری صفراوی، مشکلات تغذیه ای، سندرم روده تحریک پذیر IBS و پانکراتیت است.

یک متخصص گوارش ابتدا باید یک دوره رزیدنتی 3 ساله در پزشکی داخلی را بگذراند و سپس واجد شرایط آموزش تخصصی اضافی (فلوشیپ) در زمینه گوارش باشد. این فلوشیپ معمولاً2-3 سال است، بنابراین تا زمانی که متخصصین گوارش دوره آموزشی خود را به پایان رسانده اند، آنها 5-6 سال تحصیلات تخصصی اضافی پس از دانشکده پزشکی داشته اند. آموزش فلوشیپ گوارش یک برنامه شدید و سخت است که در آن متخصصان گوارش آینده مستقیماً از متخصصان شناخته شده ملی در این زمینه یاد می گیرند و درک دقیقی از بیماری های گوارشی ایجاد می کنند. آنها یاد می گیرند که چگونه بیماران مبتلا به شکایات گوارشی را ارزیابی کنند، طیف وسیعی از شرایط را درمان کنند و توصیه هایی برای حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری ارائه دهند. آنها یاد می گیرند که از بیماران در مطب و همچنین در بیمارستان مراقبت کنند.

مطالعه رشته گوارش در آمریکا

متخصصین گوارش همچنین آموزش اختصاصی آندوسکوپی (آندوسکوپی فوقانی، سیگموئیدوسکوپی و کولونوسکوپی) را توسط مربیان متخصص دریافت می کنند. آندوسکوپی استفاده از لوله های باریک و منعطف نوردار با دوربین های فیلمبرداری داخلی است که برای تجسم داخل مجرای روده استفاده می شود. این آموزش تخصصی شامل مطالعه دقیق و فشرده نحوه و زمان انجام آندوسکوپی، روش‌های بهینه برای انجام این آزمایش‌ها به طور ایمن و مؤثر و استفاده از داروهای آرام‌بخش برای اطمینان از راحتی و ایمنی بیماران است. کارآموزان گوارش همچنین نحوه انجام روش های پیشرفته آندوسکوپی مانند پولیپکتومی (برداشتن پولیپ روده بزرگ)، اتساع مری و روده (کشش نواحی باریک) و هموستاز (تزریق یا کوتر برای توقف خونریزی) را یاد می گیرند. مهم، متخصصان گوارش یاد می گیرند که چگونه یافته ها و نتایج بیوپسی این مطالعات را به درستی تفسیر کنند تا توصیه های مناسب برای درمان شرایط و/یا پیشگیری از سرطان ارائه دهند.

در بخش زیر شاهد بحث های تدریسی در خصوص ارگان های دستگاه گوارش در دانشگاه های آمریکا می باشید:

بحث های تدریس شده در دانشگاه های گوارش در آمریکا

تخصص گوارش در آمریکا

برخی از متخصصان گوارش همچنین در مورد روش‌های پیشرفته با استفاده از آندوسکوپ‌هایی مانند معاینه صفراوی آندوسکوپی (کلانژیوپانکراتوگرافی رتروگراد آندوسکوپی، برداشتن تومورها بدون جراحی (رزکسیون آندوسکوپی مخاط یا EMR، قرار دادن لوله‌های تخلیه داخلی (استنت) و سونوگرافی آندوسکوپی دریافت می‌کنند. پس از یاد گرفتن این مهارت آن ها می توانند برای درمان و برداشتن سنگ ها بدون جراحی و از طریق پیشگیری و درمان با داروها تجویز کنند. مهمترین تأکید در طول دوره آموزشی، توجه به جزئیات و تلفیق دانش جامع آنها از کل دستگاه گوارش برای ارائه با کیفیت ترین خدمات آندوسکوپی و مشاوره است. محصول نهایی یک متخصص بسیار آموزش دیده با ترکیبی منحصر به فرد از دانش گسترده علمی، آموزش عمومی داخلی پزشکی، مهارت ها و تجربه برتر آندوسکوپی و توانایی ادغام این عناصر برای ارائه مراقبت های بهداشتی بهینه برای بیماران است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال پزشکان متخصص گوارش در آمریکا هستید:

نرخ اشتغال متخصصان رشته گوارش در آمریکا

گواهی تخصص رشته گوارش در آمریکا

این آموزش پیشرفته توسط جوامع ملی متعهد به تضمین آموزش با کیفیت بالا و یکنواخت نظارت می شود. این گروه ها شامل هیئت پزشکی داخلی آمریکا، کالج آمریکایی گوارش، انجمن گوارش آمریکا، و انجمن آمریکایی آندوسکوپی دستگاه گوارش است. این گروه ها تجربیات آموزشی هر برنامه را به دقت بررسی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هر کارآموز گوارش با بالاترین کیفیت آموزش دریافت می کند. هنگامی که همراهان با موفقیت آموزش خود را به پایان برسانند، واجد شرایط هیئت مدیره در نظر گرفته می شوند. سپس آنها واجد شرایط شرکت در آزمون گواهینامه هیئت گوارش هستند که توسط هیئت پزشکی داخلی آمریکا انجام می شود. براساس قوانین تحصیلی آمریکا هنگامی که آنها این آزمون را با موفقیت به پایان رساندند، گواهینامه هیئت مدیره دریافت می کنند.

گواهی تخصص رشته گوارش در آمریکا

دانشگاه های رشته گوارش در آمریکا

برخی از متخصصان گوارش زمانی که دستاوردهای خارق‌العاده‌ای در تحقیقات، تدریس یا سایر خدمات منحصر به فرد در زمینه گوارش نشان می‌دهند، از جوامع ملی به رسمیت شناخته می‌شوند. کالج آمریکایی گوارش و کالج پزشکان آمریکا پزشکانی را به عنوان “همکار” تعیین می کنند و پسوندهای FACG و FACP برای نشان دادن این افتخارات اضافه می شوند. این بدان معنی است که این پزشکان الزامات دقیق سازمان های مربوطه را برای به دست آوردن این تمایز اضافی برآورده کرده اند. آموزش های منحصر به فردی که متخصصین گوارش تکمیل می کنند، توانایی ارائه مراقبت های با کیفیت بالا و جامع را برای بیماران مبتلا به طیف گسترده ای از بیماری های گوارشی فراهم می کند. متخصصان گوارش بخش عمده ای از تحقیقات مربوط به روش های آندوسکوپی دستگاه گوارش و همچنین تفسیر نتایج را انجام می دهند و در این زمینه متخصص به حساب می آیند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه دانشگاه های مناسب رشته گوارش در آمریکا می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در ایالات متحدهرتبه در جهاننرخ پذیرش
Mayo Clinic College of Medicine and Scienceمینه سوتا11%30
Harvard Universityماساچوست22%10
University of Texas MD Anderson Cancer Centerتگزاس33%20
Johns Hopkins Universityمریلند44%17

تحقیقات در زمینه گوارش در آمریکا

بازار کار پزشکی در آمریکا تا حدی به سوابق و مهارت شما بستگی دارد. مطالعات نشان داده است که متخصصان گوارش در مقایسه با سایر پزشکان، معاینات کولونوسکوپی و خدمات مشاوره ای جامع را با کیفیت بالاتری انجام می دهند. این به تشخیص دقیق‌تر پولیپ و سرطان توسط کولونوسکوپی، زمانی که توسط متخصصین گوارش انجام می‌شود، عوارض کمتر ناشی از روش‌ها و روزهای کمتری در بیمارستان برای بسیاری از بیماری‌های گوارشی که توسط متخصصان گوارش آموزش دیده مدیریت می‌شوند، ترجمه می‌شود. این توانایی ارائه کامل تر است. تحقیقات در انسان و حیوانات که بیولوژی بیماری دستگاه گوارش را تعریف می کند و پایه علمی را برای توسعه درمان های جدید یا بهبود یافته فراهم می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل تخصص در آمریکا مشاور شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *